24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

GLOSA: Poslouchejme Sorose

Některé osobnosti jsou jako dělané pro projekční plátna. Pro jedny je takovým plátnem Vladimir Putin – do něj promítají vinu za všechno zlo světa, za naše domácí kiksy i za své frustrace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rameš 4.6.2018 11:25

Pozoruhodné je,

že gigant Sorosova formátu až nyní objevil myšlenky, které rozumnější obyvatelé zemí EU vyjadřují už roky. Že by změna obchodního plánu?

P. Kolar 3.6.2018 1:36

Soros obrací ze zoufalství

Pan Soros se obává, že se mu ten marxistickej projekt Evropy rozpadá pod rukama. Ještě jeden Exit, a může se to celé zhroutit. A to do toho tolik investoval. Pěkně to měl vymyšlené na ovládání lidí. A oni mu to hajzlové kazí. Tak najednou obrací a začíná zpívat "populistickou" písničku. Jde o to, za každou cenu udržet u moci ty "elity" (Merkelová, atd.) které mu šly tak na ruku.

Ale političtí korektníci a levičáci nezoufejte. Pan Soros přesunul většinu svého majetku (cca 18 miliard USD) na tu svou marxistickou líheň a propagandistickou a lobovací mašinu (Open Society) a tak se můžete těšit na kobercové bombardování propagandou, lobování atd.

To by bylo abychom těm kmánům ten nový socialistický řád do chřtánů nakonec nenacpali.

A pan Petráček? Pan Petráček je evidentně mimo mísu.

K. Janyška 3.6.2018 9:11

Re: Soros obrací ze zoufalství

Myslím, že s vámi souhlasím. Zhruba... Dzp.

E Kocourek 2.6.2018 22:10

Je Petráček lhář nebo blb?

Vyžaduje mimořádnou dávku debility nevšimnout si, co říkají, dělají a prosazují všechny ty "neziskovky" financované Sorošem. ////

Nebo to může být záměr. Není Petráček na výplatní listině? ////

K. Janyška 2.6.2018 20:33

Autor si dělá prču.

Viďte, autore ? Dzp.

J. Kanioková 2.6.2018 19:55

Nesouhlasím,

pokud Soros teď v posledních dnech říká i tyto kladné argumenty, tak to je hra. Proč to neříkal dávno ??? Co tak najednou?

Uniklá dokumentace odhalila detaily kampaně v hodnotě 5,6 milionu liber, kterou George Soros podpořil, aby zastavil Brexit - https://twitter.com/V_of_Europe/status/999637910889648128

Orbán: Žádné peníze EU by neměly jít na migranty - https://www.politico.eu/article/viktor-orban-budget-no-eu-money-should-go-to-migrants/ ... "Největší frakcí v Evropském parlamentu není EPP, ale skupina George Sorose," uvedl, když se odkazoval na maďarsko-amerického finančníka.

FM v Madarsku: Soros navštíví Brusel, aby zajistil, že Maďaři budou potrestáni - https://voiceofeurope.com/2018/04/hungarys-fm-soros-visits-brussels-in-order-to-get-hungarians-punished/#.WtXtRqweuHU.twitter

F. Navrátil 2.6.2018 13:58

Podivné

Takže Soros je takový globální Okamura?

P. Portwyn 3.6.2018 9:57

Re: Podivné

:o)))) Málem jsem se udusil kávou :o)

J. Schwarz 2.6.2018 13:54

Zvláštní argumentace...

Možná, že kdyby Hitler pronesl v Říšském sněmu projev o světovém odzbrojení, novináři by se také ptali - to že je válečný štváč, co obsadil většinu Evropy a zahájil válku? Takový milý člověk! Vždyť on má názory jako Gándhí!

J. Kanioková 2.6.2018 19:57

Přesně !

P. Zinga 2.6.2018 12:36

Nemečřtí soudci Sorose poslouchají:

Správní soud v Lipsku rozhodl-proti Ústavě- že mnohoženství není překážkou získání občanství.

https://philosophia-perennis.com/2018/06/02/mehrfachehe-das-monumentalverhaengnis-des-bundesverwaltungsgerichts/

S. Netzer 2.6.2018 13:37

Re: Nemečřtí soudci Sorose poslouchají:

COMPACT Magazin ruského roupa a komouše Elsässera čtete taky, Zinga?

P. Han 2.6.2018 14:18

Re: Nemečřtí soudci Sorose poslouchají:

Vás nezajímá, co se píše, ale kde se to píše. Je to pravda nebo ne? To je ovšem pod vaší rozlišovací úrovní.

S. Netzer 2.6.2018 15:15

Re: Nemečřtí soudci Sorose poslouchají:

Když víte, co je "pod mou rozlišovací úrovní", tak proč se mě ptáte, tupče?

P. Han 2.6.2018 16:30

Re: Nemečřtí soudci Sorose poslouchají:

Ano, vaše odpověď je opravdu vyčerpávající. A očekávaná, krávo.

P. Zinga 3.6.2018 8:21

Re: Nemečřtí soudci Sorose poslouchají:

https://www.stuttgarter-nachrichten.de/inhalt.bundesverwaltungsgericht-urteilt-zweitehe-im-ausland-muss-einbuergerung-nicht-entgegenstehen.dffbf761-a076-4bfe-8596-385c7a45be93.html

Např. zde o tom informují také.

J. Farda 2.6.2018 20:14

Re: Nemečřtí soudci Sorose poslouchají:

Vrrrr, hafhafhaf! :-(

P. Zinga 2.6.2018 10:58

Soros je především obchodník,

který hodně investoval do projektu "Evropa"a teď jsou jeho investice ohroženy.

Jenom naivka můře věřit altruismu člověka, který během svého života zruinoval či poškodil miliony lidí.

I jeho "humánní akce" jsou vlastně "akcie".

Takže autore: hloupost nebo záměr?

V. Církva 2.6.2018 19:36

Re: Soros je především obchodník,

Je to tak. Co udělá zkušený businessman, který bude chtít manipulovat Evropou? I malé dítě nezaslepené ideologií ví, že většina východu má dost multikulturalismu a Británie, která už multi-kulti nezmění, chce alespoň nějakou svobodu.

Řekne to, co každý pragmaticky uvažující člověk kromě Merklové, Hollanda a papalášů EU. Na východě kvóty a migranty neposílejte a uvolněte EU, tak aby Británie mohla zůstat. A pak už mu projdou ostatní nesmysly .

Problém je, že v ideologické zaslepenosti elit v EU, nejsme zvyklí u elit na pragmatičnost a naslouchání občanům.

J. Anděl 3.6.2018 6:33

Re: Soros je především obchodník,

Nemyslím, že autor píše o altruismu Sorose. Jistě že svého druhu či doslova akcie. Všemocný trh. Jak jinak by to mělo být?

Na altruismus druhých bych nespoléhal nikdy a v tom vidím slabinu všech ideologií, že spoléhají na dobrého člověka (i když se ho snaží třeba vytvořit násilím jako socialismus či náboženské diktatury, pořád závisejí na tom, že jednou bude existovat a proto selhávají). Spoléhá na něj i naivní kritika Západu, odsuzující zlo ve slepé iluzi, že lze očekávat dobro, že máme právo na dobro, že ostatní mají povinnost dobra, kterou nedodržují. A pak jsou právě schopni vidět ono uloupené dobro v populistech.

To ovšem neznamená, že člověk, který v tom má peníze, bude jednat proti svým zájmům. Na rozdíl od politiků, kteří nemají peníze v tom, ale za to.

Souhlasím s Petráčkem, že za pozornost to stojí. Minimálně pro ověření, zda je to jen klamný úkrok, nebo skutečná změna podnikatelské strategie - a jaká. Navíc člověk s otevřenýma očima nemusí mít strach podívat se na situací z jiného úhlu pohledu.

P. Portwyn 3.6.2018 9:55

Re: Soros je především obchodník,

No, ve výsledku stejně eurofederalistický projekt pojede dál, dokud se nezhroutí zevnitř, tj. z Německa a z Francie.

Spousta lidí na vlivných místech do toho investovala obrovské množství politického kapitálu. Je to jejich univerzální ideologie, základní hodnotový rámec. Ten se nedá revidovat, popřeli by sami sebe.

A Soros to celou dobu podporoval. I kdyby to teď myslel upřímně (budiž Standovi země lehká), je pozdě.

J. Anděl 3.6.2018 16:58

Re: Soros je především obchodník,

Asi jo. Reagoval jsem asi hlavně na nekompromisní odmítnutí téměř ve všech příspěvcích. A kupodivu ani žádné "pravdoláskové" vysvětlení, alespoň v době, kdy jsem to psal. Přijde mi dobře vyjít občas "out of the box",I když to možná dopadne, jak píšete.

Druhá věc viz stávající Rakousko - věci se přeci jen mění.

P. Portwyn 3.6.2018 21:57

Re: Soros je především obchodník,

Já myslím, že Vaše "nedavové" reakce jsou zde respektovány. Aspoň mně připadají zajímavé.

J. Anděl 4.6.2018 6:11

Re: Soros je především obchodník,

Děkuji.

P. Lenc 2.6.2018 10:03

Věřit

Sorosovi po tom, co ve svém životě "vykonal" může pouze totální naivita, nebo naprostý blbec.A nebo autor.

J. Jurax 3.6.2018 22:08

Re: Věřit

Autor - pokud jsem dobře četl - nepsal, že Sorosovi věří, nýbrž že "jádro Sorosových argumentů, toho, nač upozorňuje a co nabízí, stojí za pozornost."

V. Klíma 12.6.2018 0:53

+1

J. Pražák 2.6.2018 9:37

Soros obrátil, až když ho vyhodili z Maďarska

Jen hledá jinou díru, kterou by vlezl a škodil dál.

Kdyby chtěl pomáhat smysluplně, tak by pomáhal tam, kde to neškodí, tedy by neničil evropskou civilizaci podporou příchozích pologramotných hord primitivů a neZiskovek, ale pomáhal by v místech, kde je to třeba, tedy v Africe a části Asie. Pomoc znamená omezit porodnost, naučit divochy, aby se dokázali uživit a žít z vlastní práce bez čekání s nataženýma rukama na kontraproduktivní "rozvojovou pomoc" z vyspělých zemí. Mohl by na tom i vydělat, stejně jako to činí Čína v Africe - pomoc a stavba infrastruktury za nerostné suroviny. Peněz na to má dost.

K. Janyška 2.6.2018 9:08

Toho obrsocialistu neposlouchat vůbec v ničem.

Je to jakýsi žijící a bohatý Marx... Dzp.

V. Červinka 2.6.2018 8:28

Autore!

A co těch milion migrantů do Evropy ročně, to také řekl Soroš. Co s tím Petráčku? Kdysi jsem si Vás vážil, ale asi už stárnete.