19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

SVĚT: Víkend v liberální demokracii

V uplynulých dnech nám tři události ze zpráv ze světa pěkně ilustrovaly, co je obsahem té dnešní „úžasné“ liberální demokracie, kterou nám všichni vnucují a vynášejí do nebes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 12.9.2018 15:30

Re: Víkend v liberální demokracii /proč vymýšlet nadpis/,

Taky vás ta "dnešní „úžasná“ liberální demokracie, kterou nám všichni vnucují a vynášejí do nebes" tak ohrožuje?

D. Stirský 12.9.2018 15:29

Re: Vy to máte popletenél.

Místo strašení si najděte zcela konkrétní čísla. Kdo, odkud, kam... Nemigrují ne muslimové do Evropy.

J. Jurax 12.9.2018 15:26

Ale kuš ... zkuste to ad rem, ne ad personam.

A Vy jste nebyl v KSČ? A proč?

V. Lunák 12.9.2018 15:24

Re: Pozoruhodný výběr

Komentář, na který reagujete, je 100 % věcný. Formu volím dle původního textu. Nemyslím si, že na drzé a často zcela fakticky chybné příspěvky (viz např. Ulč či Frýbort), či na především pouze blbé příspěvky (zdárným příkladem je Šichtářová), anebo prvoplánovitě demagogické texty (obecně IVK) je namístě reagovat v rukavičkách.

S. Donát 12.9.2018 15:19

Re: Vy to máte popletenél.

Migrace byla, je a bude. Tohle ovšem není migrace, ale invaze.

M. Moravcová 12.9.2018 15:17

Re: Pane Hájku, vy jste to asi nějak popletl.

Jo,vy tady produkujete toho hnědého v řídké podobě docela dost. A zbytečně často.

M. Moravcová 12.9.2018 15:15

Re: Bolševická hesla o prohnilém západu

Vymýšlíte si kraviny a s nimi potom blbě polemizujete.

D. Stirský 12.9.2018 15:13

Re: Vy to máte popletenél.

Ano, mnozí naši předci byli chudobní. A jak to vyřešili? Třeba i tak, že od objevení Ameriky migrovali. Na západ, ale i na východ. A to v množství větším než malém. Koneckonců, Viktorie byla indická císařovna. A vlézt do partaje na přelomu 70. a 80. let, tak to byl jen a jen kariérismus. Čímž netvrdím, že já bych odolal. Sám nevím. Naštěstí mně to nikdy nikdo nenabízel, můj profil kádrový byl docela rizikový na tehdejší dobu. Pamatuji se, jak na Slovensku visely kdysi plakáty s nápisem "Cudzie nechceme, svoje si nedáme." To asi vymyslel Veigl. Chci tím říci, že ve světě internetu, sociálních sítí a rychlé dopravy je toto uvažování jak z doby France Josefa. "Migrace bude, víc vám neřeknu", pravil by dnes Švejk.

M. Moravcová 12.9.2018 15:13

Re: Vy to máte popletenél.

dobře

M. Valenta 12.9.2018 15:12

Re: Vy to máte popletenél.

Tady na Psu celkem často.

M. Valenta 12.9.2018 15:11

Re: Bolševická hesla o prohnilém západu

O prohnilém, degenerovaném či neoliberálním Západu píší v IVK běžně a dokonce ho považují za horší našeho "drahého" reálného socializmu.

V. Novák 12.9.2018 15:11

Re: Možná

... nebo taky toho blba nedělá...

M. Moravcová 12.9.2018 15:10

Re: Bolševická hesla o prohnilém západu

Reagovala jsem na hesla o prohnilém západu, protože já diskutuji k článku. Vy tady vytahujete minulost autora a ne problematiku o které píše.

V. Novák 12.9.2018 15:09

Re: Vy to máte popletenél.

Vy je totiž znáte úplně nejlíp - a tedy můžete každého mistrovat, že je naivní.

Přepadá vás ten Mehrwertigkeitskomplex často?

Š. Hašek 12.9.2018 15:06

Re: Také jsem si toho slůvka všiml.

Pane Studente,

Vy i já jsme neperspektivní. Je třeba na pražské Příkopy a brněnský Zelný trh (příklad, snad se Olomoučáci nenaséřou) dodat trochu rovníkového vzrušení. Kombinace Zimbabwe a Mandelovy manželky. Drahoš bude sledovat.

Jen nevím, jestli budou držet ti galantní lidojedové Šabatové dveře u vchodu do Ministerstva Afrošancí.

Zkráceno, jsem pod vlivem odpoledního předkávového absťáku.

M. Valenta 12.9.2018 15:05

Re: Vy to máte popletenél.

To jste si pana Weigela a lidi z jeho okruhu docela zidealizoval.

J. Matuška 12.9.2018 15:05

Víkend v liberální demokracii /proč vymýšlet nadpis/,

Dávám autorovi 1*... /Není od věci porovnat Knihovnu Václava Havla s IVK! Bakalu s Kellnerem.../

S. Donát 12.9.2018 15:04

Re: Bolševická hesla o prohnilém západu

Paní Moravcová se spíš ptá, kde pan Koroptvička vidí ta bolševická hesla o prohnilém Západu.

J. Kulheim 12.9.2018 15:04

Re: Také jsem si toho slůvka všiml.

Co to je extrémně pravicový čin?

Žádný migrant nemá právo cestovat nebo usadit se kde chce.

J. Kulheim 12.9.2018 15:00

Vy to máte popletenél.

Pan Weigl, nikde nenapsal, že všichni migranti nejsou primitivové. Napsal, že přicházejí jsou z jiného prostředí, mají jiné tradice, jené zvyky a jiné náboženství. Život v takové společnosti není jednoduchý pro obě strany.

Pravicově myslící člověk chce svobodu rozhodoví a životě svém a, své rodiny a podílet se přiměřené míře na chodu společnosti. V migrantech vidí nebezpečí pro sebe svou rodinu a rozvrat společnocti, kulturních hodnot a tradic.

Všichni, kteří žijí v chdobě se do Evropy nevejdou. Naši předkové byli také chudobní. Usilovně pracovali, aby jejich potomci se měli lépe a předali nám ji, abychom ji předali potomkům v dobrém stavu. ČR není vaše ani moje a už vůbec není paní Merkel.

Pokud někdo chce přijet do ČR na dovolenou, tak mu v tom nikdo nebrání. Pokud chce tady žít, tak nech si podá žádost, jestli je v ČR o něho zájem. Taková jsou pravidla slušného chování. Pokud je nedodržuje, tak tady nemá co dělat.

P. Harabaska 12.9.2018 14:46

Re: Pane Hájku, vy jste to asi nějak popletl.

Sorry s tím Hájkem/Weiglem. Spletl jsem se. Já jsem znával ještě jednoho Weigla, Theo Weigel (západo)německý politik s hustým černým obočím, jako míval Brežněv. Nicméně slova o antisemitismu a jeho nositelích jí byla vyslovena v takovém kontextu, že to dopadá spíše na ty demonstrující neonacistické a rasistické masy znepokojených občanů než na kohokoli jiného. Např. z Francie však známe ty případy, kdy pachateli protižidovských činů byli právě ti "hodní" uprchlíci či příslušníci islámské komunity.

V. Student 12.9.2018 14:42

Také jsem si toho slůvka všiml.

Jednotliví. Jednotliví migranti se dopouštějí. Ale extrémně pravicových činů se jednotlivci nedopouštějí? Tady budeme zevšeobecňovat, ale u migrantů důsledně individualizovat?

S. Donát 12.9.2018 14:40

Re: Možná:

Jsem pro. A mám jasnou představu, jak by to vydání moghlo vypadat. Velmi jemný papír, smotaný do ruličky...

J. Kulheim 12.9.2018 14:40

Re: Možná

Pane Koroptvičko, pan Waigel napsal článek ve kterém prezentuje svůj pohled na stávající situace ve světě. S jeho názory se dá souhlasit nebo nesouhlasit. Vy nediskutujete k obsahu článku. Já nevím co si mám o takovém člověkovi, jako vy, myslet. Budˇneumíte číst, nebo ze sebe děláte blba.

Vy jste myšlením komunista ani na to nepotřebujete rudou knížku.

S. Donát 12.9.2018 14:39

Re: Díky za článek.

Přesně tak. A obávám se, že to zase brzo příjde. Bude to mít i výhody, lidi přestanou blbnout a budou se soustředit na věci důležité. A vážit si toho, co dnes vnímáme jako samozřejmost.

D. Stirský 12.9.2018 14:39

No, Weigl v KSČ byl.

Člověk by neměl soudit, ale přece mně to nedá: Narodil se v r. 1958. Dejme tomu, že tak ve dvaceti, dvaceti pěti mu knížku nabídli. Což značí, že musel býti dosti aktivní svazák. A to už chtělo silný žaludek tehdy do partaje vstoupit. Očekával bych proto od něj více pokory. Leč on stále uvažuje třídně: "milióny lidí přicházejících z primitivních společenských poměrů asijských a afrických zemí, kde násilí je běžnou formou řešení sporů a lidský život nemá valnou cenu." Správný pravičák by přece měl posuzovat konkrétního jednotlivce podle jeho činů, schopností, zásluh, nepravostí... V Asii je zemí hodně, v Africe rovněž. A že by ty miliardy lidí byly jen primitivové zabíjející bližní?

S. Donát 12.9.2018 14:36

Re: Ex oeriente lux

Možná realitě ve vaší hlavince. Čiňte se co síly stačí, pátá kolono.

R. Franc 12.9.2018 14:15

Re: Možná:

Tedy pane Koroptvičko, vás by měli vydávat. Brilantní úvahy, skvělá a srozumitelná čeština a dokonalá gramatika posouvají vaše příspěvky tak daleko, že se ocitají mimo dosah běžných účastníků zdejší diskuze. Bravo!

J. Koroptvička 12.9.2018 13:56

Opravuji

patří tam po roce 1989 se stala

J. Koroptvička 12.9.2018 13:52

Možná

že Weigel v roce 1984 vstupoval do KSČ aby ji rozvrátil zevnitř.To politoložka Dvořáková byla jiný kofr, přiznala v rozhovoru pro MF Dnes že 1983 vstoupila do KSČ aby je pomohla reformovat zevnitř. Osvědčila tím tak skvělé analytické schopnosti, že se po roce stala profesorkou politologie, předsedkyní areditační komise a vedoucí katedry politologi na VŠ ekonomické v Praze.