25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

Ne nuda, ale drama v Brně

Eskymácký obrat, takto hezky charakterizoval komentátor Ondřej Konrád v rozhlase to, co se stalo v povolebním Brně: rozjednaná koalice vítězného ANO s ODS mohla mít většinu, kvůli šíři záběru přibrali Piráty a pak, hup a šup a vítěz voleb šel stranou a ODS dohodla holport s Piráty, lidovci a sociálními demokraty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Písařík 14.10.2018 22:02

Nikoliv eskymácký, ale indiánský obrat.

Zatím co eskymák je obrat o 360 st. a plujete stejným směrem pořád dál, indiánský pouze o 180st. V tom je jeho lstivost.

R. Gazda 11.10.2018 4:37

Re: Záplava svobodného projevu utápí demokracii

Nemohu s vami souhlasit vase nazory jsou ubohe

P. Grigar 11.10.2018 0:18

Re: Rozprávka o tom, kterak šibalové v Brně ...

.. zbývá tedy vaše oblíbená demarchie, v novodobé historii prakticky nikdy nevyzkoušená, mimo takových variant, jako např.porota v americkém soudnictví. Když si představím, že by mohla být vylosována jako reprezentantka moje sousedka, je mi mdlo..

K. Němec 10.10.2018 23:44

Re: Povolební vyjednávání má různé formy,

V tom máte pravdu pane Pospíšile. Ovšem podle toho, co jsem četl Vokřála spíš překvapilo (a rozhodilo), že i když byly rozjednány další schůzky o podobě koalice, utvořila se dohoda jiná a ANO bylo odstaveno bez výstrahy, byť bylo ODS deklarováno, že nebude nic oficiálního domlouváno bez informací vítězi. To se ovšem stalo. Vokřál čekal na schůzku s někým a z médií se dozvěděl, že čeká marně.

Ono ale ještě nic není uzavřeno a kdo ví, jak to nakonec bude.

I. Kellner 10.10.2018 23:17

Donda dnes zalezl metr pod zem.....pročpak..?

https://pbs.twimg.com/media/DpLKu1LWwAQCX5a.jpg

M. Prokop 10.10.2018 22:53

Re: Jak je to možné?

Jen by nemuseli zapálit Průmyslový palác ...

J. Pospíšil 10.10.2018 22:52

Povolební vyjednávání má různé formy,

ale obvykle se sejnou vyjednávači v počtu do tří lidí za každnou vyjednávající stranu. Když se dohodnou, nemůžou nic uzavřít bez projednání a schválení ve svých klubech, v některých stranách i v jiných orgánech a bůhví kde.

Nelíbí se mi, co vyhlašuje bývalý primátor, že existovala dohoda na podobě koalice. Mohla nejvýše existovat shoda vyjednávačů na podobě možné koalice.

Jak opakuji, bez schválení všech zúčastněných klubů jsou to jen předběžné plány, ti vyjednávači mohli přijít na svůj klub, který je s tímto plánem poslal prostě do někam a řekl jim, běžte jednat s dalšími a pořádně.

Vůbec nechápu, proč všichni tak snadno naskočili na bědování Vokřála a proč je tento člověk brán jako etalon toho, co se stalo.

Jak píšu, žádnou dohodu o koalici nemohli při prvním setkání vyjednávači uzavřít. Tak to nejde, tak se to nedělá a tak to prostě není.

I. Kellner 10.10.2018 22:43

Re: Jak je to možné?

:-))) :-))) :-))))

J. Pospíšil 10.10.2018 22:33

Re: "Vítěz bere vše" ?

V jednokolovém většinovém systému tomu tak není.

Ostatně ani jinde v životě nemusí vítěz získat nad padesát procent.

V mnoha lidských činnostech je vítěz prostě ten první.

V obecních volbách by bylo nejlepší, kdyby se použil hromadný většinový systém, tedy že by se hlasy nepočítaly stranám, ale jednotlivým kandidátům a zvoleno by bylo prvních tolik, kolik mají stanoveno zastupitelů. Dnes, když zakřížkujete někoho z kandidátky, kterou nevolíte jako celek, pomáháte většinou prvním z kandidátky.

F. Doušek 10.10.2018 22:32

Taky jdu chrnět a tuhle pamětnickou si dám na dobrou noc.

https://www.youtube.com/watch?v=hYQR1DALdXE

J. Franke 10.10.2018 22:29

Re: Záplava svobodného projevu utápí demokracii

Úsměvné... Nevím, jak na takovou ptákovinu reagovat, ale je to zbytečné, protože zbytečné.

R. Neveselý 10.10.2018 22:28

Už chrní...

.

F. Doušek 10.10.2018 22:26

Liberecké ANO se mstí za Brňo

a vyšachovalo ODS z jednání o koalici.

Levicové LOL odpadlíků Změny je jim bližší.

K. Němec 10.10.2018 22:22

Re: Jak je to možné?

A kvůli komu jinému?

K. Berka 10.10.2018 22:11

Re: Jak je to možné?

Smuteční průvod se bude stylově pohybovat v protisměru.

P. Vandas 10.10.2018 22:08

Re: Jak je to možné?

Tomu my obyčejní nemůžeme rozumět a také rozumět nemusíme. :-):-):-)

M. Mařák 10.10.2018 22:03

Re: Pro Mařáka na dobré usínání

Ta hromady songů byl asi Krajíček, jak vidím...

https://www.youtube.com/watch?v=2iN9Wik7pFI&list=PLpjWfaqLNH-WqEiGlNpB5swqUIN6ZOKZE

R. Neveselý 10.10.2018 22:03

Re: Jak je to možné?

Ale zavřít Vinohradskou kvůli pohřbu mafiána je trochu eklhaft.

P. Vandas 10.10.2018 22:00

Re: Jak je to možné?

Pro "světský" já mám pochopení. Vyrůstal jsem v dětství s těmito kamarády ze sousedství. Ta vůně kolotočů,střelnic a maringotek mi vůbec nesmrdí. Ať jsou jacíkoli, stojí při sobě a nebojí se vzepřít státním autoritám. To jsem si na nich vždy vážil. :-):-):-)

M. Mařák 10.10.2018 21:58

Re: Pro Mařáka na dobré usínání

Labudu se Satinským a tak ze silvestra 68 znám, ale není to tak úplně moje kaše:

https://www.youtube.com/watch?v=YdIMOferO3k

Dnes již by to však neprošlo, což je škoda.

R. Neveselý 10.10.2018 21:51

Pro Mařáka na dobré usínání

https://www.youtube.com/watch?v=NBk-5uPzTio

:-))

R. Neveselý 10.10.2018 21:49

Jak je to možné?

Kam až sahají pařáty klanu Kočků ??

R. Neveselý 10.10.2018 21:48

Re: POUŽÍVANÝ MODEL DEMOKRACIE JE PŘÍMOU CESTOU K TOTALITĚ.

Už si dostal prášky?

M. Mařák 10.10.2018 21:44

Prázdná slova idealisty

odtrženého od životní reality. Rozuměl by si s anarcho-kapitalisty.

P. Marcín 10.10.2018 21:40

Re: Záplava svobodného projevu utápí demokracii

Lež má krátké nohy a pravda vždycky vyjde najevo;-)

P. Marcín 10.10.2018 21:38

Re: Záplava svobodného projevu utápí demokracii

"Svoboda není sumou dílčích svobod a svobodiček, protože je celistvá,

jediná a nedělitelná. Má povahu moře, které není součtem kapek, stejně

jako déšť. Svoboda buďto je, a pak z ní všechny ostatní přirozeně vyplývají, anebo není - a je nesvoboda."

prof. Petr Piťha dne 28.září 2018 v katedrále sv.Víta

M. Mařák 10.10.2018 21:34

Re:

Hoďte nějakou unylou hudební nudu jako obvykle, ať se mně dobře usíná.

M. Mařák 10.10.2018 21:33

Re: Záplava svobodného projevu utápí demokracii

To ovšem míří k havlisticko-hayekovské občanské společnosti coby legislativě, což podle mne není to nejlepší řešení.

M. Prokop 10.10.2018 21:28

Re: Záplava svobodného projevu utápí demokracii

Souhlas.

D. Rucker 10.10.2018 21:28

No...vám tam hrabe v palici již notně dlouho. Pseudokelte z Moravy...