25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

USA: Demokraté žalují Trumpa za spiknutí s Ruskem

Probíhající vyšetřování údajné tajné dohody mezi Ruskem a Donaldem Trumpem, které provádí komise řízená Robertem Muellerem, stále nevede k cíli odvolat Trumpa. Proto nyní demokraté žalují Trumpa ze spiknutí s Ruskem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Navrátil 23.4.2018 13:13

Volby jako přežitek?

Levicoví liberálové v současnosti mění formát demokracie. VBýsledky voleb nic neznamenají, rozhodovat mají dílem pouliční kravály a dílem soudy.

V. Církva 23.4.2018 13:20

Re: Volby jako přežitek?

A media. Ano máte pravdu, dlouhý pochod institucemi se daří. Satanisti z universit obsadili politiku a media a postavili se proti lidu. Ten se do nedávna nechal manipulovat a mlčí.

Je třeba aby se lidé vzpamatovali a nenachali se okrádat a oblbovat.

J. Kanioková 23.4.2018 15:23

Souhlas,

Liberálové podkopávají západní civilizaci - https://www.thetimes.co.uk/edition/comment/liberals-are-undermining-western-civilisation-p6xzpqcd6

J. Tolman 23.4.2018 16:03

Re: Volby jako přežitek?

V Rusku určitě.

V. Novák 23.4.2018 17:40

Re: Volby jako přežitek?

Vy jste zargistroval, že by v Rusku místo voleb rozhodovaly pouliční kravály?

To jste tedy zaregistroval asi sám...

Zato na Slovensku už kraválisti shodili vládu, nového ministra a policejního prezidenta.

V USA se o to prozatím jenom pokoušejí...

F. Navrátil 23.4.2018 19:55

Re: Volby jako přežitek?

To je dobrá poznámka. Víte, že volební štáb prezidenta Jelcina byl zcela oficiálně řízen americkou reklamní agenturou? Dokonce byl o tom natočen film. A přesto v Rusku výsledek voleb lidé uznali. Dovedete si představit, že by kandidát na amerického prezidenta měl štáb řízený ruskou reklamní agenturou?

K. Janyška 23.4.2018 19:41

Re: Volby jako přežitek?

Kdyby se losovalo, byl by výsledek lepší. Více by odúpovídal tomu, že lidský svět je spontánním řádem. Ale byl by to zásah do lidských duší... Dzp.

J. Chaloupka 23.4.2018 10:58

A to to vypadalo, že se Trump s Putinem domluví.

Dnes to vypadá s Trumpem, jako s Čunkem, také hledali a nenašli. Trumpovi okolí nedovolí, aby se s Putinem domluvil. Kdo z toho má prospěch?

A. Alda 23.4.2018 10:17

Nejprve by měli vyšetřit,

kde se vlastně ten Obama narodil.

P. Lenc 23.4.2018 9:34

Američtí demokraté

začínají být tak "demokratičtí" jako KSČ v roce 1948.A ti evropští jsou na tom stejně.A ano, pokud tato levičácká sebranka ovládne USA, tak svět nečeká opravdu nic dobrého.

K. Janyška 23.4.2018 9:37

Re: Američtí demokraté

Ano, vždyť to jsou také socialisté !!! Dzp.

V. Novák 23.4.2018 9:29

Potřeboval Trump nějaké důkazy, že v Dúmě

zaútočila plynem Asadova armáda - ba že vůbec nějaký útok plynem proběhl?

Tak proč by měly americké soudy vyžadovat nějaké důkazy pro jeho odsouzení za spiknutí?

Evidentně v USA platí to, co se zrovna hodí. A to i u soudů...

Z. Lapil 23.4.2018 11:29

Re: Potřeboval Trump nějaké důkazy, že v Dúmě

Nespěchejte se závěry, žaloba ještě není rozhodnutí soudu.

Kromě toho žalován není Trump (to ani pořádně nejde), ale jeho volební štáb (co nebo kdo je tím myšlen?), cizí stát a server (to je taky nějak posunutý smysl - jak chcete žalovat počítač nebo dokonce webovou adresu?).

Takže článek je možná zajímavým komentářem, ale to, co sděluje, je voľajaké popletené.

K. Janyška 23.4.2018 8:58

Jo, demokraté jsou jen demokraté. Demokracie je

nátlakovým prostředkem většin a ty mohou být daleko zločinnější, než sám ditátor. A navíc je takové rozhodnutí považováno za úctyhodné... Dzp.

M. Valenta 23.4.2018 8:48

Tak si autore představte,

jak by to dopadlo, kdyby senátoři a kongresmani, včetně těch republikánských, Trumpovu politiku, a tu zahraniční zvlášť, nekorigovali. Moskvě by se to určitě zamlouvalo, Vám asi taky, mě ale ani náhodou.

V. Novák 23.4.2018 9:29

Re: Tak si autore představte,

Povídejte...

V. Novák 23.4.2018 13:07

Re: Tak si autore představte,

A je ticho...

R. Gramblička 23.4.2018 9:42

Re: Tak si autore představte,

střízlivý, pragmatický, snad i přátelský vztah, založený na vzájemně výhodném obchodu - to je pro jisté jedince čirá hrůza. Ale vzájemné osočování, potyčky, předvádění svalů a výzbroje v lokálních konfliktech, to je jiné žůžo. Ten adrenalín..., viďte, pane Valento

R. Gramblička 23.4.2018 9:53

Re: Tak si autore představte,

a hlavně to krásné rozeštvávání obyvatelstva napříč Evropou - no neberte to :-P

M. Valenta 23.4.2018 10:11

Re: Tak si autore představte,

Vaše přesvědčení o dobrých úmyslech Moskvy s demokratickým světem stojí také za pozornost.

Z. Lapil 23.4.2018 11:15

Re: Tak si autore představte,

Kdo tady mluví o dobrých úmyslech? Rusové potřebují prachy za ropu (jo, zjednodušeno, a dost) a nechtějí velkou válku, takže se budou chovat korektně a nanejvýš pošlou své vojáky někam na dovolenou a pomůžou zorganizovat referendum tak, aby nikoho příliš nepodráždili. A jelikož vědí, že USA taky nechtějí velkou válku, tak si můžou dovolit docela dost.

I s hodně nepříjemným sousedem se dá koexistovat a měnit s ním jeho rajčata za svoje hrušky, pokud se podaří postavit slušný plot.

R. Gramblička 23.4.2018 11:34

Re: Tak si autore představte,

Nepodsouvejte mi, co netvrdím. Amíci snad mají pro nás dobré úmysly? Jistě že ne. Jak USA, tak Rusko mají pouze své vlastní zájmy, dobré a výhodné jen pro sebe. Taková je realita

M. Valenta 23.4.2018 11:44

Re: Tak si autore představte,

Kde jsem to jen slýchával o těch nedobrých úmyslech Američanů s námi. A realita? Je západní svět, do kterého snad ještě patříme, a ten zbytek.

J. Vintr 23.4.2018 11:37

Re: Tak si autore představte,

Rusi nemají dobré úmysly, ale tím, že budou v izolaci a nepřátelském vztahu se všemi, se jejich úmysly zaručeně nezlepší

M. Valenta 23.4.2018 13:15

Re: Tak si autore představte,

Izolují se sami, což je přirozená vlastnost podobných režimů.

J. Vintr 23.4.2018 13:46

Re: Tak si autore představte,

Jenže právě proto je zapotřebí s nimi jednat. Uspokojí to jejich ješitnost a bude možno s nimi něco dohodnout. Podívejte se, jak třeba na Kima zapůsobila Trumpová ochota se s ním osobně setkat.

J. Kombercová 23.4.2018 15:55

Re: Tak si autore představte,

Na Kima nejspíš, konečně, zapůsobil tlak Číny.

J. Tolman 23.4.2018 16:05

Re: Tak si autore představte,

Jo. A na Čínu tlak Ameriky.

J. Pospíšil 23.4.2018 22:29

Re: Tak si autore představte,

Když se izolují sami, tak proč všechny ty sankce?

R. Gramblička 23.4.2018 6:56

POKRYTECTVÍ NA ENTOU

nebyli to náhodou Demokrati, kdo se v předvolební kampani snažili od Rusů vytáhnout nějakou špínu na Trumpa? A nebyl to zejména volební štáb šílené Hillary?

Je opravdu pozoruhodné, co za politický a morální bordel panuje v zemi, která se pyšní tolika nej, a ke které nekriticky vzhlížejí dnešní liberální "demokraté" napříč Evropou