Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SVĚT: Současné vyhlídky západní civilizace
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S. Netzer 28.6.2018 10:53Re: Neděkuji S tou AfD máte naprostou pravdu. To nebezpečí skutečně existuje. http://www.spiegel.de/politik/deutschland/afd-die-rechtspopulisten-und-dernationalenationale-sozialismus-kolumne-a-1191417.html |
J. Kanioková 28.6.2018 10:43Taky to vidím stejně..
|
J. Kanioková 28.6.2018 10:40Ano, naprosto přesně
|
J. Lepka 28.6.2018 10:39Re: Neděkuji Já to samozřejmě nepamatuju, ale otec mi vyprávěl, jak ještě zjara roku 1941 komunisti nevěřili, že Německo napadne Rusko ? Přece německá dělnická třída nebude válčit se sovětskou dělnickou třídou, když mají stejné cíle... |
S. Netzer 28.6.2018 10:37Re: Dobrý článek! 2) = jedna z celé řady lží pana profesora týkajících se prvního černého prezidenta USA. http://time.com/4486785/president-obama-speech-911/ |
R. Čtvrtníček 28.6.2018 10:32islam Vazeni ctenari, mel jsem to stesti,ze jsem pracoval nekolik let v zemich pod Islamem, Malaysia 1997 - 2000, Saudska Arabie 2001 -2002. Vzhledem,k tomu, ze jsem Islam poznal na vlastni kuzi mohl bych o tom napsat knihu pod nazvem:" Blbost islamistu nezna mezi", tak se Islamu nebojim.Islam nas muze porazit, jen kdyz mu to dovolime. Poznamka: Islam, asi 25 % populace na zemi, vyprodukuje asi 4% Svetoveho DPH a to vcetne ROPY. |
M. Prokop 28.6.2018 10:31Re: Neděkuji EUrojehovistka. |
M. Prokop 28.6.2018 10:29Re: Neděkuji Souhlas, až na tu AfD. |
J. Ráž 28.6.2018 10:28Re: Neděkuji Paní Netzer mi hodně připomíná naše předválečné komunisty, kteří si ještě v roce 1939 mysleli, že se s nacionálními socialisty dá spolupracovat a v míru žít. Prohlédli, až když jejich první soudruzi končili pod sekyrou nebo s oprátkou na krku. V průběhu Evropských dějin se stále opakuje, že idealisté jsou obvykle první, kdo končí v hromadných hrobech, ale jsou nepoučitelní. |
J. Ráž 28.6.2018 10:20Re: Neděkuji Ještě vloni jsem při návštěvě mých přátel v Německu registroval, že většina z nich měla názory podobné s pí. Netzer a nedovolil jsem si nějak prezentovat veřejně ty své. Před 14 dny jsem se odtud po roce vrátil s poznáním, že se počet "PRO a PROTI" radikálně obrátil a někteří z těch vloni značně umírněných byli ve svých názorech na Islám a odporu k migraci ještě radikálnější, než já. Takže i tam dochází ve stále větším počtu ke změnám názorů na přistěhovaleckou politiku prosazovanou politiky SPD a CDU. Jen se bojím, aby se díky zatvrzelosti Merkel jejich sympatie neobrátily k AfD. Mohla by se opakovat situace z roku 1933 a to by byl velký, opravdu velký průšvih. |
O. Uživatel 28.6.2018 10:14Uživatel požádal o vymazání |
J. Ráž 28.6.2018 10:06Dobrý článek! Mne v článku zaujalo především: 1) „Islám není náboženstvím a rovněž není kultem. Je to stoprocentní forma způsobu života, bez výjimky. Islám obsahuje náboženské, právní, politické, ekonomické, sociální a vojenské součásti.“ 2) Barack Obama nesouhlasil s tím, aby bylo výročí masakru z 11.září posuzováno jako akt islámského terorismu (terrorism Islamic extremism) k1) Doufám, že Evropané v brzké době pochopí, že Islám není formou náboženství v podobě,jak ho vnímáme, tedy jen jako formu individuálního projevu víry v Boha,ale že je to státotvorná ideologie neslučitelná s demokracií stejně jako je s demokracií neslučitelný fašismus nebo komunismus. Nedá se tedy na něj aplikovat zásada právní ochrany náboženské svobody. Zdůrazňuji důležitý aspekt státotvornosti této ideologie, tedy že konečným cílem všech islamistů , tedy i těch zdánlivě mírumilovných v Evropě je, aby státy fungovaly podle pravidel Islámu. Nesmíme si nechat vnutit myšlenku liberálních idealistů, že tomu tak není! k2) Bez komentáře! |
P. Han 28.6.2018 10:03Re: Neděkuji Jděte do prdele, krávo. |
S. Netzer 28.6.2018 9:58Re: Neděkuji To už tu dlouho nebylo, ad rem Prokope. |
M. Prokop 28.6.2018 9:49Re: Neděkuji Válka a konflikt se budou zajímat o ni. Pak teprve možná pochopí ... ale spíš ani pak ne. |
S. Netzer 28.6.2018 9:38Re: Neděkuji Tento argument se vám moc nepovedl. Zkuste to s jiným. |
M. Valenta 28.6.2018 9:38Re: Bylo by dobré, ...a ještě aby bylo dobré, aby se "české procento" podporovatelů Zemna a Babiše snížilo na únosnou míru. |
S. Netzer 28.6.2018 9:34Re: Neděkuji Odlepte se. |
T. Hraj 28.6.2018 9:29Re: Neděkuji Bude to myslím vzájemné. Té válce (a konflikt přijde) bude asi také jedno, že se o ni nezajímáte. |
P. Zinga 28.6.2018 9:29Belle Vue https://philosophia-perennis.com/2018/06/26/immigranten-der-aquarius-in-spanien-gespendete-kleidung-weggeworfen-und-in-restaurant-mit-100-euro-scheinen-bezahlt/ " imigranti z (lodi ) Aquarius ve Španělsku zahodili darované ošacení a v místní hospodě platili stoeurovými bankovkami"... V článku jsou fotky přeplněných odpadkových kontajnerů. |
S. Ševeček 28.6.2018 9:27V literární demokracii je to zkrátka tak ! |
P. Han 28.6.2018 9:25Re: Neděkuji Pardon, nezájem o realitu. |
P. Han 28.6.2018 9:24Re: Neděkuji Ano, nezájem o charakterizuje vyznavače appeasementu odjakživa. Ale pokud s vámi bude souhlasit převážná většina německého obyvatelstva, můžete občanské válce zabránit a podvolit se bez odporu. |
F. Navrátil 28.6.2018 9:03Pět minut po dvanácté Čím později přikročí Evropa k obraně proti islámské invazi, tím bude řešení krvavější. |
S. Netzer 28.6.2018 8:58Neděkuji a dovoluji se nepřipojit, jelikož mě názory Pamely Geller "o nevyhnutelnosti občanské války v Evropě" nezajímají, a shledávám politováníhodné, že se pan profesor odvolává na taková individua. |
M. Valenta 28.6.2018 8:32Co tedy autor radí? "Mocná je zbraň, mocnější je právo, ale co je nejmocnější, pravdomluvné slovo": zpíval kdysi Jaroslav Hutka. Až skončí ta nemožná demokracie a nemožné to není, tak co bude potom? Zeman už bude pod drnem, možná nabalzamovaný, možná budu pod drnem i já a lidem jako Babiš to určitě vadit nebude. |
J. Schwarz 28.6.2018 7:48Bylo by dobré, kdyby se "české procento" limitně blížilo nule. |
P. Lenc 28.6.2018 7:31Re: Děkuji za text Také děkuji a dovolím se připojit. |
J. Fridrich 28.6.2018 6:55Re: Děkuji za text Připojuji se. Nynější šíření islámu po světě musí být zastaveno - a to i silově.. Před pár dny jsem k tomuto tématu napsal : " Toto ale těm neziskovkám a pašerákům lidí ze světa do Evropy umožňuje nynější vedení EU a postoj hlavních-největších zemí Evropy - jejich šílených vůdců. Jedná se o jasnou sebevraždu naší Západní civilizace těmito mimozemšt'any, kteří vůbec neznají historii a vztahy mezi Evropou a Orientem-muslimskými Araby a jejich agresívní výpady do Evropy. Před 334 roky jsme je zastavovali kousek pod Vídní. Španělé je měli na Pyrenejském poloostrově cca 500 let až do reconquisty.. Tato garnitura zcela neschopných vůdců Evropských zemí není schopná potřebných a rázných činů. Oni umí jen mluvit a mluvit a mluvit. Případně se chytit za ruce a kráčet městy, kde jejich vinou umírají jejich nevinní občané zavraždění jimi pozvanými muslimskými nepřáteli naší civilizace.. No, snad nyní zvítězí koncepce Bavoráků a postupně dojde k obratu - oni už v Německu toho začínají mít také dost po tom, co se v jejich zemi nyní děje. Obrat nastal v Americe pod vedením Trumpa a probouzí se také Itálie a Rakousko." |
F. Žůrek 28.6.2018 5:23Děkuji za text
|