11.12.2018 | Svátek má Dana



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


GLOSA: Izrael brání svoje hranice



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 60, poslední: 17.5.2018 1:33, přehled diskusí

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: J. Jurax Datum: 17.5.2018 1:33

Budiž - teď ještě aby to i s těmi konsekvencemi uznali i palestinci ... ale oni to neudělají, protože pak by nemohli vyhlašovat, že smetou Židy do moře a střílet rakety na Izrael ...

Re: Rozdíl mezi Francií a Izraelem:
Autor: J. Jurax Datum: 17.5.2018 1:29

No a proto je Izrael na pranýři, kdežto Francouzi se akorát opětovně semknuli a možná i nasvítí Eifelovku trikolórou a každý jim vysloví upřímnou soustrast ...

Re: Tvrdě,:
Autor: J. Jurax Datum: 17.5.2018 1:27

Máte recht.

Jenže toho se zbraní v ruce se politikové tu i cizozemští bojí jak čert kříže. Co kdyby se při té obraně nějakému invazorovi přímo ublížilo a oni za to byli všelikými humanisty kritizováni, mediálně odsuzováni a nedejž bohové by jim mohli klesnout preference. A mezinárodní společenství by takové vrahy nejlépe malých dětí - to vždycky zabere a video není kumšt vyrobit, palestinci i jiní v tom mají dlouholetou praxi - odsoudilo a kaceřovalo ... nic, bránit se nebude, invazoři se budou radši vítat ...

Koneckonců i sama šílená Anděla přiznala tento důvod, proč nepřikázala zašpárovat a bránit německé hranice, když je invazní hordy braly útokem ...

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: P. Han Datum: 16.5.2018 22:00

Nee. Egypt Gzu prosral v roce 1967. Neměli se pouštět do války.

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: P. Han Datum: 16.5.2018 21:57

Autonomní oblast, součást nepříliš uznávaného státního útvaru Palestina, ovšem s nelegální samozvanou "vládou", nepodřizující se ani té "palestinské". Abbás by měl Izraelcům na kolenou děkovat, že se snaží s Hamásem zamést.

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: M. Prokop Datum: 16.5.2018 20:46

Ne.

Re: Tvrdě,:
Autor: V. Kain Datum: 16.5.2018 20:45

Tak já vám to Polanský řeknu.Když by bylo potřeba tak i se zbraní v ruce.

:))))))))))))))):
Autor: J. Kanioková Datum: 16.5.2018 19:51

Re: Tak:
Autor: J. Svoboda Datum: 16.5.2018 17:33

Slepice je užitečnější, snáší aspoň vajíčka.

Re: Tvrdě,:
Autor: J. Svoboda Datum: 16.5.2018 17:31

Je pane vidět, že Realisty nemáte moc v lásce. Řekněte to na plná ústa, bude to tak lepší.

Místo abyste byl realistům vděčný za to, co dělají, snažíte se jim házet klacky pod nohy. Od rozumného člověka bych očekával, že bude minimálně souhlasit, případně spolupracovat.

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: M. Drašner Datum: 16.5.2018 16:16

a není to tak, že Gazu přenechal Hamasu Egypt?

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: M. Prokop Datum: 16.5.2018 15:44

Gazu Izrael ponechal Plastelincům, těžko tedy bude tvrdit, že to není cizí území.

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: A. Pakosta Datum: 16.5.2018 14:45

To ovšem na smyslu a významu mé poznámky nic nemění.

Ano, Izrael brání a dělá dobře. To my neděláme.:
Autor: K. Janyška Datum: 16.5.2018 14:17

My jsme je otevřeli jako blázni, jakoby včera narození... Dzp.

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: V. Novák Datum: 16.5.2018 14:15

Nejsme ve při

Já jen tvrdím, že "obranou své hranice" Izrael de facto uznal i to, že za hranicí už není Izrael - a je to tedy jiný stát.

Nijak se nevyjadřuji k právu Izraele na obranu své hranice ani na právo vyhlásit a vynucovat blokádu cizího státu.

Re: Přesně takto to udělali Ukrajinci.:
Autor: V. Novák Datum: 16.5.2018 14:12

Vždyť taky nemusí. Elektřinou zásobuje Krym Rusko, plynem taky - a to v takové míře, že Krym může vypomoct příhraničním ukrajinským městům, když na ně kyjevští kašlou z vysoka.

Problém je s tou vodou. Ukrajinští sabotéři zasypali kanál, kvůli jehož stavbě předal Nikita Sergejevič Krym Ukrajině, čímž připravili Krymčany o 3/4 vody. Na běžnou spotřebu to stačí, zlikvidovali tím krymské zemědělství. Co se dá dělat, stejně bylo to krymské zemědělství Chruščovův výmysl. Nejvíc tím "potrestali" Krymské Tatary, kteří žijí hlavně na venkově a zemědělstvím se živili. Teď dostanou Krymčani potraviny přes most z Kubáně.

Ukrajina se, jako už tolikrát, střelila do vlastní nohy. Za dodávky elektřiny platil Krym násobek toho, co Ukrajina platila Rusku. Už jí nikdo za elektřinu neplatí a navíc mají problémy jihoukrajinské elektrárny, které nemají kam dodávat - Krym nespolehlivou elektřinu nechce a jinam nemají dráty.

Zrovna tak když "veteráni ATO" blokují dopravu zemědělských výpěstků na Krym, tratí na tom především jihoukrajinští zemědělci, kteří si tak vydělávali aspoň nějaké peníze - na bankrotářské Ukrajině jedna z mála příležitostí.

Kyjevští dělají všechno pro to, aby Krymčanům ukázali, jak dobře udělali, když se odtrhli...

Re: Tak:
Autor: T. Hraj Datum: 16.5.2018 13:59

Z Vašeho příspěvku vyplývají dvě implicitní teze:

1) přijetí Dublinu IV je dobré a opak se domnívá jen velmi malé procento lidí v ČR.

2) Ochrana hranic (tj. téma článku) není nijak zvlášť důležitá a nestojí ani za komentář.

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: V. Novák Datum: 16.5.2018 13:56

Neexistuje "země nikoho". Zejména ne obydlená.

Mohou existovat nestáty, jako je třeba Libye, kterou do stavu nestátu dostal zásah našich spojenců, nebo Afghánistán, který nebyl státem nikdy, protože se z předstátního útvaru nikdy nevybabral.

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: V. Novák Datum: 16.5.2018 13:51

Pokud tam Izrael brání svoje hranice - tak co je na druhé (té neizraelské) straně hranic?

IMHO de facto uznaný stát.

Co jiného?

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: J. Vintr Datum: 16.5.2018 13:32

Jestli vám to ještě nedošlo, tak blokáda Gazy má jen dva účely. Prvním je, aby se odtud nedostali na izraelské území teroristé s cílem zabíjet Izraelce.

Druhým je zabránit tomu, aby se do Gazy nedostaly zbraně, které by byly použity ke stejnému účelu. Speciálně je nutno zabránit, aby se do Gazy nedostaly továrně vyrobené rakety, které by mohly napáchat nesrovnatelně větší škody, než ty podomácku vyrobené, které odtamtud na izraelské území létají už mnoho let.

Tvrdě,:
Autor: D. Polanský Datum: 16.5.2018 13:03

jak tvrdě. Kdyby byli Realisté u moci, jak by to vypadalo to tvrdě? To, co jste napsal, všichni víme již od roku 2015, ale co si představovat pod tím vaším tvrdě nevíme. No, tak do toho.

Re: Tak:
Autor: R. Tesařík Datum: 16.5.2018 12:58

No to jste mu to nandala..

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: P. Lenc Datum: 16.5.2018 12:57

Ztrapnit?Takže tím, že Izrael brání své hranice před hordou islámských blbů uznává existenci pseudo"státu"? Trapný jste vy, jenom si to neuvědomujete.

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: A. Pakosta Datum: 16.5.2018 12:54

Tady, myslím, nemáte pravdu, pane Nováku. Svou hranici brání Izrael (jako každý rozumně vedený stát) před narušením zvenku, a je v tomto případě jedno, zdali to "zvenku" znamená území jiného svrchovaného státu, anebo jen "zemi nikoho", obývanou nějakými barbarskými kmeny.

Tak:
Autor: S. Netzer Datum: 16.5.2018 12:26

Dublin IV nepřijímejte, mentore! ("dokument pod názvem Dublin IV je pro Realisty nepřijatelný").

S vaším volebním výsledkem 0,71 % máte ty nejlepší předpoklady, aby ČR odstoupila od smlouvy.

Pracuje tam někdo,:
Autor: D. Bystriansky Datum: 16.5.2018 12:08

nebo jsou všichni na dávkách? Pondělí a 50 tisíc lidí demonstruje.

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: M. Prokop Datum: 16.5.2018 11:46

No a co? Pokud by Plastelinci měli sílu jim v tom zabránit, tak to udělají, bez ohledu na válečný či neválečný stav. Jelikož nemají, tak udržují válečný stav střílením raket, únosy Izraelců etc. Pořád nevím, co by tím kdo získal nebo ztratil.

Re: Přesně takto to udělali Ukrajinci.:
Autor: M. Prokop Datum: 16.5.2018 11:43

IMHO správně.

Re: Přesně takto to udělali Ukrajinci.:
Autor: M. Valenta Datum: 16.5.2018 11:25

Generále, pletete so pojmy a dojmy. Jen cvok by zásoboval anektované ač vlastní území.

Re: Pokud Izrael u Gazy chrání své hranice,:
Autor: P. Han Datum: 16.5.2018 11:15

Pásmo Gazy je stát?