25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Život není spravedlivý

A nespravedlnosti, které na nás osud napáchal, bolí jako staré jizvy. Až do smrti. To mne napadlo při čtení polemiky mezi pány Petrem Adlerem a Milošem Šuchmou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lapil 5.4.2018 13:36

Re: Pan Vlk starší,

Myslíte tedy, že podle současné interpretace lidských práv je odsun/vyhnání/vystěhování dvou miliónů lidí (nechytat za číslo, prosím) v pořádku?

Z. Lapil 5.4.2018 13:25

Re: Nebo:

To jste otočila. Pan Vlk tvrdí, že byl připravován "islám do škol". Pan Štirský po něm chce, aby své tvrzení doložil. Což je v pořádku.

Z. Lapil 5.4.2018 13:23

Re: On jím nikdy nepřestal být.

TOHLE bych mu nevyčítal. Počítám, že každý, koho se zeptáte, vám poví, že rozumnější část voličů volila toho kandidáta, co on; tedy co dotazovaný.

Z. Lapil 5.4.2018 13:17

Re: Ten, kdo

Možná není, ale "zvonku to tak vyzerá".

Z. Lapil 5.4.2018 13:16

Re: Jeden příklad za mnohé:

Co vím, tak jeden nedostavěný u Studénky (tam nevím, co se stalo) a jeden starý (kamenná klenba) někde na Pelhřimovsku (tam probíhala rekonstrukce čehosi a bagrista hrabal až odhrabal, co neměl, a shodil si ho na záda. Obecně je problémem mostů hanebně zanedbaná údržba, a to nejen poslední třetinu století.

A máte pravdu: pan Vlk se nechává unést a člověk pak neví, jestli v článku uvedená fakta jsou autorsky nadsazena nebo už viděna přes závoj adrenalinu, takže je nelze brát vážně ani při použití redukčních součinitelů.

O. Uživatel 5.4.2018 7:48

Uživatel požádal o vymazání
V. Kun 4.4.2018 23:58

ZÁVIST!!

Pan Vlk píše, že NĚKDO VŮBEC z emigrantů ZÁVIDÍ ČECHŮm???

Kdyby si pan Vlk přečetl po sobě soje dílo, tak zjistí, že největším ZÁVISTIVCEM JE PRÁVĚ ON! Závidí snad každému koho uvedl! Němcům, že mají větší platy, emigrantům, že žli adále žijí ve svobodných zemích a co horší VEDE SE JIM DOBŘE!!

Kolik ztacených duší se vrátilo do ČR z 200 tisíc emigrantů?????

V. Kun 4.4.2018 23:49

Re: 1*****

Kanioková, jste velice známá svou malou inteligenci! Tak neni divu, že ty zvratky žerete !

V. Kun 4.4.2018 23:46

VLK SE DOCELA POMÁTNUL!!

Pěkně jste se ukázal! Do detailu jste právě vy ten ITELEKTUÁLNÍ IDIOT!! Navíc co z vašeho článku přímo SRŠÍ,že ABSOLUTNE POSTRÁDÁTE LOGIKU Melete páté přes deváté, "EMIGRANTI, AT PO ÚNORU, NEBO PO SRPNU STÁLE PŘÁLI BÝVALÉMU DOMOVU DEMOKRACII, SVOBODU A BLAHOBYT!!! Ted příjde nějaký VLK a všichni emigranti ZÁVIDĚJÍ ČECHŮM TO CO JIM 40 ROKŮ PŘÁLI??? NECHTE SE VYŠETŘIT! Jste pomatený člověk!!

J. Farda 4.4.2018 11:15

Re: Pan Vlk starší,

Nevedu si archiv zdejších diskusí, ale ujišťuji Vás, že si Vás nepletu. Tvrdil jste, že šlo maximálně o jednotlivce, a ty kluky z HáJotu jste tenkrát také popřel. Abysme si rozuměli, já nepopírám vinu Němců a jejich zrůdná zvěrstva za jimi vyvolané války, a když někdo dnes skučí nad Drážďanami, ptám se, kdo začal coventryzírovat města? Když někdo skučí nad Hirošimou, ptám se, kdo začal a kdo se choval vůči zajatcům nelidsky? Když skučí nad vyhnáním, ptám se, kdo začal vyhánět? Němci i Japonci dostali to, co si zasloužili. jak jsem se zmínil, moji rodiče v r. ́38 před Němci utíkali, takže mám o té době od nich určitý přehled, vím o existenci poválečných květnových lynčů, prováděných často RG, ale to byla reakce na německá a sudeťácká zvěrstva války, což ještě chápu. Postoloprty a Přerov se už do mého chápání nevejdou, a zásadně odmítám zpopírání nebo zlehčování těchto "incidentů" se stovkami mrtvých prováděné naší pravidelnou armádou. Vy je hájíte či omlouváte, každopádně zlehčujete. V tom jsme a zůstaneme, jakkoli si Vás vážím, v rozporu. Kdysi jsme si k Novému roku spolu s jinými účastníky diskusí přáli, tudíž i teď Vám přeji vše nejlepší - mějte se.

J. Kovaříček 4.4.2018 5:47

Re: Inteligenci nelze slučovat s idiotstvím

Co je špatného na tom, že pan Šuchma jezdí po konferencích, pokud jezdí za své?

A pan Vlk st.? O lidech v exilu či emigraci toho mnoho neví, ale rád o tom nezasvěceně píše. Inu všichni stárneme.

J. Jurax 4.4.2018 2:04

Re: Pokud by Hitler Židy "jenom" vystěhoval, dnes by to

Přesně ...

B. Hynek 4.4.2018 0:53

Veřejnoprávní televize

Vážený pane Vlku,

již dávno jsem si naši televizi pojmenoval " Havlovize" jen nějaký čas jsem měl pro ní ještě druhý název " PARABU " ( Proubek, Rath a Bursík". Na příklad po volbě Klause jako presidenta mi dlouho nebylo jasné, zda je presidentem Václav Klaus nebo lidovecký Svoboda. Jinak i když několik diskuzních příspěvků, které jsem si k Vašemu článku přečetl obhajuje Karla Kryla bohužel po roce 89 již byl "mimo mísu".Jinak jak jsem se z výsledků voleb mohl dozvědět, tak lidé mimo republiku volili úplně jinak.

Váš článek jako vždy píchl do vosího hnízda a jen dík za něj.

V. Vlk 3.4.2018 22:15

Re: Pan Vlk starší,

Asi se mne s někým pletete. NIKDY jsem netvrdil, že by nebyli v Postoloprtech zavražděni sudetští Němci. Jenže dokázáno bylo jen to, že tam byli zavražděni a to možná zbytečně, ti kluci z Hitlerjugend. Takže žádní "nevinní nezletilí chlapci". Oni měli ,mnozí mladí kluci z HJ za sebou výcvik na diverzanty -Werhwolfy . Wehrwolfové byil podřízeni říšskému vedoucímu SS a policie Heinrichu Himmlerovi. Působili v pohraničí - Liberecko, v široké míře Ústecko - Ústí nad Labem, Jeseníky, Šumava, Bavorský

les. Podle zprávy ministerstva vnitra působilo od května 1945 do poloviny roku 1946 na území Čech 256

německých teroristických skupin „Wehrwolfů“. No a nějak se z vyprávěnek sudeťáků ztratily mrtvoly židů z koncentračního tábory z Postoloprt, a také mrtvoly zajatců z místního lágru mezi Ps a Žatcem, kteří chodili odstraňovat trosky po bombardování Mostu a Chomomutova.Pane Farda,kdo byli ti mrtví v Bažantnici v Postoloprtech se nezjistilo. Je však téměř jisté, že to nebyli jenom sudetští Němci. No a v tom je ten problém.Jisté je však, že ti mrtví byli a jsou zneužíváni v protičeské propagandě.Asi v tom nějak bloudíte. Základní představu o dění u nás v roce 1945 najdete v mojí knize Krvavé dozvuky války. nakl. Grada Je podivuhodné, jak rezonuje otázka neznámých mrtvých z Postoloprt, aniž by tyto "hledače "pravdy zajímaly desetitisíce mrtvých v koncentračních a zajateckých táborech na území Sudet a Protektorátu a v pochodech smrti .Existují zprávy o průchodu zajatců některými obcemi bývalého litomyšlského okresu – Litomyšlí procházelo v době od 8. února do 10. března celkem 75 000 válečných zajatců, Dolní Sloupnicí 20 000 a Českými Heřmanicemi jich prošlo na 60 000. Z Litomyšlska pokračoval proud zajatců směrem na Vysoké Mýto a Hradec Králové.Tisíce z nich zemřely. Ovšem to nebyli němečtí nadlidé, a tak ti se nepočítají, že?!

O. Zeman 3.4.2018 21:45

Panečku, to je článek!

Neser má dnes hody :-D, klove do klávesnice jak urvaná z řetězu a prská na všecky strany.

J. Brunner 3.4.2018 21:04

Re: Proč se tak umanutě ptám? Třeba na mosty?

A přesně tak se mnozí dívají na kádrovací agitku od Vás.

Z. Koutecký 3.4.2018 20:31

Re: Jeden příklad za mnohé:

V Česku je podle ČVUT na tři tisíce mostů a mostků v havarijním stavu, jak bylo zjištěno po zřícení lávky v pražské Troji a po obnažení kauzy Libeňského mostu.

S. Ševeček 3.4.2018 20:01

Re: Výstižný článek

Občanství jenom jedno. Další občanství je svojí povahou vlastizrádné a mělo by být přísně trestáno.

/takovýho Služpiva by bylo po každé vyslovené větě potřeba se optat A to říkáte jako Američan, nebo jako Čech?

J. Ticháček 3.4.2018 20:00

Re: Inteligenci nelze slučovat s idiotstvím

Pane Moci. V podstatě bych s Vámi mohl souhlasit. Jen... Už dvacet let se mně netýkají komunální volby. Mám sice někde trvalé bydliště, ale v tom městečku se déle než na dva dny ukážu jednou za pár let. Městskou politiku dělají kamarádi z mládí, celé ty roky bydlím v okruhu cca třiceti kilometrů, občas mrknu na weby co se tam děje, ale skutečně si netroufám do toho zasahovat. A jakkoli mohu operovat s tím, že mám zkušenosti odjinud, jsou mi k ničemu. V reálném životě je zkušenost nepřenosná. Cokoli je nutno řešit na místě, s lidmi a prostředky, které jsou v daném místě a čase k dispozici. Řada emigranta, nebo cizince může být vítána v technických oborech. Jenže je opravdu rozdíl v dobře míněné řadě, jak se provrtat žulou, a v dobře míněné řadě, jak má fungovat městská samospráva.

M. Moravcová 3.4.2018 19:43

Re: Pan Vlk starší,

Neřekl pravdu.

J. Ticháček 3.4.2018 19:35

Re: Proč se tak umanutě ptám? Třeba na mosty?

Most, můstek, lávka? Ono ani nejede o definici, ale o princip. A když si tak člověk bydlí kousek od mostu přes Labe, který byl rok a půl napůl uzavřen (zůžená mostovka, přejezd přes konstrukcí, která měla lépe rozkládat zátěž), a následně znovuotevřen bez jakýchkoliv stavebních úprav, člověku leccos vrtá hlavou. Jako třeba to, že na hlavní silnici je natolik památkově chráněn jediný most širokodaleko, že jej nelze ani opravit, a jediná možnost, celý jej funkčně přemístit v rámci města nepřichází v úvahu, protože opravdu není kam. Ergo, most je v provozu. A čeká se na jeho totální devastaci. Pak buď památkáři změknou, nebo se několik fabrik odstěhuje, protože ani polský kamioňák nebude jezdit náhradními trasami déle, než je nezbytně nutné.

J. Chodur 3.4.2018 19:22

Re: Inteligenci nelze slučovat s idiotstvím

Mel jsem stejny pocit jako je uvedeno ve velmi kvalitnim prispevku pana Moce, na ktery spravne reagujete. Stejne tak rad ctu vase clanky a jsem vam vdecny ze jste citil potrebu dat vasi poznamku o imigrantech do vice realistictejsi polohy. Osobne se nepohybuji v kruzich vyznamnych emigrantu, jenom tucet pratel a neni mezi nimi nikdo kdo by odpovidal vasemu popisu. Vysvetlil jsem si to tak, ze lide s kterymi prijdete do styku vy jsou jineho vice chartoveho typu, osobne mam o chartistech smisene pocity. Jednoznacne byl jejich odpor dulezity a bez ohledu na jejich motivace, velmi potrebny. To neznamena, ze takovi lide se budou projevovat pozdeji nezbytne pozitivne. Co se Kryla nebo Hutky tyce, po zmene rezimu jsem mel pocit, ze meli problem se sebou osobne a to se promitlo do jejich hudby. Urcite bylo co kritizovat ale nemam pocit, ze meli tak jasno jako meli za komunistu, jejich publiku to take nebylo tak jasne jako kdysi. Nemel jsem pocit pane Vlk, ze bych vas prestal cist po tomto clanku, i kdyz vas pohled na USA (casto)/emigranty je hodne povrchni soude z vasich/vaseho clanku. V USA probiha ticha obcanska valka o budoucnost zeme. To jak vy vidite Ameriku se tyka levicove Ameriky, kam patri Obama a Clintonovi s Demokraty a do urcite miry Bushova rodina a velka cast vedeni Republikanu, kteri ignoruji pokud to jde svou clenskou zakladnu (pripomina ODS, Republikani se ale zatim neodvratili od sve strany a snazi se zmenit vedeni). Pokud vas USA nezajima, chapu, i kdyz to co se deje v USA ma velky dopad na cely svet, takze nechapu. Nikdo neni perfektni a davno jsem to prijal, v kazdem pripade si rad prectu vase clanky, vetsinou souhlas. Dik.

K. Janyška 3.4.2018 19:19

Re: 1*****

Šak to nepsal pro vás... Dzp.

J. Huml 3.4.2018 18:58

Re: Jste trapný, "puberťáku"

Trapny je byvaly clen komunisticke strany Vaclav Vlk St., ktery se snazi kadrovat emigranty sedici na kufru, ci co. On nejen prehani, ale docela obycejne predvadi nedostatek rozumneho posouzeni udalosti kolem nas. Aktivista? Aktivista kyselosti, emocionalni omezenec, nic vic. Rad prevleka kabaty a skatulkuje, nalepkuje lidi a nazory, ktere se mu nehodi. Nezaslouzi si litost, ale proste opovrzeni. Mozna dobry kamnar, jinak nic moc.

P. Khail 3.4.2018 18:32

Re: Jeden příklad za mnohé:

Zase špatně čtete nebo nerozlišujete mezi dokonavým a nedokonavým videm.

P. Han 3.4.2018 18:26

Re: V roli propagandou zpracované maminky z Hamburku

Tak to jo. Já na to sice nikde nenarazil, ale nemůžu přečíst všechno. Ze kterých zavedených médií čerpáte vy?

J. Kanioková 3.4.2018 18:03

Re:

Kryla si vážím i dnes, i když jsem vnímala jeho velké zklamání, že tady tehdy mezi politiky po něm "nebyla poptávka". Bylo mi ho líto. Přesto mi tehdy jeho zatrpklost trochu vadila.

Ale časem jsem jeho zklamání dokázala pochopit.

J. Pospíšil 3.4.2018 17:57

Re: Proč se tak umanutě ptám? Třeba na mosty?

A až takto problém budete mělnit, až ho zcela rozmělníte, unikne vám to, že stav mostů není v Česku vůbec dobrý. Statici říkají, že jsme na tom špatně a říkají, že tomu vůbec nepomůže srovnání s obdobnými státy.

A to pomíjím váš zcela rozplizlý termín obdobné státy.

J. Kanioková 3.4.2018 17:54

Jste trapný, "puberťáku"

J. Kanioková 3.4.2018 17:49

:))))))))))))))