18.6.2019 | Svátek má Milan



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


USA: Můj šéf je muslim



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 115, poslední: 22.6.2018 16:03, přehled diskusí

Laciná propaganda.:
Autor: K. Vojtíšek Datum: 22.6.2018 0:29

Už dost pamatuji a za mých mladých let takhle a podobně malovali bolševici lidem světlé zítřky. Článek čpí propagandou na sto honů. Otázka je, kdo platí autora.

Re: Laciná propaganda.:
Autor: K. Stryczek Datum: 22.6.2018 6:37

S komentářem o bolševikovi souhlas. Tento článek popisuje jednu situaci, autor ji pouze vykreslil podle jeho pozorování (rovněž dopsal dodatek v diskusi níže), aniž by k tomu byl jakkoli finančně motivován.

Dávno již tomu,:
Autor: P. Han Datum: 21.6.2018 20:31

žil jsem pár let v Asii. V muslimském státě, ovšem žádní Arabové, Afghánci, Pákistánci nebo Peršané. A vlastně i v tom Afghánistánu byl tenkrát klid, král kraloval a Rusáci se ještě zabývali okupací Československa, takže mudžáhedíni ani talibanci zatím nevznikli.

No, to bylo trochu OT. Nicméně, byl jsem tenkrát mladý a byla to doba her a malin nezralých... tedy v oné lokalitě spíš banánů či durianů. Měl jsem dost kamarádů - jak Evropany či Američany, tak místní. Vyznáním křesťany, buddhisty, hinduisty i muslimy. Nikoho příliš ortodoxního, ani na ulici jste takové moc nepotkávali. Ženské spíše velmi odhalené, než zahalené, byla doba minisukní a děvčata si to užívala. Ano, mešit spousta a muezini vyřvávali, ale aby si někdo prostřel koberec v půlce ulice nebo chodníku, to jaksi nebylo zvykem. Na trávníku kolem mešit, ale žádné davy. Nikoho neuráželi a nikdo neurážel je. Plné supermarkety chlastu i vepřového, kdo nechtěl, tak si prostě nekoupil. A nikoho z nás by nenapadlo muslimskému kamarádovi strkat během ramadánu pod nos jídlo, a jeho by zas nenapadlo nám tvrdit, že islám je jediné správné náboženství.

Jak píšu, byla to doba her a banánů nezralých. Kdo kurwa zařídil, že se to takhle zvrtlo?

Re: Dávno již tomu,:
Autor: Jiří_K Datum: 21.6.2018 21:31

Vymaštění neomarxisti!

Re: Dávno již tomu,:
Autor: R. Brzák Datum: 21.6.2018 22:28

Pravděpodobně upevňováním moci státu. Zvýšená moc nad občany zvyšuje u jejích držitelů (či aspirantů na moc, například imámů) strach (že o moc přijdou, že jsou nedobrými služebníky Alláha, když je kolem tolik západní dekadence a mládeži se to líbí...) a vlivem strachu pak ještě více utužují režim...Islám je sám o sobě vynikajícím prostředkem k utužování režimu - protože je sám založen na strachu (z Alláha).

Složitá věc:
Autor: V. Církva Datum: 21.6.2018 19:00

Hodně cizinců se v Evropě neasimilovalo, protože je lidé nepřjali a lidé v Evropě je nepřijali, protože nejsou asimilovaní.

Ale to je teď stejně jedno. V každém případě se na Západě ukazuje že přišlo rychle mnoho cizinců ze zaostalých civilizací. Proto je logické se další příliv řádně zpomalit.

Nedovedu si představit, že bych se odstěhoval do arabských zemí a provozoval tam křesťanství. Prostě by mi vasilo že žijí jinak a vrátil se domů, nebo bych se přizpůsobil.. Žít v nějaké komunitě třeba v Británii vzdálen kulturně od Britů je blbost. Takže buď se tamti lidé odstěhovali jen kvůli penězům a Evropany nemají rádi, nebo si myslí že Evropu změní k svému obrazu, to ale jako Evropan nechci.

Re: Složitá věc:
Autor: R. Brzák Datum: 21.6.2018 22:25

Zajímalo by mne, jak jste došel Vašemu tvrzení v první větě?

Asimilace je osobní proces - příchozí se rozhodne přizpůsobit se místním podmínkám, protože jinak v nich nepřežije. Rozhodující pro asimilaci je tedy v podstatě ostražitý tlak domorodců - dnes se tomu říká xenofobie...protože jen tehdy, když je člověk pod existenčním tlakem, sám sebe změní.

Příkladem úspěšné asimilace je USA. Imigranti příchozí tam nedostali žádné dávky, nikdo je nepodporoval -a tak jediný způsob, jak tam přežít, bylo začít produkovat svou prací nějaké její plody a ty pak zobchodovat s domorodci. Aby domorodci byli ochotní od něj nakupovat, musel příchozí často opustit spoustu specifických znaků své původní kultury. Musel se stát Američanem. Samozřejmě, velkou výhodou byla i svoboda na obrovské rozloze USA.

Takže je logické, že se v Evropě mnozí neasimilovali. Příčinou je především sociální stát - tedy ona otevřená náruč, se kterou by dle Vašeho názoru měli Evropané zajistit asimilaci příchozích...

Muslimové jsou první obětí islámu - to však neznamená,:
Autor: R. Brzák Datum: 21.6.2018 18:00

že bychom měli na tomto základě být vstřícní vůči jejich požadavkům s islámem spjatých... Je to právě jasné a zřetelné odmítání islámu a jeho projevů (mainstreamem označované za xenofobii), co potřebuje příchozí do našeho kulturního prostředí od svého okolí odstávat co nejčastěji. Protože jinak nemá důvod změnit sebe - nýbrž se bude o to více snažit změnit své okolí...a zůstane sám otrokem islámu. Zjednodušeně je "xenofobie" projevem lásky k bližnímu (láska je zodpovědná, takže přející si to nejlepší - a tím rozhodně není "podvolení").

Re: Muslimové jsou první obětí islámu - to však neznamená,:
Autor: R. Brzák Datum: 21.6.2018 18:03

dostávat co nejčastěji...

No, prý......:
Autor: S. Rehulka Datum: 21.6.2018 14:22

.....existují i BÍLÉ VRÁNY, ale ještě jsem žádnou NEVIDĚL !

Re: No, určitě:
Autor: P. Dvořák Datum: 21.6.2018 14:58

existují černí čápi. Dokonce jsem je v přírodě viděl na vlastní oči. Jenže žijí naprosto stejným způsobem života, jako čápi bílí.

Což spočívá především v tom, že se sami živí a nemají žádná privilegia.

Re: No, určitě:
Autor: R. Langer Datum: 21.6.2018 17:04

Trefné...

K diskusi...:
Autor: K. Stryczek Datum: 21.6.2018 14:20

V článku jsem popsal situaci, jak jsem ji pozoroval, přepsal jádro několika zajímavých debat. Díky smířlivému tónu někteří diskutující snad usoudili, že si situaci třeba užívám, potažmo doporučuji. Opak je pravdou, komplikuje to práci, navíc Američani se jen tak nedají:

Ženy ve firmě popisované jevy a postoje odpozorovaly, začaly nosit výstřihy, halenky bez rukávů ("tak mě zkus vyhodit, když se Ti to nelíbí"), na Vánoce výzdoba jak nikdy, stromečky, jezulátka, svíčky, občas obchodníci přinesou páteční odpolední pivko na konec týdne, nový generální manažer nechodí pro slovíčko "fuck" na poradách příliš daleko atd.

Takže, hrajeme s rozdanými kartami, nic víc, nic méně. Od napsání článku do jeho publikace uběhla nějaká doba, můj teď již bývalý šéf pracuje v jiné skupině a momentálně nemá žádné podřízené.

Zajímavé počtení,:
Autor: J. Kanioková Datum: 21.6.2018 14:38

nedovedu si představit, jak bych takovou situaci snášela. jsem - co na srdci, to na jazyku, diplomacie není mou silnou stránkou.

Dřív, kdy nebyl problém s migrací, bych s tím nejspíš coby bezvěrec neměla problém. V současné evropské situaci asi ne. Neudržela bych se nekomentovat časté krvavé konflikty a neustálý přísun prchlíků na naše křesťanském území.

Re: Zajímavé počtení,:
Autor: V. Církva Datum: 21.6.2018 19:25

Není to jednoduché, ale možná to může fungovat pokud je ten šéf trochu inteligentní a rozumný.

Rozeštvávat lidi proti sobě je skutečně nesmysl. Nemusíme nadávat slušným cizincům, kteří v Evrpě pracují, že nám to vadí (u slušných nevadí). Můžem ale říct že do Evropy přišlo cizinců příliš a i Afričanům či Iráncům by vadilo, kdybychom se tam všichni nastěhovali. Pokud řeknou že za kolonialismu se to dělo, stačí kontrovat, že už se buď vrátili domů do Evropy nebo přizpůsobili tamním zvykům, nebo tam pracují pro domovské firmy. Taky jim nevyčítáme invaze k nám.

Prostě říkat pravdu znamená i připustit si, že známe lidi cizího původu, které uznáváme. Ale že jsou i divní imigranti se způsoby, které tu nechceme, a že bychom do zahraničí taky netahali svoje zvyky a už vúbec si nedovolili bojovat proti spoluobčanům, které naši předci přijali. Není důvod cizince provokovat, že je tu nechceme, stačí říct že teď bude stop stav, že na to máme právo, že se musí některé země nejdřív rozvinout a ti cizinci kteří tu jsou aučit nám rozumět. My se přizpůsobovat nebudeme.

Re: K diskusi...:
Autor: R. Chodovsky Datum: 21.6.2018 16:34

Zajímavé. Velmi zajímavé.

Děkuji.

Re: K diskusi...:
Autor: P. Grigar Datum: 21.6.2018 20:17

..a japatoó, že pracuje sám? Sám od sebe?

Re: K diskusi...:
Autor: K. Stryczek Datum: 21.6.2018 20:27

Neměl požadované finanční výsledky...kdyby je měl, tak je stále, kde byl.

Vaším šéfem je usměvavý muslim..:
Autor: P. Grigar Datum: 21.6.2018 13:41

..užívejte si to plnými doušky. Nemusí to tak být navěky...

Co když vám ho někdo zradikalizuje.. takových hodných a nenápadných už se několik projevilo. A kdo by to do nich před tím řekl, ani policie nic zlého netušila.

Re: Vaším šéfem je usměvavý muslim..:
Autor: R. Chodovsky Datum: 21.6.2018 13:56

Ani sousedé... vždy to byl slušný, usměvavý, skromný kluk....

Re: Vaším šéfem je usměvavý muslim..:
Autor: J. Novotný Datum: 21.6.2018 14:08

I z toho článku čiší, že v našem světě žije pravověrný muslim ve vnitřním rozporu. A někdy to holt bouchne.

Souhlas:
Autor: J. Kanioková Datum: 21.6.2018 14:40

Přemítání o ničem:
Autor: F. Navr8til Datum: 21.6.2018 12:38

Tak máte ujetého šéfa! No a co? Vypovídá to něco o islamismu a jeho krvavém tažení ve jménu koránu? Hitler byl starosvětsky galantní k ženám, Heydrich hrál procítěně na housle a Himmler nikdy nezapomněl poslat malé dárky k narozeninám svých podřízených. Říká to něco o charakteru německého nacionálního socialismu?

Re: Přemítání o ničem:
Autor: J. Vintr Datum: 21.6.2018 13:22

Přesně tak. Mnoho lidí obhajuje Islám na základě zkušenosti z cest do muslimských zemí. Muslimové jsou prý milí, pohostinní a přátelští lidé. Mají asi pravdu. Jen s jednou nepřesností, ti milí a přátelští lidé věří ideologii, která je může kdykoliv nasměrovat proti nám. A moc nevěřím, že by jich nějak výrazně moc neposlechlo. Islám je učí poslouchat a podřizovat se.

:)))))))))))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 21.6.2018 14:42

V Americe se docela nedávno stalo:
Autor: J. Vintr Datum: 21.6.2018 11:42

že jednomu civilizovanému a integrovanému muslimovi, který dokonce provozoval televizní kanál, který měl sbližovat muslimy s ostatní populací, se najednou přihodilo, že uřezal své manželce hlavu, protože mu byla nevěrná. Já chápu autora článku, že si to nechce rozházet s nadřízeným, ale člověk, který uprostřed civilizovaného světa dodržuje puštní rituály z osmého štoletí a stítí se podat ruku ženě, není normální.

Ano:
Autor: J. Kanioková Datum: 21.6.2018 14:45

neumím si představit, že bych si v práci musela neustále hlídat slova.

Škoda, že..:
Autor: R. Chodovsky Datum: 21.6.2018 11:37

v tomto krásném příběhu není napsáno, jak se distancuje od svých špatných a zlých souvěrců, kteří páchají zločiny ve jménu boha. Jak je odsuzuje a co dělá proti tomuto.

I když,... ono to tam i mezi řádky je.

Re: Škoda, že..:
Autor: S. Netzer Datum: 21.6.2018 11:41

Vy se pravidelně bijete v prsa a distancujete se od bolševických zločinů, kterých se dopustili vaši komouši?

Re: Škoda, že..:
Autor: A. Nový 840 Datum: 21.6.2018 12:10

Momentálně je na pořadu dne islám a nevidění, či tiché schvalování jeho teroru, nikoliv bití černochů, krasavice inteligentní