16.10.2018 | Svátek má Havel



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


Palestinská tragédie



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 574, poslední: 17.5.2018 7:14, přehled diskusí

Re: Docela zajímavá je ta první věta :
Autor: J. Anděl Datum: 16.5.2018 18:46

Správně. Taky měli ty z té mateřské postřílet.

Re: Docela zajímavá je ta první věta :
Autor: M. Varadinková Datum: 16.5.2018 18:46

To samé je to zneužívání dětí za takovým účelem.

Re: Docela zajímavá je ta první věta :
Autor: J. Anděl Datum: 16.5.2018 18:50

V zásadě z určitého úhlu pohledu je, ale rozdíly jsou větší než podobnost.

Re: Docela zajímavá je ta první věta :
Autor: M. Berka Datum: 16.5.2018 19:02

Nejde o rozdíly, ale o princip... Každopádně i znásilnění ženy může být různé,že? Skoro si o to řekla sama a tak byla "obohacena"... :D :)

Re: Docela zajímavá je ta první věta :
Autor: J. Anděl Datum: 16.5.2018 19:11

Zneužít dítě můžete taky tím, že ho pošlete na školu kvůli vlastním ambicím bez ohledu na jeho zájmy.

Ano, zneužívat kohokoliv není správné.

Víc to rozebírat je absurdní ideologické zneužití události v místní žabomyší válce.

nazi kráva :
Autor: J. Urban 043 Datum: 16.5.2018 17:55

https://video.aktualne.cz/dvtv/izrael-a-usa-zabiji-neozbrojene-demonstranty-oni-jsou-nejvet/r~dc9b8642591211e8a79a0cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_content=editor1&utm_term=position-1

Snajpři ovšem stříleli:
Autor: M. Mařák Datum: 16.5.2018 18:08

do civilistů, kteří byli stovky metrů od hranice, což podle mne zase tak normální není. Nebo Vám se to zdá normální?

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: R. Brzák Datum: 16.5.2018 18:13

Tuhle informaci bych si ovšem rád vyslechl celou i spolu s komentářem IDF - protože pokud například mezi tím cílem byť vzdáleným stovky metrů byl nějaký dobře známý terorista, nebo někdo evidentně vybaven například náloží k odpálení plotu - pak je nejen normální, ale i žádoucí jej zlikvidovat dřív, než se k plotu přiblíží.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: M. Mařák Datum: 16.5.2018 18:16

Tam naběhlo přes dva tisíce teroristů, že jich tolik museli zastřelit a postřelit? Já nevím, tedy, jakkoliv jsem v tomto konfliktu fanda Izraele, tak tato akce se mně vůbec nelíbí.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: R. Brzák Datum: 16.5.2018 18:20

Vzhledem k tomu, že sám Hamás má cca deset tisíc elitních členů ve zbrani (a co Hamásník, to terorista), tak to není vyloučeno.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: M. Mařák Datum: 16.5.2018 18:23

Pokud by mezi těmi mrtvými a zraněnými byl alespoň jeden skutečně ozbrojený, byla by toho plná všechna oficiální média.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: R. Brzák Datum: 16.5.2018 18:27

Skutečně? Ta kauza v době pozemní války s Hamásem, kdy sami novináři uklízeli zbraně u zabitých Hamásníků a pak je vydávali za zabité civilisty, Vám nic neříká?

Ale možná máte pravdu - já tam ovšem nebyl a oficiálním médiím věřím stejně, jako různým sputnikům...tedy alespoň ve vztahu k Izraeli - prokazují totiž dlouhodobě obrovskou náklonnost k nebohým palestinským Arabům ( to nebohé nemyslím ironicky).

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: J. Anděl Datum: 16.5.2018 18:20

Akce samozřejmě mohla být hrubě neúspěšná, přesto na takhle konkrétně položenou otázku těžko odpovědět bez těch upřesnění, co píše pan Brzák, myslím.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: J. Anděl Datum: 16.5.2018 18:16

Tohle ovšem vyžaduje upřesnění slova "normální".

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: M. Mařák Datum: 16.5.2018 18:20

Normální není to, když voják odstřelovač střílí na civilistu s šutrem, nebo bez šutru, který se na pár stovek metrů přiblíží k první části hranice, tedy podle mne.

To nemůže dobře dopadnout, i krysa, která je zahnaná do kouta, nakonec zaútočí. Prostě jí nic jiného nezbývá.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: M. Varadinková Datum: 16.5.2018 18:26

Ani neozbrojený dav nemá co brát útokem střeženou hranici. Natož dav ozbrojený šutry. Co byste dělal Vy na místě těch vojáků, co měli tu hranici střežit? Nechal byste se umlátit těmi šutry?

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: M. Mařák Datum: 16.5.2018 18:35

Tam jsou ty hranice dvě, no a oni se přiblížili na pár stovek metrů jen k té první oplocené části. Mně se to prostě i v rámci mezinárodního práva zdá velmi ošemetné a asi bych do nich hned nestřílel.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: M. Varadinková Datum: 16.5.2018 18:45

Mezinárodní právo už dávno neplatí, jen právo silnějšího. Viz třeba Macronův útok na Sýrii kvůli vylhanému chemickému útoku.

Pár stovek metrů? To někdo změřil? Já jsme četla už den předtím, že izraelští vojáci dostali za úkol udržet dav na vzdálenost 100 metrů od plotu. To je pochopitelné, protože když je pustí až k plotu, tak jim ho rozstříhají a pak už ten zdivočelý dav nic nezadrží.

Normální člověk by tam se za takové situace vůbec necpal, ale Alláhovi mučedníci to zřejmě mají nastaveno jinak.

A co u vás ve Štrasburku, dobře tam hýčkáte čečenské teroristy?

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: J. Schořík Datum: 16.5.2018 19:22

Žádné mezinárodní právo nikdy nebylo.. Vždycky to byli pouze "pravidla slušnosti" a právo silnějšího.. Nic se v tomto ohledu nezměnilo.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: J. Anděl Datum: 16.5.2018 18:27

Jasně, takhle napsáno, souhlas. Teď ještě pár normálních situací z toho konfliktu pro srovnání. Když civilista dojde s bombou někam třeba do parku a odbouchne se, to je normální?

Netvrdím, že ti civilisté na demonstraci byli teroristé, nebo že Izrael je svatý a Palestinci jen zvířata, jen se mi těžko ukotvují měřítka.

Mně to tam celé nepřipadá normální.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: M. Mařák Datum: 16.5.2018 18:38

Co se týče prvního odstavce, tak to samozřejmě není normální, Palestinci se často také chovají jako hovada. Ale předevčírem byla ta reakce hodně přehnaná, řekl bych.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: J. Anděl Datum: 16.5.2018 18:42

Je to možné. Možná tam mají obě strany dojem zahnání do kouta.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: J. Schořík Datum: 16.5.2018 18:42

Tuhle ortázku přiměřenosti by bylo možno ale klást vždycky. Kdyby došli k prvnímu plotu a začali ho ničit a útočit na vojákjy, by bylo možno tvrdit, že nemuseli střílet a mohli se stáhnout k druhému plotu atd. Za mne pokud jasně deklarovali kde je chráněný prostor a upozornili, tak to bylo rozhodnutí a odpovědnost "demonstrujících" riskovat své životy..

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: R. Sorge Datum: 16.5.2018 18:45

Středně velký kámen vržený prakem Vás může zabít, to je smrtící zbraň.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: M. Varadinková Datum: 16.5.2018 18:54

Pokud je od Izraelců (stejně jako od Francouzů, Angličanů a Američanů) nějaké chování hovadské, tak jsou to jejich raketové útoky na Sýrii pod vylhanými záminkami.

Pokud ale Izrael brání své vlastní území před útočícím davem, tak v tom nic přehnaného nevidím. Že dav není ozbrojen? To přece není pravda, i šutr je zbraň. I ten zfanatizovaný dav sám o sobě je útočná zbraň. A hlavně se ten dav nemá o takový útok vůbec pokoušet!

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: J. Veselý 422 Datum: 16.5.2018 18:28

Je to normální, v 1938 jsme nějak stříleli málo ...

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: J. Veselý 422 Datum: 16.5.2018 18:29

A hlavně to nejsou civilisté, ale to Vy dobře víte ,

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: J. Anděl Datum: 16.5.2018 18:49

No, hlavně už se radují v zahradách s pannami.

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: J. Veselý 422 Datum: 16.5.2018 18:53

No nevím, jsou to buzny jako Arafat :-))))

Re: Snajpři ovšem stříleli:
Autor: J. Anděl Datum: 16.5.2018 18:59

"Radovat" se s nimi klidně můžou taky :-)