24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

BIG BEN: Tommy Robinson v širším kontextu

Zatímco v Londýně a před britskými ambasádami demonstrují za svobodu Tommyho Robinsona desetisíce lidí obávajících se o jeho život v britských věznicích plných fanatických islamistů a o budoucnost svobody slova, britská mainstreamová média, jen co byl odvolán soudní zákaz informovat o jeho zatčení, rozjela tuhou kampaň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 12.6.2018 10:34

Já bych ho nazval "Národním hrdinou!"

Kdysi jste projevila strach z možné obnovy SA. Troufám si říci, že pokud by německé ulice ovládala SA, spousta zavražděných znásilněných nezletilých německých dívek mohla zůstat na živu!

Mimochodem, je mi úplně jedno kolik násilnických migrantů by bylo zastřeleno proto, aby se tohoto cíle dosáhlo! Obět MUSÍ mít vždycky ABSOLUTNÍ PŘEDNOST!

R. Brzák 12.6.2018 10:28

Re: Tyhle hysterické články se dají v podstatě shrnout takto:

A Vám tolik vadí jeho uječený hlas? Vždyť se v oficiálních tiskovinách můžete nechat oblažovat sobě konvenujícím chorálem melodických sborů... Ne, nikoliv, cením si Vaší přítomnosti zde - protože bez opozice není diskuze. A bez diskuze není svobody - to ale platí i pro Vás, i pro britskou státní správu...

P. Vaňura 12.6.2018 10:30

Kdyby pro muslimy platila stejná pravidla, tak by ti souzení

už dávno bručeli na 20 let!

J. Schwarz 12.6.2018 13:08

Re: Tyhle hysterické články se dají v podstatě shrnout takto:

Ostatně britský soud osvobodil i tu partu, co zabila českého manažera. Sice se s ním nepohodli někde v hospodě, dojeli ho na kolech a utloukli řetězem. V sebeobraně. V demokratické britské sebeobraně.

V. Novák 12.6.2018 13:30

Tyhle hysterické články se dají v podstatě shrnout takto:

Vy s ním naděláte, se Slovanem jakýmsi!

S Polákem nebo Jugoslávcem,... prostě s tou sběří neanglosaskou odněkud z východu mezi Boschema a Indama...

A kdo ví, jestli to nebyl katolík!

J. Pražák 12.6.2018 9:51

Ty "Západní hodnoty" se přemístily

Za socíku jsme obdivovali "Západ" a jeho demokracii a hospodářské úspěchy. Dnes tam už k obdivu nic nevidím. Úpadek, vítání příchozích barbarů, násilí,...

Kam se ty "západní hodnoty" přesunuly si každý snadno zjistí, i když nás v mainstreamu pořád ohlupují.

Německo už není 3. Reich, Rusko není SSSR, do Pekingu by dnes nevpochodovalo bez odporu pár tisíc německých vojáků, jako před 100 a nějakým rokem.

A. Alda 12.6.2018 10:18

Svět se jaxi přepóloval.

A my jsme už zase na špatné straně.

R. Brzák 12.6.2018 10:23

Re: Svět se jaxi přepóloval.

Ne, nejsme - ta druhá strana je ještě horší, zde můžeme svobodně o všem diskutovat a hádat se. Ale je dobré si uvědomit, že pokud chceme svobodu, musíme se o ni denodenně utkávat - nejprve se svou vlastní nezodpovědností, pak hned se svým vlastním státem a pak teprve i s další případně nepřátelskou mocí (namátkou Rusko, EU atpod.).

A. Alda 12.6.2018 11:09

Nemůžeme.

Nemůžeme svobodně hádat se a diskutovat. Veřejně rozhodně ne. Cenzura pracuje jak divá. A do vězení se u nás za názory a jejich projevení stále zavírá.

P. Aron 12.6.2018 13:06

Re: Svět se jaxi přepóloval.

Nesouhlasím. Svobodu už nám berou a já a další se pereme za to, aby nám zůstala. Protože jak vidíme právě na tom Západě může být hůře. Nejen cenzura, ale i tresty za nepohodlné názory. A navíc šílenosti typu žádné pohlaví u dětí, více pohlaví, fanatická hnutí jako MeeToo. Politická korektnost ve skutečnosti cenzura a lhaní. Multikulturalita ve skutečnosti podrobování se islámu. Ano a proto denodenně za tu svobodu bojuji.

P. Lenc 12.6.2018 9:48

Sbohem Británie.

A. Alda 12.6.2018 9:35

I u nás se měří dvojím metrem.

Viz například rozbor až fanatického antikřesťana A. S. Pergilla zde: http://upergilla.blogspot.com/2018/05/brnenska-ostuda.html

Zatím to ještě není tak markantní jako v Británii, ale zelená senátorka Wagnerová se to tam usilovně snaží posunout.

M. Prokop 12.6.2018 9:41

Re: I u nás se měří dvojím metrem.

Díky za odkaz, A. S. Pergill velmi dobrý.

V. Kolacik 12.6.2018 8:55

Basa tvrdí muziku

https://1url.cz/@TR_tale — Frog Rock "Mr. Robinson" (Simon & Garfunkel "Mrs. Robisnson").

https://1url.cz/@HowWeRuleYa — Owen Benjamin "How We Rule Ya" (L. Cohen "Hallelujah").

Aktualní texty původního melodického S&G a andělského Cohena. Postoval jsem včera pod glosu Jana Bartoně. Pokud by někomu vadil repost, dovolil bych si opsat ze Žabího Kamene: "Pokud se cítíte dotčeni ..., přijměte laskavě ujištění, že to skutečně nikoho nezajímá." Odkazy jsou na karaoke dot cz, přes ně lze dojít na uTube.

Basa tvrdí muziku. Smutný doublethink.

V. Student 12.6.2018 8:33

Ano, to je skutečně jako za komunistů.

Nikdo není úplně čistý, takže vůči odpůrcům režimu se nacházelo a nacházelo a zveličovalo a zveličovalo. Takže dehonestující články, doplněné o hrané filmy (Major Zeman by mohl vyprávět, a taky že tu a tam na nějaké té televizi vypráví), udělaly svoje - kdo neznal disidenty osobně, neměl důvod považovat je za cosi jiného než jakési nemorální vychcandíry, svatouškovsky se tvářící...

Jsou to lidi jako každý jiný, se svými slabostmi, problémy, ale také touhami a jediné, čím se od ostatních lišili, bylo to, že pozvedli svůj hlas. Jen proto se o nich říkalo to nejhorší možné.

S úžasem sleduji, že západní Evropa prožívá cosi, co my jsme již prožili. To my je můžeme učit! Oni jsou dál ekonomicky, to ano, ale možná by je někdo měl poučit, že jsou ještě jiné společenské rozměry...

A. Alda 12.6.2018 9:39

Oni se od nás rozhodně nenechají poučit.

Náš hlas přestali slyšet při uzavírání Vestfálského míru.

V. Kolacik 12.6.2018 8:04

Bludný Holanďan

Třetím dnem se točí Aquarius za svým viditelným ocasem neviditelného psa na třicet mil od břehů Malty i Sicílie. Ztroskotance odvézt zpět do Libye, pašeráky zadržet a obvinit z pašeráctví, loď zkonfiskovat pro cestovku one–way–ticket Evropa–Afrika, SOS Meditarrenee na black list.

Souvislost? Něco by bylo: v Kurasově posledním odstavci. "Reportér z Rakouska", Martin Sellner (člen rakouské pobočky Génération Identitaire, zadržený na tři dny letos v březnu na letišti Stansted, aby mu bylo zabráněno vystoupit v Speaker's Corner v Hyde Parku) vedl loni v létě kampaň "Defend Europe" zaměřenou proti lodím NGO provozujícím pašeráctvím ve Středomoří.

O. Uživatel 12.6.2018 7:48

Uživatel požádal o vymazání
V. Kolacik 12.6.2018 9:26

Re: Toto je důležitá informace!

Pan Kuras přehání jako obvykle (dočtete se zde v zasvěcených komentářích), jsou to jen jeho emoce (fakta neexistují, byla vaporizována). Vskutku? No jistě. Co na to praví instituce na slovo vzatá — european network against racism — kdo by mohl být povolanější?

V roce 2015 bylo v UK 49 419 "Number of racially motivated and xenophobic crimes recorded by the police".

Souhrnem za roky 2011–2015 pak 206 556 takových kriminálních záznamů.

https://1url.cz/@enar_eu_2015

M. Šejna 12.6.2018 7:21

kouzlo nechtěného?

je opravdu zábavné, jak nadšení stoupenci Brexitu najednou protestují proti tomu, co předvádí britská justice. Donedávna hájili britskou nezávislost a jejich snahu odtrhnout se od EU. Dnes demonstrují za to, aby britská justice používala stejné principy, jako justice v EU.

P. Han 12.6.2018 7:24

Re: kouzlo nechtěného?

Hrušky a jabka.

M. Šejna 12.6.2018 8:15

opravdu?

Britové mají poněkud jiné představy o evropských právních standardech. A tato kauza je ukázkou britského pohledu na justiční pravidla.

Tak proč to kritizujete? Proč jim chcete vnucovat naše eurounijní představy na soudnictví?

J. Farda 12.6.2018 8:40

Re: opravdu?

Máte o jiných představách Britů na právní standardy svatou pravdu, to britský soud prokázal v případě ubitého Čecha, kdy ho, na útěku po předchozím konfliktu v pubu, vrah pronásledoval, (doloženo kamerovými záznamy) dohnal a umlátil řetězem - a porotou, tedy soudem byl osvobozen, protože jeho čin byl uznán jako akt sebeobrany. Vskutku osobitě britský výklad práva (law) na nutnou obranu! :-( https://www.info.cz/cesko/cesi-chteji-spravedlnost-pro-ubiteho-spoluobcana-v-britanii-zaoralek-chce-pripad-vysetrit-sam-7444.html . https://www.expres.cz/vrazda-v-londyne-sestra-promluvila-rozhovor-zdenek-makar-p3b-/zpravy.aspx?c=A170405_165043_dx-zpravy_lare

R. Brzák 12.6.2018 10:36

Re: opravdu?

Jsou to z Vaší strany hrušky a jabka - protože obhajoba referenda o odtržení (projevu svobodné vůle občanů) nemá nic společného s obhajobou soudní praxe v dotyčném státě. Naopak obhajoba i darebáckého T.R. není nutně obhajobou jeho názorů, ale obhajobou svobody slova! Takže jde vždy o obhajobu svobody jednotlivců - což jste zřejmě nepochopil.

V. Novák 12.6.2018 17:10

Re: opravdu?

hrušky a uhlí...

J. Nový 12.6.2018 7:32

Re: kouzlo nechtěného?

Plácáte nesmysly. Není třeba, aby země byla součástí EU a přesto dodržovala ustanovení Listiny základních práv a svobod.

Nebo jste nečetl mnohé kritiky na stav demokracie a svobody v Rusku?

A proč tedy někdo toto kritizuje, když Rusko není členem EU, A co stav v KLDR, Číně apod.?

Takže pokud je něco zábavného, tak to jste pouze vy. Nebo spíš k pláči?

M. Šejna 12.6.2018 8:10

pane Nový

Britové chtějí být nezávislí na eurounijních pravidlech a zákonech. Tahle kauza ukazuje, o jakou nezávislost jim jde. Tak proč to kritizujete?

Tahle kauza je o suverenitě britských zákonu na území Británie. Je to kauza o tom, že Britové kašlou na naše představy o evropských právních standardech.

D. Procházka 12.6.2018 8:23

Re: pane Nový

Nějak vám uniklo, že v článku se jednak zmiňuje nedodržování vlastních, ne unijních pravidel britskou justicí, dále pak protesty Britů proti vlastní justici. Evropské právo s tím nemá co dělat.

J. Václavíková 12.6.2018 9:50

Re: pane Nový

Článek zmiňuje, ale pravda to není.

R. Brzák 12.6.2018 10:48

Re: pane Nový

To je kategorické tvrzení - Vy máte o pravidlech v Británii takový přehled, nebo spoléháte na mainstream, že Vám ho předloží?