19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

USA: Byla těžba fosilních paliv chybou?

Když agenturu pro životní prostředí USA dostal do rukou klimaskeptik Scot Pruitt, zoufalí klimatičtí aktivisté hledají jiné cestičky. Rádi by uhlobarony postavili před soud, aby pykali za zločiny proti klimatu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rada 8.7.2018 22:12

Těžba fosilů nebyla obecně vzato chybou....

.... Chybou bylo neumět VČAS PŘESTAT!

Právě v tomto smyslu měla obžaloba uhlobaronů hlubší význam. Dotiční totiž už před desetiletími dobře znali rizika kterým vystavují celou společnost.

L. Novák 9.7.2018 4:54

Re: Těžba fosilů nebyla obecně vzato chybou....

Rado, běž už konečně na vyšetření k MUDr. Chocholouškovi!

J. Sinnreich 8.7.2018 15:06

Aktivisticke soudy

Taktiku pouzivani aktivistickych okresnich soudcu (District Courts) pro ovlivneni celostatnich problemu (klima, migrace, affirmative action, gender, potraty...) je stara taktika levicovych Demokratu. Pokud jsou neschopni prosadit svoje, casto zcestne nazory hlasovanim a vetsinou v Kongreu, pouzivaji k potlaceni demokracie soudy.

P. Rada 8.7.2018 15:25

Re: Demokratické dopady.

Demokracie je pěkná pohodička do klidné doby - jen je na ni potřeba mít dost prostředků - např si užívat nevratnou fosilní půjčku.

Na druhou stranu může pohodička demokracie později mít velmi tragické následky a to zejména v dynamicky se měnícím světě. To proto, že pohodlní pravidelně stupidně jednající lidé si raději zas odhlasují pohodlné pokračování - namísto nezbytných zejména dlouhodobých změn, které se pak demokraticky prosazují se zpožděním a tedy už neefektivně.

Navíc je západní demokracie dnes taktovaná pětiletkově a tak je už ze zákona zajištěno, že vyvolený zástupce nemůže do důsledků programově slibovat vliv na jevy dlouhodobější.

O tom, že si v našem typu demokracie lze do čela státu demokraticky zvolit člověka duševně nemocného nemluvě.

P. Vaňura 8.7.2018 18:44

Re: Demokratické dopady.

Ano, Vůdce, vyvolený Prozřetelností bude jistě společnost řídit s ohledem na dlouhodobé cíle. Akorát se může zmýlit co se týče těch cílů...

L. Novák 8.7.2018 19:12

Re: Demokratické dopady.

Rado, jenom psychopat jako ty dokáže takhle zas*at komentáře k článku ve snaze nekonečným množstvím slátanin překrýt názory ostatních.

P. Rada 8.7.2018 19:35

Re: Demokratické dopady.

Můj velký zájem o přírodeovědu a jeji souvislosti může neschpným argumetovat jinak jak hulvátsky připadat neobvyklý. Že se cítíte být mluvčím ostatních jsem nevěděl.

To, že mám od mnohých zásadně odlišný pohled a jsem jej schopen doložit odkazy/zdroji je snad zřejmé. Mnozí raději jen tleskají či pískají. Nesem tu hod mezi podobně smýšlejícími/diskutujícími ale na druhou stranu prostor jste si vybral i Vy! Necht čas posoudí jak přínosně.

L. Novák 9.7.2018 4:58

Re: Demokratické dopady.

Ty bys mohl dělat zeleným bolševikům politruka. Ale myslím, že i na ně už je propaganda, kterou tady předvádíš, příliš. :-)

L. Novák 9.7.2018 5:01

Re: Demokratické dopady.

Nejsi schopen vůbec ničeho. Mnohokrát jsem tě přistihl při lži a odkazy, které vkládáš, se téma velmi často vůbec netýkají a je nad veškerou pochybnost, že jsi je vůbec nečetl. Jsi blb, a ještě nemocný!

I. Širůček 8.7.2018 12:09

Zbývá se zamyslet nad tím

co zla by bylo ušetřeno zemi, kdyby se ti aktivisté dali na studium přírodních věd a pracovali na vylepšení účinnosti solárních panelů, aby při stejném výkonu šetřily ornou půdu. Jenže - krásné slečny spíše s obdivem hladí na smělce, který leze na chladicí věž či komín, nežli na vědce...a "to je oč tu běží!"

P. Rada 8.7.2018 15:11

Re: Zbývá se zamyslet nad zlem.

Zlá je především víra, že fosilní zdroje jsou dnes jen dobro pro které je třeba tolerovat všehny vedlejší produkty jejich spalování a proto je lépe o nich mlčet nebo okolnosti bagatelizovat jak to předvádí např. Kremlík.

Zlá může být i víra, že účinnost solárních panelů lze trvale a snadno zvýšit nad 20% a postačí k tomu studium přírodních věd - jen abychom se nemuseli uskromnovat.

A když už nadhazujete přírodních vědy - máte pane Vermisi představu jak efektivní může teoreticky být fotosyntéza, jak je efektivní v realitě?

P. Vaňura 8.7.2018 18:47

A máte představu, jakou účinnost má elektrárna na plyn?!

Nebo elektrárna s LMFBR.

I. Širůček 8.7.2018 19:07

Re: Zbývá se zamyslet nad zlem.

Vite co, napište raději něco o tom odborném vzdělání "aktivistů", o tom co vlastně umí, kromě "řvaní a kvičení"! "Svět hledá lidi, kteří dovedou něco udělat, ne ty, kteří dovedou vysvětlit, proč to nejde!" © H. Rowlandová

P. Rada 8.7.2018 19:51

Re: Zbývá se zamyslet nad zlem.

Jak už jsem napsal tak pro Vás pane Vermis opakuji, že dle mého názoru je na NP největším aktivistou Nef a pak dlouho nikdo. Dokud ale nebude komentovat přírodovědné obory - nemíním komentovat jeho zejména politické komentáře.

Pokud Vám jde o to co jsem udělal - tak to najdete v mé blízkosti. Dělám v realitě častěji věci které se jiným tolik nedaří. Je to snad znát i s diskusních příspěvků. Např jsem osobně snížil spotřebu fosilů na zlomek dřívějšího a dokáži na biopaliva jezdit "trvale udržitelným způsobem".

Na tomto foru citoslovce nepoužívám a tak výrazem/citátem ..."řvaní a kvičení"! ... reagujete spíše na svou představu či někoho jiného. To právě považuji za příznak "zla". Nechcete se nad tím zamyslet?

I. Širůček 9.7.2018 20:07

Re: Zbývá se zamyslet nad zlem.

Řvaním a kvičením míním různé "eko"akce. Ale z vašich příspěvků jsem pochopil, že tvrzení, že "čmelák nemůže létat, protože je těžký a má malou plochu křídel" pochazí z výzkumu vašich kolegů... stejně jako váš názor na účinnost solárních panelů. I kdyby, tak jenom vyjadřujete názor na jedno konkretní téma a nic víc...

I. Širůček 7.7.2018 20:31

Bouře ve sklenici vody

a přitom jde o houno! Za pár let to tady všechno Alláh (on je mocný) semele a změní. Tak nějak mi to připomíná spor, ve kterém každá strana přišla o asi o třicet tisíc nejlepších námořníků a vojáků a čtyřice znamenitých lodí. A o co v něm šlo? Zda rozbíjet vejce na užším či širším konci! © kapitán Lemuel Gulliver.

I já se před padesáti lety domníval, že nadšení může nahradit kvalifikaci - ale rychle jsem z toho vystřízlivěl...na rozdíl od některých (ale nutno říi, že k tomu tehdá byla příznivější doba).

L. Novák 7.7.2018 15:29

Zelení magoři a komunisti jsou zločinecké spolky

snažící se ovládnout veřejné mínění i stát a jejich prostřednictvím pak násilím zavést totalitní režim v souladu s jejich kolektivistickou ideologií.

Hnát před soud firmy těžící fosilní paliva je příznačné pro vyděračskou zelenou mafii a zelený "Vatikán" Greenpeace.

A teď jedna rada pro magora "Radu". Zajdi si už konečně na pro RADU k MUDr. Chocholouškovi, ty tvoje psychopatické žvásty už dávno překročily míru únosnou pro normální diskusi.

P. Rada 7.7.2018 18:02

Re: Zelení magoři a komunisti jsou zločinecké spolky

Pane Nováku argument že v něčem chybuji nemáte žádný - jen rétoriku hulváta.

Mě s toho tedy vychází jen potvrzení všeho co jsem uvedl a že jen hlupáci a hulváti s tím nesouhlasí.

M. Prokop 7.7.2018 21:01

Re: Zelení magoři a komunisti jsou zločinecké spolky

Vám něco vyvracet ke vrhání luštěniny na vertikální část domu.

Pan Novák má pravdu.

R. Tesařík 8.7.2018 9:55

Re: Zelení magoři a komunisti jsou zločinecké spolky

Vy jste známý bojovník za vyhubení lidstva.

P. Rada 8.7.2018 15:35

Re: Zločinecké spolky?

Možná si to údajné "vyhubení" lidstva pletete s mými úvahami, že by spíše jak devastovat stabilní přírodu fungující na bázi symbiotické měli být v zájmuzachování života co možná s rozumem eliminováni egoističtí lidé, kteří se k okolí chovají jen jak parazité.

R. Tesařík 8.7.2018 16:54

Re: Zločinecké spolky?

No, vždyť říkám, že chcete vyhubit. Vlastně jste nebezpečnej blázen.

K. Janyška 7.7.2018 10:15

Aktivisté obecně. Kdo je to ? Slovem přikrytí zločinci ?

Ano... Dzp.

P. Rada 7.7.2018 10:33

Re: Aktivisté obecně. Kdo je to ? Slovem přikrytí zločinci ?

Považte, že že s hlediska aktivit je nejaktivnějším člověkem na NP doposud jeho zakladatel Nef!

Považte pasivní roli většiny českého národa za hlubokého socialismu a úděl těch kteří se přeci jen aktivně vzepřeli nebo po 68 roce a pak roli extrémního "aktivisty" Palacha a dalších ... kteří se až zoufalými činy snažili probudit národ s letargičnosti či jen "švejkování" .

Zločinci bývají také aktivní ale pravidelně jsou vygenerováni lidskou přehlíživou společností s malého procenta deprivantů a procesem mocenské posedlostí přes volební systémy až vášně mohou ve stupidně se chovajícím národě způsobit katastrofy.

https://www.youtube.com/watch?v=PpMJkaf117g

K. Janyška 7.7.2018 11:27

Re: Aktivisté obecně. Kdo je to ? Slovem přikrytí zločinci ?

To se vám to zjednodušuje, co ? Takže aktivista je i pekař, který aktivně peče cheba ? Dzp.

P. Rada 8.7.2018 11:02

Re: Aktivisté obecně. Kdo je to ? Slovem přikrytí zločinci ?

Není nad to, když sám předvádíte zjednodušování - že?

P. Han 7.7.2018 22:00

Re: Aktivisté obecně. Kdo je to ? Slovem přikrytí zločinci ?

Co to proboha blábolíte?

G. Kovář 7.7.2018 11:25

Re: Aktivisté obecně. Kdo je to ? Slovem přikrytí zločinci ?

Aktivista je velmi aktivní osoba, která se silně angažuje pro věc, o které ví houno.

P. Rada 7.7.2018 11:49

Re: Aktivisté obecně. Kdo je to ? Slovem přikrytí zločinci ?

Lidské poznání světa je skutečně omezené a to může skrývat některé nečekané aspekty. Jako že nás před vlastní hloupostí zachrání mimozemštani ...

Na druhou stranu pokládám za velmi pravděpodobné, že o omezování osobní spotřeby - jen aby nepřestřelil a vyšel se zásobami do budoucna... - by lidé jako pan Kovář sotva chtěli slyšet a spíše se tedy dál pohodlně cpou, konzumují a přitom vypouštějí nevyužitelná "houna" jen aby na zlo-zvyklostech nemuseli nic měnit.

https://ekolist.cz/cz/publicistika/rozhovory/pecho-klima-se-meni-kvuli-nasi-spotrebe-musime-se-naucit-zit-skromneji

P. Vaňura 7.7.2018 11:59

Stačí přejít na atom a problém je VYŘEŠEN na celá

TISÍCILETÍ. Protože pro rudozelenou verbež je "skromnost" (hlavně těch druhých) ideologicky motivovaným CÍLEM, dostávají z jádra záchvaty hysterie.