20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

MÉDIA: Mýlit se s Petrem Pithartem

Cestou z Lutherova města Wittembergu, kde jsme s mojí paní pár dní prodlévali a také jezdili na kolech ve vyprahlé krajině připomínající africkou savanu (ve městech také černošští povalující se inženýři v nevelkých kvantech pobývají, takže iluze je téměř dokonalá a chyběly už jen žirafy a antilopy), jsem tuto neděli poslouchal rádio.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Perryman 11.7.2018 12:42

Re: Zpravodajství a publicistika

Ještě tak pred půl rokem se médii, potažmo TOP09 přehnalo zděšení nad tím, že si dovolili Zeman nebo Okamura pronést, že by se ČT měla zestátnit. Myslel jsem si, že Česká televize státní už je, když vybírá výpalné posvěcené státem. No pak jsem ale slyšel, že by se měla zprivatizovat, jak tvrdíte paní Moravcová vy. S tím bych souhlasil okamžitě. Několikrát jsem se pak přeptal v diskusích, zda je tedy ta ČT státní nebo soukromá, ovšem bez ohlasu. Pomůže mi to někdo rozlousknout zde? Předem děkuji.

V. Pokorný 11.7.2018 12:31

Pan Pithart

je obdivuhodný člověk. Možná jako jediný na planetě Zemi slyší růst trávu, jak o tom básnil svého času. Pro mne je to takový brouk pytlík a cestovatel mezi politickými partajemi, z důvodu ne aby nějak pomáhal jiným občanům, nýbrž jen pro svůj prospěch. A ty jeho blafy o demokracii a svobodě slova může brát vážně jen slabomyslný, nyní třeba člen KDU-ČSL, občan.

A co týká ČT, nebo ČRo v oblasti zpravodajství a komentářů, je to odpad prvního řádu, propaganda, aktivismus, zatajování důležitých událostí, kolaborace a nezřídka i lhaní.

P. Khail 11.7.2018 12:16

Ano,

Petr Pithart byl jediný z premiérů, který ohlásil pokus o úplatek i proto je třeba se do něj strefovat, ano, byl to on kdo, oproti V. Klausovi, prosazoval prodej AZNP Volkswagenu, jen do něj, mohli jsme mít skvělé Dacie od Renaultu.

A ke lžím či hlouposti p. Holáska je možno dát fakta, na př.:

http://hledani.rozhlas.cz/iradio/?query=Alexander+Tomsk%C3%BD&reader=&porad%5B%5D=&offset=0&sort=docdatetime

A tomu zde další neschopní najít si fakta, v diskuzi tleskají. Již vzhůru všichni Holáskovci této země ...!

M. Krátký 11.7.2018 12:00

Re: Veřejnoprávní media

máte svatou pravdu pane Chládku - skutečně jsou to KANÁLY !!!

J. Václavíková 11.7.2018 11:58

Re: Veřejnoprávní media

Přesně tak. Člověk mohl kritizovat některé nedokonalosti, ale v kontrastu s ostatními, soukromými stanicemi, jsou o několik levelů výše co do profesionality a důvěryhodnosti.

V. Peroutka 11.7.2018 11:41

Pithart aby nechválil,náš největší historik

v pořadu Historie cs. Jinak v čt tam lze jen vzpomínat na diskuzní pořady s lidmi jako Přidal apod.. Rozhlas má pár zajimavých pořadu se zajímavými hosty jako je ,"Jak to vidí",který ač oblíben ,zkrácen na 30 minut v reálu 20,bídu stanice mluveného slova Čro+ škoda komentovat.

M. Prokop 11.7.2018 11:29

Re: Skvělé autore.

To já taky ne, ale to neřeší, že ČT a ČR jsou špatné.

M. Prokop 11.7.2018 11:28

Re: Skvělé autore.

Už jsem to tu psal, zaujatost. Tu si mohu dovolit já, on ji má přímo zakázanou a holduje ji čím dál, tím víc.

M. Prokop 11.7.2018 11:27

Re: Veřejnoprávní media

To jste ovšem hodně nenáročný. Mně je úplně jedno, zda jsou soukromníci ještě horší. Mně vadí, že veřejnoprávníci, kteří mají být ze zákona nestranní a objektivní, tací nejsou.

M. Valenta 11.7.2018 11:10

Re: Skvělé autore.

ČT a ČR nejsou pro mne žádné ikony, jenom nevidím široko daleko nic lepšího.

M. Valenta 11.7.2018 10:33

Re: Skvělé autore.

Není na světě člověka (ani instituce), který/rá by se z........

Je to jako s tím Moravcem. Co na něm vidíte ostudného?

P. Portwyn 11.7.2018 10:26

Re: S EU už je to asi hodně nahnuté

Teď mne při té děsivé představě málem šlehlo hrůzou... aspoň některé jistoty člověk potřebuje :oD

P. Portwyn 11.7.2018 10:23

Re: S EU už je to asi hodně nahnuté

Palata s Kulidakisem si připravují únikový východ... až to rupne, změní se z Eurosvazáků na antiEurosvazáky.

Kdo zná "názorový vývoj" novináře Martina Komárka, který to zvládl několikrát, ví, o čem mluvím ;-)

P. Chládek 11.7.2018 10:21

Re: Zločinná veřejnoprávní media

Naprostý souhlas.

B. Rameš 11.7.2018 10:21

Vskutku, vlastnost

lidského mozku "vidět" jen to, co chce vidět, a vše ostatní vytěsnit, je pozoruhodná a patrně unikátní (ono také zvíře, které vytěsní z vnímání svého predátora, mnoho šancí na předání svých alel nemá). Platí pro každého s několika výjimkami potvrzujícími pravidlo.

P. Chládek 11.7.2018 10:20

Veřejnoprávní media

Programy ČT jsou jediné televizní kanály, které lze v dnešní době sledovat. Vse ostatní je komerční hnus. Diky za ně....

M. Prokop 11.7.2018 9:58

Re: Zločinná veřejnoprávní media

Problém ovšem je, že do veřejnoprávních médií mluví cvok, ne však každý, ale jen vybraná sorta (vesměs P&L).

Dehonestují se sama, takže se těžko divit následkům.

M. Prokop 11.7.2018 9:55

Re: Skvělé autore.

Holásek mu sáhl na ikony ... :-P

M. Prokop 11.7.2018 9:54

Re: S EU už je to asi hodně nahnuté

Jo. Ale dokonáno bude, až něco takového napíše nebo řekne EUrojehovista Jaroslav Šonka. :-P

R. Brzák 11.7.2018 9:50

Re: Skvělé autore.

Potřebujete ten seznam? Nebo se prostě nechcete vyjadřovat k principům, jejichž pošlapávání pan Holásek kritizuje u našich médií?

M. Prokop 11.7.2018 9:50

Re: Zpravodajství a publicistika

Nemuseli bychom privatizovat celou ČT, jen její komerční část. Klidně by šlo ponechat ČT24, ČT2, případně Art, ty lze s přimhouřením obou očí označit za tématicky veřejnoprávní, jen blbě dělané. A na ty se soustředit, aby to k něčemu vypadalo. No a místa na trhu už jsou vymezena. I soukromá ČT1 by musela vypadat prakticky stejně jako naše/vaše. Všude jinde už je obsazeno.

M. Prokop 11.7.2018 9:46

Re: Holásku, Světlanu Witovskou

Jo, je.

Já bych si ale neskromně přál, aby ta chvála veřejnoprávníků byla širší v osobách i programech. Aby paní Witovská nebyla jen ta bílá vrána.

M. Prokop 11.7.2018 9:44

Re: Skvělé autore.

Seznam je na nic, za své peníze ať si dělá kdo chce co chce. Buďto to lidi budou poslouchat, nebo ne.

S veřejnoprávníky je to horší. Ty povinně platím, oni mají nastavená nějaká relativně rozumná kritéria, ovšem skutečnost je bída a utrpení, to pan Holásek vystihl přesně. Z moderatizátorů a moderatizátorek jejich přesvědčení (vesměs P&L) přímo tryská a projevuje se výběrem hostů, otázkami, tím, jak koho pustí ke slovu ... Moravec je tak ostudný, až je to trapné, nicméně možnosti jeho působení se stále rozšiřují. ČRo Plus je jediná stanice jen mluveného slova, ale debaty tam trpí stejnými problémy, až je to k neposlouchání.

F. Doušek 11.7.2018 9:41

Re: Zpravodajství a publicistika

Chtěla byste, aby soukromá ČT dopadla jako soukromá TV Barrandov? Program - týden s prezidentem Zemanem se střídá s Majorem Zemanem. Děkuji, nechci.

F. Doušek 11.7.2018 9:39

Holásku, Světlanu Witovskou

pochválil dokonce i Milouš Zemanů, a to je co říct.

M. Valenta 11.7.2018 8:59

Skvělé autore.

Mohl byste nám tedy poskytnou alespoň kraťoučký seznam českých medií podle solidnosti. Nejsolidnější nahoře a nejhorší dole, to aby nedošlo k mýlce. A také moc děkuji za čerstvé zprávy přímo z nepřátelského týlu. Hlavně že se Vám nic nestalo.

M. Moravcová 11.7.2018 8:36

Zpravodajství a publicistika

veřejnoprávní TV je drahá jen za ty šaty, co mají mluvící hlavy na sobě. Beztak všechno přebírají z teletextu. Prázdninový program - filmy, seriály - jen socialistické, stokrát opakovné srágory. ČT zprivatizovat.

M. Moravcová 11.7.2018 8:33

Re: Dostal jsem radu, kterou jsem realizoval.

přesně jste to popsal :-)

I. Schlägel 11.7.2018 8:26

Re: naprostý souhlas

Vy nemáte špatnou paměť. Vy trpíte ztrátou paměti. Ne, že by u současných medií nebylo co zlepšovat.

J. Chaloupka 11.7.2018 8:14

Dodnes jsme se nedozvěděli, kolik jsme museli zaplatit

potomkům rakovnické továrny, kterou Pithart prodal Američanům. Nedej pámbu, aby to zveřejnily ty "veřejnoprávní" média, které ze zákona platíme.