23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

EKONOMIKA: EU reguluje a reguluje

Zřejmě další oblastí, na které se bohužel eurounijní potentáti rozhodli demonstrovat zhoubný vliv regulací, je nákladní automobilová doprava.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Vondráček 17.4.2018 20:57

tak už budou nařizovat

kde má člověk spát ??

J. Kanioková 17.4.2018 21:08

Ano, řidiči.. už to regulují..

K. Janyška 17.4.2018 19:17

EU je jako SSSR a lidé to nevědí. Jak je to možné ?

Jsou příšerně nevzdělaní. A přitom socialismus jako socialismus... Dzp.

J. Fridrich 17.4.2018 16:40

Ale omakané koblihy, tvarůžky, ERÚM, ZAHNUTÉ

Ale omakané koblihy, tvarůžky, ERÚM, ZAHNUTÉ MRKVE A OKURKY, tlačenku s cibulí, pomazánkové máslíčko jsme uhájili... K něčemu nás donutili, ale všechny ty naše nepořádky si vzít prostě nenecháme, že ?

A. Alda 17.4.2018 15:12

S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

Smyslem a cílem EU rozhodně není blaho, svoboda a klid evropanů. Ba právě naopak.

M. Valenta 17.4.2018 13:41

O "nepochopitelné" důvěře v evropské instituce.

Ono se stačí podívat na naše čelní instituce - Hrad, vláda, soudy, policie a hned se ty chybami kypící evropské instituce jeví téměř rajsky.

K. Janyška 17.4.2018 19:15

Re: O "nepochopitelné" důvěře v evropské instituce.

Naopak, to je špatné u nás přichází z EU... Dzp.

J. Kanioková 17.4.2018 21:09

Ano

K. Janyška 17.4.2018 13:40

BEZRADNOST LIDSTVA.

Lidé jsou obecně velmi bezradní z nevědění. Technologie kolem nich jsou velmi složité, řeči společenskovědních a tzv. sociálních a politických apologetů zmatečné a výsledky vědy prezentovány jen pro zasvěcené. A to ještě vědecké špičkové poznatky pouze pro velmi inteligentní zasvěcené. U mnohých to vede k frustraci a revoltě, která má mnoho podob.

Lidská mysl je prezentována jako řídící autorita lidského světa a organizující ho odkudsi shůry a ovládající ho. Jenže tak to není.

Lidský svět vznikl nekoordinovanou lidskou aktivitou a tak to pokračuje a bude pokračovat navždy. Lidská mysl je produktem tohoto procesu stejně, jako lidský rozum a oba mají hranice svých možností stanoveny právě vývojem a interakcí spontánních sil, které lidský svět modelují. Je to zejména civilizace obchodem a neustále se od civilizovaných více k civilizovaným méně rozšiřující spontánní řád lidské interakce a lidského světa, který nás svými pravidly ovládá a která jsou obsahem právě našich myslí. Lidská mysl je tedy vnitřním informačním a adaptačním uzlem a nástrojem lidského jedince k adaptaci na prostředí, na situaci a budoucí neznámé.

Za nerozšiřování tohoto fundamentu lidského vědění mohou konstruktivističtí racionalisté všemožného druhu, zejména rudí a černí socialisté, tedy náboženští fanatici všech druhů. Naházelo je totiž do jednoho pytle a má pravdu. Oni se prostě bez řídící autority ve svých představách, které bohužel realizují, neobejdou. To je jádro zla v lidském světě. Lidský svět je totiž člověkem neřididitelný.

No a u lidí toto zmatení vede ke zmateným krokům, u mnohých k velmi tragickým... Dzp.

J. Novotny 17.4.2018 12:33

Mimochodem, zrovna toto nařízení EK

paradoxně prospěje českým speditérům, neboť podtrhuje jejich výhodu danou polohou ČR a zároveň odstraňuje výhodu levnější pracovní síly konkurence na východ od nás.

O. Uživatel 17.4.2018 15:48

Uživatel požádal o vymazání
J. Novotny 17.4.2018 15:59

Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK

Zníte pěkně ideologicky, úderně.

Pomoc je určena domácím řidičům zaměstnaných u domácích dopravců a tam nevidím, jak by jim to mohlo uškodit.

O. Uživatel 17.4.2018 16:08

Uživatel požádal o vymazání
J. Novotny 17.4.2018 16:22

Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK

No, zatím jste nedokázal vysvětlit to poškození.

Jediný argument, který máte, je víra v určitou ideologii.

"A pomůže, jako všechna ochranářská opatření."

O. Uživatel 17.4.2018 16:43

Uživatel požádal o vymazání
J. Novotny 17.4.2018 17:23

Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK

A Vy jste úplně mimo. Pletete dohromady domácí řidiče a řidiče odjinud.

O. Uživatel 17.4.2018 17:27

Uživatel požádal o vymazání
J. Novotny 17.4.2018 17:29

Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK

Domácí řidiči povětšinou tráví tu přestávku doma, ne v kabině náklaďáku.

O. Uživatel 17.4.2018 17:31

Uživatel požádal o vymazání
J. Novotny 17.4.2018 17:35

Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK

Ano, nechápete.

O. Uživatel 17.4.2018 17:42

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 17.4.2018 21:19

Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK

Šel si pro noty. :-P

M. Prokop 17.4.2018 21:18

Re: Mimochodem, zrovna toto nařízení EK

Našlo by se i výstižnější slovo, než naiva.

P. Vaňura 17.4.2018 17:11

Stačí si vzít F. Bastiata, ostatně, byl to Francouz

Ten by napsal, že to pomůže domácím řidičům, ale všem ostatním lidem to uškodí. A ekonomický pokles může uškodit i těm řidičům,i když asi ne tolik, kolik vydělají na ZDRAŽENÍ DOPRAVY.

Jeden z jeho traktátů se týkal měšťanů z Bordeaux, kteří si vymysleli, že by se železnice měla ve městě přerušit, zboží přeložit na povozy, převézt přes město a znovu naložit na železnici. Jak by prý na tom město zbohatlo. Bastiat kontroval tím, že by se to mělo udělat ve všech městech, kterými železnice prochází...

J. Novotny 17.4.2018 17:27

Re: Stačí si vzít F. Bastiata, ostatně, byl to Francouz

No, tolik teorie. Praxe je taková, že francouzští řidiči mají v principu pouze buď možnost pracovat za plat pod francouzskou minimální mzdu, nebo využít kolektivního vyjednávání, kterému mohou dát patřičnou váhu. Je zcela zjevné, co si vyberou. A je zcela zjevné, co jejich vláda musela udělat.

M. Pesat 17.4.2018 11:53

tak cca 30-35 let zpet, soudruzi modrobolsani

tak cca 30-35 let zpet, soudruzi modrobolsani, byla South Korea/Taiwan, nemluve o China, bud na stejne urovni jako CSSR, resp. u China daleko zaostalejsi.South Korea byla montovnou levne elektroniky/Gold Star/ ci vyrabela licencni auto Daewoo Racer/Opel Kadet, Taiwan/Singapore podobne. Dnes tyto zeme maji v CR sve tovarny, kde cehuni pracuji jako levna pracovni sila a je otazkou casu kdy sve fabriky v CR otevre Vietnam. Pravicovy soudruh=protestnantska moralka/diciplina/utahnout opasek=tah na branku. Cesky "pravicak"=modrobolsan=pravicove kecy a bolsanska "moralka", cehunsky "pravicak", ten porad breci a stezuje si, tu na Moskvu/komunisty, tu na Brusel, tu na vsechny. Drtiva vetsina tech modrobosanskych blabolistu tady na Psu, ti nikdy nepodnikali,nikde ve svete nezili a mimo cestinu neumi jiny jazyk. OVSEM KECU maji jako holic v sobotu :-). Take to podle toho "vypada".

Cest :-)

J. Kratochvíl 17.4.2018 10:43

Mohl by mi pan Červenka vysvětlit,

Čím to je, že na tom "západě" regulují, dotují a jinak omezují volný trh a přesto jim neustále koukáme na záda, jak nám utíkají ve všech směrech i po téměř 30 letech zaostáváme a situace od r.89 mnoho nezměnila spíše naopak, přesto, že tu máme takové "schopné ekonomy" jako byli pánové Klaus, Mach, Červenka a další.

Pánové raději zalezte a styďte se, to by asi bylo moc po vás chtít.

P. Vaňura 17.4.2018 10:46

Protože komunisté totálně zlikvidovali podnikatelskou třídu

A ta tady prostě není. Ale já bych do Francie žít nešel.

J. Kratochvíl 17.4.2018 10:54

Re: Protože komunisté totálně zlikvidovali podnikatelskou třídu

Prosím vás, nesvádějte všechno na komunisty, 30 let je dlouhá doba. Je to trapné.

V. Halašta 17.4.2018 10:57

Re: Protože komunisté totálně zlikvidovali podnikatelskou třídu

Proč by to měla být dlouhá doba? Proč v žádné postsocialistické republice tedy ten západ nedostihli? No protože komunisti.