28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

EVROPA: Českým dětem německé dávky

Může to být horkým létem, kdy se nic neděje, a tak pozornost získávají okrajová témata. Ovšem zároveň mohou do veřejné debaty proniknout dlouhodobé nešvary, které vadí spoustě lidí a které se dosud zametaly pod koberec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 16.8.2018 21:23

Pokud Němci platí dávky kriminálnímu

ksindlu ze subsaharské Afriky, neměli bychom podpořit žádnou snahu, týkající se lidí z EU!

K. Janyška 16.8.2018 20:40

Re: Naprosto souhlasím a těmi vychytralci pohrdám,

Neznáte kompozitivní teorii, tedy vzdělaní nejste. A jsou vás miliardy... Dzp.

J. Kanioková 16.8.2018 20:29

Přesně, té obrovské nenávisti vůči Polákům v Antglii

jsem dost dlouho nerozuměla. Pak byl článek, kde to bylo natvrdo. Plný statistických údajů.

J. Kanioková 16.8.2018 20:24

zatím co vaše reakce jsou vždy milé, přátelské !

J. Kanioková 16.8.2018 20:23

Přesně !

J. Kanioková 16.8.2018 20:22

Ale jsou, když chtějí být hodní na cizí víc,

než na vlastní !

J. Kanioková 16.8.2018 20:18

Naprosto souhlasím a těmi vychytralci pohrdám,

ovšem ZÁSADNÍ vinu na tomto mají vlády zemí, které na tento systém přistoupily a platí ! To není jen tady ve stř. Evropě, tento problém má i Švédsko, Anglie apod.

Irácká žena dostane švédské sociální dávky ve výši 50 000 eur, zatímco žije v Iráku - https://voiceofeurope.com/2018/08/iraqi-woman-receives-50000-euros-in-swedish-social-benefits-while-living-in-iraq/

Kdekdo argumentuje tím, jak naše civilizace je stále vzdělanější, jenže často to zdaleka tak nevypadá ! Předchozí generace řídící se selským rozumem, by takovou kráčovinu rozhodně odmítla !!!

Š. Hašek 16.8.2018 15:08

Re: Pokud řeknete, že vám vadí východoevropané, nemůže

Přesné!

Ostatně jako u nás. Pokud řešíte Ukrajince. Třeba.

Š. Hašek 16.8.2018 14:45

Re: Podvod?

Tak nějak!!! Souhlas!!!

Jenže to je pak lidskoprávní průs jako Brno. Protože Maročan, hákující v Mnichově, by nedostal ani floka. Maroko nebude asi podle Marksové a Štěcha.

Asi fakt bude nejlepší, ty jejich bláboly uskutečnit na próbu, každý nafasuje 1. ledna životní minimum do konce roku ....... a uvidíme to Švýcarsko a vypucovaný ulice!

Já osobně budu dělat na svým, ohlídám si, aby ani koruna nešla na daně, zbytek času na gauč ........ a za rok budu sledovat Štěcha, Středulu, Dienstbiera a Patočku, jak to "řeší" s Moravcem.

Š. Hašek 16.8.2018 14:36

Dávky, dětské dávky!

Přeji všem socialistům, aby se do toho tak zamotali, že budou tumpachoví. Ale my to zaplatíme, že?!

Sociální dávky na děti, které nikdo v té zemi neviděl ...... . Já si stále myslím, že nejlepší dětská dávka je odpočet daně otci, když jeho dítě neplive na chodník a dokončí školu. No, nic jsem zaostalý. Taky mě napadlo, že jsem taky plival z kostelní věže, To necháme na jindy .....

A taky mě napadlo, že by mohly být dětské dávky vyplaceny až zletilým, které "místní policie nezná". Parametry vzdělání bych nechal stranou, i neškolený má pracovité a šikovné ruce. A vůbec!

Zkráceno.

I. Koreň 16.8.2018 13:32

Re: A co souběh dávek ?

Ale samozřejmě že to musejí prokázat, musejí předložit příslušný evropský formulář potvrzený českou sociálkou, že na dávky v ČR nemají nárok. Němci nejsou tak hloupí, jak se jim tady podsouvá.

S. Netzer 16.8.2018 12:25

Re: Protiněmecké a antiEU žvásty

Holuba neznám a nevím co je zač, zato vaše reakce je jako vždy osobní a paranoidní.

M. Prokop 16.8.2018 12:13

Re: Protiněmecké a antiEU žvásty

Přitom Holub je přímo krystalická P&L. Bývalý šéfredaktor Respektu. To už je to s přemoudrou EUnií a zeleným Německem hodně špatné, když je "špiní" i tací. Poslední záchrana, Krystlík, Netzer, Václavíková, Hofman, Hájková. :-P

S. Netzer 16.8.2018 12:09

Protiněmecké a antiEU žvásty

jsou teď na Psu "in"!

Redakce a p.t. čtenáři se jich nemohou dosyta nabažit.

T. Krystlík 16.8.2018 12:02

Protiněmecké a antiEU žvásty, pane Holube!

O přídavky na děti se v Německu nežádá u městských úřadů. Když dostáváte sociální podporu, nedostáváte přídavky na děti.

P. Götze 16.8.2018 11:37

RE

Nejak jsem ale nepochopil, v cem spociva ten podvod. Ja nechapu, jak takovy zakon vubec mohl kdy vzniknout, ale pokud je to zakonem osetreno, pak se rpece nejedna o podvod? Nebo ono to je nekde vyslovne zakazano?

I. Širůček 16.8.2018 10:29

Re: A co souběh dávek ?

No jo, ale nebyl by to rasizmus?

M. Krátký 16.8.2018 9:46

Re: Když řeknete, že vám vadí východoevropané, tak vás

Berlín leží východně od podstatné části České republiky - o Vídni ani nemluvě !!!

J. Chaloupka 16.8.2018 9:45

Pokud řeknete, že vám vadí východoevropané, nemůže

vás nikdo nařknout z rasismu.

J. Chaloupka 16.8.2018 9:43

Ti migranti často předstírají, že jsou děti, takže žádné

vlastní nemají, aby na ně pobírali dávky. Zatímco východoevropané jsou často lidé, kteří děti mají. To je ten rozdíl. Souhlasím s tím, že podvádět se nemá. Ale říkejte to Afričanům. Asi vám nebudou rozumět, jako Vietnamci u nás, když chcete něco reklamovat.

J. Chaloupka 16.8.2018 9:41

Když řeknete, že vám vadí východoevropané, tak vás

nikdo nemůže nařknout z rasismu. I proto tolik vyjádření proti východoevropanům.

K. Janyška 16.8.2018 8:48

Od-

porné... Dzp.

P. Smatlak 16.8.2018 8:32

Re: Myslím,

Mě by jen zajímalo,jestli ty dávky na děti dostávají také v česku.Protože tady nemusíš pracovat a dávky a přídavky stejně dostáneš.Potom,jak já to znám,a týká se to jedoho etnika ,přijedou sem z Německa a z dávek,co tady pobírají si naspoří na auto a pod.věci.A stejné je to s dávkami,těch co žijí v c izibně,ti také přijedou pro podpory,nevím jalé,když bydlé a pracují v jiném státě.A potom,tak jak je to tam kde bydlím,,a to mezi cikány tak zjišťuji,že tito lidé se mají lépe,než ti co pracují doma a odvádějí daně,i na tuto s prominutím vyčůranou lůzu,Takže kde pracuješ,tak tam podpora a u nás nic,protože nic neodvádíš.Tato politika a to nejen u nás ,evropu zahubí,a za čas se budou míti dobře jen ti co nic nedělají a nebo využívají tento absurdní a nespravedlivy systé,který vyhovuje jen někomu a ostatní na to doplácejí.Ty,jak si řiíkají humanisté a sluníčkáři,ciž je většina neziskovek bych bych zavřek až by zčernali a nakopal je do řitě,protože to vče podporují,a nevím z jakého důvodu.Takže Absurdistán,Kocourkov a a antispravedlnost vládne u nás a\ i ve většině evropských státech.A politici,ti dělají mrtvého brouka,protože jich se to jakoby netýká,i když za to nesou odpovědnost,ale jak vždy píši,pokrytectví,nezájenm a lenost něco řešit ,to je hlavní ukazatel jejich jednání a konání.,a konání všech rádoby humanistů,

P. Kubáč 16.8.2018 8:28

A co souběh dávek ?

Neměli by příslušní "dávkoví turisti" nepjrve prokázat, že příslušné dítě už nedostává dávky od mateřského státu. V případě Česka by tomu tak určitě bylo a souběh dávek v neoprávněné výši tu způsobuje jenom napětí mezi většinou a různě drzými pobírači.

J. Hejna 16.8.2018 8:25

Re: podvod

Povod?

Podle zákona?

J. Karlík 16.8.2018 8:14

Myslím,

že nebude dlouho trvat, kdy na stejný nápad přijdou muslimové, žijící v Německu. Utrácet německé dávky v Česku se vyplatí. A budeme je tady mít i bez kvót.

V. Církva 16.8.2018 8:12

Re: No hlavně že britům

Přesně tak. Pokud si EU odsouhlasila, že Německo platí dávky na děti z Polska, je to malá hloupost, která by se dala snadno vyřešit, kdyby byla EU pružnější.

Britové (jak ukazuje i reakce na Johnsonův komentář že ženy v burkách jsou jak schránky na poštu) už mají naprosto prohnilé mozky multikulturalismem. Pokud jim vadí Poláci, s podobnými zvyky jako Britové, kteří pracují a nevadí jim Arabáči dělající džihád, dopadne to s GB stejně špatně bez Brexitu jako s ním!

J. Schwarz 16.8.2018 7:36

Re: Podvod?

Mimochodem, jde o dávky na děti které žijí v původní zemi, tedy třeba na děti žijící s matkou v Jihlavě, zatímco táta pracuje ve Frankfurtu. Pokud by ty děti žily s ním ve Frankfurtu a chodily tam do německé školy, nechť má německé přídavky. Pokud žijí v Jihlavě pak nechť má přídavky české.

J. Schwarz 16.8.2018 7:33

Re: Podvod?

Podstatné je právo každé země rozhodnout o tom, jaké podpory bude vyplácet cizincům ROZDÍLNĚ od svých občanů. Pak bychom "chudým němcům" nemuseli dát na děti třeba i nic.

R. Langer 16.8.2018 7:31

Myslím,

že nějaké dávky vyplácené Čechům v Německu jsou naprosto nepodstatný a minoritní problém, vhodný tak akorát na odvedení pozornosti od toho, co je opravdu důležité. Kromě toho, jak vzniká pro Čecha v Německu nárok na dávky? Pochybuju, že by mi nějaké dali, kdybych se tam pro ně jenom tak zajel.