19.6.2019 | Svátek má Leoš



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SVĚT: Studená občanská válka



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 59, poslední: 18.6. 2018 10:35, přehled diskusí

Re: V politice se máme hádat! Ne jednat!:
Autor: J. Svoboda Datum: 18.6.2018 10:35

Tomu, co píšete, rozumím. Tradiční strany opravdu nadělaly dost škod. Ale důvěra Babišovi a spoléhání na to že on to spraví, je něco jako hašení požáru benzinem. Ti, kteří ho volili, by si měli uvědomit, co škod jako zločinec udělal pomocí zajišťovacích příkazů. Kolik podniků zlikvidoval prostřednictvím zajišťovacích příkazů jen proto, že vadily buď jemu, nebo jejich konkurentům, takto Babišovým kamarádíčkům nebo potažmo kamarádíčkům kamarádíčků.

Re: Otiskuji znovu predesle v lepsim formatu.:
Autor: J. Chodur Datum: 18.6.2018 0:44

Takze asi je to marne, I kdyz to vypadalo dobre pred odeslanim, vysledek po odeslani je stejny.

Otiskuji znovu predesle v lepsim formatu.:
Autor: J. Chodur Datum: 18.6.2018 0:41

Clanek ktery se da cist se zajmem. Lide maji neuveritelne mnozstvi nazoru a zaroven nejasnosti co se osoby Trumpa tyce. Vcera jsem videl video, kompilace dvou projevu (Robert J Welch), prvni z roku 1958 a druhy z roku 1974.

https://www.bing.com/videos/search?q=Mind+blowing+speach+by+Robert+Welsch+in+1958+you+tube&&view=detail&mid=96ABAF849EA38B680F9396ABAF849EA38B680F93&&FORM=VDRVRV&ajf=60

Welch zalozil John Birch Society (JBS), ktera se orientovala proti komunistickemu nebezpeci v USA. Pro ty, kteri znaji anglicky to bude zajimave. Hodne lidi kteri volili Trumpa si delali nadeji, ze Trump by mohl byt nejbliz zasadam kterymi se JBS ridi a jedna z nich je, ze JBS odmita funkci USA jako policajta sveta a ochrance svetoveho miru. Hodne lidi v USA veri, ze tato funkce i kdyby byla moralne cista je proste neunosna ekonomicky a navic se k tomu prissali levicovi a jini paraziti kteri delaji z cele takove snahy blby vtip, ktery hodne lidi ve svete nenadchnul, a nepratele USA delaji veci svou propagandou jeste horsi a zkreslenejsi. V USA probiha hodne veci. Jednak probiha boj proti Trumpovi, stejne tak ale boj o Trumpa, o vliv na jeho politiku. Deep State (levicovy a globalisticky orientovany) je orientovany temer vyhradne proti Trumpovi, coz je motivovane do znacne miry tim, ze Trump se memel stat a tento fakt postupneho pronikani do bezpecnostnich organizaci hrozi odhalenim korupce a politicke kriminality stavajici levicove byrokracie, bojuji o sve preziti. Cim del Trump je, tim vetsi riziko pro ne takze mam obavy o Trumpovo preziti a samozrejme o lidi kteri ho podporuji. Boj o Trumpa je spis zalezitost Republikanske strany, cast (vetsina clenske zakladny) veri spis v JBS zasady a rada z nich ani tuto organizaci dukladne nezna a ridi se spis selskym rozumem. Pak je vetsina republikanskych elit, ktere jsou polo-levicove, nakazene propagandou Demokratu, ale stale verici v nutnost funkce USA jako ochrance demokracie ve svete, coz je marne bez snahy lidi kterych se to tyka.

Zatim dobry.:
Autor: J. Chodur Datum: 18.6.2018 0:02

Clanek ktery se da cist se zajmem. Lide maji neuveritelne mnozstvi nazoru a zaroven nejasnosti co se osoby Trumpa tyce. Vcera jsem videl video, kompilace dvou projevu (Robert J Welch), prvni z roku 1958 a druhy z roku 1974.

https://www.bing.com/videos/search?q=Mind+blowing+speach+by+Robert+Welsch+in+1958+you+tube&&view=detail&mid=96ABAF849EA38B680F9396ABAF849EA38B680F93&&FORM=VDRVRV&ajf=60

Welch zalozil John Birch Society (JBS), ktera se orientovala proti komunistickemu nebezpeci v USA. Pro ty, kteri znaji anglicky to bude zajimave. Hodne lidi kteri volili Trumpa si delali nadeji, ze Trump by mohl byt nejbliz zasadam kterymi se JBS ridi a jedna z nich je, ze JBS odmita funkci USA jako policajta sveta a ochrance svetoveho miru. Hodne lidi v USA veri, ze tato funkce i kdyby byla moralne cista je proste neunosna ekonomicky a navic se k tomu prissali levicovi a jini paraziti kteri delaji z cele takove snahy blby vtip, ktery hodne lidi ve svete nenadchnul, a nepratele USA delaji veci svou propagandou jeste horsi a zkreslenejsi. V USA probiha hodne veci. Jednak probiha boj proti Trumpovi, stejne tak ale boj o Trumpa, o vliv na jeho politiku. Deep State (levicovy a globalisticky orientovany) je orientovany temer vyhradne proti Trumpovi, coz je motivovane do znacne miry tim, ze Trump se memel stat a tento fakt postupneho pronikani do bezpecnostnich organizaci hrozi odhalenim korupce a politicke kriminality stavajici levicove byrokracie, bojuji o sve preziti. Cim del Trump je, tim vetsi riziko pro ne takze mam obavy o Trumpovo preziti a samozrejme o lidi kteri ho podporuji. Boj o Trumpa je spis zalezitost Republikanske strany, cast (vetsina clenske zakladny) veri spis v JBS zasady a rada z nich ani tuto organizaci dukladne nezna a ridi se spis selskym rozumem. Pak je vetsina republikanskych elit, ktere jsou polo-levicove, nakazene propagandou Demokratu, ale stale verici v nutnost funkce USA jako ochrance demokracie ve svete, coz je marne bez snahy lidi kterych se to tyka.

Re: Trumpův předchůdce Obama byl :
Autor: M. Prokop Datum: 17.6.2018 18:09

Souhlas. Úkol je to nadlidský (a v Evropě jsme ještě ani nezačali).

Re: Trumpův předchůdce Obama byl :
Autor: P. Aron Datum: 17.6.2018 17:15

Bylo by to hezké. Ale obávám se, že to co stojí proti Trumpovi je velice silná sestava. Nejsou to jen levičáci z amerických univerzit a novináři z levicových médií - což jsou dnes skoro všechny mainstreamové. No v každém případě Trumpovi držím palce. Uvidíme. A také je otázka, kdo ze silných hráčů ho bude podporovat.

Re: V politice se máme hádat! Ne jednat!:
Autor: P. Aron Datum: 17.6.2018 17:12

Já jsem sice Babiše nevolil a někdy mám problém chápat volbu druhých, ale tvrdit o nich, že jsou hloupí bych si netroufl. Spíše zoufalí z toho co předvedly dosud tradiční strany.

Re: Trumpův předchůdce Obama byl :
Autor: P. Aron Datum: 17.6.2018 16:48

Souhlas !

Re: Autor psal primárně o STUDENÉ "občanské válce":
Autor: J. Kanioková Datum: 17.6.2018 16:21

KOHL K UPRCHLICKÉ KRIZI "Řešení není v Evropě" - http://m.faz.net/aktuell/politik/fluechtlingskrise/kohl-zur-fluechtlingskrise-die-loesung-liegt-nicht-in-europa-14182262.amp.html

"Před svým setkáním s maďarským premiérem Viktorem Orbánem v úterý kritizoval bývalý kancléř Helmut Kohl (CDU) otevření hranic pro uprchlíky. "Řešení leží v postižených oblastech. To není v Evropě. Evropa se nemůže stát novým domovem pro miliony lidí po celém světě, kteří ji potřebují, "napsal Kohl v předmluvě k maďarskému vydání své knihy" Znepokojení pro Evropu ", jak uvádí Der Tagesspiegel am Sonntag."

Autor psal primárně o STUDENÉ "občanské válce":
Autor: J. Kanioková Datum: 17.6.2018 16:14

Re: Autor ovšem nepsal primárně:
Autor: S. Netzer Datum: 17.6.2018 16:10

Ze všech slovních kreací tohoto samorostlého "konzervativního myslitele" se nejvíc líbí ti "kosmoindividualisti". :-))))

Obamu rozhodně neomlouvám,:
Autor: J. Kanioková Datum: 17.6.2018 15:28

tak jako žádné levičáky. Všechno, co je v komentáři, jsou jen části textu z článku.

Ale včera jsem natrefila na cosi z Austrálie - Jako "bílý let"(?) vidí Anglo Australané útěk ze záp.Sydney - Statistické údaje o sčítání lidu ukázaly, že migranti s nízkými příjmy se dostali do cenově dostupných oblastí bydlení, zatímco bílí Aaustralané tvoří většinu rodin, které se vystěhovaly. - http://www.dailymail.co.uk/news/article-5850505/How-great-white-flight-seeing-Anglo-Australians-flee-Sydneys-west-parts-Melbourne.html

Taky zdravím :)

Re: Autor ovšem nepsal primárně:
Autor: J. Václavíková Datum: 17.6.2018 15:14

Kdyby jen to. Oni si myslí, že když mají plná ústa bezobsažných klišé a demagogických cejchů, stávají se mysliteli :-)

Re: Trumpův předchůdce Obama byl :
Autor: S. Rehulka Datum: 17.6.2018 14:34

Zdravím paní Kanioková,

myslím, že z dobroty Vašeho srdce omlouváte Barack HUSSEINA Obamu z naivity, ale doopravdy to byl (je) levicový zločinec a já doufám, že až president Trump "vysuší domácí močál" a dostaví "mexickou zed", dojde i na předešlého presidenta, bývalou Secretary of State a gang jejich pomahačů a budou souzeni za NE-americkou činnost !

:-)))):
Autor: S. Netzer Datum: 17.6.2018 13:08

"Přečtěte" si ještě jednou poslední odstavec, a možná si všimnete, že je v něm řeč o neschopném prezidentovi USA ("feckless U.S. president") kterému G 7 vděčí za opětný sestup do bezvýznamnosti, vašimi slovy za to, "jak Západ šel z geografické kategorie do geopolitické skupiny - a zpět".

To je pravý opak velebení Trumpova "úspěchu", který autor Weigl dokonce vydává i za "naše vítězství". :-))))

Trumpův předchůdce Obama byl :
Autor: J. Kanioková Datum: 17.6.2018 13:00

typickým zastáncem dosud převládající představy, že když politik všechno uzákoní, tak také všechno uřídí. Vládnutí chápal jako co nejdetailnější kontrolu nad společností. A tak vznikl svět, který všichni dobře známe; zaplevelený stohy zbytečných zákonů na všechno a proto ještě složitější než je již sám od sebe.

Jako drtivá většina dnešních politiků byl Obama toho názoru, že když komplikované řešení nefunguje, tak je třeba jej nahradit ještě komplikovanějším; reguloval tak dlouho až zablokoval.

Donald Trump volí zcela jinou politickou metodu než jeho předchůdce. Snaží se osvobodit společnost uvízlou v bažině zbytečných zákonů. Nechce řídit všechno, ale pouze to, co je opravdu podstatné. A to pak dělá přímočaře. Co to znamená popsal Thomas Carlyle již v 19. století suše a jasně: „Náš hlavní úkol není vidět to, co je ve vágních dálkách, nýbrž udělat to, co je bezprostředně potřeba“.

Trump - netvor, který plní sliby a dosahuje cíle - http://blog.aktualne.cz/blogy/petr-robejsek.php?itemid=31573#more

Typicke ceske mysleni:
Autor: R. Stary Datum: 17.6.2018 12:35

U nas se lidi dovedou prit o politiku a pri tom jde jen a jen o penize. Kim prisel na to, ze hazet atomovou bombu na nikoho nemuze a tak se zacal kamaradit s Trumpen a doufa, ze mu to neco vynese. Cina mu to zrejme dovolila. Trump to muze prezentovat volicum. Doporucuji film "Mys ktera rvala". Mozna Kim ten film videl a taky podle neho jednal.

Ten odkaz zkráceně:
Autor: J. Kanioková Datum: 17.6.2018 11:33

http://jdem.cz/d8trd4

Re: Jak správně kdosi vystihl:
Autor: J. Svoboda Datum: 17.6.2018 11:30

Nakonec kdo výraz vymyslel, není důležité. Jinak s osobami souhlasím. Jejich jmény, nikoliv činy.

Souhlas:
Autor: J. Kanioková Datum: 17.6.2018 11:22

Není to sice přímo ke zdejšímu článku, ale je to :
Autor: J. Kanioková Datum: 17.6.2018 11:19

hodně zajímavý článek..

Pozvolný vzestup a a náhlý pád G-7 - https://foreignpolicy.com/2018/06/13/the-slow-rise-and-sudden-fall-of-the-g-7/?utm_source=PostUp&utm_medium=email&utm_campaign=Editors%20Picks%206/13/18%20-%20WTCA&utm_keyword=Editor#39;s%20Picks%20OC

Historie skupiny sedmi ukazuje, jak Západ šel z geografické kategorie do geopolitické skupiny - a zpět.

Původně kulturní kategorií, Západ se stal geopolitickou skupinou: ligou národních států, která se věnovala společným institucím, spojeným s vedením USA a protichůdným vůči Východu. Vážná dilemata způsobila Západu padesátá léta, obzvláště otázka, zda Evropané mohou důvěřovat Spojeným státům

Re: Autor ovšem nepsal primárně:
Autor: P. Han Datum: 17.6.2018 10:01

Pokud se snažíte s myšlenkami likvidovat i jejich nositele, pak jsme ve válce.

Trump ma svoji představu svobodného světa:
Autor: D. Polanský Datum: 17.6.2018 9:37

a chce ji podle svých možností naplnit. Vůbec nejde o to, zda je nebo není správná. Správné je to, že co slíbil, snaží se realizovat, což je u politiků zcela atypické. Slíbí, ale neplní. Dokonce tenhle princip se stal tak samozřejmým, že Trump svět šokuje.

Re: Autor ovšem nepsal primárně:
Autor: S. Netzer Datum: 17.6.2018 8:54

Vydávat ideologické rozpory za občanskou válku, může skutečně jen "myslitel", "mysliteli".

Re: Jak správně kdosi vystihl:
Autor: P. Dvořák Datum: 17.6.2018 6:52

Výraz "pražská kavárna" přece nevymyslel Zeman. Ten výraz se nějak tak "chytl" v průběhu předchozích let v souvislosti s výroky různých intelektuálních think-tanků a buditelů typu Jiří Pehe, Zdeněk Svěrák, potměšilý černokněžník Tomáš Halík a spousta dalších lidí naprosto odtržených od reálného života.

Re: Autor ovšem nepsal primárně:
Autor: P. Han Datum: 17.6.2018 5:43

Jedná se o válku myšlenek. Pokud žádné nemáte, ani si toho nevšimnete.

Re: Mylná interpretace:
Autor: M. Prokop Datum: 16.6.2018 21:15

To jste tak 30 let vopožděnej ...

Re: dobry:
Autor: D. Bystriansky Datum: 16.6.2018 18:54

Je to tak, vždyť taková ČT dostává fin. podporu z EU, pod podmínkou, že bude šířit jejich propagandu a my si to musíme ještě platit!

Re: Autor ovšem nepsal primárně:
Autor: S. Netzer Datum: 16.6.2018 18:44

Na Západě "zuří občanská válka"? Mezi "levicovou neomarxistickou kosmoindividualistickou sebrankou" a lidmi?

Jaké štěstí, že jste na tento konflikt upozornil, "konzervativní mysliteli". Jinak by ho asi nikdo nezaregistroval.

Lakmusovým papírkrem:
Autor: D. Bystriansky Datum: 16.6.2018 18:44

setkání Trumpa s Kimem je pro mne reakce politiků Soulu a Tokia.

Ti se zbarvili do pozitivních tónů a kecy politiků a mainstreamu, ať jdou do ři!i! Kritika pro kritiku!