28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

Orbán před koncilem bruselským

Výsledek byl jasný od okamžiku, kdy reportem o stavu Maďarska byla pověřena Judith Sargentini. Ve svém projevu mimo jiné odsoudila Maďarsko za to, že vzdoruje hodnotám „které všichni sdílíme“. Háček je v tom, že Judith Sargentini sdílí naprosto extrémní názory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fialová 17.9.2018 17:25

Re: Jestlipak se Hájková omluví

Jestli jsem považována za seriózní, tak třeba následující je zajímavé (i když autor je Jan Kellner): Kolik času dali panu Orbánovi v europarlamentu na obhajobu, než začali juchat, jak mu to nandali:

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Smutne-a-ubohe-divadlo-Babis-se-ocitl-ve-velmi-choulostive-situaci-a-tohle-by-mel-vysvetlit-Profesor-Keller-o-tom-jak-probihalo-trestani-Orbana-a-co-se-pro-podporu-uprchliku-jeste-chysta-551742

M. Prokop 17.9.2018 17:38

Re: Jestlipak se Hájková omluví

Zajímavý jev, jako by zelený komouš k stáru rozum dostával.

V. Novák 17.9.2018 19:01

Re: Jestlipak se Hájková omluví

To juchání předváděla i naše-vaše. Ona rudozelená poslankyně juchala, jako by ji někdo o ruku požádal...

P. Spáčil 17.9.2018 17:20

Re: Jestlipak se Hájková omluví

Jo, jak já říkám, kdo má do prdele díru, může publikovat na Parlamentních listech. A to je na tom to krásné, žádný JPN a každý si může vybrat. Navíc při jeho čtenosti 0,5 mil/den má velký dosah, což samozřejmě některým mediím vadí.

P. Zinga 17.9.2018 16:00

Pan Hofman, doufám, že se nemýlím,

zde zveřejnil radostnou skutečnost, že drtivá většina Němců je za připrchlíky vděčná. Odvolával se na "renomovaný "institut. Dal jsem si práci a ejhle: Ten "renomovaný institut je "Expertní rada německých nadací pro integraci a migraci". Jejím členem jsou nadace, financované německými koncerny a mezi nimi samozřejmě-jak jsem již předpokládal- je i Bertelsmanova nadace. O její úloze při propagaci vládní "politiky" se píše zde:

https://www.tichyseinblick.de/kolumnen/josef-kraus-lernen-und-bildung/die-bertelsmaenner-machen-mal-wieder-auf-alarmismus/

R. Sorge 17.9.2018 16:29

Re: Pan Hofman, doufám, že se nemýlím,

Pan Hofman je naprostý blb.

J. Anděl 17.9.2018 16:42

Re: Pan Hofman, doufám, že se nemýlím,

Hmmmmm...

M. Prokop 17.9.2018 17:17

Re: Pan Hofman, doufám, že se nemýlím,

No ale to se ještě dost snažil. Obvykle se jen prsí, jak je moudrý a pokrokový, všichni mimo něj, Netzer a Václavíkové blbci a agenti Kremlu.

J. Matuška 17.9.2018 15:36

„Ty debile jeden!“ křičel Poche na ministra.

„A ty taky půjdeš do prd*le!“ obořil se na radní. Psal se rok 2016 a my přinášíme očité svědectví

V momentě, kdy ParlamentníListy.cz napsaly první materiál o postavě sociálního demokrata Miroslava Pocheho, otevřely nevědomky pomyslnou Pandořinu skříňku. Jen za posledních několik dnů dorazilo do redakce přibližně deset očitých svědectví, jak se tento muž, obecně považovaný za vládce pražské socdem, chová.

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Ty-debile-jeden-kricel-Poche-na-ministra-A-ty-taky-pujdes-do-prd-le-oboril-se-na-radni-Psal-se-rok-2016-a-my-prinasime-ocite-svedectvi-550647

Co jsem před časem předovídal? Nikdy ministrem nebude. Divím se, že se do TOHO M. Poche pustil. Kýble špíny jsou vždy po ruce... A Dolínek ministrem zahraničí? To už bych dal přednost Poche!

M. Moravcová 17.9.2018 15:42

Re: „Ty debile jeden!“ křičel Poche na ministra.

Oni ty socany snad klonují. O Haška, přes Sobotku, Hamáčka, Pocheho, Dolínka. Vždyť je to vzhledově jako přes kopírák.

F. Šimek 17.9.2018 15:24

jirirysH.OMARTURBAČOV

má novej volací znak : J. Koroptvička ! To nemá chybu :-)))))

J. Matuška 17.9.2018 15:18

Tohle mělo jenom reakci z nebe /od Anděla/,

nemělo by to zapadnout, takže ještě raz:

“Vlády EU a USA mají morální závazek intervenovat. Nemůžeme nečinně přihlížet, jak extrémně pravicové populistické vlády stahují demokratické státy EU do vlivu Putina a podkopávají tak poválečné uspořádání,” prohlásil Guy Verhofstadt na CNN.

Je dobré se podívat na zajímavý podpis tohoto politika na WIKI. Co mi to připomíná? /Verhofstadt se hlásí k eurofederalismu a je zakládajícím členem Spinelliho skupiny. WIKI/. Tomáš Haas napsal článek o tomto pánovi a jeho manifestu, poučné čtení!

P. Zinga 17.9.2018 15:24

Re: Tohle mělo jenom reakci z nebe /od Anděla/,

Do vlivu Putina stahují "demokratické státy EU idioti či prasata, jako je onen pán.Jak to? Jednoduše, reakce na jejich prasárny, čím déle potlačovaná, tím radikálnější.

J. Koroptvička 17.9.2018 15:17

Nezávislá soudní moc jako protiváha

exekutivy je nutná k tomu, aby si exekutiva nemohla dělat co se jí zlíbí.Putin mrkne a opoziční politik putuje do vězení. Jde o to aby nikdo nebyl souzen za kritiku vlády.Vždy když si exekutiva podřídila moc soudní nastal průšvih.Všechny diktatury a autoritářeké režim si

tak onak soudní moc podřídili a použivali ji k likvidace protivníků.

P. Zinga 17.9.2018 15:22

Re: Nezávislá soudní moc jako protiváha

A obráceně, pane Koroptvičko. I soudní moc je nebezpečná, vymkne-li se kontrole občanů, viz Česko či Německo či EU.

P. Zinga 17.9.2018 15:15

Kdo tu šíří fake-news:

Řada Merklelové poskoků se zde těšila, že ona odvolala šéfa úřadu na obranu ústavy Maasena. Zde skutečnosti:

https://www.welt.de/politik/deutschland/video181557960/Verfassungsschutzchef-Nur-Horst-Seehofer-kann-Hans-Georg-Maassen-entlassen.html

Pouze Seehofewr ministr vnitra, může Maasena odvolat. Zatím nerozhodl.

J. Anděl 17.9.2018 15:31

Re: Kdo tu šíří fake-news:

Spíš se tu řada diskutérů děsila.

Zda odvolán bude, skutečně teprve uvidíme.

S. Donát 17.9.2018 15:33

Re: Kdo tu šíří fake-news:

Někteří z toho měli Vánoce, někteří osypky, jak to tak bývá...

J. Anděl 17.9.2018 15:42

Re: Kdo tu šíří fake-news:

To je asi nejpřesnější, ano.

J. Anděl 17.9.2018 15:10

Záhada je vyřešena

Nedalo mi to a kliknul jsem na link na Expres na článek, kde se sousedné podivují nad tím, jak ke křesťanství od malička vedený slušný chlapec, který byl dokonce ministrantem v kostele, mohl přestoupit k islámu a radikalizovat se natolik, že mu teď hrozí 15 let za přípravu teroristického útoku v Praze.

Moji milí. V celém článku jsem kupodivu nenašel nic o tom, jaký ten mládenec v dětství byl. Jen spoustu informací o tom, co se z něj snažili udělat jeho rodiče.

V. Hájková 17.9.2018 15:07

A JEMINE -

tady je HNOJNÍK - s vyjímkou p. MERTY a Koroptvičky !

To pro mě značí jediné -- ztráta času ! Přeji hezké odpoledne :-)))

M. Prokop 17.9.2018 15:10

Re: A JEMINE -

Jo, zdá se, že Hofman, Netzer a Václavíková pauzírují a trollení svěřili mladému talentu.

P. Zinga 17.9.2018 15:16

Re: A JEMINE -

Jděte se s Netzer napást, Zapršelo, louky jsou zelené.

S. Donát 17.9.2018 15:23

Re: A JEMINE -

Táhni a srůstej, jak by řekl klasik...

R. Brzák 17.9.2018 15:35

Re: A JEMINE -

Jojo, pravý diskutér - nemá-li k dispozici své přikyvovače, ztrácí čas...připomínám podstatu a hlavní přednost svobody a demokracie, jíž je utkávání se protichůdných názorů!

J. Koroptvička 17.9.2018 15:07

Politici budou nadřízeni soudům?

ozpočtová rada, kterou Orbánova vláda jmenovala na devět let, dostala pravomoc vetovat rozpočtové návrhy vlády, čímž může vyvolat i předčasné volby. Vláda jmenovala kromě rozpočtové rady také další vysoké úředníky na devět nebo 12 let. Je mezi nimi generální prokurátor, jenž může jednotlivé případy libovolně přidělovat jednotlivým soudům.

Ústava rovněž výrazně oslabuje pravomoci ústavního soudu, jenž se během uplynulých 22 let etabloval na důležitou instanci demokratické kontroly. Ústava dále vytváří podmínky pro vznik nového úřadu pro dohled nad soudnictvím, jehož šéfa bude volit parlament.

M. Prokop 17.9.2018 15:08

Re: Politici budou nadřízeni soudům?

Na to vám sere (P)pes.

V. Hájková 17.9.2018 15:09

Re: Politici budou nadřízeni soudům?

Jste čím dál lepší pane PROKOPE

P. Moravčík 17.9.2018 15:19

Nereagujte na neho, je to druhý z dvadsiatich (Netzer má asi náhradné volno). Je to troll jedna báseň.

M. Varadinková 17.9.2018 15:19

Re: Politici budou nadřízeni soudům?

Na vyvolání předčasných voleb nevidím nic nedemokratického.

Naopak jako protidemokratické a protiústavní považuji jejich zrušení českým Ústavním soudem v roce 2009.

V Ústavě je totiž psáno, že: "Lid je zdrojem veškeré státní moci". Tedy nikoliv jen politici nebo jen soudci. Těm obojím je nadřazen ten lid.