19.7.2018 | Svátek má Čeněk



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SÝRIE: Poučení z hejna letících tomahawků



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 136, poslední: 16.4.2018 22:10, přehled diskusí

Re: He he, to je ironie nebo parodie?:
Autor: M. Prokop Datum: 16.4.2018 12:42

Dokud budou silnější, doufám, že minimálně po dobu mého života.

Já si ještě pamatuji, jak byli v těhle končinách silnější Rusové.

Re: He he, to je ironie nebo parodie?:
Autor: P. Portwyn Datum: 16.4.2018 21:43

JJ, Rusové ty rakety neměli střílet.

Ostatně Tramp je jak známo ruský agent (říká Hiláry) a Májová tuplem (protože za brexit taky může Putin, jinak by Britové jásavě směřovali k Festung Ojropa). Tudíž ať už udělá kdokoli cokoli, stejně za to můžou Rusové :o)

Trump ví, co dělá a zatím to dělá čím dále, tím lépe. :
Autor: K. Janyška Datum: 16.4.2018 10:53

USA musejí zůstat nejsilnějším státem světa za každou cenu. Jsou totiž zároveň nejsilnějším civilizovaným... Dzp.

Re: Trump ví, co dělá a zatím to dělá čím dále, tím lépe. :
Autor: V. Čermák 376 Datum: 16.4.2018 11:31

Ale to byla Římská říše těsně před kolapsem také. Padá se zhora, ne zespodu.....

Re: Trump ví, co dělá a zatím to dělá čím dále, tím lépe. :
Autor: M. Prokop Datum: 16.4.2018 11:37

shora

Re: Trump ví, co dělá a zatím to dělá čím dále, tím lépe. :
Autor: V. Čermák 376 Datum: 16.4.2018 12:57

Dobře, tak shora taky...

Re: Trump ví, co dělá a zatím to dělá čím dále, tím lépe. :
Autor: K. Janyška Datum: 16.4.2018 11:38

Ano, je důkazem toho, že civilizace obchodem a spontánní řád lidského světa fungují. Přijde doba, kdy se USA rozpadnou stejně jako všechny velké státy světa na na malé národní, spojené zákazovou, tedy negativní, smlouvou... Dzp.

Re: Trump ví, co dělá a zatím to dělá čím dále, tím lépe. :
Autor: V. Čermák 376 Datum: 16.4.2018 12:44

Samozřejmě, že spontánní síly fungují, ale jsou nad člověkem i nad civilizacemi a fungují i před člověkem a před Zeměkoulí ( nikoliv Zemí). Tak do toho Člověče nevnášejte svoje slabučké a nepodstatné rozumy, či dokonce přání. Navíc nevíte, odkud se Spontánnost vzala, ani kam směřuje.....

Francouzská armáda je spolek šašků - :
Autor: M. Krátký Datum: 16.4.2018 10:26

obzvláště když jim velí úchyl Macron s tou jeho starou větví. Jen si vzpoměňte jak ji Wermacht předběhl při svém tažení na Paříž v začátku druhé světové války. Wermacht byl v té Paříži dřív než ustupující francouzská armáda - šašci !!!

Re: Francouzská armáda je spolek šašků - :
Autor: S. Netzer Datum: 16.4.2018 11:20

Sám jsi šašek, ignorante.

Ruská nereakce Putinovi velmi ublížila.:
Autor: A. Alda Datum: 16.4.2018 10:14

Doma i ve světě.

Re: Ruská nereakce Putinovi velmi ublížila.:
Autor: M. Těhanová Datum: 16.4.2018 10:20

Proč? Udělal jedinou možnou věc, aby se situace ještě víc nevyhrotila.

Rusko nemám ráda, levičáky nesnáším, ale tentokrát to byla ze strany Západu trapnost.

Re: Ruská nereakce Putinovi velmi ublížila.:
Autor: P. Portwyn Datum: 16.4.2018 11:11

V tom případě jsem rád, že aspoň jeden politik měl rozum a vyměnil osobní prestiž za zabránění třetí světové válce.

Re: Ruská nereakce Putinovi velmi ublížila.:
Autor: P. Portwyn Datum: 16.4.2018 11:14

Dodatek - ono to od nás fakt bylo hraní si s ohněm. Nikdy nevíte, kam takováhle situace povede, když si politici začnou porovnávat pinďoury.

Re: Ruská nereakce Putinovi velmi ublížila.:
Autor: M. Prokop Datum: 16.4.2018 11:40

Hraní s ohněm, odkdy? Od začátku občanské války v Sýrii? Od angažmá Iránu a Ruska? Od Obamovy váhavosti? Od teď?

Re: Ruská nereakce Putinovi velmi ublížila.:
Autor: P. Portwyn Datum: 16.4.2018 21:38

Od teď.

Protože globální válka až dosud nehrozila. Resp. až dosud nebyla naděje, že se rozpoutá, z pohledu jiných.

Nemalujte si krásné představy, že vyhladíte 130 milionů Rusů a zbytek světa to v pohodě přečká. Tohle by byla apokalypsa, ať by první kolo vyhrál kdokoli.

Re: Ruská nereakce Putinovi velmi ublížila.:
Autor: R. Gramblička Datum: 16.4.2018 11:43

...Bez významu není ovšem skutečnost, že se Rusku očividně podařilo s útočícími státy dopředu dojednat bezpečnost pro íránské a hizballáhovské základny a jednotky v Sýrii. To je z jedné strany nepříjemné poznání pro Izrael a Saúdy, a ze strany druhé nejspíš i důkaz, že se rusko-íránské partnerství rychle mění ve stále pevnější a vzájemně výhodnou alianci...

...pokud „raketový útok“ USA, Británie a Francie na Sýrii něco v praxi opravdu prokázal, tak nejspíš skutečnost, že „koalice“ Ruska, Sýrie a Íránu dokázala znovu o něco oslabit politiku USA, Izraele a Saúdů...

S. Roček - velký relativizátor.. Appeasement:
Autor: J. Fridrich Datum: 16.4.2018 10:11

S. Roček - velký relativizátor.. Appeasement Neville Chamberlaina, tedy nedělat nic proti darebákům typu nové čtyřky - Asad+Putin+Erdogan+ Rúhání.. To už svět zažil a doplatili na to desítky milionů lidí celého světa svými životy.

tak v radiu/CRo2 jsem slysel, ze zamerem toho raketoveho uto:
Autor: M. Pesat Datum: 16.4.2018 10:05

tak v radiu/CRo2 jsem slysel, ze zamerem toho raketoveho utoku byla snaha USA dotlacit soudruha Assada k jednacimu stolu. To se ovsem americti soudruzi dobyvaji do otevrenych vrat, nebot soudruh Assad/Syria u jednaciho stolu uz davno jsou. "Trosku" problem asi bude, ze u toho jednaciho stolu nejsou USA, jednoduse je tam nevzali, coz po tech zkusenostech s USA exportem "demokracie" zase takove prekvapeni neni. Faktem je, ze Rusko/Iran/Turecko vysachovaly diplomaticky USA/zapad. Stran clanku, nutno podekovat autorovi za nadhled a zdravy selsky rozum.

Cest :-)

Bolševický žvanil:
Autor: I. Hendrych Datum: 16.4.2018 10:00

Bolševický žvanil a nic jiného.

Vlk se nažral a koza zůstala celá. Zatím.:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 16.4.2018 9:57

Všichni by mohli být spokojeni. Nebýt toho, že začíná závěrečný boj o provincii Idíb, do které byli přemístěna, sehnána a zatlačena většina džihádistů, kteří už se nemají kam přesunout. Teď by byli plynové útoky na města strategicky plně pochopitelné. Přeživší džihádisté = stálé problémy. USA ale zřejmě cítí morální povinnost chránit tyto "rebely", které roky cvičili a zbrojili. Poslední akce nebyl nějaký trest, ale vzkaz Asadovi i Rusům - Nechte je (nás) být, nebo budem střílet.

Re: Vlk se nažral a koza zůstala celá. Zatím.:
Autor: M. Pesat Datum: 16.4.2018 10:10

" USA ale zřejmě cítí morální povinnost chránit tyto "rebely", které roky cvičili a zbrojili."

-------------------------------

to nejsou rebelove/"rebelove", jak uvadi mainstream media, jde o umirnenou demokratickou opozici. Nejvetsi legrace s tou tzv. "umirnenou demokratickou opozici" byl fakt, ze USA je vyzbrojili/vycvicili a soudruzi "umirneni demokrate" nasledne presli k islamskemu statu :-).

Cest :-)

Re: Vlk se nažral a koza zůstala celá. Zatím.:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 16.4.2018 11:26

Jasně, jsou tam prostě na jedné hromadě všichni, kdož válčili proti Asadovi, ať z jakékoliv pohnutky. A je to megaproblém - co s nimi?

Re: Vlk se nažral a koza zůstala celá. Zatím.:
Autor: M. Prokop Datum: 16.4.2018 11:41

A co s Asadem, pro velkou část syrského obyvatelstva nepřijatelným?

hmmm. osvěžující článek:
Autor: R. Gramblička Datum: 16.4.2018 9:38

psán s nadhledem a humorem. Díky, ukládám si jej do archívu

Ten Internet je jenom na zlost,:
Autor: D. Polanský Datum: 16.4.2018 9:38

lidé za pár dnů ví, že USA lhaly jak když tiskne. Když nebyl, to byl pro mocnosti krásný svět.

Jinak díky za neideologický článek.

Sláva, :
Autor: E. Tocháček Datum: 16.4.2018 9:09

konečně trochu komplexní pohled s odstupem. Jasně že celá akce "potrestání Asada" (stejně jako potrestání RF za Skripala) je pro strůjce silně kontraproduktivní. "Trestat" bez mandátu, v době, kdy ještě není ani jasné co přesně se vlastně událo (o pachateli je tím pádem jasno ještě méně), tím si Západ fakt neposloužil. Na druhou stranu, alespoň je jasné, že teď už se bude hrát "bez rukavic". To jsem zvědavý, jak se k nám (Evropě) bude chovat Rusko a Čína, až se USA zhroutí dovnitř...

Musí testovat hranice toho, co je možné a také testovat :
Autor: K. Janyška Datum: 16.4.2018 8:58

nepřítele, tedy Rusko. Myslím, že Trump je čím dále, tím lepší. USA nesou zodpovědnost za obranu civilizace a životy civlizovaných. Nic jiného a nikdo jiný. Všechno ostatní jsou procesy spontánní, nad kterými nemáme žádnou vládu... Dzp.

Re: Musí testovat hranice toho, co je možné a také testovat :
Autor: Ś. Svobodová Datum: 16.4.2018 9:26

Ano, všechny procesy jsou spontánní, jen v Americe je všechno jinak....

Re: Musí testovat hranice toho, co je možné a také testovat :
Autor: K. Janyška Datum: 16.4.2018 10:52

Není. Ale jsou civilzace vrcholem tak nesou za ní, za sebe a za civilizované neosobní zodpovědnost... Dzp.