25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ÚVAHA: Svědomí a demokracie

Svědomí je vnitřní stav člověka. Umožňuje nám uvažovat o sobě samém jinýma očima, než je jen pohled vlastního zájmu a sebeprosazování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Schlägel 6.4.2018 7:32

Re: Když vy tyhle stupidní chaty

Je to marné, pane kolego. Houžňák je mistr posledního slova. Jako každý trochu sečtělý bolševik. Na něj si nepřijdete. ;-)

I. Schlägel 6.4.2018 7:12

Re: No vidíte, jaký jste nemorální člověk, stahujete

Jejda, Vy jste ale hloupoučký. Mám vnuka ve Vašem věku. Pěkný den, chasníku.

O. Uživatel 5.4.2018 22:09

Uživatel požádal o vymazání
Z. Rychlý 5.4.2018 21:42

Psát o morálním kodexu je Sisyfovská práce a nedává valného

smyslu, když tu dlouhá léta panoval názor, že všechno je společné a tudíž, když vidím něco, co není přikované řetězem, tak si to přece můžu vzít. Mnoho lidí ani netuší o čem ten článek je, asi jim to nikdo doma neřekl. Heslo - Kdo nekrade, okrádá rodinu - má tuhý kořínek.

F. Houžňák 5.4.2018 21:37

Když vy tyhle stupidní chaty

berete moc vážně, a sebe zjevně taky. No, když vám to dělá dobře, prosím, jsou i lidi, co se nechají řezat bejkovcem po zádech a ještě za to platějí. A nezapomeňte - dělám všechno pro vaše dobro, abyste nemusel žít ve lži, jak říkával guru Havel, známý to opilec.

O. Uživatel 5.4.2018 21:34

Uživatel požádal o vymazání
Z. Rychlý 5.4.2018 21:27

Re: V zásadě ano, máte ještě nějaké

Sice máte pravdu, ale dělat se to nemá (a to je ten morální kodex), zvlášť, je-li to otázka padesátikoruny třeba za CD. Víme oba, jak je to s ochranou, crack seženu téměř na všechno. Taky mám něco softu staženo na vyzkoušení, ale pokud je to v legální verzi za pár stovek, tak si to koupím, i když to mám jen pro sebe. Vážím si práce autora a tím ho podpořím. Důvod vidím v tom, že si vážím práce své, a kdybych se dostal do takové situace, tak bych za ni rád dostal odměnu.

Z. Rychlý 5.4.2018 21:12

Re: Co je to demokratická společnost, popletové ?

To říkávají boží služebníci, když velkodušně sdělují svá kázání těm blbcům dole. O tom to je. Ukázat těm blbcům dole, jak jsem já vysoko nad nimi. Jenže ti blbci dole nejsou blbci, ani popletové, bývá to spíš naopak, čehož si ti nahoře ze samé pýchy těžko povšimnou a jsou pak pro srandu i králíkům.

Z. Rychlý 5.4.2018 21:04

Re: Já mluvím o softwaru a nepatřičnosti argumentu

:-)

F. Houžňák 5.4.2018 20:41

Vaše ironie je pěkná,

but it's lost on me. Entirely. Dotyčný, co ho tak vehementně obhajujete, žádné relevantní argumenty nepředvedl, ale to si vy dva vyřiďte mezi sebou. Ani vy jste je nepředvedl, akorát se chcete hádat. No prosím.

J. Kanioková 5.4.2018 20:33

Ano, je to šokující ...

Ale v podobném duchu blbnou i v Anglii i švédsku

Z. Frys 5.4.2018 20:14

Esence libertariánské morálky

Neubližuj lidem, neber jim jejich věci, nerozděluj co ti nepatří. A nenech si nic líbit.

K. Janyška 5.4.2018 19:16

Demokracie je pouhým nástrojem ke správě věcí veřejných,

ne vlastností lidí nebo dokonce nástroj morální. Musí být změněna v demarchii, tedy v institicionalizovanou vládu soukromého práva, jedniného práva pravého. Sílu mnohdy velmi zločinných většin, složených mnohdy z ještě zločinnějších menšin, je nutno eliminovat k nule... Dzp.

V. Kain 5.4.2018 18:51

Re: Ještě před morálním kodexem, jak ho popisuje autor ....

Poměrně slušně to s omezováním svobody rozjeli v Německu.Nikdy bych si nepomyslel,že za kritiku můžete být vyhozeni z práce či popotahování po soudech v této jak se alespoň tvářila demokratické zemi.

O. Uživatel 5.4.2018 17:44

Uživatel požádal o vymazání
F. Houžňák 5.4.2018 17:19

No vidíte, jaký jste nemorální člověk, stahujete

si filmy, za které byste byl ochoten zaplatit. A pohybujete se mezi stejnými nemorálníky, fujtajfl. Správný "ajťák" by si nic nekupoval, alébrž by si napsal vlastní skript, když by ho tak potřeboval. Já jsem se nevyjadřoval o tom, co kdo z nějaké množiny lidí dělá, takže nepotřebuju žádné průzkumy, to vy jste tak hloupě patlal, aniž byste něco věděl. Jeden z mých známých používá pro takové, jako jste vy, co si myslí, že je něco tak či onak, aniž by pro to měli nějaké reálné podklady, pořekadla "Mysleti znamená h...o věděti". To platí i pro logiky jako jste vy.

F. Houžňák 5.4.2018 17:14

To já vím, co je aféra Bamberg, a jakýpak že kodex

tam měl Zeman porušit? Furt se k té informaci nějak nemáte. Předveďte se.

F. Houžňák 5.4.2018 17:13

Nevím, proč bych měl na nějakém stupidním chatu

prokazovat nějaké znalosti, vás nějaký důvod napadá? Jaké vychování, používám snad nadávky a sprostá slova? Nikoliv. Dobré vychování neznamená všechny chválit, i když se vyjadřují jako hlupáci. Naopak, jak kázával oblíbenec pokrokových davů Havel, nemá se žít ve lži, no a já k tomu mnohému účastníkovi zdejší diskuse napomáhám. Ostatně nikdo není nucen to tady číst, že ano, nebo myslíte, že jo? Co se krádeže týče, obraťte se na ty, co podle vás příslušné znalosti mají, já to podle vás nejsem, tak co se mě ptáte. Jste nekonsistentní.

I. Schlägel 5.4.2018 15:55

Re: No, na kodex jste implicitně odkazoval vy,

Aféra BAMBERG. Zkuste se poinformovat. Konečně mohu diskutovat s někým, kdo blbě nežvaní a nevyjadřuje se jako agresivní trouba. Gratuluji, strécu.

I. Schlägel 5.4.2018 15:51

Re: Vy jste si mezi "stahovači" dělal průzkum, že to

A Vy? Já jsem kolikrát nešel na kvalitní film, protože byl k mání na "uložto". Pokud by k mání nebyl, šel bych na něj do kina. Mnozí mí přátelé uvažují stejně. Ajťák by si rovněž musel program koupit, pokud by se chtěl dál živit ajťáctvím a jiná možnost by nebyla. Oba bychom zaplatili nejlépe tržní cenu. Chápu, že Vám to nedochází, nicméně moc rád se nechám poučit někým, kdo blbě neplácá a každý svůj argument má podložený representativním výzkumem, tudíž nepotřebuje logiku. Pěkný den, strýcu.

O. Uživatel 5.4.2018 15:48

Uživatel požádal o vymazání
I. Schlägel 5.4.2018 15:46

Re: Je vidět, že o stahování a zprovozňování programů

Když myslíte. :-)))

F. Houžňák 5.4.2018 15:36

Je vidět, že o stahování a zprovozňování programů

máte ponětí malé až žádné. Zhruba řečeno, nemáte o tématu zjevně ani páru.

F. Houžňák 5.4.2018 15:33

Vy jste si mezi "stahovači" dělal průzkum, že to

tak z voleje tvrdíte? Kolik "stahovačů" se vašeho průzkumu zúčastnilo? Jak jste je vybíral? Jak jste zajistil representativnost vašeho vzorku? Jak jste zajistil, aby vám řekli pravdu? Kontroloval jste jejich výpovědi nějak? Mám neodbytný pocit, že jenom tak blbě plácáte, abyste předvedl, jaký jste chytrák.

F. Houžňák 5.4.2018 15:30

No, na kodex jste implicitně odkazoval vy,

ne já. A když máte citovat, ukáže se, že jenom tak žvaníte, abyste ostatním ukázal, jaký jste skvělý člověk. Ovšem ďábel vám to zmršil a vykuklil se z vás jenom prosťáček, ba hlupák.

I. Schlägel 5.4.2018 15:16

Re: Nekulhá, zkuste si to znázornit graficky,

Nemáte pravdu, mezi stahovači filmů a programů je spousta takových, kteří, pokud by byli bez možnosti si produkt stáhnout zdarma, by si onen produkt koupili. Ale proč by si ho nestáhli, když je zadara.

I. Schlägel 5.4.2018 15:11

Re: A to byl jakýže kodex?

Vy na rozpoznání nemorálního jednání potřebujete kodex, nejlépe psaný v paragrafovém znění? Vaše volba.

F. Houžňák 5.4.2018 14:55

Ale jó, vyargumentujete, ale to musíte mít nějaké

relevantní argumenty a ne jenom tak plácat do větru. A nesmíte si do cizích komentářů přimýšlet to, co byste tam rád viděl, a co tam ovšem není. Prostě, musíte tvrdě cvičit.

F. Houžňák 5.4.2018 14:52

A to byl jakýže kodex?

Psaný, nepsaný, kde se dá najít? Můžete z dotyčného kodexu ocitovat relevantní místa?

I. Schlägel 5.4.2018 14:45

Re: Na jaký kodex že Zeman kašle? Můžete to

Bamberg 1998? Jen tak pro rozkoukání.