25.9.2018 | Svátek má Zlata



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


GLOSA: Co liberálové nepochopili



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 78, poslední: 12.7.2018 21:30, přehled diskusí

:
Autor: V. Klíma Datum: 12.7.2018 21:30

+1

Se vším lze souhlasit, jen s tou poslední větou:
Autor: J. Schwarz Datum: 11.7.2018 23:03

jste se sekl. Právě od absolventa evropských universit lze čekat jen to nejhorší - pravda, nejspíš ne od zubaře nebo matematika, to spíš od "filosofa", kulturního antropologa nebo sociologa. Nestudovali Pol Pot a jeho souputník Ieng Sary universitu v Paříži? Nezískal náhodou zrovna taky v Paříži ochranu a podporu ajatolláh Chomejní?

Obecně s autorem souhlasím, co se týká arabského :
Autor: Z. Rychlý Datum: 10.7.2018 22:00

jara. Ovšem začít o Sýrii jako o civilizované a tolerantní zemi musí nutně shodit další úvahy, byť třeba i pravdivé. Byla tam totalita s lidskou tváří. K toleranci civilizovaných zemí hodně daleko.

Autor tam měl vložit "na poměry Blízkého východu ...", pak by to neshazovalo další argumentaci.

"Ideologické, liberálně levicové vnímání:
Autor: J. Kanioková Datum: 10.7.2018 21:56

politiky rozvrátilo Libyi, ohrozilo Egypt, přineslo chaos do Iráku a téměř zničilo prosperující Sýrii. Kdo je tedy rozvracečem světového míru a pořádku?"

Přesně !

A z počátku se do Sýrie dostávaly zbraně hlavně z Libye poté, co tamní rebelové zabrali sklady zbraní.

Blbost !:
Autor: J. Kanioková Datum: 10.7.2018 21:50

Souhlas:
Autor: J. Kanioková Datum: 10.7.2018 21:47

Re: Hmm...:
Autor: J. Jurax Datum: 10.7.2018 21:45

Taky bych řekl.

Re: Tihleti vševědoucí diskžokejové:
Autor: J. Jurax Datum: 10.7.2018 21:43

No jo, a Vy samozřejmě na rozdíl od moskevských trollů a protievropských "všeználkovévů" všem jasno nemáte.

Ale z Vašich textů se to nepozná.

1***:
Autor: J. Kanioková Datum: 10.7.2018 21:42

Lhář a demagog jste naopak vy:
Autor: J. Kanioková Datum: 10.7.2018 21:41

Re: Tihleti vševědoucí diskžokejové:
Autor: J. Jurax Datum: 10.7.2018 21:40

Jistě.

A v Sýrii by vládl islámský stát. To by bylo radosti!

Re: No comment :
Autor: J. Jurax Datum: 10.7.2018 21:37

Jistě. Pamatujete třeba Li Syn Mana, Ngho Dinh Diema, Trujilla, Papa Doc Duvaliera nebo třeba Batistu? To taky nebyly žádné lilie bílé ... ale politika, že. Tehdy se zadržoval komunismus. A co je Erdogan? Teď by se měl zadržovat militantní islám, že ... zatím to ale tzv. Západu moc nedochází.

Sýrie byla celkem stabilní zemí - za Asáda, než se začali bouřit rebelové. Ukázalo se, že vesměs islamističtí - ovšem Asád byl pravda proruský, že.

A stejně jako v Iráku, Afghánistánu, Libyi a nakonec i v Egyptě se implantovat demokracii nepodařilo. Posledně jmenovaná země akorát vyměnila diktátora a ostatní jsou rozvrácené okršleky zemské, kde se válčí imrvére furt.

Alžírsko svého času nedemokraticky zrušilo výsledek voleb, anžto vyhrálo Muslimské bratrstvo. V Egyptě se stalo totéž.

V Turecku se v rámci demokratizace pod tlakem EU - že aby Turecko mohlo do EU - nakonec povedlo instalovat islámského diktátora. Alláh akbar!

1*:
Autor: J. Kanioková Datum: 10.7.2018 21:35

Mýlíte se:
Autor: J. Kanioková Datum: 10.7.2018 21:33

Ano:
Autor: J. Kanioková Datum: 10.7.2018 21:31

Souhlas s autorem,:
Autor: J. Kanioková Datum: 10.7.2018 21:27

Švédsky profesor Marcello Ferrada de Noli: Dôkazy o chemickom útoku vládnej armády Asada boli sfalšované - http://www.czechfreepress.cz/cfp-doporucuje/svedsky-profesor-marcello-ferrada-de-noli-dokazy-o-chemickom-utoku-vladnej-armady-asada-boli-sfalsovane.html

Já rozhodně stojím na straně Assada - Zrůdy islamistické se do Sýrie nasáčkovaly, a Západ je podporoval ! Stačí vzpomenout, jak to tam objížděl McCain a navazoval kamarádčoft s těmi odpůrci Asada. A domlouval jejich podporu.

A taky Turecko, přes které k ISIS směřovali rekruti z Evropy i záp. zbraně !

No, s tím studiem na evropských univerzitách:
Autor: J. Jurax Datum: 10.7.2018 21:22

bych moc neargumentoval. On třeba Pol Pot studoval na École française de radioélectricité. A Papa Doc Duvalier studoval na Michiganské univerzitě.

Asad zločinec ???:
Autor: J. Kanioková Datum: 10.7.2018 21:20

DŮKAZ # Přímé vojenské intervence Spojeného království v # Sýrii- https://twitter.com/ProfessorsBlogg/status/1014115681367937024

"#Sýrie chemické zbraně": Nyní odhalil, že #US loď, která odstranila Sýrií deklarované chemické zbraně v roce 2014 nyní nasazuje chemické zbraně do Perského zálivu. - https://twitter.com/The_Indicter/status/1014074322330312704

Na druhé straně existují OVĚŘENÉ důkazy o tom, že "rebelové" a bojovníci proti legitimní vládě #Sýrie mají, vyrábějí a používají chemické zbraně! - https://twitter.com/ProfessorsBlogg/status/985795523469828096

Prof Ferrada de Noli - https://twitter.com/ProfessorsBlogg

RAF bombed Assad ́s border fighters - https://twitter.com/ProfessorsBlogg/status/1014115681367937024

Re: Tihleti vševědoucí diskžokejové:
Autor: I. Mertl Datum: 10.7.2018 20:39

Vy moskevští trollové, a kupodivu i protievropští všeználkové, máte ve všem jasno, takže vysvětlovat vám zákonitosti příčiny a následku nebo i takové skutečnosti, jako že bojůvky IS se do Sýrie dostaly až sekundárně díky rozvratu země v občanské válce a snad i s vědomím syrské vlády je zbytečné. Jen upozorňuji, že autor toho nesmyslného článku byl, na rozdíl ode mne (i od vás, pane Nováku?) diskžokej.

Re: Tihleti vševědoucí diskžokejové:
Autor: V. Braun Datum: 10.7.2018 20:13

Jistě, že režim nedovoloval většinám ani menšinám pogromy, na teror měl totiž režim monopol.

Re: První věta článku:
Autor: V. Novák Datum: 10.7.2018 17:21

Což se nevylučuje - spíše podporuje.

Kdyby liebe Frau věděla vce než hov*o, nemohla by tak úporně a přesvědčeně recitovat naučené hovadiny.

Re: publicistika na NP ?:
Autor: J. Urban 043 Datum: 10.7.2018 17:21

Jo, je fakt, že k islamistům moc tolerantní nebyl. Proto se ho Obama rozhodl svrhnout, čemuž ráda asistovala ta merkelojc 3,14ča, francouzský skřet a pár dalších 6l6ečků z EU.

Re: Tihleti vševědoucí diskžokejové:
Autor: J. Urban 043 Datum: 10.7.2018 17:18

Přesně.

Re: No comment :
Autor: J. Urban 043 Datum: 10.7.2018 17:16

No jo. Ale čemu prospěje nahradit tyto zločince zločinci ještě vyššího levelu?

Re: Hrozně by mě zajímalo, :
Autor: V. Novák Datum: 10.7.2018 16:44

To je pro arabské země poměrně typické.

A nejen arabské - taková Indie je byrokratický ráj a v subsaharské Africe si údajně Afroafričané Bílou hubu ouředlně s chutí vychutnají. Když už to nejde krz kotel...

Re: Tihleti vševědoucí diskžokejové:
Autor: V. Novák Datum: 10.7.2018 16:39

A kdyby nebylo ozbrojené pomoci šítského Hizballáhu, íránských "dobrovolnických" gard a nakonec i ruské armády ... ", v Sýrii by vládla demokracie, svoboda a klid na práci v duchu Islámského Státu.

Pro nevědoucího diskžokeje Mertla nejspíš ideální stav. Pro Netzer zcela určitě...

Re: Tihleti vševědoucí diskžokejové:
Autor: V. Novák Datum: 10.7.2018 16:36

Liebe Frau jako vždy nadávkou pouze reaguje na nadávku určenou jí - že, Merkelojc candido?

Liberalismus je výsledkem přirozeného vývoje lidského světa :
Autor: K. Janyška Datum: 10.7.2018 15:39

a v posledku spočívá v kvalitě právní domény jednotlivce, která ho chrání a zároveň mu nedovoluje beztrestně škodit ostatním. Liberál je ten, kdo o tomto faktoru ví a akceptuje ho. Ne pitomý socialista, který si myslí, že liberalismus je realizované volnomyšlenkářství... Dzp.

Re: Hmm...:
Autor: M. Prokop Datum: 10.7.2018 15:37

Omyl.

Re: Hmm...:
Autor: M. Prokop Datum: 10.7.2018 15:36

Ne, to se mýlíte. Pacifikovaný nepřítel Izraele Asad tolik nevadil, jedině když příliš usiloval o jaderné zbraně nebo pouštěl Hizballáh moc blízko k Izraeli. Pak Izrael neprodleně zasáhl, ale tak, aby v Sýrii nezpůsobil chaos. Ten se mu nijak nehodí.

Rozesrat Irán by neškodilo, ale je to poměrně obtížné.

Politika a válka fakt nejsou tak jednoduché, jak vám zřejmě připadá.