25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: (Ne)reakce elit na islamizaci

Sledovat počínání některých západoevropských elit vzhledem k probíhající islamizaci je depresivní. To nemá v historii vyspělých civilizací obdobu. Zavádění islámských zvyků a pravidel do společnosti postupuje děsivým tempem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Chaloupka 14.3.2018 9:34

A není?

.

J. Svoboda 14.3.2018 9:38

Re: A není?

Tak to jsme u nás po státním převratu už delší dobu :o)

M. Moravcová 14.3.2018 11:20

Re: A není?

taky jsme. Kde jste to žil posledních deset let?

M. Moravcová 14.3.2018 11:20

Re: Ano,

proto taky bratři Slováci utíkají k nám

M. Rubáš 14.3.2018 8:48

Smutné

Smutné. reagovat by měli, protože islamizace prudce roste. Podle pesimistického scenáře bude mít Švédsko v roce 2050 30% muslimů. Smutné.

http://www.epshark.cz/islam/populace

J. Svoboda 14.3.2018 8:49

Re: Smutné

Podle podobných expertů měla porodností islamizace poběhnout už před 15ti lety ...

T. Hraj 14.3.2018 8:54

Re: Smutné

Islamizace už dávno proběhla (A.M.: "islám je součástí Německa"). To co zatím neproběhlo je úplné převzetí moci.

J. Svoboda 14.3.2018 9:05

Re: Smutné

Když sladíme pojmy, tak se můžem dál bavit.

O. Uživatel 14.3.2018 10:00

Uživatel požádal o vymazání
J. Svoboda 14.3.2018 10:39

Re: Smutné

Tak přece nerozumíte jednuduchým věcem :o)

V. Církva 14.3.2018 11:10

Re: Smutné

A kde máte nějaký odkaz či důkaz že někdo tvrdil že islamizace měla proběhnout před 15 lety? A jak naznačujete, co tím myslíte? Jinak co se týká poměru lidí otevřeně se hlásících k Islámu či Křesťanství, už dnes nebo velmi brzo budou ve Francii, Švédsku či Německu Muslimové v přebytku. A to je prušvih nechápat je ignorantství

V. Braun 14.3.2018 11:50

Re: Smutné

Jestli na to také nemá vliv to, že ke křesťanství se hlásí čím dál méně lidí.

S. Donát 14.3.2018 15:48

Re: Smutné

To je najednou ticho...

O. Uživatel 14.3.2018 11:55

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 14.3.2018 9:59

Re: Smutné

Není to 0/1, ale směr vývoje je celkem zřejmý. Islám sílí a nezdá se, že by se nějak "europeizoval".

J. Lambert 14.3.2018 8:37

Zamerne vyvolavani paniky a xenofobie

To oni nas na Psu jen tak strasi. Vyckejte prispevku zdejsi vzdy tak objektivne informovane Osvetove Uderky a uvidite vsichni, ze je vse v nejlepsim poradku a pod kontrolou zodpovednych organu EU (s vyjimkou bezpecnostnich sluzeb, policie a v neposledni rade take ucitelu, kteri nemaji smysl pro kulturni specifika najezdnickeho dorostu).

V. Klepetko 14.3.2018 8:24

Ahmad by mohl být trestně stíhán v Německu

za trestný čin bigamie jen pokud by byla bigamie trestná i v zemi je ho původu. To je pravda. Lituje ale on své bigamie nebo ji schvaluje? Považuje Ahmad sám své ženy za své právoplatné manželky? Schvaluje své zločinné jednání, kterého se dříve dopustil v cizině? Když toho lituje, tak je to v pohode. Ale co když ne? Mají v Německu nějaký analog našeho českého paragrafu:

§ 365. Schvalování trestného činu. (1) Kdo veřejně schvaluje spáchaný zločin nebo kdo veřejně vychvaluje pro zločin jeho pachatele, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.

?

V. Klepetko 14.3.2018 8:50

Re: Ahmad by mohl být trestně stíhán v Německu

Ještě tu otázku upřesním. Je evidentní, že podle německých zákonů spáchal Ahmad v minulosti v cizině trestný čin bigamie. Ten ale nemůže být v Německu stíhán - protože stíhat podle německých zákonů lze jen takové zločiny, které jsou trestné i v zemi původu zločince, ve které byl ten zločin spáchán!

Když ale nyní žije v Německu - může beztrestně schvalovat svou minulou trestnou (podle německých zákonů) činnost, páchanou v cizině?

J. Nový 14.3.2018 11:44

Re: Ahmad by mohl být trestně stíhán v Německu

Jejda. Si myslím, že svého času schvalovali nelegální obsazení Kliniky i někteří akademici.

Jen nevím, jestli je nelegální obsazení cizí nemovitosti trestný čin.

V. Klepetko 14.3.2018 12:26

Re: Ahmad by mohl být trestně stíhán v Německu

Za určitých okolností asi není, je to přinejmenším sporné... Ale vražda, kráděž, bigamie - to je jiné kafe.

Kulturní zvyky jsou v každé zemi jiné, a je třeba k tomu přistupovat velmi tolerantně a velmi trpělivě vysvětlovat Ahmadovi, že jeho chování v předchozím životě bylo pod trestní sankcí státu, ve kterém on nyní žije, a že on sám proto něco takového nemůže, nesmí schvalovat !

Jsem ostře proti kriminalizaci islámu, jako “zločinné ideologie“. Náboženství – a to i vykazující totalitní prvky - je v našem ústavním systému velmi silně chráněno před kriminalizací, a je to tak dobře! Ta ochrana vznikla historicky jako reakce na krvavé evropské náboženské války. Na druhou stranu ale musíme nejenže striktně trvat na univerzální platnosti našich zákonů a svobod i pro veškeré menšiny, ale i na tom, že schvalovat a tolerovat odlišné modely chování z jiných civilizačních okruhů můžeme jen tehdy, pokud nevykazují známky trestné činnosti!

I kdyby bylo v zemi původů běžné a beztrestné například zabíjení lidí, lidožroutství nebo bigamie, tak to neznamená, že schvalování takových věcí – a to i zpětně – bychom neměli trestat!

A. Nový 14.3.2018 13:50

Vy jste užvaněný troll

Melete o zákonech a víte o nich o nich stejné hovno jako jako onen analfabet ve videu. Ještě byste mohl dodat Alláh Akbar.

V. Klepetko 14.3.2018 14:17

Tak s takovým diskusním příspěvkem

se k nám i s tím Ahmadem dobře hodíte do party, pane "840"!:-)))

Teď kdyby mně snad pan J. Nový chtěl oponovat, tak mu budu uvádět Vás jako příklad - jako neblahý výsledek již probíhající islamizace myšlení a reciproční progresivní paralýzy nositelů myšlení alternativního:-))))))))))

Z. Lapil 14.3.2018 18:53

Re: Vy jste užvaněný troll

Podle mě tady nejde až tak o zákony, i když pan Klepetko má pravdu v tom, že trestný čin podle německého zákona je trestným činem jen tehdy, je-li spáchán v Německu (což je snad samozřejmé) nebo německým občanem (obhajoba na způsob "svou nevěrnou manželku jsem polil kyselinou v Sýrii, a tam se to smí" by snad, probůh, neprošla ani u nejpodplacenějšího soudu).

Klíčovým problémem soužití s (arabskými?) muslimy je to, že oni považují za samozřejmé věci, ze kterých se nám dělá šoufl (ženská obřízka, například, nebo žena jako jen velmi částečně svéprávná polootrokyně) a NAOPAK!!! - my děláme věci, které mají za naprosto nehorázné oni, a klidně z naprosto přijatelných důvodů: co je to za chlapa, když musí manželku posílat do práce, protože sám ji neuživí?).

Když si tohle člověk uvědomí, může muslimy v klidu přestat nenávidět. To samé je ale důvod, že jakýkoliv jejich pobyt zde, včetně toho turistického - viz problémy s relativně bohatými a osobně nepochybně slušnými lázeňskými hosty v Teplicích - považovat za extrémně rizikový. Oboustranně - v TAKHLE cizí zemi si člověk vykoleduje lynčování ani neví jak.

To, že pro muslima je Korán nedotknutelný až k přesvědčení o vlastní kulturní nadřazenosti není o tolik jiné, než naše (moje!) přesvědčení o kulturní nadřazenosti řekněme rovnosti před zákonem. Což je další důvod, proč kolem sebe chodit jen veleopatrně.

J. Nový 14.3.2018 8:20

Kolik

Kolik domů v NSR dostávali Češi, kteří prchli přes hranice za totáče?

A pamatujete, jak si mohli "prchat" přes celou Evropu, kam se jim zachtělo a to bez dokladů? Nepamatujete? Tak to je někde chyba...

J. Fialová 14.3.2018 8:29

Re: Kolik

Tak. Čekali v Traiskirchenu, dokud o ně některá země neprojeví zájem - že lidi jejich profese je ochotná přijmout. Dost zajímavý článek, i když starý (z r. 2009):

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/utikalo-se-tudy-na-zapad-ted-se-ma-traiskirchen-zavrit/r~i:article:654657/

J. Chaloupka 14.3.2018 9:36

To víte, proti "špíně z východu" by se Němci jinak

postavili. Ostatně není to tak dlouho, tuším v r. 2004 jsme vstoupili (navzdory sudeťákům) do EU a Německu i Rakousko vyčerpali maximální desetiletou lhůtu, abychom nemohli na jejich pracovní trh. A teď se diví, že nejásáme, když nám sem chtějí nasáčkovat ilegály?

J. Nový 14.3.2018 11:46

Re: To víte, proti "špíně z východu" by se Němci jinak

Zřejmě jim vadí víc ti, kteří jim "berou práci", než ti, kteří "pouze" odebírají sociální dávky, byty a domy.

Zvláštní národ ti Němci .-)

V. Braun 14.3.2018 11:54

Re: To víte, proti "špíně z východu" by se Němci jinak

Lhůta byla tuším sedmiletá a v zemi původu byla trochu jiná situace. Tady nás naštěstí vláda s pomocí rusů nebombardovala, pokud ano Němci by k nám určitě byli vstřícnější, ovšem osobně jsem raději, že tady byl klid.

J. Chaloupka 14.3.2018 13:15

Pletete se, lhůta byla desetiletá. A Německo spolu s

Rakouskem ji také řádně využilo.

V. Braun 14.3.2018 21:26

Re: Pletete se, lhůta byla sedmiletá

Bylo to sedmileté přechodné období

https://www.euroskop.cz/617/sekce/prechodne-obdobi-na-volny-pohyb-pracovniku/