19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

SÝRIE: Spojenecká operace a omyl pana Ovčáčka

Probudili jsme se do rána, v němž americký prezident splnil svůj slib. A sliby se mají plnit. Slovo prezidenta je jako slovo krále.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 16.4.2018 22:39

"Po barbarském chemickém zločinu nemůže přijít nic jiného než trest."

Jistě. Jenže proč mne pořád napadá případ Gleiwitz a otázka Cui prodest ...

J. Kanioková 16.4.2018 18:51

Fandím Izraeli,

ale s tímto článkem nesouhlasím. Bombardování bez důkazů nemůžu akceptovat..

Situace v Sýrii je strašná. Na severu země zcela bez skrupulí operují Turci a likvidují Kurdy. Reakce Západu – nula. Půlka Sýrie byla pod nadvládou „demokratické opozice“ = salavisti – vyzbrojovaní a podporovaní Západem.

JE TO HNUS !

M. Prokop 16.4.2018 21:59

Re: Fandím Izraeli,

Tak neakceptujte a vše se změní! :-P

K. Janyška 16.4.2018 18:36

Ovčáček se zásadně mýlí se vždy svým pánem. A ten se mýlí

podle pokynů z Moskvy... Dzp.

P. Urban 16.4.2018 17:43

Izraeli v roce 1967

nešlo o potrestání arabských sousedů, ale o to, předejít jejich útoku. V tomto směru byla jejich akce úspěšná. Naproti tomu Trumpův raketový útok na Sýrii asi opravdu nebyl nic jiného, než trestem. Možná opravdu odstraší Asada od dalšího používání chemických zbraní, takže nadále bude masakrovat pouze humánně. Možná povzbudí opozici k používání chemických zbraní tam, kde to bude možné hodita na Asada.

J. Kanioková 16.4.2018 18:53

Re:

"odstraší Asada od dalšího používání chemických zbraní"

D Ů K A Z ???

J. Krásenský 16.4.2018 16:54

Pane Stejskale,

Vaše pevné přesvědčení o vinně asadova režimu se zakládá pouze na víře v představitele USA, GB, Francie... Věřím v Ježíše Krista, Božího syna. Od státníků, politiky a vojáků žádám otevřenost, proto jsme res publica, věc veřejná. Pokud mají důkazy, ať je předloží, včera bylo pozdě. Pozdě bylo i v den útoku. Takto se drolí mezinárodní právo.

Š. Hašek 16.4.2018 17:08

Re: Pane Stejskale,

Asi tak.

Pány Země by se rády staly státy v těžkých problémech - USA (zbrojní výroba, dluh a černoši na sociálních programech), GB (hysterka Theresa), Francie (bezdětný manekýn). Zkr.

Nějak se mi jeví, že zakrývají těžké problémy u sebe doma!!! Rusko sleduje a baví se. Zkr.

M. Prokop 16.4.2018 18:03

Re: Pane Stejskale,

Jo, Rusko sleduje ...

https://www.pressreader.com/czech-republic/lidove-noviny/20180416/281642485759379

M. Prokop 16.4.2018 18:03

Re: Pane Stejskale,

Jako věřící byste tedy měl mít pochopení pro víru někoho jiného (IMHO dokonce podloženější, než ta v Ježíše Krista).

S důkazy je to taky těžké, obvykle je nepředkládá nikdo, protože nechce prozradit, jak k nim přišel. No a mezinárodní právo prakticky neexistuje, v podstatě jen smlouvy a ani ty nejsou vždy dodržovány.

F. Navrátil 16.4.2018 14:03

Chyba maskovaná jako úspěch

Sympatizuji s Izraelem, ale s některými články pana Stejskala mám problémy. Jednak si nejsem jist, zda propagační raketový úder mířil proti skutečnému pachateli chemického útoku. A za druhé se domnívám, že podobné útoky jen posilují pozici arabských antisemitských a anticivilizačních fanatiků a legimitizují pozici Iránu jako lokální velmoci.

K. Dvořák 16.4.2018 16:58

Re: Chyba maskovaná jako úspěch

Ovšem "americký prezident splnil svůj slib. A sliby se mají plnit." Škoda, že není nikdo, kdo by mohl panu Trumpovi zabavit mobil.

J. Kanioková 16.4.2018 18:54

Souhlas

Š. Hašek 16.4.2018 17:00

Re: Chyba maskovaná jako úspěch

Je Sýrie stát? Nebo, ehm, tam zavedeme, ehm, nějakou svobodu a lásku?

Nebo výcvikové území zakomplexovaných USA/zakomplexovaných Britů/manekýnů z Paříže???

P. Urban 16.4.2018 17:45

Odpověď

Výcvikové území zakomplexovaných domácích. Spoluúčast hostujících se nevylučuje.

Š. Hašek 16.4.2018 18:07

Re: Odpověď

President Bašár al-Asad má komplex? Jaký?

Já jen, že Macron je takový zvláštní týpek. Dalším týpkem je bezdětná Anděla, t.č. matka všech afrických dětí. Zkráceno, možná i mimo dané thema.

J. Kanioková 16.4.2018 18:55

Přesně !

B. Hamal 16.4.2018 13:55

"Před WWII

západní společenství nedostatečně čelilo nacistické (tj.západní) hrozbě..."

Před WWIII je hrozba v podstatě totožná. A nejen pro západní společenství

L. Kubeš 16.4.2018 13:44

Souhlas s autorem článku !

A názory ruských trolů jako je Zinga, Čermák 376, Pesat a dalších mě nezajímají. Jsou obdobou "Pragováků" z roku 1968. Pako jako pako.

E. Pawlica 16.4.2018 13:30

Souhlasím, zájmy Izraele jsou i našimi zájmy.

Na rozdíl od zájmů několika figurek na české politické scéně, byť maskovaných mizernými mimikry. Ostatně skutečný vztah k Izraeli náš první mezi prvními jasně definoval v lednu 2014 kdy se místo účasti na pohřbu významného izraelského státníka raději producíroval na jakémsi mejdanu jakéhosi ruského oligarchy.

J. Vavruška 16.4.2018 17:21

A jestli pak víte, občanství kterého státu má velká část ruských a ukrajinských oligarchů? :-)

J. Vavruška 16.4.2018 17:21

A jestli pak vĂ­te, obÄŤanstvĂ­ kterĂ©ho státu má velká část ruskĂ ̋ch a ukrajinskĂ ̋ch oligarchĹŻ? :-)

Z. Mikulášek 16.4.2018 13:27

No,

tak tento článek se panu Stejskalovi moc nepovedl, na rozdíl od mnohých jeho článků o blízkém východě. Je to taková politická agitka o tom, že co dělají naši spojenci je jediné správné a nelze to zpochybňovat. A proč?...protože prostě proto :-P

J. Kanioková 16.4.2018 18:57

Naprostý souhlas.. !

P. Krešňák 16.4.2018 12:15

Pane Stejskale, souhlasím ...

... a podepisuji. Krešňák

P. Zinga 16.4.2018 12:13

Pan Stejskal se identifikuje

se zájmy Izraele,ale jsou to vždy i naše zájmy?

Mimochodem, jeho logika, zrovna tak jako logika "koalice (všeho)ochotných je mizerná: Nechce Izrael vojáky Iránu v sousední zemi? Tak proč podporoval nepřátele Assada? Do té doby, než se musel obrátit o pomoc, tam žádní Iránci nebyli.

Ne, on má raději za humny Islamisty,protože ti mu dávají důvod k "preventivním "útokům,při kterých ovšem zabíjí jejich odpůrce.

Zrovna tak stejným způsobem bojuje s Islamisty koalice všehoschopných.

Pan Stejskal ovšem-na rozdíl od toho šaška v křesle ministra zahraničí- presentuje svůj osobní názor. Skoro nikdy s ním nesouhlasím,ale upírat mu to právo nelze. On se ani nikoho -na rozdíl ministra- ptát nemusí.

M. Prokop 16.4.2018 12:45

Re: Pan Stejskal se identifikuje

Izrael nepodporoval nepřátele Asada.

J. Vavruška 16.4.2018 17:23

Kromě USA a ISIS.

M. Prokop 16.4.2018 18:06

Re:

Nejste nějak mimo? Pan Zinga psal o Izraeli, já odpovídal o Izraeli.

J. Vavruška 16.4.2018 17:23

KromÄ› USA a ISIS.