19.3.2024 | Svátek má Josef


Diskuse k článku

POLITIKA: Muslimy tu nechceme a křesťany vyháníme...

Podle zatím dostupných informací je situace čínských křesťanských žadatelů o azyl u nás nepříznivá. Zamítnuta byla podstatná většina žádostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pluk 19.3.2018 22:48

Potřebujeme kvóty!

Já bych to definoval jednoduchými kvótami: hlavním parametrem pro udělování azylu by měla být zcela jednoznačně definovaná podmínka - a to poprsí velikosti 3 a větší. Dále bych pozitivně diskriminoval blondýnky a zrzky.

Tím by zcela jednoznačně došlo k obohacení naší společnosti a určitě by narostl i sociální smír.

P. Čech 19.3.2018 16:38

Vidím to jinak.

" Máme morální povinnost se o takto přišedší starat"? To snad ne! Možná máme morální povinnost jim dovolit zde natrvalo žít. Starat se ovšem o sebe musí sami. Socanské dávky z peněz našich daňových poplatníků jim zásadně nepřísluší. Měli by dostat povolení k pobytu a k práci. Toť vše.

M. Prokop 19.3.2018 16:45

Re: Vidím to jinak.

Nic jiného nechtějí.

K. Janyška 19.3.2018 16:38

Lidi nedělme podle nábožentsví. Ta jsou škodlivá všechna.

I podle mistra mistrů A.F.Hayeka i podle mne, jeho nohsleda a pozemského červa... Dzp.

M. Pesat 19.3.2018 15:29

tak ty cehunske lzi/zvasty co vam jimi vyplachuji kebule

"Ne, fakt nelžu. Zajeďte si třeba do Severní Koreje. Ale ani v té Číně to dvakrát nevytrhli."

tak ty cehunske lzi/zvasty o KLDR co vam jimi vyplachuji kebule, to bych byl opatrny, lide co v KLDR zili leta, ti obvykle rikaji uplne neco jineho. Protoze je v KLDR velky zajem o anglictinu, tak rezim podporuje native spaekers/rodile mluvci ke stazim/uceni v KLDR, takze dost mladych lidi ze zapadu jezdi pravidelne do KLDR ucit.

Cest :-)

"Mr Kearns taught 11 to 16 year-olds on two, three month stints and says the people in North Korea are like any other westerners."The teachers were terrific people to hang around with and they'd had very little to do with foreigners," he says."We constantly see them as robotic automations but they had personality, they could have a laugh, they loved a bit of humour [and] were very interested in my life and what my life was like in New Zealand."Mr Kearns says even though the North Korean regime is present everywhere you look in Pyongyang, he never felt like they were trying to indoctrinate him."I could be myself, as long as you show a basic level of respect which I think most people do when they go to other countries, I didn't have to do anything special."http://www.newshub.co.nz/home/world/2017/09/life-inside-north-korea-as-a-kiwi-teacher.html

R. Langer 19.3.2018 17:57

Re: tak ty cehunske lzi/zvasty co vam jimi vyplachuji kebule

Jo, s tím pozdravem v Koreji pochodíte určitě dobře. Jo, a kteří lidé prosím vás žili léta v Severní Korei a teď žijí jinde a říkají něco jiného, ty bych fakt rád poznal... :-D

M. Pesat 19.3.2018 18:15

Re: tak ty cehunske lzi/zvasty co vam jimi vyplachuji kebule

az se soudruhu Langere naucite anglicky, tak si to prectete v odkazu vyse. Cest :)

B. Carina 20.3.2018 18:47

Argumentovat v cizím jazyce a dožadovat se polemiky s někým, kdo cizí jazyk neovládá na vysoké úrovni v prostředí, ve kterém se věda a výzkum, vzdělávání, realizuje v jiném jazyce je, ne-li přímo projev stupidity, pak minimálně nesmysl.

A. Alda 19.3.2018 15:13

Čtete to, pane Vodvářko?

Vy jste zjevně ztratil dobré jméno. A tak i když napíšete něco rozumného a správného, nadávají Vám. Jste prostě infamován. Vlastní aktivitou jste infamován. Přemýšlejte o tom, prosím.

T. Vodvářka 19.3.2018 15:50

Re: Čtete to, pane Vodvářko?

Milý pane Aldo, přiznám se, že občas reakce čtu. Něco Vám sdělím. Píšu zásadně své postoje a názory a je mi jedno, jestli s nimi někdo souhlasí či v něm můj názor vyvolá odpor. Jsou zde na NP i tací, kteří píší v souhlasu s mainstreamem a mám občas pochybnosti, jestli to myslí vážně a jestli je to z jejich hlavy. Je to každého věc a otázka svědomí.

Pakliže píšete cosi o infamaci, pak Vám rovněž mohu sdělit, že mne výlevy některých frustrovaných jedinců vůbec nezajímají, je to jejich svět, v němž se škvaří a mi je jich jen líto. Zásadně na ně nereaguji, nechci podporovat jejich negaci.

Svět není černobílý, ani rudý ani růžový. Občas i se svými blízkými nesouhlasím, což není důvod, abych jim nadával či je proklínal.

Budu psát dál, o čem psát chci a co si opravdu myslím. Pakliže se Vám mé články nelíbí, je mi to trochu líto, ale máte i zde nepřeberné množství těch, které třeba vyhovují Vašemu naturelu a jsou Vám bližší.

Přeji Vám hezký zbytek dne.

P. Rudolf 19.3.2018 16:54

Re: Čtete to, pane Vodvářko?

Pane Vodvářko, díky za vaše články. Pište prosím dál. Už vás rozumných autorů tady na Psu moc nezbylo.

Někdy s vámi nesouhlasím (což je dobře, neb každý jsme šli tím temným lesem života trochu jinou stezkou), ale v naprosté většině ano. Na vaše články se vždy těším.

F. Navrátil 19.3.2018 14:40

Vidím to jinak

Musíte se autore smířit s tím, že důkladná prověrka čínských "křesťanů" ukázala, že část z nich nejsou pronásledovaní, ale že se jedná o průzkum bojem. Jistě si pamatujete na irácké křesťany, kterým šlo jen o to, aby Českou republiku využili jako přestupní stanici k německým sociálním dávkám.

J. Ševčík 19.3.2018 14:37

Opakuji

Pane autore vas clanek je na jednicku.

J. Ševčík 19.3.2018 14:36

Zemana obdivovatel Donat

Pro Zemanovsky Donat zde zase perlil svoje moudra. Chudak chudaci se maji litovat

A. Alda 19.3.2018 14:34

Místo demonstrací proti Babišovi (který vyhrál volby)

by bylo vhodnější organisovat demonstrace za křesťany, kteří jsou skoro všude pronásledováni.

A čínští křesťané jsou navíc naší národní nadějí pro budoucnost.

P. Čech 19.3.2018 16:42

Re: Místo demonstrací proti Babišovi (který vyhrál volby)

Křesťané jsou pronásledováni? Jak kde. Ovšem s přihlédnutím k historii, kdy ve jménu kříže a meče vyvraždili celé národy si nic jiného nezaslouží.

J. Klepal 19.3.2018 13:27

rozdíly

Oproti MUDr. Tomáši Vodvářkovi mně není jasné, proč dělat rozdíly mezi křesťanskými a muslimskými azylanty, vždyť podle České ústavy nesmí být nikdo diskriminován na základě svého náboženství nebo politického přesvědčení. Nebo snad MUdr. Vodvářka toto základní pravidlo demokracie nezná?

M. Prokop 19.3.2018 13:44

Re: rozdíly

Základní pravidlo je dodržovat zákony. Křesťanští žadatelé o asyl legálně přicestovali a legálně požádali. Ilegální islámští imigranti (3i) přicházejí ilegálně.

A. Alda 19.3.2018 14:36

A ihned se snažili přizpůsobit.

A to je to nejpodstatnější: snažili se přizpůsobit, pracovat, nepobírat sociální dávky, naučit se česky, zapojit se do českých a moravských farností...

J. Ševčík 19.3.2018 14:40

Re: rozdíly

Souhlas

J. Klepal 19.3.2018 18:28

Re: rozdíly

Azylant, který uprchl z bojiště a zachránil holý zadek, se sotva dostaví s vízem v čerstvém pase. Z principu tedy nemůže přicestovat legálně. Ten, kdo přicestuje legálně a chce se usadit, je většinou ekonomický migrant, ten ale nepůjde do chudé České republiky.

J. Kanioková 19.3.2018 21:21

Islám je svinstvo,

něco jako rakovina ! A nepatří do naší země !

J. Jurax 20.3.2018 1:24

Re: rozdíly

Azylantů prchajících s holým zadkem z bojiště je mezi nelegálními připrchlíky minimum - už jenom proto, že ti s holým zadkem nemají na taxu pro pašeráky lidí.

A mimoto připrchlíci nevypadají podle vzhledu na to, že by prchli s holým zadkem a smartfounem ...

V. Čermák 19.3.2018 13:22

Kdo sám sebe nazývý křesťanem,

Vůbec "Křesťanem" být nemusí, viz prolhaní a vyčůraní Křesťané z Iráku, že? Jak je to s těmi Ćíňany ale nevím. Jak je to ale s propagandistickým a manipulativním, tedy v podstatě také prolhaným, panem Vodvářkou, ale vím dobře....

J. Farda 19.3.2018 11:33

Tihle uprchlíci

nejsou ti správní uprchlíci, nejsou to totiž ti reglementovaní Velkým unijním bratrem a navíc křesťani ... inšalláh! :-(

J. Sova 19.3.2018 11:23

Proč žádají o azyl?

Pravý křesťan si v pronásledování přímo lebedí:

Mt 5,10 "Blaze těm, kdo jsou pronásledováni pro spravedlnost, neboť jejich je království nebeské. Blaze vám, když vás budou tupit a pronásledovat a lživě mluvit proti vám všecko zlé kvůli mně. Radujte se a jásejte, protože máte hojnou odměnu v nebesích; stejně pronásledovali i proroky, kteří byli před vámi."

"Mučedník, křesťan, který pro svou víru položil svůj život, je v křesťanství prototypem světce... Mučednictví je v křesťanství chápáno v jistém smyslu jako povinnost, neboť se od křesťanů vyžaduje, aby svědectví své víry obětovali vše, a bude-li to třeba, i vlastní život."

https://cs.wikipedia.org/wiki/Mu%C4%8Dedn%C3%ADk

To přece nemohou být praví křesťané.

V. Čermák 19.3.2018 12:56

Re: Proč žádají o azyl?

Vyjádření Hlupáka. Blahoslavenství nerozumí, tak ho následně komolí a kroutí...Podobně ale nerozumí ani starému zákonu, že?

J. Sova 19.3.2018 13:49

Re: Proč žádají o azyl?

Modlení již nefunguje?

Jan 14,13 "A začkoli budete prosit ve jménu mém, učiním to, aby byl Otec oslaven v Synu.Budete-li mne o něco prosit ve jménu mém, já to učiním."

Co se tak pomodlit, aby všichni lidé na světě byli křesťany. V ten okamžik se to stane a všechny tyto problémy jsou vyřešeny. Nikdo není tak nevěrohodný jako křesťan.

Na tyhle azylanty se hodí čínské přísloví: "Celý svět je falešný, jen podvodníci jsou praví." Vědí vůbec, že dostali určité zaslíbení? Lk 10,19 "Hle, dal jsem vám moc šlapat po hadech a štírech a po veškeré síle nepřítele, takže vám v ničem neuškodí."

Mk 16,17 "Ty, kdo uvěří, budou provázet tato znamení: Ve jménu mém budou vyhánět démony a mluvit novými jazyky; budou brát hady do ruky, a vypijí-li něco smrtícího, nic se jim nestane; na choré budou vkládat ruce a uzdraví je."

V. Čermák 19.3.2018 14:13

Re: Proč žádají o azyl?

Nazval jsem vás velice smířlivě Hlupákem. To sám Ježíš byl přísnější: "Neházejte Perly Sviním, aby se neobrátily a Nepošlapaly je".....

F. Žůrek 19.3.2018 15:43

Re: Proč žádají o azyl?

Pano Sovo, posměch uzdravuje a především Vás.