23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

POLITIKA: Bramboračka

Pes je zakopán jinde. V politickém stylu, který se od jisté doby zahnízdil v českých mocenských strukturách. Stylu, jehož důsledkem je pro demokracii jedna neblahá skutečnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Götze 1.7.2018 12:10

RE

Fakt ale zustava jeden. Neslysel jsem jediny komentar, jerdiny clanek, kde by nekdo tvrdil, ze Poche je spravny clovek na funkci ministra zahranicnich veci. Spise naopak. Z toho bych appriori vychazel. Zbytek uz si domysli kazdy sam, dle chuti a miry nenavisti vuce jedne, ci druhe strane.

M. Prokop 1.7.2018 21:07

Re: RE

Fakt zůstává opravdu jen jeden: Zeman ani nemusel obejít Ústavu, protože Bureš se předposral a Hamáček také.

S Poche a jeho vhodností/nevhodností to nemá co dělat.

V. Petřík 30.6.2018 17:18

Bramboračka

Stále bohužel chybí Benešem bezprecedentně zrušená agrární strana. Situace by se vyvíjela už od války úplně jinak.

V. Kotas 30.6.2018 19:23

Re: Bramboračka

Na tom spolupracovali lidovci, vdomění že získají voliče na venkově. A byli po šmirglu odměněni církevními restitucemi. Na rozdíl od sedláků, živnostníků.

M. Prokop 30.6.2018 20:34

Re: Bramboračka

Proč chyběla za bolševíka, to je jasné. Byla zakázána.

Proč chybí dnes je také jasné: Chybí agrárníci. :-P

Situace by se nijak jinak nevyvíjela. Těch přes 40% v roce 1946 komouši nedostali od voličů agrárníků.

V. Kotas 1.7.2018 5:59

Re: Bramboračka

Ale zakázána byla už před koncem 2.sv. války. A po šmirglu už nebyli pamětníci, aby ji obnovili.

M. Prokop 1.7.2018 21:09

Re: Bramboračka

Jo, ale problém nebyl v tom, že nebylo možno volit agrárníky, ale v tom, že hodně lidí volilo komouše a socdemáky. To nebyli voliči agrárníků.

M. Šejna 30.6.2018 13:13

dnes výstížný pan Stejskal

Bramboračka se po v olbách opravdu koná, ale zatím je vše v souladu s ústavou, i kdyby "pravdoláskové" a "pravičáci z leknutí" tvrdili opak.

Ačkoli jsem levičák, doufal jsem po volbách ve vládu ANO+ODS. Chtěl jsem, aby socani vedení Sobotkou, Chovancem a Zaorálem dopadli na držku ještě víc, než jen volebním výpraskem.

Bohužel ODS umožnila socanům vrátit se zpět do hry. Jejich chyba.

Pokud si "poblitolog" Fiala myslí, že štěkáním v opozici na vládní karavanu získá víc volebních preferencí, tak je vidět, že ani tu teoretickou politologii pan "akademyk" Fiala neovládá.

P. Papež 30.6.2018 17:31

Hlavně že vy politologii ovládáte. Kdo ma jiný názor je "akademyk". Holt někdo je "akademik", někdo hlupák.

M. Šejna 30.6.2018 17:59

ano, spratku Papeži

někdo, tj. vy jste hlupák. A navíc spratek.

J. Lepka 30.6.2018 19:10

Re: ano, spratku Papeži

Typická reakce levičáka.

M. Prokop 30.6.2018 20:37

Re: ano, spratku Papeži

Náhodou, existují levičáci, kteří nejsou blbci. U Šejny je ta základní charakteristika blb, levičák až potom.

M. Prokop 30.6.2018 20:40

Re: ano, spratku Papeži

Ale slovo "spratek" používá s oblibou. Asi jím byl často častován. :-P

A. Nový 1.7.2018 12:20

Nemáte pravdu

Jediný génius na neviditelném je Šejno.

a.) Šejno má vždy pravdu!

b.) Nemá li Šejno pravdu, platí za a!

M. Prokop 30.6.2018 20:35

Re: dnes výstížný pan Stejskal

Jen si to vyžerte, leknutý levičáku a ODS ponechte pravému středu, nic víc není.

F. Kusák 30.6.2018 10:25

Ale nestrašte,

žádný komunistický puč nehrozí, jedině že by ho spustil tzv. demokratický blok svou hloupostí. Kdyby totiž ODS vstoupila do vlády, věci by vypadaly jinak. Pokud se tak nestalo, mají být nové volby. Ale to se "demokratům" taky nechce............

M. Těhanová 30.6.2018 15:25

Re: Ale nestrašte,

Co vy víte o tom, co kdo chce, nebo nechce. ODS by s ANO spolupracovala, kdyby eliminovali Babiše, coby předsedu vlády. Ale to nešlo, protože ANO je Babiš a Babiš je ANO. A proč by ODS měla znovu spolupracovat s darebákem, když je ráda, že se těch svých pomalu, ale jistě zbavuje. Ale to nechce nikdo vidět.

M. Prokop 30.6.2018 20:39

Re: Ale nestrašte,

"Kdyby totiž ODS vstoupila do vlády, věci by vypadaly jinak."

Jinak jo, hůř pro ODS. ODS je přes všechny své nedostatky alternativa ANO, ne pomocník ANO.

K. Janyška 30.6.2018 9:07

Babiš a Zeman nic jiného neumějí.

V bramboračce jsou jako doma... Dzp.

J. Lepka 30.6.2018 9:19

Re: Babiš a Zeman nic jiného neumějí.

Dovolil bych si zajít ještě dál, až na konec trávícího traktu, kde i ta bramboračka jednou skončí. Tedy v senkrovně. A až po uši !

V. Kotas 30.6.2018 9:51

Re: Babiš a Zeman nic jiného neumějí.

Ta bramboračka může být " nebe v hubě ", nebo jen ta sr ačka. Nechme se překvapit.

J. Karlík 30.6.2018 7:27

Správný kandidát Poche?

ČSSD chce zdanit církevní náhrady. Poche obešel zdanění svého daru této straně. Je to podobná finta jako s dotací na Hnízdo. Bude ještě třetí možnost, Poche není ani dobrý nebo špatný kandidát, ale vekslák, který leccos ví a darem si svou pozici koupil. Je to smutné.

V. Kotas 30.6.2018 7:34

Re: Správný kandidát Poche?

Vekslák - to je to správné slovo, pro takové, jako je Poche. A že jich ještě v politice je.

P. Lenc 30.6.2018 9:07

Re: Správný kandidát Poche?

Ano, to slovo sedí.

I. Novák 30.6.2018 14:53

Re: Správný kandidát Poche?

Vekslák možná ano, možná ne. Napadá mě horší možnost. Kdo co kde komu slíbil a zaručil se, že p. Poche bude ten správný člověk a jeho dosazení zajistí? Vzhledem tomu, že se jedná o resort zahraničních záležitostí, mám dost neblahé tušení...!

K. Oldřich 30.6.2018 6:10

Něco nám uniklo

A. Babiš byl donucen hrát s těmi, kteří zbyli potom, co ostatní strany, které se o moc rovněž ucházely zařvaly sborově, že to takhle tedy nikdy. Kazišukové se nyní radují, jak se ne a nedaří, prohlašujíce se zároveň za strany státotvorné. Než to spustíte - nejsem na koblihy ani stylisované růže. :)

M. Těhanová 30.6.2018 8:06

Re: Něco nám uniklo

Pěkná blbost, zkuste se o Babiše trochu zajímat, ten se nedá donutit k ničemu. Jedná jen podle sebe a svého prospěchu.

K. Oldřich 30.6.2018 9:43

Heslo argumentem není a o Vaše rady zájem nemám. Ať se Vám to nepřipálí.

Z. Rychlý 30.6.2018 10:17

Re:

Já s paní souhlasím. To vám se cosi připeklo.

K. Oldřich 30.6.2018 12:19

Jak račte. Mě to hlásit nemusíte. :)