25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

MIGRACE: Ušlechtilá paní Šojdrová

Návrh Michaely Šojdrové, europoslankyně za KDU-ČSL přijmout pět desítek sirot z Blízkého východu, které jsou kdesi v Řecku, je všechno jiné, než co je nám předkládáno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Grigar 19.9.2018 22:43

Sirotci a opuštěné děti...

.. pocházející z kulturní oblasti založené na polygamní, vícegenerační a rozšířené rodině, ze společnosti s náboženstvím stojícím na principu náboženské obce sdružující všechny věřící, kde jednou z pěti základních povinností věřícího je poskytování pomoci potřebným?

Co se nám to snažíte namluvit?!

K. Holub 19.9.2018 16:17

Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

nebo někam zastrčili ..., ani ty siroty po ní nezůstaly...

K. Holub 19.9.2018 16:21

Re: Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

... místo ní nastoupila „Pornohérečka” ...

J. Václavíková 19.9.2018 19:27

Re: Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

Jo, Lidovky otiskly hoax. Pěkně někdo skočil na špek :-)))))))))))))

I. Břízová 19.9.2018 20:47

Re: Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

No vida. Teď se bude rozebírat, jak paní Horáková lže a na blamáž paní Šojdrové se zapomene.

J. Václavíková 19.9.2018 20:53

Re: Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

O jakou blamáž jde, paní Břízová?

I. Břízová 19.9.2018 20:59

Re: Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

To co paní Šojdrová předvedla, to mi opravdu nepřipadá zrovna šťastné. Třeba je termín blamáž trochu přehnaný.

I. Břízová 19.9.2018 21:02

Re: Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

Jo a ještě. Ať už paní Horáková lhala jak chtěla o svém působení ve světě, to co v tom článku bylo napsané o sirotcích, to zase až taková lež nebyla.Jedině, že by lhala i naše vyslankyně paní Filipi

J. Václavíková 19.9.2018 21:12

Re: Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

Paní Šojdrová už několik měsíců usiluje o to, abychom z přeplněných řeckých táborů vzali aspoň těch 50 dětí. Jestli tohle je blamáž, pak těžko najít výraz pro Babišovu odpověď- ne, ani jednoho!

Velvyslankyně Filippi skutečně lhala, protože o žádnou adopci, jak výslovně uvádí Šojdrová, se jednat nemůže. Její náklonnost k syrskému a ruskému režimu je také celkem známá, takže nepřekvapí, že naprosto pominula nebezpečí, jež navrátivším se Syřanům hrozí právě ze strany Asada. Tento řezník má na svědomí víc civilních obětí než sám IS.

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/znasilnovani-a-biti-osn-popsala-tryzneni-malych-syranu/r~033f13988e7111e3b1d7002590604f2e/

https://zpravy.idnes.cz/zeny-muceni-vezeni-syrie-asad-d2b-/zahranicni.aspx?c=A170829_133108_zahranicni_ert

https://zpravy.idnes.cz/fotograf-popsal-zverstva-asadova-rezimu-fpj-/zahranicni.aspx?c=A151001_171803_zahranicni_ert

K. Nový 19.9.2018 21:17

Re: Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

1) V Sýrii je již nebojuje (s výjimkou Idlíbu), takže se všichni mohou vrátit domů.

2) Skutečným sirotkům nejlépe pomůžeme v jejich vlastní zemi, která je jim kulturně blízká. Oni se naší kultuře přizůsobit nebudou chtít (tak jak se nechtěli přizůsobit v Německu, Švédsku či Francii).

3) Imigranty tu nepotřebujeme. Sýrie je bude potřebovat více - je třeba zemi obnovit a syrská armáda potřebuje rekruty, aby mohla dobýt Idlíb.

4) Sama Šojdrová viděla chlapce ve věku od 12 do 17 let. Takže, vzhledem k tomu, jak se (ne)zjišťuje věk, budou to samí 28-letí "kluci".

5) Nejsou to žádní "sirotci", ale pouze "nedoprovázené děti", takže nejspíše brzo objeví, že jim zbylo spousta příbuzných, které budeme muset též přijmou v rámci slučování rodin a živit je.

K. Zelený 19.9.2018 23:31

Re: Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

Paní Šojdrová viděla i chlapce ve věku od 12 do 17 let i mladší chlapce a dívky, kteří jsou na těchto záběrech:

https://www.youtube.com/watch?v=4ev0IEKLRzw

To, co tu dokola tvrdíte o 28 letých klucích a spoustě příbuzných pořád zůstává pustým výmyslem.

K. Nový 20.9.2018 0:06

Re: Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

Poslechněte si rozhovor Šojdrové a Válkové na https://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/218411000370917/video/644522 a zjistíte, že Šojdrová prohlašuje že viděla kluky od 12 do 17 let, že jde o "nedoprovázené děti" ("sirotci" použija jako "zkratku"); že navrhuje převzít děti "do 17 let", neví, jak ověřit věk; a neví, jak zjistit zda jsou opravdu sirotci.

Takže, mimo jste Vy.

R. Sorge 19.9.2018 21:18

Re: Z Lihovek už paní Šojdrovou stáhli ...

Kdy velvyslankyně Filippi lhala ?

Lžete Vy o ní.

P. Klíma 19.9.2018 15:17

Excelentní čtení. A smutné.

Šojdrová, Kalousek, Hřebejk... Dlouhá řada natvrdlých Nečechů, kterým je kdejaká opice bližší, než důchodci a děti z Česka.

J. Kulheim 19.9.2018 16:21

Re: Excelentní čtení. A smutné.

Pomáhat je lidské a solidarita existuje i u zvířat. Na rozdíl od lidí zvířata si pomáhají protože to cítí jako přirozenou potřebu. Naši dobroději to cítí jako příležitost jak oznámi světu jak jsou solidární a, aby je to nestálo ani korunu. Solidarita je dobrovolná. Pokud někdo chce být solidární, tak by měl konat a nevytrubovat to do světa, že by se něco mělo. Stát těmto lidem může poskytnout pouze střechu nad hlavou, jídlo a dozor. Nic víc.

Padesát "sirotků" nás určitě nezabije. Ale píší, že v Sírii je pětset tisíc až jeden milion sirotků. Poskytnout přístřeší 50-ti je gesto dobré vůle a zneužívat sirotky na nějaká gesta není nic chvályhodného. Paní Šojdrová by měla říct co bude s těmi ostatními. Proč zrovna padesát. Kdo bude rozhodovat o tom kdo ano a komu pomoc poskytnuta nebude.

Myslím, že Šojdrové, panu Junkerovi atd, nejde o sirotky, ale o dobré bydlo nebo v horším případě o vražení klínu mezi nás Poláky a Maďary. Pokud by jim šlo o řešení svízelné situace, tak to udělali už dávno. Těm lidem se nedá věřit. Když to nejde jinak, tak to zkusíme se sirotky u kterých nikdo není schopen zjistit jestli to sirotci jsou a kolik mají roků.

Myslím, že jim o řešení nejde, ale jde jim o rozvrácení evropské civilizace. Proto štědře financují tzv. neziskové organizace, které plní pouze příkazy z Bruselu a vozí do Evropy lidi, kteří se nedokáží nebo nechtějí přizpůsobit zdejším zvykům. Z toho jsou frustrovaní a lehce zneužitelní. Je možné, že si socialisté přivážejí voliče.

J. Kanioková 19.9.2018 16:48

Holt, ono jí spíš jde o volby příští rok

V. Pokorný 19.9.2018 13:57

Všechny

tzv. vítače je třeba eliminovat. Možná jakkoliv. Jsou to kolaboranti a škůdci většině občanů Česka. Mezi ně patří i členka KDU-ČSL, europoslankyně paní Šojdrová. Fuj.

J. Anděl 19.9.2018 14:10

Re: Všechny

Pane Pokorný, děkuji za exemplární příklad čirého náckovství.

Samozřejmě každý s trošičkou rozumu ví, že ne všichni euroskeptici či lidé zdrženliví k vítačství jsou na tom tak, jako vy. Ale díky vám je vidět, že s takovými jedinci, kteří jsou schopní uvažovat o jakékoliv eliminaci svých spoluobčanů, je třeba počítat a předpokládat, že budou-li někoho volit, pak právě ty extrémističtější strany.

Vy jste důvod, proč nevolit třeba SPD. Možná víc, než zaměnitelná osoba nějakého Okamury.

J. Svoboda 19.9.2018 20:55

Re: Všechny

Andělíčku, čí strážníčku, co to plácáte? O eliminaci některých spoluobčanů bohužel je třeba uvažovat. Lepší cestou by však bylo, snažit se je přesvědčovat o tom, že kopají sobě i svým spoluobčanům hrob. Pokud to nechtějí ani pod tíhou důkazů pochopit, tak co s nimi?

J. Anděl 19.9.2018 21:36

Re: Všechny

:-)

To mě nemusíte přesvědčovat, že je vás víc, jetřebistů.

D. Stirský 19.9.2018 15:09

Re: Všechny

Já bych eliminoval všechny s příjmením od P.

M. Krátký 19.9.2018 15:11

Re: Všechny

to si pak ani neškrtnete - pitomec taky začíná na P

P. Klíma 19.9.2018 15:20

Naprostý souhlas s panem Pokorným. 👍

J. Fialová 19.9.2018 13:55

k tématu

https://www.lidovky.cz/nazory/detem-ze-syrie-je-treba-pomoci-ale-predstavy-sojdrove-jsou-dost-naivni-rika-sefka-mezinarodniho-detskeho-krize.A180919_115856_ln_nazory_gib

K. Zelený 19.9.2018 14:05

Re: k tématu

Jj, to je kvalitní text a nedá se s ním nesouhlasit. Má to ale drobnou jetřebistickou chybku. Ti lidé vč. dětí jsou v přecpaných táborech teď a ty podmínky pro jejich návrat o kterých ta paní píše budou v Sýrii tak za nejmíň, ne-li za více roků.

J. Fialová 19.9.2018 14:25

Re: k tématu

"Vedu Mezinárodní dětský kříž, mezinárodní humanitární organizaci lékařů na pomoc raněným a nemocným dětem v­ oblastech válek a jiných krizí 26 let, několik let jsem jako válečný chirurg zachraňovala se svými kolegy raněné, především děti."

Řekla bych, že ta paní při svých zkušenostech i zkušenostech jejích spolupracovníků ví, jaká je teď v Sýrii situace, lépe než my všichni diskutující.

K. Zelený 19.9.2018 14:28

Re: k tématu

Vždyť říkám, že s ní souhlasím. Jen co s těmi lidmi vč. dětí v přecpaných táborech dělat teď tam nevidím.

K. Nový 19.9.2018 14:31

Re: k tématu

Kupte si lepší brýle.

Je tam:

Návrat domů by měl platit, jak již jsem

napsala, i pro tisíce „dětí bez doprovodu“, žijící v uprchlických

táborech v Řecku a Itálii. Zdroj: https://www.lidovky.cz/nazory/detem-ze-syrie-je-treba-pomoci-ale-predstavy-sojdrove-jsou-dost-naivni-rika-sefka-mezinarodniho-detskeho-krize.A180919_115856_ln_nazory_gib

J. Fialová 19.9.2018 14:36

Re: k tématu

Aby se co nejdříve mohly z přecpaných táborů vrátit - co se píše v článku? "Je potřeba s plným nasazením udělat všechno pro to, aby na osvobozená území Sýrie všichni, kdož jsou solidární, poslali dostatek zateplených velkokapacitních stanů, kde budou děti spát, stanů jídelen, učeben, polní kuchyně, potraviny, zdravotníky, učitele."

To by snad nemusel být problém, takhle se už mnohdy pomáhalo i oblastem kde došlo k velkým přírodním katastrofám.

K. Zelený 19.9.2018 14:51

Re: k tématu

Inu snad by nemusel. Počítám, že paní na tohle apeluje už několik let a pořád se toho nedostává. Nemohly by třeba aspoň některé děti na to, až to všechno bude, čekat v lepších podmínkách než tady?

"Lékaři bez hranic (MSF), která vyzvala Atény, aby z táborů na ostrovech v Egejském moři evakuovaly aspoň děti a nejvíce zranitelné dospělé. Organizace uvedla, že přeplněnost táborů na ostrovech je mimo jiné důvodem vysokého počtu pokusů o sebevraždu mezi nezletilými migranty či častého sebepoškozování."