18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

NĚMECKO: „Žába“ pod útokem

Klub „Der Frosch“ v braniborském Frankfurtu byl v noci ze soboty na neděli svědkem scén, které snadno mohly skončit jako v Chemnitzu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Cimbálník 31.8.2018 20:39

Re: "Ale o tom

V průměru je každý den jeden podezřelý asylant z vraždy či

zabití,což je poměrně 89x víc než rodilí Němci . Zdroj - policejní statistika

kriminality.

Zdroj:

https://www.tichyseinblick.de/daili-es-sentials/leider-kein-einzelfall-der-mord-von-chemnitz/

J. Jurax 31.8.2018 17:14

Vaše útoky a flusání.

J. Sinnreich 31.8.2018 16:43

Re: Je jenom otázkou času,

Rok veřejných prací nebo vojenská služba mohou pomoci integrovat uprchlíky v Německu a zlepšit jejich přijímání veřejností. Řekla to generální sekretářka Křesťanskodemokratické unie (CDU) Annegret Kramp-Karrenbauerová, blízká spolupracovnice kancléřky Angely Merkelové.

V. Kain 31.8.2018 16:31

Re: "Ale o tom

To byla jenom taková hospodská rvačka.To si jenom dali dva vypití pití pitomci po hubě že?

J. Anděl 31.8.2018 16:07

Re: "Ale o tom

Tak upřímně nemyslím si, že se dozvíme o každé párty, na které se vykřikuje Heil Hitler...

Ale tím netvrdím, že média nejsou vybíravá. Jsou. A vždycky budou. Svoboda slova je v tom, že může být spousta různých médií.

J. Anděl 31.8.2018 16:04

Re: "Ale o tom

Z mého pohledu je jedno, jestli se o něčem dozvím z ČT (v mém případě spíš idnes) nebo od Kechlibara na NP. Je důvod, proč čtu NP.

Já nevím. Mně přijde všude informací víc než dost, stačí si vybrat svůj zdroj. Mé potřeby pro přežití a základní orientaci, ba i zvědavost či touha po zabíjení nudy je více než saturována.

Ale jistě, že lze něco z toho, co velká média preferují a co nepreferují, usuzovat.

Před časem jste mi doporučil pár zajímavých knih o Tibetu třeba, něco jsem z toho přečetl. Taky se to člověk nedočte v mainstreamu. Je povrchní a výběrový. Pořád je to lepší, když je výběrový.... třeba klanově, ideově (jak se někdo rozčiluje, že je ČT pravdoláskařská), než kdyby byl pod striktní kontrolou Strany. A opravdu plně svobodná a nezávislá, vyvážená a objektivní, objektivně, aby se i různé znepřátelené strany dovedly shodnout na tom, že je svobodná a nezávislá, vyvážená a objektivní, v pozemské realitě podle mě být nemůže nikdy.

M. Prokop 31.8.2018 15:40

Re: "Ale o tom

Když se ale nepíše o ŽÁDNÝCH takových, dost symptomatických událostech, případně jen až když je z toho kravál jako v Chemnitz, když média nerada informují i o velkých průserech jako ten silvestrovský nebo Hamburk, tak člověk přece jenom má nějaké to podezření.

Navíc když kdejaký pachatel škodící s pokřikem "Alláh akbar!" je najednou zasmušilý, nervově labilní, vůbec nejde o terorismus ...

Jedno k druhému a obrázek se skládá.

M. Prokop 31.8.2018 15:36

Re: "Ale o tom

Ad-rem-Prokop tentokrát mediálním expertem. Ví vše, zná vše.

Na takovou 3,14čovinu jsem hledal a našel zcela přiměřenou odpověď.

J. Anděl 31.8.2018 15:35

Re: "Ale o tom

Já tomu rozumím. Zažil jsem koneckonců podobnou situaci kdysi v baru, jen místo Syřanů šlo o Ukrajince a počty (i velikost baru) byly menší. Taky by mi nedávalo smysl psát o tom v celostátních zprávách, ono to nebylo ani pro nějaké místní... Leda by se to dělo opakovaně...

Jinými slovy mně taky nepřipadá překvapivé, že se o takové události psalo jen v regionálních médiích (či na NP). Obecně nepatřím mezi ty, kteří si pořád stěžují, co všechno ČT neříká a tzv. "tají", na druhou stranu se na ní téměř nedívám (jen s dětmi na Déčko na webu).

P. Dvořák 31.8.2018 15:16

Re:

Jedna z cest. Dnes už víme, že jakákoliv cesta, kterou zvolí bruselmani a bruselkače, vede do pekla.

S. Netzer 31.8.2018 15:12

Re: "Ale o tom

Ano, ale to že se mediální scéna mění, je už o něčem jiném.

Faktem zůstává, že zájem určitých blogerů a webů o podobné události je přehnaný a dávají více či méně okrajovým událostem význam, který jim nepřísluší.

Jako tento článek.

J. Anděl 31.8.2018 14:28

Re: Akce budí reakci.

Jedna facka obchod neovlivní, ale kdyby to mělo být pořád, hospodský se o opatření postará.

J. Anděl 31.8.2018 14:25

Re: "Ale o tom

Nezabývají a podle standardních pravidel či zvyku těchto médií to dává smysl. Ale zabývají se tím média (kromě regionálních) alternativní a sociální sítě, blogy, různé webové servery, což jsou takové ekvivalenty těch regionů ve virtuálním prostředí.

Mediální scéna se proměňuje a ještě se změní.

S. Netzer 31.8.2018 12:30

Re: "Ale o tom

To je samozřejmě jednodušší než se obtěžovat s hledáním důkazu pro vlastní tvrzení, že německá celostátní média se zabývají lokální černou kronikou jen pokud se jim to "hodí do krámu". :-))))

J. Vintr 31.8.2018 12:16

Re: Je jenom otázkou času,

Problém je v tom, že mezi lidmi, zvláště na západ od nás, moc zbraní není a že silové složky států budou, alespoň zpočátku, dokud je budou ovládat politici, spíš na jejich straně.

M. Prokop 31.8.2018 12:15

Re: "Ale o tom

Dialektika. :-P

M. Prokop 31.8.2018 12:14

Re: "Ale o tom

Autor: S. Netzer Datum: 5.7.2018 15:57 Typická reakce maločeské nepřežvýkavé sudokopytnice.

S. Netzer 31.8.2018 11:49

Re:

Reakce na osobní útoky a na flusání.

J. Kombercová 31.8.2018 11:16

Re: "Ale o tom

Na vás nemá, co si budeme povídat.

J. Jurax 31.8.2018 11:15

Ano.

Infiltrace silových složek nepřítelem je spolehlivá cesta do pekel.

J. Jurax 31.8.2018 11:12

Vidí. V šaškecu.

J. Jurax 31.8.2018 11:10

A co jste čekal? Standardní reakce vědmy ...

J. Schwarz 31.8.2018 10:44

Re: "Ale o tom

Aha! To je dobré vědět, protože až na uprchlický piknik dorazí skupina holohlavců a s výkřiky "Heil Hitler" a pošleme vás do plynu též se politici ani "celostátní média" nebudou nějakou rozmíškou na party zabývat. Nebo je v Německu mávání noži a řev "Allahu Akbar" v kurzu, něco jako svého času zpěv Horst Wessel Lied ?

S. Netzer 31.8.2018 10:44

Re: "Ale o tom

Ad-rem-Prokop tentokrát mediálním expertem.

Ví vše, zná vše.

A. Alda 31.8.2018 10:40

Frankobrod, jak jej nazývají místní Slované (Lubušané),

je z velké části obýváno vysídlenci ze Slezska a z Českých Sudet. Tam by skutečně plameny občanské vzpoury zažehnuty být mohli. A přijeli by tam radikálové nejen z Berlína, ale i z Polska.

M. Prokop 31.8.2018 10:02

Re: "Ale o tom

Někdy zabývají, někdy ne. Pokud se to "nehodí do krámu", tak ne.

A někdy jim to jen trochu trvá, než se odváží, viz třeba silvestrovské gynekology-amatéry.

J. Lambert 31.8.2018 10:00

Re: "Ale o tom

Příkladný souhrn finálních argumentů krysy zahnané do kouta

R. Jonák 31.8.2018 9:54

Re: "Ale o tom

Upozorňuji, že to byla reakce na příspvěk Netzer.

R. Jonák 31.8.2018 9:53

Re: "Ale o tom

Něco tak "chytrého" jako jste Vy se skutečně jen tak nevidí.

Z. Lapil 31.8.2018 9:49

Re: Akce budí reakci.

To zní skoro moudře, ale když dojde na spontánní facky v hospodě, tak obchod a civilizace pláčou někde v koutku na WC.