25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Svoboda slova jen pro vyvolené?

Aktivisté i aktivisté mezi novináři (Rychlík, Moláček, Kalousek a spol.) se hlasitě vyjadřují na podporu svobody slova, a tedy proti akcí „Slušných lidí“, kteří přerušili onu „kontroverzní“ hru v divadle Husa na provázku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fridrich 30.5.2018 10:21

Re: Hitler přece žádné koncentráky neměl a to, že rozpoutal

Ano, souhlas pane Vaňura - ale těmto " umělcům " a jejich obhájcům to nevysvětlíte..

Č. Berka 30.5.2018 10:37

Re: Hitler přece žádné koncentráky neměl a to, že rozpoutal

Ježíš ale vobživnul a jako boží Syn, nadán nadpřirozenými schopnostmi může dnes prodloužit končetinu, prostřednictvím Benny Hinna uschopnit chůze chromé...a tak taky dnes slézt z kříže a dnes osouložit muslimku.

Koneckonců, bez Boží vůle se nepohne ani list na stromě a je tedy hra Božím záměrem ...

J. Fridrich 30.5.2018 16:10

Re: Hitler přece žádné koncentráky neměl a to, že rozpoutal

Opět jste nezklamal - a pobavil nás...

A. Holík 30.5.2018 2:12

Hm

Konvicku zastavila policie, divadlo samozvani ochranci moralky. Konvicka byl na ulici, divadlo za pokladnou. V obojim vidim zasadni rozdil. Ano, svoboda slova u nas neni stoprocentni, je omezena zakonem. A co naplnuje a co nenaplnuje jeho podstatu je vzdy tenka linie, ktera muze snadno byt prekrocena. Pak se to ma ale resit normalne, tj. oznamenin, pripadnym zakrokem policie, a pak soudem.

Ze je divadlo dotovane, je vec zcela nesouvisejici, a ciste vec donatora. Pokud se nekomu nelibi, komu dava mesto penize, ma demonstrovat na radnici. Taky je rozdil ve vyjadreni nesouhlasu, napr. pred divadlem, a v preruseni predstaveni.

D. Bystriansky 30.5.2018 2:23

Re: Hm

Pane, ještě nás, prosím, poučte, jak je to se sympatií masmédií k pouličnímu řádění a ničení u levicových aktivistů?

J. Anděl 30.5.2018 8:10

Re: Hm

U všech srovnání najdete podobnost i rozdíly. Je to tím, že žádná věc není úplně stejná jako jiné, byť všechny kopírují pár řekněme archetypálních vzorců.

Blokování je problematické, ať jde o lidi přivázané ke stromům, taxikáře omezující provoz, nebo ony tzv slušné lidi. Není to ale úplně neobvyklá forma protestu. Byť souhlasím, že vytlačování herců je za hranou, jak divadlo, tak reakce jsou "hledáním a posouváním hranic".

M. Drašner 30.5.2018 19:21

Re: Hm

Ano, Konvičku zastavila policie. Ovšem rudé prapory s. Semelové a výroky s. Skály nechávají tutéž policii chladnou, o řádění Antify nebo rudých Číňanů nemluvě. Kdopak jim to asi nařizuje?

D. Bystriansky 30.5.2018 2:10

:"To "své"

si každé etnikum, rasa a národ hájí. V případě pokrokových neomarxistických elit je tomu přesně naopak."

Autore, pěkně a popravdě jste se vyjádřil, až na ty dvě poslední věty. Změnil bych je na:

To "své" by si každé etnikum, rasa a národ měli hájit. Tak jako je tomu v případě pokrokových neomarxistických elit.

Neomarxisti si to "své" hájí až neslýchaným způsobem, jak můžeme pozorovat v dnešním světě, včetně používání násilí, zastrašování a uzurpování masmédií. Chovají se jako fašisti a oponenty nálepkují o sto šest po vzoru svých bolševických bratrů v konkurenci o světo-

vládu.

M. Jandáková 30.5.2018 1:11

.

..."To „své“ si každé etnikum, rasa a národ hájí."

.

Musííí hájit! Svoboda všech lidí v zemi je jako svoboda všech dětí na pískovišti. Každé dítě má právo hájit svoji bábovičku (víru) proti kopancům souseda. To je multi-KULTURNÍ princip svobodné společnosti, kterou údajně chceme vybudovat... Rodiče některých spratků jsou však zřejmě proti - mají předem vybráno, čípak že bábovička smí být rozdupána.

P. Sulc 30.5.2018 1:51

Re: .

Mste pravdu, je to tak. My mame prislusnost k vlastnimu zivocisnemu druhu v genech. Je to postupne JA, moje RODINA, muj ROD, muj NAROD A moje RASA. Co je mimo, vnimame byt jen i podvedome jako konkurenci v nasem zivornim prostoru. A tak byt se nechovame nepratelsky k jine rase, davame prednost sve vlastni.

Č. Berka 30.5.2018 10:28

Re: .

kecy. V rodině se lidé často nenáviděli a nenávidí na smrt! naomi Campbellové dám přednost před Merkelovou :-P ... atd...

M. Moravcová 30.5.2018 11:51

Re: .

vlastní zkušenosti? Právě ti neukotvení ve vlastních rodinách nemají děti, nežení se, nemají vlast, vlastní jazyk, vlastní kulturu, vlastní náboženství. A není to přednost. Je to jejich nedostatečnost. Tam, kde člověk lpí na rodině, lpí na vlasti a na národu. A toto všechno si chrání.

D. Bystriansky 30.5.2018 2:37

Re: .

"Rodiče některých spratků jsou však zřejmě proti - mají předem vybráno, čípak že bábovička smí být rozdupána."

A navíc hrozí:"Není jiné alternativy!", jako Merkelice.

M. Moravcová 30.5.2018 11:48

Re: .

jo

D. Šimáček 30.5.2018 0:19

no a tohle dělení

na ty správné komu je svoboda slova povolena je horší ještě o ten státnía městský příspěvek na akci v řádu miliönů korun. Nepochybuji že pan Konvička žádné dotace nenárokoval.