17.6.2019 | Svátek má Adolf



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


EVROPA: Modlitby na veřejných prostranstvích



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 98, poslední: 2.9.2018 22:58, přehled diskusí

Miroslav Šejna Datum: 1.9.2018 :
Autor: J. Kulheim Datum: 2.9.2018 18:05

"...pokud Vám vadí, že se někdo veřejně modlí, pak je to projev Vaší netolerance."

Myslím, že jsem člověk dost tolerantní. Vůbec mi nevadí, když se muslimové modlí. Tam kde se narodili nech se modlí kde chtějí. Jsou muslimové stejně tolerantní jako my na Moravě? Mohl byste zkusit jak jsou oni tolerantní. Nebylo by od věci, kdybyste sebral pár svých kamarádů a šel do některého muslimského města a veřejně jste se modlil ke svému Marxovi a Leninovi nebo veřejné se vyjařoval v tom smmyslu, že žádný Pan Bůh ani Aláh neexistují a nikdy neexistoavali.

Nechejte Moravu na Moravě a Moravany, tam kde jsou a muslimy tam, kde se narodili. Muslimové mají dost mešit tam, kde se vyrůstali jejich rodiče a pokud nemají, tak nech si jich postaví kolik se jim zachce. Můžou se modlit i na dálnici. Pokud přijdou na návštěvu na Moravu přivítáme je tak, jak je u nás zvykem a když pojedou domů, tak jim popřejeme všechno nejlepší. Modlit se můžou ve svém soukromí.

Takové zvyky jako je opakované píchám nožem do lidí si musí nechat na doma.

Re: Miroslav Šejna Datum: 1.9.2018 :
Autor: M. Prokop Datum: 2.9.2018 22:43

Šejna je magor, ale tohle je taky mimo. Západ se dostal tam, kde byl a částečně ještě je (bohužel ustupuje) tím, že byl nejsvobodnější částí světa a k té svobodě vyžadoval taky zodpovědnost. Chceš se nějak modlit? Fajn, ale zapomeň na to, že bys zde chtěl vládnout. Vládnou, zodpovědnost mají ti, kdo jsou na Západě doma. Fungovalo to moc dobře, dokud byli domácí přesvědčeni o správnosti svého konání. Jakmile dostali pochybnosti a poskytují svobodu bez zodpovědnosti, jde to do kopru.

Náboženství jsou zkázou lidstva a rakovinou vývoje :
Autor: K. Janyška Datum: 2.9.2018 17:49

lidského světa.... Dzp.

Re: Náboženství jsou zkázou lidstva a rakovinou vývoje :
Autor: J. Krásenský Datum: 2.9.2018 18:50

No atheismus se jen za minulé století může pochlubit stem až dvěma sty miliony mrtvých. Tomu říkám osvěta!

Re: Náboženství jsou zkázou lidstva a rakovinou vývoje :
Autor: K. Janyška Datum: 2.9.2018 19:10

Nejsem ateista. Byl bych stejný blbec jako náboženští fanatici. Nevíme, pak musíme připustit existenci jakéhosi Boha. Ale náboženství nikdy. Jsou to hloupé lidi strašící pohádky, vymyšlené lidmi... Dzp.

Re: Náboženství jsou zkázou lidstva a rakovinou vývoje :
Autor: M. Prokop Datum: 2.9.2018 22:44

Ateismus? Sověti měli Lenina jako boha, Číňani Maa, Němci na pásku "Gott mit uns".

No vidíte,:
Autor: J. Schwarz Datum: 2.9.2018 16:55

zalarmovalo to BRITSKÝ Guardian k tomu, aby se pozastavil nad katolickými modlitbami v POLSKU !!! Muslimské reje v Birminghamu progresivisty spíš rajcují.

Zkoušejí:
Autor: J. Nový Datum: 2.9.2018 16:19

Zkoušejí a budou zkoušet, kde mají ateisté a křesťané hranice. Díky našim dobretrusům a "bojovníkům za právaů se ty hranice budou čím dál více posunovat tam, kde je muslimové chtějí jít. A jestli si myslí naši dobrotrusové-sluníčkáři, že to Evropě a jejím původním obyvatelům přinese něco dobrého, tak se šeredně pletou.

Občas si myslím, že si to ani nemyslí. Že nechtějí přinést Evropě nic dobrého. Právě naopak. Proč? Nevím, nechápu je. Ovšem podobně jsem nechápal ani nacisty, ani komunisty a přesto nadělali mnoho zla a majíruce samou krev. Taky se jim občaníé nedokázali včas postavit. A teď to děláme znovu.

Zakazovat :
Autor: V. Klepetko Datum: 2.9.2018 9:11

předem ohlášené veřejné modlitby k známým i neznámým bohům náš západní systém prostě neumí. A možná je to dobře! Je to totiž jedna ze základních věcí, kterou se odlišujeme od různých teokratických diktatur a východních satrapií!

Můžeme místo těch zákazů udělat něco jiného - musíme sami ovládnout veřejný prostor a ubránit si jej svou vlastní vitalitou, natalitou, vlastní modlitbou nebo osvíceným sekulárním úsměvem! :-)) Hlavně ale nesmíme připustit, aby proaktivní muslimofilní imigrační politika EU uměle zvýšila počet muslimů v naší zemi tak, že bychom něco takového vůbec museli řešit!

Proč asi něco takového nemusí řešit v Tokiu nebo Soulu?

Re: Zakazovat :
Autor: M. Prokop Datum: 2.9.2018 15:31

Určitě je to dobře.

V Tokiu a Soulu zřejmě nemají tak bohaté dávky pro migranty.

Re: Zakazovat :
Autor: J. Kombercová Datum: 2.9.2018 16:11

Teď pár dní zpátky jsem v čt viděla reportáž z Jižní Korei... nasáčkovala se jim tam pod záminkou turistického zájezdu tisícovka muslimů (a teď nevím přesně, odkud, ale zdaleka asi ne) a požádala poté o azyl. No a Korejci spustili petici a demonstrace proti jejich přijetí, na transparentech byla hesla, že nechtějí dopadnout jako EU.

Re: Zakazovat :
Autor: V. Klepetko Datum: 2.9.2018 20:00

V Japonsku jsem byl, Milane, už hodně dávno. Ale pamatuji, jak mě v oblasti gejzírů, v Hakone, překvapil nápis před vchodem do hotelu :

"Drahý cizinče! Tvá přítnost je v našem hotelu nevítaná":-)))

Přitom se jednalo o velmi slušné, vlídné a nesmírně vstřícné lidi, kteří neznámému cizinci věnovali čas i praktickou pomoc. Jen přespání v tom hotelu bylo tabu. A kdybych řekl, že chci mezi nimi bydlet, byl by to nejspíše velký problém...Pro obě strany.

Re: Zakazovat :
Autor: M. Prokop Datum: 2.9.2018 22:45

Na mě fakt trochu xenofobní.

Re: Zakazovat :
Autor: V. Klepetko Datum: 2.9.2018 22:58

Ano, a v tom jsou si s nimi Korejci velmi podobní...

Možná že "xenofobie" zde není to správné slovo - hned vedle je hotel, "určený pro cizince" a ve velkoměstě - Tokiu - jsem se s něčím podobným nesetkal...Spíše "kulturní odstup" - žádný "strach" se mě nìkdo neměl...

No nic, lezu zase do jakéhosi ČSA letadla :-))) a dal bych si raději doma pivčo... Dobrou noc!

Re: Zakazovat :
Autor: J. Schwarz Datum: 2.9.2018 17:00

Jediné rozumné řešení je kulomet. Závodit s muslimy v porodnosti je šílenství, deset milionů obyvatel v Česku je až až. Kdyby nás tu bylo milionů čtyřicet, stálo by to za starou belu bez ohledu na to jaké náboženství by tu převažovalo...

Re: Zakazovat :
Autor: V. Klepetko Datum: 2.9.2018 19:40

Pane Schwarzi, vsadím se s Vámi, že na kulomet nedostanete zbrojní průkaz...

Takže jestli chcete prospět dobré věci, mnohem schůdnější pro Vás bude přispět ke zvýšení té natality :-)). V nejbližších deseti letech potřebujeme z demografických důvodů zachovat současné migrační saldo, to je cca + 3-6 tis. lidí ročně. Naštěstí to dnes v podstatě "vykr6vají" Ukrajinci. Pak ale se situace začne zhoršovat, pokud se nebudete náležitě činit :-) - a budeme potřebovat ročně postupně až 15tis., vycházím přitom z modelu, který zachovává současný počet obyvatel ČR. Ukrajinský rezervoár indigenních tuláků není bezedný - takže pane Schwarzi, ještě jednou Vás prosím -

"Běžte a množte se a zalidněte naši budoucnost!" :-)

Británie si asi musí vzít příklad ze Švédska:
Autor: V. Církva Datum: 1.9.2018 20:02

Včera na psu jeden šílenec popisoval jak ve švédsku Muslimové příliš aktivní věřící nejsou.

Tak buď si musí Britové vzít příklad ze Švédska, nebo byl pan inženýr ignorant, který by se měl podívat do Británie, ať ví do čeho Švédové jdou.

Za mně, jsou to naivní blázni, Islám patří do Arabistánu, v ČR jej nechci. Švédsko jsem nikdy nenavštívil, ale white out znám z USA. Je to příšerné ustupování civilizace zločincům či pravěkým kulturám.

Re: Británie si asi musí vzít příklad ze Švédska:
Autor: M. Mikulec Datum: 1.9.2018 21:02

Všude, kde vyroste mešita, je problém. Hnízda nenávisti. Mešity nejsou a nemohou být pod kontrolou, navíc mohou být financovány ze zahraničí, třeba od Saudů.

ani slovo:
Autor: J. Cervenka Datum: 1.9.2018 17:15

ani slovo o ceskych muslimech, jako by neexistovali. Jen tajne a tise cekaji? ( a je jich pres 10,000.)

:
Autor: L. Popovský Datum: 1.9.2018 22:37

Před rokem se uváděl odhad přes 20 000 s tím, že se jejich počet za posledních 5 let zdvojnásobil. Můj tip je, že se u nás jejich počet každých 5 let minimálně zdvojnásobí.

Birmingham, podobně Luton:
Autor: J. Kanioková Datum: 1.9.2018 12:12

UK: Opět srovnání! Britské město Luton včera a dnes! - https://twitter.com/OnlineMagazin/status/1035503970083586049

Re: Birmingham, podobně Luton:
Autor: A. Nový 840 Datum: 1.9.2018 14:57

Birningham, 4.7.2016

https://www.youtube.com/watch?v=5w-ZF3c1bQ8

Jo, jo,:
Autor: J. Kanioková Datum: 1.9.2018 15:45

Namachrovaný mohamedán si po verbálním napadení ženy ještě otevírá hubu na policajta

Uff ... skutečně "evropské hodnoty", brr

Re: Birmingham, podobně Luton:
Autor: M. Šejna Datum: 1.9.2018 15:47

tohle je klasická ukázka neschopnosti britské policie. Kdyby si toto dovolilo to muslimské hovado v Praze na ulici, tak by ho český policista umravnil nejprve penderekem a poté by ho zatkl pro podezření ze spáchání trestného činu verbálního útoku na úřední osobu.

Re: Birmingham, podobně Luton:
Autor: M. Prokop Datum: 1.9.2018 16:11

A proč asi je ta britská policie neschopná?

Přesně !:
Autor: J. Kanioková Datum: 1.9.2018 16:15

Re: Birmingham, podobně Luton:
Autor: J. Kombercová Datum: 1.9.2018 19:10

Stejně jako španělská v Ceutě.

Re: Birmingham, podobně Luton:
Autor: M. Prokop Datum: 1.9.2018 20:45

Asi tak. Schopnost a plnění úkolů by bylo po zásluze potrestáno.

K protestům domorodců:
Autor: M. Mikulec Datum: 1.9.2018 10:12

zde je výborný komentář Alexandra Tomského k Chemnitzu a tzv. neonacistům. https://www.novinky.cz/komentare/482002-komentar-neonaciste-v-saske-kamenici-alexander-tomsky.html

Re: K protestům domorodců:
Autor: M. Šejna Datum: 1.9.2018 11:25

to jsem netušil, že Chemnitz leží v Birminghamu.

:-D