18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

MÉDIA: Propagandistická válka v Sýrii

Po dohodě s kolegyní, známou válečnou reportérkou Lenkou Klicperovou (šéfredaktorkou časopisu Lidé a země) dnes předkládám její krátký komentář k posledním událostem ve válčící Sýrii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Portwyn 22.4.2018 22:46

Re: Ony ty spekulace mají více rovin.

Myslíte ty Kurdy, co jsme je nechali napospas Turkům?

Samozřejmě až poté, co za nás vytahali kaštany z ohně?

Minimálně v jedné zemi NATO je vláda směřující k islamismu (Erdogan).

Klidně mne přiřaďte k nenáviděným "Rusákům", když mám jiný názor. To se přece mezi západními demokraty nesmí, mít jiný názor, že? To je pak dotyčný hned agent impe... ehm Putina.

F. Houžňák 22.4.2018 21:30

Tvrdí to činy jak "Západu",

tak i NATO. Nevšiml jste si? Váš oblíbený bubák Putin s tím nemá nic společného. Nesmíte jenom pořád prokopávat a zašívat matrace, taky si občas všimněte, co se děje okolo vás a ve světě.

M. Prokop 22.4.2018 18:34

Re: Ony ty spekulace mají více rovin.

Kdo to tvrdí?

Rusáci, Rusáci, nebo snad Rusáci?

Spojenci Západu jsou Kurdové.

K. Janyška 22.4.2018 10:12

Re: Tenhle kompozitivník zapleveluje

Ale kdepak, miliarde, učím vás.

Čtěte a studujte a nebrblejte. Nikde jinde se takové věci nedovíte. A nebojte se. Je to jen a jen čistá věda... Dzp.

P. Portwyn 22.4.2018 8:02

Re: Ta poslední věta by měla být autorem objasněna.

A víte, že částečně asi jo?

Zeman podal Drahoše jako vítače, a lidi prostě vítače nechtějí. Postoj k Sýrii nepochybně s vítačstvím a obecně se zahraniční politikou EU/NATO souvisí, lidi zas tak úplně pitomí nejsou.

Samozřejmě prohlášení "nejsem vítač" jaksi nestačí, viz Topol, ale roli to sehrálo.

P. Portwyn 22.4.2018 7:57

Re: Ony ty spekulace mají více rovin.

Spojenci NATO.

Spojenci Západu.

My snad něco z toho nejsme? Nebo Vy to nejste?

P. Portwyn 22.4.2018 7:56

Re: Ta poslední věta by měla být autorem objasněna.

Do příspěvku, s nímž jste souhlasil.

Z. Rychlý 21.4.2018 22:40

Tenhle kompozitivník zapleveluje

diskuzi jako bolševník. Nebo bolševik?

P. Szirotný 21.4.2018 21:34

Re: Ta poslední věta by měla být autorem objasněna.

Jen si dovolím přípomenout, že lidi Zemana zcela jistě nevolili kvůli jeho názoru na Sýrii.

M. Prokop 21.4.2018 20:44

Re: Ta poslední věta by měla být autorem objasněna.

To zakroucený s tečkou dole na konci věty je takzvaný otazník.

M. Prokop 21.4.2018 20:42

Re: Ony ty spekulace mají více rovin.

Vaši spojenci? Tak si je trochu umravněte.

J. Svoboda 21.4.2018 17:02

Re: Ta poslední věta by měla být autorem objasněna.

"S Rusy si má poradit Zeman", kam na takovou blbost chodíte?

V. Kain 21.4.2018 15:47

Re: Ony ty spekulace mají více rovin.

Lepko, ono to asi bude takto.Ruská propaganda bude pro hlupáky a ta americko-francouzko-britská pro inteligenty vašeho kalibru.Nesere vás život?

K. Janyška 21.4.2018 15:27

Re: Ano, je to však tím, že nikdo z vás miliard neznáte vědeckou

Povýšil jste... Dzp.

P. Portwyn 21.4.2018 14:38

Re: Ony ty spekulace mají více rovin.

Jen tak na okraj: Syrští islamisté jsou naši spojenci. Tudíž bych se o muslimy moc neotíral ;o)

P. Portwyn 21.4.2018 14:36

Re: Ta poslední věta by měla být autorem objasněna.

první "má" je navíc. Pardon.

P. Portwyn 21.4.2018 14:36

Re: Ta poslední věta by měla být autorem objasněna.

Naprosto železnou :o)

1) Zeman nedělá zahraniční politiku.

2) S Rusy má "si má poradit" Zeman.

Vzorově konzistentní!

J. Lepka 21.4.2018 10:29

Re: Ano, je to však tím, že nikdo z vás miliard neznáte vědeckou

Říkali mi různě, často Milý Jardo, ale miliardy nikdy.

J. Lepka 21.4.2018 10:28

Ony ty spekulace mají více rovin.

Nejdřív Zasjipkin řinčí zbrojí, pak je nějakou dobu ticho, pak se dost rozcházejí poměru vystřelených a sestřelených, aby nakonec údajně Rusové získali nevybuchlou spojeneckou přesnou munici, ovšem aniž by specifikovali, kde ji vzali. Výsledný efekt je, že zase jen kecají a všechny výroky byly a jsou primárně určeny pro vnitropolitickou propagandu u méně inteligentního obyvatelstva. Také to ovšem může být kouřová clona nad neúspěchem syrské strany, která byť s použitím ruské antiraketové techniky a bez pochyb varovaná předem, flagrantně selhala, což může poznamenat potenciální další obchody ruské strany. Ona se vlastně celá ta syrská válka jaksi transformovala v prezentační salon a už je v podstatě nemožné získat přehled kdo je kdo.

Já mám z té poslední akce spojenců pocit, že se jedná především o vzkaz Íránu.

P.S. Všemu ovšem vévodí proslulá muslimská pravdomluvnost vůči jinověrcům, ta trhne i TASS.

K. Janyška 21.4.2018 10:22

Re: Ano, je to však tím, že nikdo z vás miliard neznáte vědeckou

Ano, je to důležité. Ale, že ji neznáte vy, miliardy, to je ještě důležitější... Dzp.

J. Svoboda 21.4.2018 10:19

Re: Ta poslední věta by měla být autorem objasněna.

U vědomí, že zahraniční politiku dělá vláda a ne prezident, má předřečník logiku železnou.

J. Lepka 21.4.2018 10:15

Re: Ano, je to však tím, že nikdo z vás miliard neznáte vědeckou

Důležité je, milý Janyško, že ji znáte vy, vždyť co byste psal nemít tuhle berličku !

P. Černoch 21.4.2018 9:18

Re: Ta poslední věta by měla být autorem objasněna.

Prezident Zeman je ve svých názorech osamělý?Přesto ho za jeho názory občané většinově zvolili.Trochu prapodivná logika.

M. Prokop 21.4.2018 9:14

Re: Ta poslední věta by měla být autorem objasněna.

A chce si někdo poradit? Zeman zaručeně ne, je ve svých názorech osamělý?

M. Prokop 21.4.2018 9:13

:-P

"Spojenci si také dali pozor, aby příliš nenaštvali Rusy. Anebo je tu druhá možnost – chtěli Rusy přimět ke konfrontaci, ale ti se nenechali vyprovokovat. A už jsme v rovině spekulací, což není žádoucí."

Tak já přidám ještě jednu spekulaci: Je dost pravděpodobné, že Rusové chtěli vyprovokovat Spojence. Třeba k tomu, aby jako Obama kecali, ale nekonali.

K. Janyška 21.4.2018 8:54

Ano, je to však tím, že nikdo z vás miliard neznáte vědeckou

kompozitivní teorii a chybí vám tedy relevantní metodologická berla, o kterou se můžete opřít v případě potřeby... Dzp.

J. Pospíšil 21.4.2018 2:24

Ta poslední věta by měla být autorem objasněna.

Které ruské aktivity u nás probíhají a jsou skutečným problémem?

Jakým a proč si s ním nedovedou naše tajné služby a jiné orgány včetně Sboru pověřenců (nesprávně nazývaným vládou v demisi, odvolaní byli už dávno, teď jsou pověření výkonem) poradit?