20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

EVROPA: Česko v tvrdém jádru EU?

Článek v HN europoslance Jana Zahradila, zda Česko patří do tvrdého jádra EU, je ukázkou provinčního ideologického myšlení, které si naše země nemůže dovolit, pokud chce být úspěšným státem uprostřed Evropy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Spálený 26.5.2018 23:45

Demokratické fungování vyžaduje společný jazyk a společné zájmy. Obojí EU postrádá. Z hlediska běžného Čecha je tradiční české území místem jeho minulosti i budoucnosti. Z hlediska EU je to zapadlé hornaté místo, vhodné k těžbě surovin nebo třeba k zaplavení obrovskou přehradou od německých hranic až k Praze. To vše s masivním zapojením levných afrických dělníků. Těžko takové pohledy politicky propojit, jsou neslučitelné.

F. Navrátil 26.5.2018 20:17

Tah na eurofunkce

Europoslanci z řad lidovců, kteří dosud jen hýkali nadšením nad skopičinami EU a byrokratickým regulováním, začínají být aktivní a obrací se k českým občanům. Tuší, že se blíží eurovolby a možnost ztráty bohatě vyfutrovaného korýtka.

J. Kanioková 26.5.2018 20:25

Ano,

Nejvíc mě na ně štve, že tak podporují přijímání prchlíků. Nechápu, jak je možné, že tak málo stojí za svou vírou, křesťanstvím..

J. Svoboda 26.5.2018 20:41

Re: Ano,

Paní jsou dvě víry. Jedna je křesťanství, druhá víra ve třistatisícový plat. A včil kdo z koho. Myslím, že to je nad slunce jasnější.

J. Chaloupka 26.5.2018 20:09

Macron chce, aby Evropa byla francouzská a Němci,

aby ji platili. To je celé. Ostatní mohou držet ústa a krok.

R. Vašíček 26.5.2018 19:23

Čo môžete zablokovať,

to sú nepodstatné veci, ako napr. rezolúcia k presunu americkej ambasády do Jeruzalemu. Čo nemôžete zablokovať, sú podstatné veci, ako napr. povinné prijímanie (muslimských) migrantov v zhora neobmedzenom počte.

J. Kanioková 26.5.2018 20:31

Ano, EU a demokracie se "nesemkly"

J. Nový 26.5.2018 19:22

Proč?

"Migrační krize už stačila ukázat, že na velké výzvy současnosti síla jednotlivých států nestačí."

.

Proč já to vidím přesně naopak?

J. Svoboda 26.5.2018 20:59

Re: Proč?

Ano, nebýt EU, migrační krize by velmi pravděpodobně vůbec nevznikla a každý stát by se s ní vypořádal podle svého a své síly.

V. Němec 26.5.2018 18:14

EU

je jen zástěrka na ovládnutí frankogermány, především východ, o co usilují od dob Sáma po Napoleona a Hitlera. Teď mají novou metodu migrační. Jde jen o zničení Slovanstva. A že mají kolaborantů u nás víc než dost je nasnadě.

M. Malovec 26.5.2018 15:29

Chápu vaše poudačky,

vždyť patříte k těm lehkoživkům přisátých na cecek EU a tyjete a tyjete, a není vám jako věřícímu křesťanovi ani trochu hanba.

J. Jurax 27.5.2018 20:26

Proč by mělo být?

Vždyť europoslanci dřou jak bulhaři pro naše dobro a již v bibli je psáno, že dělník je hoden mzdy své ...

I. Spálený 26.5.2018 14:22

Nějak mi nikdo nevysvětlil, jak lidé budou v tom novém, krásném a otevřeném světě mít potomky. Každý gen má poloviční šanci přenést se z rodiče na dítě. Pokud má někdo někde ve stanu 4 manželky a s nimi desítky dětí, tak se jeho geny zachovají v jeho vlastních dětech jen díky tomu počtu. Ale pokud má Čech 1 manželku a 2 děti, tak se z každých 4 jeho unikátních genů přenesou do dětí jen 3. Musí se tedy doplnit od manželky nebo v dalších generacích od partnerů potomků. Ti musí mít při takto malém počtu dětí blízký původ a zároveň nesmí být z blízké rodiny. Tedy pochází z milionů lidí společného národa a okolních spřízněných oblastí. Ve společnosti s neomezenou migrací tedy není možné mít jen 2 děti, muž jich musí jich mít desítky s mnoha ženami. Pokud člověk nemůže přenést svůj unikátní původ na děti běžným způsobem, tak je vlasně nemá vůbec. To by byla genocida naprosto nepředstavitelného rozsahu.

M. Mařák 26.5.2018 13:48

ČR do tvrdého EU jádra nepatří,

proboha, jen to ne. Stejně jako tam nepatří celý Visegrád. Aby mohlo tvrdé jádro fungovat, mělo by podle mne zahrnovat pět až šest států s podobnou ekonomickou situací a se srovnatelnými příjmy, důchody, zdravotním a sociálním zabezpečením. V ideálním tvrdém jádru, základem příští federace, by podle mne pro začátek mohly být Německo, Francie a státy Beneluxu.

J. Nový 26.5.2018 19:24

Re: ČR do tvrdého EU jádra nepatří,

Tak ať si to tvrdé jádro užijí.

M. Mařák 26.5.2018 20:56

Re: ČR do tvrdého EU jádra nepatří,

Nic jiného si nepřeji.

M. Prokop 26.5.2018 21:09

Re: ČR do tvrdého EU jádra nepatří,

Francie taky ne. Německo, Benelux, část Skandinávie.

D. Bystriansky 27.5.2018 13:28

Re: ČR do tvrdého EU jádra nepatří,

Tvrdé jádro EU: Německo, Turecko, Syrie a Irák, jako pozorovatelé Sudán, Eritrea, Barma a pan Mařák.:-)))

J. Svoboda 26.5.2018 13:37

Globalizace vs. lokalizace

Takto převzdělaný europoslanec by mohl a měl už vědět, že globalizaci už dávno střídá lokalizace. Asi proto, že se mu to nehodí do krámu, buď to ještě neví, nebo nechce vědět. Pokud by projevil zájem, pan profesor Zelený by mu to určitě vysvětlil.

T. Hraj 26.5.2018 13:33

EU není celek, protože nemá společný zájem

Řekněme, že EU opravdu JE schopna hájit své zájmy na mezinárodním poli větší silou. Otázka je, nakolik se tyto kryjí s Českými zájmy. Německo je země ekonomicky extrémně výkonná, relativně i absolutně, zaměřená na vysokou přidanou hodnotu, země s významnou muslimskou menšinou, množstvím ilegálních imigrantů, levicově progresivistickou imigrační politikou atd., atd. Mohou být naše klíčové zájmy opravdu podobné?

EU již prokázala svoji vyjednávací sílu opřenou údajně o 500mil lidí, když se nám jednalo o vyjednání zrušení víz s USA (dostali jsme z EU kartáč, že jsme jednali na vlastní pěst - úspěšně) a s Kanadou (EU za nás nehla prstem).

J. Kouřil 26.5.2018 13:01

Je autor retardovaný?

Tolik nesmyslů od člověka který je "u toho" bych nečekal. Taková omezenost u zástupce Čechů v EU! To je tam obvyklé? Doufám, že si toho jeho voliči všímají a příští rok v EU skončí. U nás ve fabrice je pracovních příležitostí i pro lidi s nižším IQ dost. Rozhodně by tento člověky při svých schopnostech ve veřejném prostoru už v našem zájmu pracovat neměl!

J. Kombercová 26.5.2018 13:15

Re: Je autor retardovaný?

Před časem jsem sledovala v Událostech, komentářích debatu s přítomným panem Svobodou a panem Machem. Pan Svoboda se obul do pana Macha, že netáhne s EP za jeden provaz, když ho přece EU platí!

Mach mu tehdy řekl, že poslance EP neplatí EU, ale občané EU, jejichž názor nejsou jednolité a Mach tedy zastává názory těch, kteří ho volili (a nejen jejich).

Takže Svoboda to má takhle... koho peníze dostáváš, toho píseň zpívej... a peníze EU asi lezu ze zdi.

J. Jurax 27.5.2018 20:30

Není retardovaný, jen tak zvonkajšku vyzerá. Je europoslanec.

J. Kanioková 26.5.2018 12:21

Souhlas s p. Zahradilem !

Před Sametem jsme věřili v konec reálného socialismu, ovšem EU mu naopak jde čím dál víc naproti ! A Velký bratr nás sleduje !

Pokud chci, abychom byli solidně úspěšným státem uprostřed V4, chci aby bylo uspořádáno referendum o setrvání v EU. Běžte si se sdílenou suverenitou a globálem do.. pryč. Vždyť to je ryze komunistická mantra! Kolektivismus! EU se chová jako naprostý hegemon, který neuznává jiný názor, než ten svůj, suverenita států se prostě nepřipouští. Zdá se, že jsme strčili hlavu do německo - francouzské ohlávky.

O co jsme před Sametem, i při vší své nedokonalosti, nesvornosti a názorové protikladnosti usilovali? To byla svoboda, demokracie, státní suverenita, znovunalezení našeho národa a jeho svébytnosti, zajištění solidní prosperity a národní sounáležitosti! Proto se zdejším autorem absolutně nesouhlasím.

Vlastní suverenita a sebeúcta je nejtvrdší měna ! Byť by chvíli trvalo, než se ekonomika jakž takž solidně vzpamatuje.

Centralizace a Spolupráce je cestou k úpadku. Motorem vývoje je KONKURENCE..

J. Kratochvíl 26.5.2018 18:34

Nesouhlasím se Zahradilem a s Kremrolí Kaniokovou

Motorem vývoje je spolupráce a jednota. Tržní ekonomika bez regulací je nesmysl a zkrachovala. Je to vidět na brexitu, který asi nebude.!!!!

M. Prokop 26.5.2018 21:10

Re: Nesouhlasím se Zahradilem a s Kremrolí Kaniokovou

Zatím všude krachuje socialismus.

J. Kratochvíl 27.5.2018 9:26

Re: Nesouhlasím se Zahradilem a s Kremrolí Kaniokovou

Protože kapitalismus zkrachoval na začátku 20.století a po 2.svět válce. Tržní ekonomika bez regulací a dotací dnes v civilizovaném světě neexistuje, to je přece krach toho vašeho kapitalismu z 19.století, který skončil dvěma světovými válkami a vznikem SSSR. Zatím všude zkrachoval Kapitalismus.

J. Kratochvíl 26.5.2018 18:42

Kremlohujerka nemá pravdu

Brexit nenastal a asi se konat nebude. Británie má velké problémy a neví jak z toho ven.

J. Kanioková 26.5.2018 20:02

Bože, bože , kams to duši dal...

J. Svoboda 26.5.2018 20:56

Re: Kremlohujerka nemá pravdu

Pane račte si připustit, že hlavním viníkem problémů Británie je Juncker a potažmo Bruselská věrchuška. Račte také nezapomenout, že britští eurohujeři, kteří hlasovali proti brexitu mají v současnosti bohužel silnější hlas, než ti kdo hlasovali pro. To znamená, že ne že by jich bylo víc, ale že mají z Bruselu větší vývar. Zdá se však, že tížeji chápete a bohužel už vám nebude pomoci.