26.6.2019 | Svátek má Adriana



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


POLITIKA: Mise v Pobaltí



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 67, poslední: 11.6. 2018 22:27, přehled diskusí

Re: :-)):
Autor: A. Nový 840 Datum: 11.6.2018 12:40

Predikovat podle dnešních trendů co bude za 30 let je přinejmenším dost odvážné.

Re: mise v Pobaltí je jen vrtění psem ...:
Autor: R. Gramblička Datum: 11.6.2018 12:33

v jeho případě to spíš vidím na lobotomii

Re: V Pobaltí se naši vojáci nic nenaučí,:
Autor: R. Gramblička Datum: 11.6.2018 12:28

Na rojení měli bezmála 30 let a voni nikde nic. Ani na ty mužiky už není spoleh :-P

Re: mise v Pobaltí je jen vrtění psem ...:
Autor: R. Gramblička Datum: 11.6.2018 12:26

Anexe byla důsledkem Majdanu a pomajdanovské politiky vedoucích představitelů Ukrajiny. To taky neokecáte. A majdan byl v réžii koho? Kdopak se to neprozřetelně vyjádřil, že investoval do Majdanu, tuším že, 5mld doláčů?

Re: mise v Pobaltí je jen vrtění psem ...:
Autor: J. Vintr Datum: 11.6.2018 12:16

Co mohl čekat Putin za anexí Krymu? Myslím, že roztržka se Západem byla hlavním důvodem tohoto kroku. Putinovi nejde v prvé řadě o ekonomiku, ale o udržení režimu. Rusi jsou na bídu zvyklí, ale potřebují, aby někdo podporoval jejich hrdost. Když mají proti Západu holý zadek, tak z něj aspoň mají nepřítele.

Re: V Pobaltí se naši vojáci nic nenaučí,:
Autor: J. Vintr Datum: 11.6.2018 11:18

Zelené mužíky by naši vojáci neodradili. Ti se bojí jedině Američanů.

Re: mise v Pobaltí je jen vrtění psem ...:
Autor: V. Čermák 376 Datum: 11.6.2018 11:17

Prokope, Prokope, pan Šejna má pravdu. A vy máte nově vystudován antiVUML a antiPŠM....

Re: mise v Pobaltí je jen vrtění psem ...:
Autor: Š. Hašek Datum: 11.6.2018 11:11

Vcelku souhlas s panem Šejnou.

Re: Většině diskutérů chci připomenout jediné ::
Autor: Š. Hašek Datum: 11.6.2018 11:10

Zde mě napadá, že i po tisíci bitvách komunistka Šiklová bude mít furt jen jednu frčku a pod paží nějakou postarší/ošoupanou KSČ/eurobrožurku. Nemyslíte, pane Lepko?

Zkráceno.

Re: mise v Pobaltí je jen vrtění psem ...:
Autor: R. Gramblička Datum: 11.6.2018 11:04

není to obráceně, to jen vy to máte domotané. Co by z toho Putin mněl? Země, jejíž ekonomika je značně závislá na vývozu nerostných surovin si bude z obchodních partnerů naschvál dělat nepřátele? Proboha proč? Jsou to právě NATO a EU, které od sametu posouvají své hranice směrem k Rusku, nikoliv naopak. A to neokecáte, ani když se na hlavu postavíte.

Faktem ale je, že Putin zjevného nepřátelství západu ((zejména USA, bývalí vazalové Francie, Německo a další se notnou dobu ošívají ve schíze, jaký postoj, hergot, zaujat, aby byli se se všemi zadobře)) využívá pro semknutí národa, zvýšení svých preferencí i jako omluvu pro nepopulární ekonom. opatření, ostatně, byl by blbec, kdyby toho nevyužil

Re: Historie se opakuje:
Autor: F. Navr8til Datum: 11.6.2018 10:58

Tak to se tedy velmi mýlíte! České tanky představovaly čtvrtinu! z počtu německých tanků, a to tu lepší část. Český tank LT vz. 38, německé značení PzKpfw 38(t), byl v té době považován za nejlepší lehký tank na světě! Pokud uvidíte v dokumentárních záběrech Gurerianovy a Romelovy tanky z kanálu, pak to budou zcela určitě české tanky, které byly nejen výkonné, ale i esteticky vyvážené.

Re: mise v Pobaltí je jen vrtění psem ...:
Autor: M. Prokop Datum: 11.6.2018 10:51

Šejno, Šejno, kdo vám zase nakecal takové blbiny ...

NATO se snažilo o spolupráci, Rusové ho vyhlásili za nepřítele.

Ukrajina nebyla přijata do NATO.

Do Sýrie nikdo demokracii nevyvážel, naopak Irán a Rusko její pravý opak.

Ale z VUMLu toho pamatujete hodně - nebo z PŠM?

Většině diskutérů chci připomenout jediné ::
Autor: J. Lepka Datum: 11.6.2018 10:49

Po bitvě je každý frajtr za generála.

Re: V Pobaltí se naši vojáci nic nenaučí,:
Autor: Š. Hašek Datum: 11.6.2018 10:48

Vcelku souhlas s panem Aldou.

Re: Historie se opakuje:
Autor: M. Prokop Datum: 11.6.2018 10:48

Ty tanky nic moc, ale francouzské byly také problematické.

Na ruských hranicích je vojsk minimálně a mají své opodstatnění. Proti islámským nelegálům by měla zasahovat hlavně policie, problém není vojenský, ale politický.

Soudružko Šustrová,:
Autor: Š. Hašek Datum: 11.6.2018 10:47

jste mimo. Zaspala jste dobu. Možná jste před rokem 1968 byla v jedné partě se soudruhem Kojzarem.

Nakonec - Vy komunisté jste vždycky v partě, pokud se nenerýsuje udělat nějakou "revoluci v partaji". Aby se měnili tajemníci a heslíčka. Třeba pod heslem "Komunismus s lidskou tváří" - a potom v srpnu 1968 jste nevěděli, co s tím. Možná "zlatý Novotný", ten si dvorek hlídal, aby tu nebyla armáda SSSR. A se Šikem by se dohodl.

Vy si konkrétně docela trdošíjně pletete 1968/2018, Brežněv/Putin, CCCP/Rusko, kultura Evropy/eurohodnoty, hlasování oprávněných/srocení zakomplexovaných nezvolených, ... . Docela jste zamrzla v čase. Není divu. Pozdravujte ideovou spolupracovnici s. Šiklovou.

Re: V Pobaltí se naši vojáci nic nenaučí,:
Autor: J. Lepka Datum: 11.6.2018 10:46

Také odmítáte přiznat, že jste se mýlil ?

Re: V Pobaltí se naši vojáci nic nenaučí,:
Autor: M. Prokop Datum: 11.6.2018 10:45

Vyhozené peníze ne. Jsou tam proto, aby tam žádné boje neprobíhaly. Takoví zelení mužici se vyrojí raz dva.

Ano.:
Autor: A. Alda Datum: 11.6.2018 10:42

Naprostý souhlas.

V Pobaltí se naši vojáci nic nenaučí,:
Autor: A. Alda Datum: 11.6.2018 10:41

protože tam žádné boje neprobíhají a nejsou tam nijak a ničím ohroženi. Jejich výlet do Pobaltí jsou tedy jen vyhozené peníze.

Je třeba posílat je tam, kde jejich bojová hodnota poroste - tedy do míst konfliktů. A to i za cenu personálních ztrát.

Historie se opakuje:
Autor: F. Navr8til Datum: 11.6.2018 10:14

Autorka pokračuje ve studené válce proti Rusku a nevšimla si, že Evropa už ve válce je a že válku prohrává. Jedná se o invazi islámských nelegálů do týlu vojsk vysunutých na ruské hranice. Přesně takový plán uskutečnil Manstein v roce 1940 ve Francii. Zatímco francouzská a britská armáda se vysunula do Belgie na německé hranice, Guderianovy a Rommelovy tankové divize (mimochodem vyzbrojené vynikajícími českými tanky) sekly srpem do týlu a zastavily se až u kanálu.

Re: mise v Pobaltí je jen vrtění psem ...:
Autor: J. Vintr Datum: 11.6.2018 9:46

Je to obráceně. Rusko se snaží udělat ze Západu za každou cenu nepřítele, protože ve státě, který je (údajně) ohrožován zvenčí se lidem snáze zdůvodňuje, proč si musí utahovat opasky.

Jinak přítomnost našich vojáků v Pobaltí nemá smysl. Rusy odstraší jedině přítomnost amerických vojáků.

je vcelku "legrace", ze soudruzka Sustrova pise stejne:
Autor: M. Pesat Datum: 11.6.2018 9:44

je vcelku "legrace", ze soudruzka Sustrova pise stejne jako sveho casu soudruh Kojzar v Rudem pravu, jemo tehdy byli ti dobri soveti/Rusove/RVHP/WS a dnes jsou ti dobri soudruzi z USA/EU/NATO. Kdyz jsme jako deti hrali na cetniky a zlodeje, tak kdyz hra skoncila, tak se role prohodily a jelo se dalsi kolo.

Cest :-)

Protž jsou to komunist:
Autor: K. Janyška Datum: 11.6.2018 9:19

trockistko... Dzp.

Re: :
Autor: R. Gramblička Datum: 11.6.2018 8:44

měla to být reakce na Rečka

Re: :
Autor: R. Gramblička Datum: 11.6.2018 8:40

...A teď si představte, že Rusko – bez ohledu na veškerá ujišťování generála Pavla a dalších – dodrží slovo a nikdy nezaútočí. Proč by taky mělo útočit na své krajany, ne? Ale oddíly NATO tam budou na útok čekat a čekat... Císař Justinián kdysi vyslal 600 vojáků, aby střežili křesťanský – a mimochodem, dodnes funkční – klášter sv. Kateřiny v horách na Sinaji. A pak na ně on i jeho následovníci zapomněli. A vojáci, kteří vlastně neměli před kým klášter bránit, se nakonec zcela přirozeně smísili s místním obyvatelstvem a dnešní beduínský klan Gabaléjů v sinajských horách odvozuje svůj původ právě od nich... Zajímavá představa, co všechno se v tom Pobaltí ještě může našim vojákům stát ;-)

Re: :
Autor: R. Gramblička Datum: 11.6.2018 8:39

...Lotyšsko, které mělo podle dva roky starého sčítání necelé dva miliony obyvatel, od vyhlášení nezávislosti v roce 1991 v důsledku emigrace na Západ ztratilo čtvrtinu všech svých občanů. OSN tvrdí, že do roku 2050 odjede dalších 22 procent. Estonsko má 1,3 milionu obyvatel a je tak srovnatelné třeba s Prahou, a od roku 1990 ztratilo 13 procent lidí, kteří odjeli na Západ. A Litva je dnes sice nejlidnatější – má skoro 2,9 milionu – ale do roku 2050 ztratí dalších 17 procent a do roku 2100 dalších 34 procent.

I bez výhledových čísel se bavíme aktuálně o celkem asi šesti milionech lidí. A s pokračující emigrací se bude logicky zvyšovat poměrné procento tamních ruských komunit, které v rámci svého postavení „neobčanů“ nikam moc emigrovat nemohou. Možná s výjimkou Ruska. Takže se tu nabízí výhled na to, jak chrabré oddíly NATO brání většinové pobaltské etnické Rusy před hrozbou ruské agrese, což mi připadá vcelku vtipné. Tedy, přinejmenším NATO v tomto případě ve své propagandě prokazuje určitý cit pro montypythonovskou filozofii...

Re: mise v Pobaltí je jen vrtění psem ...:
Autor: R. Gramblička Datum: 11.6.2018 8:29

Přesně tak! Ale ješitnost či ideologická slepota málokomu dovolí si tohle přiznat a tak to budou donekonečna okecávat ruským bubákem, kterého sami stvořili

Enormní výdaje Ruska do vojenského průmyslu?:
Autor: M. Šejna Datum: 11.6.2018 7:49

Výdaje na zbrojení v roce 2017:

1. USA - 611 mld USD, ... 2. EU 230 mld. USD, ... 3. Čína - 211 mld. USD, ... 4. Rusko - 69 mld. USD.

Kadet Biegler:
Autor: J. Krejčí 336 Datum: 11.6.2018 7:40

z osudů dobrého vojáka Švejka je proti některým diskutujícím vojenským geniem. Zmíněný Skála, místopředseda KSČM, je podobný mudrc, prohlásil prý, že za jejich vlády jsme ničí kolonií nebyli. Má pravdu, byli jsme jen gubernie.