25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

MIGRACE: Razie v Brémách

Brémská pobočka spolkového imigračního a azylového úřadu (BAMF) měla ve velkém měřítku udělovat azyl neoprávněným osobám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 25.4.2018 17:22

Díky, pane autore, zajímavé informace k Německu

Diskuse o islámu . Nesnesitelná laxnost německé politiky - http://www.spiegel.de/wissenschaft/mensch/islam-debatte-die-waschlappigkeit-der-deutschen-politik-a-1203826.html

"Stětí (hlavy) hamburské justice" - http://www.achgut.com/artikel/die_enthauptung_der_hamburger_justiz Vzrůst zločinů s nožem v Německu od roku 2014. Co by mohlo být důvodem .. https://twitter.com/V_of_Europe/status/987042060703281153

Nenávidí problém islámu? - https://www.tagesspiegel.de/politik/martenstein-ueber-die-migrationspolitik-ist-hass-ein-problem-des-islams/21200326.html

"Mnoho přistěhovalců nevidí potřebu integrace. Migrační proces je z velké části nekontrolovaný. To nemůže fungovat."

K. Janyška 25.4.2018 17:57

Re: Díky, pane autore, zajímavé informace k Německu

Žádná integrace nadměrného počtu necivilizovaných není možná. Oni vytvoří díru do spontánního řádu jsoucího v nově zemi... Dzp.

M. Vondráček 25.4.2018 14:23

:-)

Mají v tom Německu pěknej čurbes , že Frau Netzer ??

S. Petr 25.4.2018 10:48

Za vším hledej profit

Tak každý kdo úspěšně absolvoval základní školu dávno věděl, že většině vítačů nejde primárně o blaho vítaných. Samozřejmě jsou i lidé kteří chtějí opravdu pomoci, ale většina sleduje jiné cíle. Předně se jedná o osobní obohacení, tedy někdo kdo má přímý prospěch, tito lidé(jsou to ti chytřejší)jen razí heslo "přece si nezaříznu slepici která nese zlatá vejce". Pak jsou tu ti hloupější, tito lidé vítají pod křídly/dozorem někoho kdo stojí za oponou. Zastávají názor jenž jim byl implementován/vnucen. Jedná se o užitečné idioty používané k dosažení cíle, většinou opět finanční profit, nebo politický záměr.

V. Student 25.4.2018 10:46

Skandální!

Mají v tom bordel. Azyl přiznali i Zemanovi - to je vrchol! Viz:

http://www.infobaden.cz/2015/09/30/nemecko-v-zaplave-zadosti-priznalo-status-uprchlika-zemanovi-doslo-k-omylu-tvrdi-prezidentuv-mluvci/

R. Neveselý 25.4.2018 10:44

Kechlibar pouze napsal,

že je podivné, proč jezídi pronásledovaní Islámským státem vyhledávali z celého Německa zrovna město, které je nejvíc promořeno jejich nepřáteli.

To už stačí té vítačské krávě z Německa tvrdit, že Kechlibar je snaživý autor. Vyvrátit ale ten fakt kráva nedokáže, proto mele cosi o spekulacích.

Ono je totiž skoro jedno, z jakého důvodu se to děje, je ovšem jasné, že se TO DĚJE. ovšem kráva z Německa blábolí o jakési jistotě, aby odklonila pozornost od holého faktu.

S. Netzer 25.4.2018 11:11

Re: Kechlibar pouze napsal,

Český hovězí kastrát Ilsner přispěl významným a věcným příspěvkem do diskuse.

Jeho příspěvek má pouze jeden nedostatek - výraz "kráva z Německa" se v něm vyskytuje jen třikrát.

To je málo.

R. Neveselý 25.4.2018 11:21

Re: Kechlibar pouze napsal,

Máš pravdu, je to málo. Ale i 100x denně by bylo málo.

S. Netzer 25.4.2018 11:31

Re: Kechlibar pouze napsal,

Věděla jsem, že mi dáš za pravdu.

Český strakatý skot není moc vynalézavý.

P. Han 25.4.2018 18:06

Re: Kechlibar pouze napsal,

Český strakatý skot se toho opravdu pořád moc nenaučil. To německé krávy se naučily hajlovat jedna radost.

J. Jurax 25.4.2018 12:13

Nejste kráva. Kráva je užitečná. I německá.

S. Donát 25.4.2018 13:38

Re:

Přesně, to by byla urážka všech krav. Prostě a jednoduše pátá kolona. Ono na ni dojde, jako na každého zrádce.

S. Netzer 25.4.2018 9:51

S jistotou

se neví ještě nic, ale snaživý autor Kechlibar je už o brémské aféře natolik informován, aby upozornil na podezřelou okolnost, že je podivné, proč "jezídi pronásledovaní Islámským státem vyhledávali z celého Německa zrovna město, které je nejvíc promořeno jejich nepřáteli".

R. Gramblička 25.4.2018 10:07

Re: S jistotou

autor vyslovil domněnku na základě postupných informací. S žádnou jistotou nic netvrdí, takže hýkáte zbytečně

S. Netzer 25.4.2018 10:14

Re: S jistotou

Přesně tak. "Vyslovil domněnku" = spekuloval.

Můžete mně, kterou slyšíte hýkat, vysvětlit, k čemu je taková spekulace dobrá?

M. Prokop 25.4.2018 11:44

Re: S jistotou

Pobídka k přemýšlení a shánění informací.

Tedy činnosti vám neznámé.

J. Kanioková 25.4.2018 14:39

:)))))))))))))

T. Hraj 25.4.2018 11:51

Re: S jistotou

A to, že proběhla razie a že podnětem k ní byly podezřelé okolnosti (které pan Kechlibar zmiňuje) je také spekulace?

A mimochodem, co je špatného na spekulacích? Vždyť na tom je postavený celý žurnalistický žánr komentář (na rozdíl od zpravodajství). Vy si nedáváte fakta dohromady a neděláte z nich obecnější, spekulativní závěry?

S. Netzer 25.4.2018 12:19

Re: S jistotou

To, co je "postavené" na spekulacích, není "celý žurnalistický žánr komentář", na spekulacích jsou postavené spiklenecké teorie.

Komentář tlumočí názor autora. V celém článku žádný nenacházím.

J. Nový 25.4.2018 12:48

Re: S jistotou

To myslíte ty články a reportáže i ve veřejnoprávních médiích, kde se střídala slova: "údajně, zřejmě, pravděpodobně"?

Myslím ty články o použití novičoku a použití chemických zbraní v Sýrii?

V. Novák 25.4.2018 14:38

Re: S jistotou

Ale fuj, vy agitpropčíku!

To byla přece Pravda Zjevená!!

Jedině prorusácký propagandista může žádat nějaké důkazy!!!

M. Vondráček 25.4.2018 14:21

Re: S jistotou

To že v článku nic nenacházíte , nemusí být vinou autora . Spíše bych to viděl jako závadu na přijímači :-)

J. Schwarz 25.4.2018 14:39

Re: S jistotou

Když už jste, dámo, takovým etalonem korektnosti a žurnalistické poctivosti tak mi jistě připomenete svoje příspěvky, ve kterých jste se obouvala do německých novinářů píšících o tom jak imigrace je pro Německo výhodná, kolik že zkušených odborníků potřebných německému průmyslu přichází... Jistě jste jim vyčinila že to není nijak prokázáno, že spekulují a snaživě nadbíhají politickému establishmentu... Já si bohužel na nic podobného z vaší strany nevzpomínám leč přičítám to své slabé paměti...

J. Kanioková 25.4.2018 15:18

Přesně..!

Z. Lapil 25.4.2018 10:38

Re: S jistotou

Autor píše, co se píše. Otevřeně použil slovo údajně, jednoznačně píše, že dotyční de iure nejsou jako jezídové potvrzeni a dokonce i píše, že (přestože) na věci pracuje protikorupční jednotka, tak bylo (zatím) prokázáno pár pozvání do restaurace.

Takže vlastně ano: nikdo nic pořádného neví a autor píše, že nikdo nic pořádného neví. Opravdu máte dojem, že je na tom něco špatně?

S. Netzer 25.4.2018 10:41

Re: S jistotou

Zbytečné.

Z. Lapil 25.4.2018 14:22

Re: S jistotou

Pro mě ne. Já jsem o nějakém problému v Brémách nevěděl ani to, že existuje.

S. Donát 25.4.2018 15:37

Re: S jistotou

Také jsem o tom nic nevěděl, takže pro mě je článek užitečný :)

V. Student 25.4.2018 10:42

Re: S jistotou

A dokonce se mu zdá podezřelé, že pětadevadesát procent žádostí bylo vyřízeno kladně, na rozdíl od průměru pětatřicet! Ten chlap je vážně divnej. Ještě že to má kdo ohlídat!

B. Rameš 25.4.2018 11:00

Re: S jistotou

Ach ten starý dobrý svět jistot a neměnných, zaručeně správných odpovědí na všechno. jak teskno srdci po něm jest...