25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Není okupace jako okupace

Připomínání vpádu vojsk Varšavské smlouvy do Československa je samozřejmě pozitivní věc, zvláště pak v roce 50. výročí téhle okupace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Bystriansky 23.8.2018 20:32

re:

Útok Leninové Rudé armády na Polsko a porážka bolševiků v bitvě u Varšavy 15.srpna 1922!!! To byl imperiální pokus bolševiků spojit se s marxisty na Západě a ovládnout Evropu pod vlajkou srpu a kladiva - rudého moru internacionálních komunistů. Poláci je naštěstí porazili a zahnali! Tyto levicové revoluční nálady v Německu a německý pocit křivdy po WWI /reparace atd/ využil Hitler k popularizaci nacionálního socialismu v Německu. Takže dvě velmi blízké ideologie zákonitě dospěly ke konečné smlouvě o neútočení a rozdělení Evropy. Proto ten šok Stalina z toho, že jej ideový spojenec napadl, kterého předtím pomáhal vyzbrojit!!! Tady je příčina proč Západ nemohl z těmito ideologiemi uzavřít smlouvu a taktizoval s jednáním v Mnichově. To, že kapitalisté obchodovali s nacionálně socialistickým Německem a internacionálním socialistickým SSSR /od roku 1929 se nejen američtí kapitalisté velkou mírou zapojili do financování a budování fabrik - industrializace SSSR/ je pravda a bez jejich účasti by zdaleka industrializace SSSR neprobíhala takovým tempem. Nic to nemění na skutečnosti, že SSSR byl imperiální komunistický stát, jehož cílem bylo za pomoci mezinárodního komunistického boje ovládnout svět. Jaké ambice má současné Rusko, potvrdí budoucnost, avšak o světovládě si může nechat jenom snít! Nás by měly zajímat marxistické idee současných totalitářů v EU a že jich tam je!!! Kvalifikací nejvyšší pro nástup do funkce je marxistické, maoistické, trockistické mládí uchazeče!!!

I. Hendrych 22.8.2018 18:30

No comment

Text jakoby náhodou vypadl z oka plkům ze slavného Institutu VK....

J. Kulheim 22.8.2018 18:41

Re: No comment

Nechtěl jste náhodou něco k obsahu článku napsat? To je asi nad vaše síly.

M. Prokop 22.8.2018 21:40

Re: No comment

Napsal co jeho síly zvládly ... :-P

R. May 22.8.2018 17:26

Ano, také mě

strašně štve, že (jistěže hnusná) ruská agrese se neustále připomíná, ale ještě horší německá jakoby neexistovala. Je to odporné.

I. Hendrych 22.8.2018 18:35

Re: Ano, také mě

Poněkud jste vy a další nepochopili diametrální rozdíl....Hitler byl nepřítel ale Brežněv a slavný Sojuz něrušimyj byl “jakože přítel.”

Pokud vám to není známo, tak přátelé se mezi sebou vojensky neokupují.

J. Kulheim 22.8.2018 18:45

Re: Ano, také mě

Pěkně jste to vysvětlil. Jste nezdolný dikutér. Já jsem si myslel, že mizi těmi kdo okupují není rozdíl.

M. Prokop 22.8.2018 21:42

Re: Ano, také mě

Není, jen takový psychologický.

Ale ruská (sovětská) okupace je aktuálnější, nejen časově, ale i proto, že dnešní Němci neválčí ani tam, kde by měli, kdežto Rusko má imperiální recidivu a válčí tam, kde by nemělo.

P. Han 22.8.2018 18:55

Re: Ano, také mě

Já se na tu okupaci docela dobře pamatuji. Pokud chtěli pouze přijet na návštěvu a přátelit se s vámi, měli to říct. Takhle popletli celý národ.

Mimochodem - jste nějaký potomek toho lumpa a kolaboranta Jiřího Hendrycha?

V. Podracký 22.8.2018 15:37

Pochvala autorovi

vidí to reálně. Ke komentářům: Rusko se stalo následnickým státem SSSR, protže někdo musel převzít dluhy a všechny závazky. Pokud vím Rusové SSSR nechtěli a Jelcin je vedl k odporu proti komunistickému parlamentu. Dnes jsou na r. 1968 v Rusku různé názory, ale naše propaganda v ČT a jinde tvrdí, že jsou jen ty souhlasné. Sám Putin přece řekl, že invaze do ČSSR byla hloupost (při návštěvě Zemana). Rusové se nemohou úplně distancovat od svých dějin, jako my. Stalina odmítají, ale on přece vyhrál válku a zachránil Evropu. Nemůže se tedy celá minulost jednoznačně odmítnout. Lenin je prý tragickou postavou. Myslím, že postupně jeho sláva hasne. Chce to čas.

J. Vintr 22.8.2018 15:57

Re: Pochvala autorovi

Stalin válku nevyhrál. Měl jen velkou zásluhu na jejím vzniku. To, že Rusko se nestalo ve válce poraženou stranou, bylo navzdory Stalinovu vedení. Rusové Evropu nezachránili, ale na víc jak čtyři desetiletí jí velkou část okupovali. Lenin nebyl tragickou postavou, byl to jeden z největších zloduchů.

V. Čermák 22.8.2018 21:04

Re: Pochvala autorovi

Válku vyhrála především Rudá armáda pod vedením Stalina, samozřejmě za pomoci spojenců, ale hlavní obrat je dílem Stalina. Pro samotnou válku a vítězství není podstatné, co kdo byl.....

J. Richter 22.8.2018 16:19

Re: Pochvala autorovi

Hmm, Rusové Stalina odmítají. Tak jo. Vyhrál prd a ne válku.

V. Čermák 22.8.2018 21:05

Re: Pochvala autorovi

Snad né dokonce ten Váš prd....

J. Urban 22.8.2018 15:15

He he he, článek jak od 6l6a.

Rusko samo sebe prohlásilo právním nástupcem SSSR. Rusko vede komouš a kágébák z dob SSSR. Tentýž prohlásil poměrně nedávno, že rozpad SSSR byla největší geopolitická katastrofa 20. století. To už samo o sobě bohatě stačí, o jejich vojenských přehlídkách, prosovětské propagandě v tisku, TV a na netu, vyznamenávání tehdejších SA-okupantů atd. atd. ani nemluvě.

J. Kanioková 22.8.2018 22:12

Blbost

"Tentýž prohlásil poměrně nedávno, že rozpad SSSR byla největší geopolitická katastrofa 20. století."

Zkuste si pohledat, co přesně řekl, a nevytrhujte ze souvislosti.

M. Hoblík 22.8.2018 13:02

Dnes je módní být pamětníkem.

Nejpopulárnější jsou pamětnící roku 1968, kteří v srpnu památného roku ještě dělali do plínek.

V. Čermák 22.8.2018 14:59

Re: Dnes je módní být pamětníkem.

Ano, např. Kiska a jakýsi Padevět.....

M. Prokop 22.8.2018 15:30

Re: Dnes je módní být pamětníkem.

To máte na mysli tajtrlíka Štěpánka?

V. Čermák 22.8.2018 21:07

Re: Dnes je módní být pamětníkem.

I tajtrdlík má někdy pravdu, dokonce na 99%....

I. Schlägel 22.8.2018 12:56

"Za Stalina bylo líp.

Sice bylo málo salámu, ale všichni se nás báli." Nikoliv zcela menšinový výklad historie v bývalém CCCP nebo v tom útvaru, co z něj zbylo. To skýtá naději do budoucna, že se z našeho slovanského pobratima stane civilizovaná země v čase kratším než krátkém.

A. Alda 22.8.2018 11:18

My že jsme vyhráli studenou válku?

Na to jste přišel jak?

J. Svoboda 22.8.2018 11:30

Re: My že jsme vyhráli studenou válku?

Vy ne, kolaborante.

V. Novák 22.8.2018 17:13

Re: My že jsme vyhráli studenou válku?

Zapomněl jste popřát "Pěkný den", slušně vychovaný pane.

Pěkný den a slunce v duši.

J. Kulheim 22.8.2018 11:14

Čekají nás větší problémy.

Německo se dokázalo vypořádat socialismemem nacionálím. jsem přesvědčený, že i Rusko se dokáže vzpamatovat z podstatně delšího vládnutí komunistů, kteří se inspirovali učením německého filosofa Marxe. Němci jsou trochu jiní jako Rusové, ale zdá se, že jedno mají společné, nekriticky věří vládě. To je velmi dobře využitelné ale také zneužitelné.

Německo je jiné, než když vládl Hitler a Rusko je jiné, než když tam vládl Stalin nebo Brežněv. Rusové mají jinou historii, náboženství, tradice atd. Pokud nám nevnucují svůj životní styl, tak nech si na svém území žijí tak, jak se jim líbí. To stejné platí i pro ostatní státy.

Politici, kteří nedokáží solidně řešit domácí problémy, potřebují lidem hodit kost, aby moc nepřemýšleli. Potřebují nějakého nepřítele na kterého se dá hodit všechno zlé a potřebují obyvatelstvo, které tomu věří. My s tím máme bohaté zkučenosti a proto jsme nedůvěřiví.

EU nedokáže řešit podstatně závažnější úroblémy než je pro nás Rusko. Nedokáže řešit problémy, které bytostně ohrožují evropskou civilizaci. Dělají z Ruska strašáka. Kdyby se ruský medvěd probudil a nepomohla americká armáda, tak by ruská armáda byl za týden v Portugalsku.

J. Svoboda 22.8.2018 11:32

Re: Čekají nás větší problémy.

Princip NATO je kolektivní obrana a v tom je jeho síla a ne vámi podsouvaný nedostatek.

Pěkný den.

J. Kulheim 22.8.2018 12:10

Re: Čekají nás větší problémy.

Já jsem někde psal o nedostatcích NATO? Bez USA nedokázala EU řešit ani situaci v Kosovu.

J. Svoboda 22.8.2018 13:01

Re: Čekají nás větší problémy.

Teď znovu píšete o slabosti EU.

Pěkný den.

M. Prokop 22.8.2018 15:31

Re: Čekají nás větší problémy.

No a vy tu slabost nevidíte?

J. Svoboda 22.8.2018 16:37

Re: Čekají nás větší problémy.

Ne ve společné alianci NATO.

Pěkný den.