29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

Po summitu

Kdo by chtěl důkaz pro tezi, že fotografie lže mnohem hůř než slovo, ať se podívá na web ČTK. Tam je fotka Andreje Babiše s francouzským prezidentem Emmanuelem Macronem. Pořízeno na summitu v Salzburgu a vypadá to, jako kdyby oba pánové vstoupili do registrovaného partnerství, ne-li rovnou do manželství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 22.9.2018 0:34

Re: Ony evropské hodnoty

To asi ano. Přesto to bude všechno zhruba stejné, jako poslední 4000 let ;-).

M. Prokop 22.9.2018 0:03

Re: EU ekonomické hodnoty

Dá. Musí se ovšem chtít.

M. Prokop 22.9.2018 0:03

Re: Nelíbí se vám Frontex?

Ale jistě, ale kdyby k tomu došlo, možná by se někteří Hujeři probudili. Moc asi ne, obviňovali by nás, nedostatečně integrované socialisty.

M. Prokop 22.9.2018 0:01

Re: EU ekonomické hodnoty

A na ty předpisy o mzdách jsi také koukal? Tak blbý "argument", že vidíš na dálnici kamiony, Tě snad není hoden.

K. Němec 22.9.2018 0:01

Re: Nelíbí se vám Frontex?

žádné vyloučení, to si jen Macron tahá triko a dělá ramena

K. Němec 21.9.2018 23:59

Re: EU ekonomické hodnoty

Na zákeřnost EU vedení se nedá připravit.

M. Prokop 21.9.2018 23:59

Re: USA, regulace a bojovník proti

Smůlu máš jen v tom, že se pomalu realizují moje utopie, ne Tvůj "realismus" (a bude hůř, pro Tvůj "realismus").

M. Prokop 21.9.2018 23:57

Re: EU ekonomické hodnoty

Jo, nepřipravili. Nepočítali s tím, jak moc jsou lidé nasráni. Klasické odtržení od reality. EU by to čekalo také, kdyby si po francouzském a holandském referenda (potichu) nezakázala.

M. Prokop 21.9.2018 23:55

Re: EU ekonomické hodnoty

Jo, bohužel realita. Protekcionismus bohatších států (netarifní), omezování demokracie, zelený socialismus, dotované zemědělství, ...

Tanec na horní palubě Titanicu.

M. Mařák 21.9.2018 23:55

Re: USA, regulace a bojovník proti

Jsem realista ne ne jako Ty utopista mimo realitu.

M. Mařák 21.9.2018 23:54

Re: EU ekonomické hodnoty

Hele, další nacionalistická propaganda. Tady jsou kamionů z ČR a z východu mraky. Každý den je míjím na dálnici.

M. Prokop 21.9.2018 23:52

Re: USA, regulace a bojovník proti

Škoda, že se Ti ty utopistické sny o EU nezdají jen ve spánku.

M. Prokop 21.9.2018 23:50

Re: EU ekonomické hodnoty

No, nemají toho společného moc. Proto EU moc nefunguje.

M. Mařák 21.9.2018 23:50

Re: EU ekonomické hodnoty

Jaké pak zastrašení, nebo co. Ti političtí Kocourkov britští blbové si ve své naivitě ani nic předem jako plán nepřipravili, nebo co..

M. Prokop 21.9.2018 23:49

Re: EU ekonomické hodnoty

I Ty srandisto ...

Koukal jsi na tu lumpárnu s kamiony? "Volný" trh ...

Juncker, minimální mzda určená pro celou EU ...

M. Prokop 21.9.2018 23:47

Re: Nelíbí se vám Frontex?

No co, třeba po vyloučení někteří EUroHujeři prohlédnou.

M. Mařák 21.9.2018 23:45

USA, regulace a bojovník proti

globálnímu kapitalismu. Dobrou noc a hezké utopistické sny...

K. Němec 21.9.2018 23:29

Re: Ony evropské hodnoty

Tím a bude hůř bylo myšleno, že některé hodnoty (na které jsme zavedení) se budou porušovat ve větším měřítku a bude nám předkládáno, že je to v pořádku. Tam kde to bude potřeba, budou ty hodnoty použité jako hůl na nezbedníky z pohledu EU.

K. Němec 21.9.2018 23:25

Re: EU ekonomické hodnoty

Zatím tedy spíš EU na UK ukazuje jak dokáže s odpadlíky zatočit a zastrašit je.

R. Brzák 21.9.2018 23:17

Re: EU ekonomické hodnoty

Pane Mařáku, začínáte mi připomínat některé jiné "heslovače"...přesně tato Vaše slova Vám pár dní zpět zde někdo vyvracel argumentací - a Vy jste jeho argumenty nijak nekomentoval, jen své heslo opakujete...je to snad nějaká recese?

Regulace od státu i nadstátu jsou v kontrapunktu k pojmu volný trh.

Svobodný pohyb například služeb je ze strany například Francie nerespektován - vynucování vyšších nákladů na řidiče kamionů z východu...

Snaha omezit daňové ráje - to je pro Vás svoboda čeho?

Jak to vidí Britové án blok, to nevím. Že britský soud rozhodl o těch darebácích, jak rozhodl, vypovídá o jiném fenoménu - nesoudnosti soudců, takto osob nekontrolovatelných ( v pořádku by byla jejich nezávislost na mocenských strukturách), ale i bez zpětné vazby na občana, který ho platí, ať už soudí jakkoliv (u nás mnohem horší o to, že většina soudců byla formována vzděláváním za komančů).

I. Kellner 21.9.2018 23:12

Re: EU ekonomické hodnoty

Někdo musí být první, a ukázat, že to jde.

J. Anděl 21.9.2018 23:08

Re: Ony evropské hodnoty

A ještě k tomu "bude hůř", nemůžu si pomoct. Kvalita života v lidském světě není jednoduše lineární. Já jsem, co se týče budoucnosti, optimista... ne, škrtám optimistu, lépe řečeno skeptický natolik, že jsem skeptický i k černým vyhlídkám :)

M. Mařák 21.9.2018 23:07

Re: EU ekonomické hodnoty

Již aby to bylo, Britům přeji Brexit, nemají s kontinentální EU takřka nic společného.

Ať již konečně vypadnou.

J. Anděl 21.9.2018 23:05

Re: Ony evropské hodnoty

Jo :)

Připomněl jste mi jeden díl z Black Mirror... tam maminka malé holčičce implantuje čip, který brání vnímání nepříjemných věcí, které by jí děsily nebo stresovaly. Kdekoliv se něco takového ukáže nebo děje, vidí to rozmazaně - jako když se díváte na zprávy a obviněný u soudu má rozmazaný obličej kvůli ochraně osobnosti, nepříjemné zvuky jsou "zabzučeny"...

A má klidné, harmonické dětství.

Dopadne to samozřejmě špatně :)

K. Němec 21.9.2018 23:03

Re: EU ekonomické hodnoty

Dojde, nebojte.

Ovšem když Vás tak poslední dobou čtu, mám pocit jako by se tu rodil nový Kajan. Sice bez SŘLI, ale s dobrotou EU. Nezvolíte si taky nějakou značku na konec komentáře, jako je dzp? :-)

Nic ve zlém.

J. Anděl 21.9.2018 23:02

Re: Ony evropské hodnoty

Ano, to je myslím ještě závažnější, než nějaký šátek, který mnohé muslimky nosí dobrovolně, rády, hrdě a na naše děvčata se dívají se soucitem jako na trpící chudinky.

I. Kellner 21.9.2018 23:00

Re: Ony evropské hodnoty

Tak jsem tomu i porozumněl, jen už mám nějak vypěstovaný reflex či co, jak vidím ta slovní spojení, tak se mi zatmí a...

-)

K. Němec 21.9.2018 22:59

Re: Ony evropské hodnoty

Tak nejen s rovností mužů a žen nastává problém pane Anděli.

Tím že se uznává u muslimů mnohoženství, sňatky s nezletilými a právo trestat podle jiného kodexu, je porušena rovnost, právní stát, lidská důstojnost a dodržování lidských práv, jak je uznáváme v Evropě.

A bude hůř.

M. Mařák 21.9.2018 22:56

Re: EU ekonomické hodnoty

Přeji si, aby z EU co nejdříve vypadli a mám obavy, že k tomu nedojde.

J. Anděl 21.9.2018 22:56

Re: Ony evropské hodnoty

Dnes paní Kombercová, i dříve někdo jiný se ptal, co že jsou to ty evropské hodnoty, na které se odkazuje odhlasované odsouzení Maďarska. Tož jsem je našel a plácl sem.