Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Vzpamatuj se, ODS!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Moravcová 13.3.2018 14:10Docela dobrý, cítím to podobně. Hlavně aby byl Váš hlas v ODS slyšet. Díky. |
I. Hendrych 13.3.2018 13:08ODS Autorovi tohoto žvanění nezbývá, než začít volit SPD....nebo založit vlastní stranu dle svých představ. |
M. Pivoda 13.3.2018 12:50Organizace přicházejí a odcházejí. Včetně ODS. Proč tolik zoufalé diskuze směrem ke vzkříšení nebožtíka? |
A. Nový 13.3.2018 14:59:-)) Co pijete? https://www.youtube.com/watch?v=Ukdnh7ZgzeM |
P. Papež 13.3.2018 15:26ODS se umístila na druhém místě v posledních volbách. Pro některé "chytré hlavy " je to strašně prohra. Bohužel í s hlupáky musíme žít. |
M. Pivoda 13.3.2018 18:08A co tak nová politická strana pro přistání lidí na Marsu? V době, kdy kontroluji diskuzi na Neviditelném psovi, sleduji současně rozhovor Elona Muska (71 minut). https://www.youtube.com/user/sxsw Zcela nové myšlenky by mohli nadchnout mladou generaci nohem více, než je diskuze rakváčů o pravicové a levicové politice. Přičmž pravicovost strany ODS byla definitvně zkompromitována zvolením komunisty Vlastimila Tlustého do pozice místopředsedy ODS. Takže je vlastně zázrak, že taková politická strana ještě žije v roce 2018. Ano. Strana ODS si zaslouží uznání ve svém mistrovství při přežívání. Což je také důkaz, že české prostředí je velmi nelogické. |
J. Jurax 13.3.2018 20:52Re: A co tak nová politická strana pro přistání lidí na Mohly by nadchnout, jistě, ale tady je diskuze o politice. |
M. Pivoda 14.3.2018 10:56Pro rakváče, včetně aiťáků Na Marsu by měla být přímá demokracie a krátká doba trvání zákonů (sunset law). To navrhuje Elon Musk. |
J. Jurax 14.3.2018 19:12Re: Pro rakváče, včetně aiťáků No jo, vize snílka. Ono při všem nadšení bude ještě dlouho trvat, než bude na Marsu dost lidí, aby uvažovali o formě vlády. Soudím, že v podmínkách počátku kolonizace to bude muset jít spíš po vojensku přímým velením, nebude prostor každou maličkost sáhodlouze, leč demokraticky okecávat. A ovšem ano, ve stolní společnosti do 10 lidí přímá demokracie funguje bez problémů :-) |
L. Kubeš 13.3.2018 12:47Souhlas s vyjímkou Ondráčka To je přeci jenom moc silná bolševická provokace a zaslouží za ní přes držku zcela po zásluze, teď už je může volit jenom úplný idiot. |
A. Sedláčková 13.3.2018 11:47Pane Břicháčku, v poslední době hodně přemýšlím, kam se strana, kterou jsem vždy volila, posunula... Člověku se až nechce věřit, že se stala přívěškem pravdoláskařské TOP09. Mé velice smíšené až negativní pocity z jejího směřování přesně korespondují s Vaším článkem. Sice jste mne nepotěšil, zato musím uznat, že Vaše analýza dokonale sedí. Není co dodat. Děkuji. |
Z. Mikulášek 13.3.2018 11:26No, minimálně třetina hlasů pro ODS ve volbách byly hlasy zoufalců proti Babišovi a příznivců Klause juniora. Předseda Fiala je učenej uspávač hadů a "mučednice" Němcová...škoda slov. V případných předčasných volbách může ODS s tímto vedením zapomenout na 2.místo. |
V. Patkoš 13.3.2018 12:42Re: No, Nesmysl. O Klausovi nebylo vidět ani slyšet a v kampani byl upozaděný. To, že dostal tolik hlasů v Praze, kde svého času byla schopna vyhrát volby i Klausova raketa, na tom nic nemění. |
J. Jurax 13.3.2018 21:03Re: No, No, mladý Klaus byl upozaděný a přesto dostal tolik hlasů ... A jinak bych si dovolil souhlasit s panem Mikuláškem - kdo nechtěl Babiše, zajídal se mu Okamura i nevyhranění Piráti a nechtěl ani levici a nebyl nakloněn klerikálům, nemohl moc jinak. Na pravici nic jakž takž pravicového než ODS stejně není a kdo nechtěl volit eurohujerskou topku, jinou možnost ani neměl. Realisté či Svobodní nejsou reálnou volbou. |
V. Pokorný 13.3.2018 11:03Jestliže budou ODS prezentovat lidi jako pan Fiala, paní Němcová, pan Vystrčil například, tak slavná ODS skončí. To je snůška panáků a, v případě paní Němcové jsem nenašel vhodnéslušné slovo. Kavárenská ODS. Jo, to se na ni hodí. Myslím tím kavárnu tzv. pražskou, abych upřesnil. Uvidím jak ODS vydrží ty její principy a morálka. Nebrat. |
M. Varadinková 13.3.2018 10:28Vynikající analýza Je to cesta, jak by se ODS mohla znovu stát volitelnou i pro mne. Byla jsem jejím skalním voličem od jejího vzniku do roku 2006. Pak se ale Topolánek začal rozkračovat, paktovat s Kalouskem a Bursíkem, okopávat Klause, dělat pravý opak toho, co voličům slíbil a de facto původní ODS zlikvidoval. Členská základna k tomu mlčela, nesesadila ho zavčasu. Poslanci a senátoři za ODS mu dokonce ještě pomohli schválit Lisabonskou smlouvu (přestože měla ODS v závazném usnesení svého kongresu, že nebude předávat další pravomoce do Bruselu). Od té doby pro mne ODS přestala být volitelnou stranou. Slabý Nečas na tom nic nedokázal změnit a Fiala tomu dnes nasazuje korunu. Je to přesně tak, jak autor popisuje, ODS zůstala vězet v minulosti a vůbec nechápe, co jsou hlavní problémy dneška a tudíž ani neumí voličům nabídnout jejich řešení. Není sebemenší důvod, proč by ji pravicový volič měl vůbec volit. Navíc na její hloupé chování po posledních volbách je fakt tristní pohled. |
R. Langer 13.3.2018 11:58Re: Vynikající analýza Ten vývoj ODS vidím stejně. Bohužel. |
S. Ševeček 13.3.2018 13:37Re: Vynikající analýza Pomýlená, zmatená a svedená - dnešní ODSI. |
Ś. Svobodová 13.3.2018 10:24Psala jsem to už včera Nic z toho nepomůže, pokud ODS nedokáže svou ideu prodat lidem. Paní Němová, Fiala, Kupka - všichni bez základního předpokladu úspěšného prodeje - chybí jim charisma a pozitivní emoce z nich vyzařují asi jako z R2-D2. |
M. Varadinková 13.3.2018 10:31Re: Psala jsem to už včera Hlavně tu ideu, která je poptávaná, vůbec nemají. |
F. Svoboda 13.3.2018 9:59ODS převezměte temata, které jsou občanům vklastní ! Je to zejména obsaženo v bodu 1. uvedeného článku. Stačilo by však opsat program rakouských lidovců,. zejména hájení zájmů našeho národa před arabskými a africkými vetřelci. Jednak by ODS vzala vítr z plachet Okamurovi a zvýšila by svůj voličský potenciál na dvojnásobek. Rovněž i veto likvidaci prasečáku v Letech by bylo částečně přínosné !!! |
M. Pesat 13.3.2018 9:40zbytecne dlouhe, chybi tah na branu zbytecne dlouhe, chybi tah na branu, ale v mnohem lze se soudruhem Brichackem souhlasit. Takze podekovani za clanek. Jen se obavam, ze mladenec/mladi jej omlouva/ si nepovsiml jedne veci. PRAVICE, tedy tzv. ceske "pravice", ta nikdy v CR nebyla/neni a NEBUDE, stejne jako pravicaci. Cesky "pravicak"=modrobolsan=pravicak pouze hubou=pravicova retorika a ciny/chovani tech nejfanatictejsich/nejhorsich bolsanu. Prvice/pravicovost, soudruzi, to je ona protestantska moralka, kterou modrobolsani tak zdiskreditovali, jako koneckoncu vse o co se otreli. Takze protestantska moralka, soudruzi, = vyssi princip mravni. To nejsou blbe kecy a mobilizace, to je state of mind, to se zije. On totiz soudruh Brichacek/autor nezapre z jake lihne vyrostl, takze podstata cehunskeho "pravicaka" mu zustala, tedy obraz nepritele, coz je dedictvi ktere modrobolsani prevzali od svych strasich rudych brachu a party Lzi a nenavisti se kterymi si dnes notuji. Takze soudruh Brichacek navrhuje, jako "zmenu" vymenit jednoho "nepritele" za druheho, dat k ledu marxisty a stavet barikady proti neomraxistum."BINGO" Kdyz soudruh autor zminil soudruha Chingiskhana, tak ten mel ideologie/nabozenstvi v pazi, nechal kazdeho zblbleho tmare/panbickare na pokoji, at si veri na co chce, ALE !!! nesmi se montovat do statu/vlady/svetskych zalezitosti. Ja bych rekl, ze soudruh Babis se od toho mongolskeho soudruha poucil. Cest :-) |
E. Kovářová 13.3.2018 9:48Bože, vy jste kecal...! Ale na druhý pohled jste i legrační :-) |
E. Kovářová 13.3.2018 9:39Souhlasím s autorem a děkuji ODS už není konzervativní pravicová strana a nemít mladého Klause, Černochovou a pár dalších, tak má nula nula nic... Nemyslím si, že by v ODS nebylo pár dobrých lidí, ale ti žraloci ve vedení si ve straně hrají "jánabráchismus" a nikoho nového mezi sebe nepustí. Však se podívejte, kde skončil Václav Klaus ml.? Jak to, že není ve vedení, když straně přidal tolik hlasů. Fiala z něho má strach, tak mu hází klacky pod nohy a ti další brontosauři taky. Já jela schválně hodit hlas až do Prahy, abych ml. Klause podpořila, a takových nás bylo hodně, ale strana se houževnatě brání... Jim to vyhovuje, berou prebendy a zodpovědnost žádná... A ten Fiala je úplně odpornej a Udženia taky, jsou to "divnolidi" a je těžké s takovými ještěry něco dělat. Můj hlas letos pro ně byl posledním, Klausovi nepomohl a tyhle posílil. Jen se divím Němcové, že z nich zblbla taky, za pultem v knihkupectví bych ji viděla radši. Tahle ODS si podřezává větev, ta už ty hlasy, co teď měla nedostane... |
J. Schwarz 13.3.2018 12:47Re: Souhlasím s autorem a děkuji Praxe dnešní ODS je podobná té komunistické - získat dost hlasů pro pohodlný život pár bafuňářů a stranického aparátu. Na cokoli jiného se/re pes. |
P. Chládek 13.3.2018 9:37Současná ODS je směšná a trapná. Ta budoucí - Břicháčkova - semknutá okolo Zemana, s Klausem ml. v čele se spojí s Pitomiem a vytvoří ve střední Evropě moderní asijskou diktaturu v putinovském stylu... |
E. Kovářová 13.3.2018 9:46Re: Napůl máte pravdu, současná ODS je směšná a trapná, ale ve zbytku se mýlíte. Klaus se aspoň nebojí práce a zodpovědnosti... A ještě k tomu Putinovi - tak jako dnes není západ, co byl západem, tak je to i s východem, vědí? Rusáky jsme nenáviděli všichni, ale myslím, že pokud sem dovalí ty masy z Afriky, ještě budeme rádi za "ruského bratra", to si pište! |
I. Schlägel 13.3.2018 10:01Re: On nám ruský bratr pomůže s našimi eventuálními problémy s migranty? Proč by to dělal? Proč už to nedělá teď a nepomáhá aktuálně třeba ve Švédsku či Itálii? |
P. Chládek 13.3.2018 10:28To jsou velmi na omylu, milostivá. Můžou tu prosím jich pěkně vypovědět, co že to ten mladej Klaus vykonal, kromě mlácení pantem, lhaní a draní se ke korytu? Pravda, alespoň nekrade tužky.... A toho "ruskýho bratra" si strčej vědí kam. Však on jim ještě "vokáže" co je zač... |
M. Baloun 13.3.2018 9:17Trefa přímo na komoru
|