18.7.2018 | Svátek má Drahomíra



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


EVROPA: Právo na vlastní chutě



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 113, poslední: 16.4.2018 21:53, přehled diskusí

Problémem a skutečným zločinem je, že nám někdo z EU,:
Autor: K. Janyška Datum: 16.4.2018 18:30

tedy socialistické zločinecké nadnárodní organizace, diktuje co smíme a co musíme a co je ne. Už jste se všichno zbláznili nebo co, že to nevidíte ? Dzp.

Re: Problémem a skutečným zločinem je, že nám někdo z EU,:
Autor: M. Prokop Datum: 16.4.2018 21:49

Všichni ne. Jen EUrosoudruzi a EUrosoudružky.

Pozoruhodně neinformovaný článek, nebo autor?:
Autor: V. Braun Datum: 16.4.2018 17:49

Žádné chutě nám nikdo nezakázal, v minulosti ani nyní. Co bylo zakázáno je klamání spotřebitelů. V případě pomazánkového másla nebo rumu bylo zakázáno slovem máslo nebo rum pojmenovávat výrobky, které máslem ani rumem nejsou. Nyní sbude zakázáno deklarovat jako stejné (názvem a grafikou obalu od sebe k nerozeznání) výrobky, které ve skutečnosti stejné nejsou.

Ať si každý prodává a kupuje co chce, ale když je nějaký luchmeat složením jiný v ČR a jiný v Německu tak ať je to vidět, proč bych jako spotřebitel měl luštit malá písmenka složení a snažit si vybavit, jestli to stejné složení jako kousek vedle za hranicí?

Re: Pozoruhodně neinformovaný článek, nebo autor?:
Autor: Š. Hašek Datum: 16.4.2018 17:59

Spotřebitel je nemehlo.

Zákazník si vybere.

Promiňte mi zkratku. Denně v obchodní síti sleduji rozdíl mezi spotřebitelem a zákazníkem.

Re: Pozoruhodně neinformovaný článek, nebo autor?:
Autor: M. Prokop Datum: 16.4.2018 21:51

Mně zajímají ta malá písmenka, ne jestli se něco jmenuje CocaCola nebo KolaLoka.

A nejvíc mne zajímá chutná/nechutná, víc než mám na to/nemám na to.

Tu komisi nikdo nezval:
Autor: M. Mikulec Datum: 16.4.2018 17:47

Komise prostě "vykazuje činnost". Neblahou činnost. "Dej blbci úřad a vymyslí lejstro."

Re: Tu komisi nikdo nezval:
Autor: Š. Hašek Datum: 16.4.2018 18:02

Bude lejstro na počasí v danný den a kozí sejra od Portugalska po Krétu. Říkala to včera jedna manekýna v TV. Zkr.

Re: Tu komisi nikdo nezval:
Autor: M. Mikulec Datum: 16.4.2018 18:40

Tak.Komise prostě vyrábí metodiku na nového euročlověka. Brzy dojde na to, kolikrát denně si smí čistit zuby a jak často smí umývat auto. Ještě má přestat jíst maso! Těmi náhražkami se máme adaptovat na umělou levnou chemickou stravu.

Bude ráj ......:
Autor: Š. Hašek Datum: 16.4.2018 17:26

......... až chutě bude určovat Jourová.

Od Portugalska až po Finsko! I na posledním řeckém ostrově dostanete "Knorr ovčí sejra"!!! Zkráceno, korektně/eurohodnotově neupraveno.

Paštikáři/slevohledači, co neznají rozdíl mezi cenovou náhražkou a echt složením, najdou všady to svoje!!!!

Zdravím tímto srdečně Jourovou a Teličku. Bez nich se to nehne. Bez brusele ani zelí nevykvasí. Zkr.

Podstata problému:
Autor: J. Kouřil Datum: 16.4.2018 14:35

je v tom, že jsme vyměnili jednoho diktátora (SSSR) za druhého (EU).

Dříve nás vysával SSSR,dnes Unie. Jsme pro západní státy náhradou z kolonie.Děláme levně co chtejí a oni nám za to pošlou něco,co se dá ještě jíst, ale svým lidem by si to už prodat netroufli. Svou levnou prací zajišťujeme blahobyt západu.

Ten nikdy nedovolí, abychom se dostali na stejnou úroveň a k tomu používá EU,do které nás nalákal nejdříve jako rovnocenného partnera, ale postupně se to změnilo na pozici držte hubu nebo uvidíte, máte právo akorát kývat (jako za komunistů). Rovnoprávnost partnerů je pryč. A odchod z této pozice je nám znemožňován vyhrůžkami, že nás ekonomicky zničí, pokud se o to pokusíme.

EU vůbec není domokratická organizace, je to tvrdý diktát bez akékoliv diskuze. A středo- a východoevropské země, které dřív byly koloniemi SSR jsou dnes koloniemi EU, i když formát je odlišný díky odlišnému postupu, jakým byly tyto země kolonizovány.

Re: Podstata problému:
Autor: M. Valenta Datum: 16.4.2018 14:52

Diktát jste zřejmě zažil tak akorát ve škole, jinak byste podobné hovadiny vypouštět nemohl.

Re: Podstata problému:
Autor: R. Chodovsky Datum: 16.4.2018 14:54

Chcete snad tvrdit, že SSSR nikomu nic nediktoval?

Re: Podstata problému:
Autor: R. Langer Datum: 16.4.2018 14:58

Nebo že snad EU nikomu nic nediktuje?

Re: Podstata problému:
Autor: J. Kouřil Datum: 16.4.2018 17:25

Toto je typická reakce těch,kteří představují 2/3 populace. Jde o lidi, kteří žijí z práce tvořivé třetiny, která tvoří hodnoty, parazitují na ní a skočí na jakokoliv vábničku, kterou jim EU neb pražské "elity" nabidnou. Nediskutují, mají jasno. Ale na druhé straně jsou příčinou úpadku civilizace, který se v současnosti rozjíždí.

Re: Podstata problému:
Autor: M. Prokop Datum: 16.4.2018 15:07

Ano, ale zůstává otázka míry.

Co se mně týče, dávám přednost tomu vysávání EU, to sovětské si totiž ještě pamatuji.

Re: Podstata problému:
Autor: P. Han Datum: 16.4.2018 16:04

Byl bych rád, kdybych si oboje mohl pouze pamatovat.

Re: Podstata problému:
Autor: J. Novotný Datum: 16.4.2018 17:03

Realita je taková, že se máme tak dobře, jako nikdy. A Praha se s většinou regionů EU může směle poměřovat. To bylo v době diktátu CCCP SciFi.

Re: Podstata problému:
Autor: J. Kouřil Datum: 16.4.2018 17:19

Přesně s touto reakcí se kalkuluje. Výměna svobody za namazaný krajíc.

Re: Podstata problému:
Autor: M. Prokop Datum: 16.4.2018 17:45

Pragmatismus.

Z Ruska nekouká ani ta svoboda, ani ten krajíc. Takže, nejsem-li schopen se zbavit neplech EU (politicky i ekonomicky to má nějaké háčky), pak alespoň blbě nesrovnávám.

Re: Podstata problému:
Autor: M. Mikulec Datum: 16.4.2018 17:49

Jasně: Pražáci jsou v EU a my ostatní můžeme jen sklapnout a platit.

:
Autor: J. Jurax Datum: 16.4.2018 19:48

No, za bolševika jsme se mohli se všemi regiony RVHP porovnávat taky.

Podstata problému.:
Autor: Z. Klem Datum: 16.4.2018 14:12

Jde jen o to, aby výrobky různého složení nebyly označovány stejně.

Stejná značka a název pro různé složení je podvod - je to jen snaha ošálit zákazníka. Na rozdíl od Vietnamců na tržnicích se ale tato praxe "značkovým" firmám zatím toleruje.

ZKL

Zbytečný reprezentant, zbytečné strany ve zbytečném:
Autor: J. Novotný Datum: 16.4.2018 13:12

EP se tady snaží pomocí vyumělkovaných zbytečných pseudoproblémů obhájit svojí zbytečnou pozici europoslance.

Hmm:
Autor: J. Nový Datum: 16.4.2018 11:55

Tak mám pocit, že autor asi nepochopil podstatu problému. Tady přeci nikdo nechce zakázat prodej Znojemský, německých nebo polských okurek. Jde jen o to, aby se viditelně lišily obalem. Prostě tak, aby když si koupím "znojemské okurky" měly stejnou chuť v celé EU.Ale klidně samozřejmě vyrábějte a prodávejte dalších 20 druhů. Jen je prostě odlišujte.A nejen droboučkým písmem v textu, ale tak, aby bylo rozlišení viditelné na první pohled.

Re: Hmm:
Autor: B. Hejda Datum: 16.4.2018 13:15

Je to přesně jak píšete - jde o pravdivost a přehlednost označení. Ale u Svobodných je normální, že nic nechápou. Ani to nepotřebují, jim stačí vědět, že za všechno špatné může EU a cokoliv vymyslí EU, je špatné.

A mají pravdu..:
Autor: J. Kanioková Datum: 16.4.2018 14:25

Re: Hmm:
Autor: M. Mikulec Datum: 16.4.2018 17:51

Naozaj, zvonku to tak vyzerá. :-)) I zevnitř, když toto napíše europoslanec.

Re: Hmm:
Autor: F. Navr8til Datum: 16.4.2018 13:34

Předběhl jste mne. Autor skutečně nepochopil podstatu problému nebo to jen předstírá. Jde o to, že výrobce uherského salámu nemůže pod stejnou značkou v různých zemích prodávat výrobek jiného složení a přidávat do receptury drůbeží separát nebo koninu.

Re: Hmm:
Autor: R. Chodovsky Datum: 16.4.2018 13:59

Jde o to, že.. EU tvrdí: "..příkazy a zákazy uspořádám společnost tak, že nikdo nebude podvádět. Nikdo nebude šidit a zvítězí pravda a láska."

Jde o to, že.. se vždy najde někdo, kdo bude prodávat zboží a tvrdit je to právě a přesně tohle. Vždy se najde kupec, kterému není nabídka podezřelá a místo aby koupil od prověřeného obchodníka, koupí od neznámého, aby ušetřil. A ejhle, zboží je úplně jiné než říkal prodavač a začne volat na Velkého bratra, že ho málo a špatně chrání a pomáhá. Výsledek bude zákaz něčeho a příkaz dalšího.

A konečně zavládne skutečná pravda a láska. Jenže za chvilku se najde někdo, kdo chce ušetřit a nechá si nabulíkovat, že zákaz na papíře funguje i v reálném životě a koupí si výrobek o kterém mu neznámý člověk tvrdí, že je to přesně ono, protože je to tam napsané, jak vyžaduje EU...

Jo, jo.... opět "zvítězí" tzv. Pachatelé dobra:
Autor: J. Kanioková Datum: 16.4.2018 14:26