19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

ÚVAHA: Pohled na migranty očima libertariána

Teorie praví, že stát zpravidla řeší problémy, které sám způsobil či do kterých nemá strkat nos, zatímco zanedbává řešení problémů, které by měl řešit z podstaty své existence.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Novák 4.3.2018 13:43

Důvodem "migrační krize" jsou peníze.

Zvýšením počtu obyvatel dojde ke zvýšení spotřeby a tím k vyšším ziskům, popř. k další možnosti převádět veřejné peníze do soukromých kapes. Už jsem zde několikrát psal, že aby to stálo za to, musí do Německa přijít desítky milionů migrantů. Jaroslav Bašta v komentáři k nové knize německého sociálního demokrata Thilo Sarrazina pro server První zprávy.cz napsal (cituji z Parlamentních listů): „Při zachování dosavadní dynamiky v letech 2016 a 2017 se tedy dá předpokládat, že k roku 2040 počet uprchlického obyvatelstva a jejich potomků dosáhne počtu kolem 25 milionů osob. V případě, že by se zvýšil na 0,5 milionu ročně, by to bylo 45,5 milionu, tedy více než polovina dosavadních německých obyvatel. Jen pro pořádek dodávám, že při návratu na úroveň roku 2015 (příliv 1,2 milionu) by to již dosáhlo 90 milionů, takže Němci by se v roce 2040 stali ve své zemi menšinou“. Myslím, že to je cíl imigrační politiky. A když přijde do Německa dejme tomu těch 45,5 milionů nových spotřebitelů (jako pracovní síly nejsou potřeba, zboží se dá dovézt z druhého konce světa), vydělá se na tom. Ale když mimo to do zemí V4 přijde dalších dejme tomu 20 milionů nových spotřebitelů, vydělá se na tom víc. Co to udělá s Německem nebo s jinými zeměmi EU se neřeší. Ti, kteří stojí za "imigrační krizí" v pozadí, v Evropě ani nebydlí nebo se mohou snadno odstěhovat. Takže kvót nebo nějakého jiného způsobu nátlaku se nezbavíme, je potřeba se jim postavit. Nejde o boj s nějakou ideologií nebo náboženstvím. Jde o boj s penězi. Musíme se postavit penězům a odkázat je na patřičné místo. Pokud budou peníze vždycky v první řadě, Evropa bude zničena.

M. Prokop 4.3.2018 16:23

Ano.

"k další možnosti převádět veřejné peníze do soukromých kapes."

Peníze budou VŽDY v první řadě, ale je nutno dávat pozor, aby jich bylo co nejméně v pařátech státu.

J. Vintr 4.3.2018 17:51

Re: Důvodem "migrační krize" jsou peníze.

Jenže od jistého bodu už příjem peněz do státní kasy nepokryje výdaje, spojené s prokrmováním milionů příživníků. A jak je přestanou krmit, začnou se obsluhovat sami. Na tom už nikdo nevydělá.

D. Švik 4.3.2018 9:54

Pomoc machometánům

Jediná skutečná pomoc machometánům, je zbavit je ISLÁMU. A to není z celé řady důvodů možné. Všechno ostaní jsou jen neomarxistické tlachy, arogantně vydávané za libertiánství.

A. Pakosta 5.3.2018 11:49

Re: Pomoc machometánům

Ano, máte pravdu. První a největší obětí zrůdné Mohamedovy ideologie jsou její vlastní vyznavači. Nejhorší je pak na tom to, že je to neodradí od vyznávání a šíření dotyčné ideologie.

D. Švik 4.3.2018 9:34

Argumentačně zdatný Kříž

na příspěvek o hnoji islámu, který je podpořený verši z Koránu, odpoví, že jsem nikdy žádného machometána nepotkal...z čeho ta nebohá duše tak soudí? Z toho, že mu pravda o islámu prostě nevoní? Procestoval jsem Evropu křížem krážem, v současnosti můj bratr žije v Londýně a mám zprávy o stavu tohoto islamizovaného města přímo z první ruky, studoval jsem historii islámu a život Mohameda a velice, velice pečlivě jsem studoval Korán, ten výpotek paranoidního mozku. Kríž však má argument- nikdy jste žádného machometána nepotkal. Jo právě , že potkal a islám není nic jiného, než absolutní ohrožení mých tří velkých negativ- práva života, práva vlastnictví a práva svobody. Je zajímavé, že to osoba, která se prohlašuje za libertiána,nevidí a nechápe. Na druhé straně libertiáni si svobodu již deávno spletli z Pravdoláskařstvím , čehož je smutný důkaz tristní stav SSO. Takže znova a jednoduše, aby to pochopil i úplný debil-

"Pane, přicházejí machometáni" "Co chtějí?" "Azyl, utíkají před islámem" "Co nám přinášejí?" "Islám!"

M. Krátký 4.3.2018 7:55

Dnes v noci jsem se vracel z Bulharska autem

byli jsme si zalyžovat v www.banskoski.com a celkem oprávněně jsme očekávali zdržení na srbsko-maďarské hranici - vstup zpět do Shengenského prostoru - trvalo to 2,5 hodiny - popojíždění a důkladné prohlídky - fyzické i dokumentů. Na druhé straně do Evropy jsou vpouštěny statisíce muslimských teroristů - z humanitárních důvodů = rozuměj z lidské blbosti nazývaní běženci.

M. Krátký 4.3.2018 8:00

Re: Dnes v noci jsem se vracel z Bulharska autem

a ve zkratce doplňuji - Bulharsku a Rumunsku jsou házeny klacky pod nohy idioty z Bruselu - aby se tyto 2 civilizované evropské státy zařadily do Shengenského prostoru právě proto, že jsou připraveny na 100% nevpouštět tyto muslimy dál do Evropy na rozdíl od Španělska, Itálie a Řecka - kudy jich proudí ony statisíce zcela volně.

J. Fridrich 4.3.2018 7:10

Problém migrace a imigrantů bych zjednodušil - je to

Problém migrace a imigrantů bych zjednodušil - je to přece všechno o jejich MNOŽSTVÍ a CIVILIZAČNÍM OKRUHU odkud k nám a do Evropy, Ameriky, Austrálie - tedy obecně na Západ přichází. Víme, že pohyb lidí mezi státy Západu bývá bez problémů, také příchozí např. z Ukrajiny, ale i Vietnamu a pod. je bezproblémový. Musíme tedy nekorektně, tedy pravdivě říci - problém je s muslimy z arabských zemí Středního Východu a z Afriky.. Civilizační úrovně a vyspělost jednotlivých etnik, zemí, států, lokalit-tedy lidí žijících v dnešní době na naší planetě je RŮZNÁ a mnohdy velmi odlišná. Stupnice hodnot, rozvoj společnosti, její kultura, hygiena, tolerantnost, vztah k ženám, k dětem, schopnost akceptovat jiné pohledy na vývoj světa-to vše je velmi ODLIŠNÉ v různých částech světa. Konkrétně země tak zvaného Západu, tedy křest'anské, Euro-Atlantické civilizace jsou nepochybně vyspělejší a to nejen ve vědě, technice, technologiích-ale právě v uspořádání své společnosti, hlavně v její humánní podobě, demokracii, práv a svobod svých občanů.V jiných částech světa jsou zcela jiné hodnoty a je zajímavé, že když přijdou k nám, tak místo spokojenosti a vděku za nový domov přináší až nepochopitelnou NENÁVIST. Raději tedy tyto světy nesměšovat-a když už, tak jim pomoci u nich doma, ale pozor na jejich přemnožení. Uskutečnění této záchrany Evropy půjde jen změnou vůdců hlavních Evropských zemí a ve vedení EU v Bruselu..

P. Vanura 4.3.2018 16:47

Kromě muslimů přinášejí nebezpečí i černoši ze subsaharské

Afriky. Zejména ovšem ti muslimští.

P. Portwyn 3.3.2018 18:49

Trochu off topic

ale jde o stejnou osobu - pana Romana Kříže, nebo je to shoda jmen?

"Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy, obor Mezinárodní vztahy. (...) Byl mj. členem Celostátního studentského stávkového výboru, první parlamentní „Komise 17. Listopadu“, členem AS PF UK, AS UK, poradcem poslaneckého klubu Občanského hnutí ve Federálním shromáždění pro oblast bytové problematiky či poradcem Čtyřkoalice pro otázky ICT ve veřejné správě."

Zdroj: http://www.libertarianskyinstitut.cz/nas-tym/

R. Kříž 3.3.2018 19:50

Re: Trochu off topic

Ano, to jsem já, copak? Nelíbí se vám něco? Nějaké výhrady? Nebo když nejde smysluplně napadnout text, tak se zaměříme na autora a zkusíme ho dehonestovat?

Fakt nemám v životě, za co bych se styděl. Nebo o něčem víte?

P. Portwyn 4.3.2018 9:51

Re: Trochu off topic

Netuším,kde vidíte nějaké "napadení".

Na neutrální otázku s daty z Vašeho oficiálního profilu jste vyletěl jak postřelený. Patrně k tomu máte nějaký mně neznámý důvod, jinak byste reagoval normálním "ano".

P. Rudolf 3.3.2018 18:33

Tak přesně tohle plané teoretizování

až pohádkově nesmyslné bájení je totálně mimo realitu a s ní i naprosto neslučitelné.

Tady vidíme, proč takoví "svobodní" jsou už léta schopní ve volbách dosahovat maximálně oněch krásných 1,5%. A to nemluvím o jejich reálném chování, ve kterém proklamovaná svoboda a tolerance nemá žádné místo. Lidé to vidí a nevěří jim a proto na ně vystrkují řiť, jako Mach v Bruselu na Ódu pro radost.

B. Hančl 3.3.2018 19:04

Re: Tak přesně tohle plané teoretizování

Oni jsou vůl.

R. Kříž 3.3.2018 19:53

Re: Tak přesně tohle plané teoretizování

jistě... zcela "relevantní" argumenty.... :)

P. Rudolf 3.3.2018 21:07

Re: Tak přesně tohle plané teoretizování

Dobře, tak jen namátkou:

"Můžeme naší vrchnosti zakázat platit neziskové organizace. Ať je platí soukromé subjekty za svých peněz, ať je každý solidární za svoje. Solidarita za cizí peníze není žádnou solidaritou."

Nonsens, totální pitomost. Celý Euro-Atlantický svět, včetně politiků, už dávno pochopil, že soukromé subjekty jsou schopny spoustu úkolů plnit daleko efektivněji, kvalitněji a levněji, než stát sám. Jen je třeba si pohlídat, aby si z toho někdo neudělal podnikatelský projekt. To velmi dobře (i když jistě ne ideálně) splňují tzv. Neziskovky. Proto vlády čím dál víc přenášejí spoustu svých povinností právě na ně. Stanovit jim přitom přesná pravidla není žádný velký problém. A ono to, Kříži div se, funguje.

Člověk však samozřejmě není dokonalý a tak i tento systém má své příživníky.

A takhle bych mohl u vašeho článku pokračovat až do nevím kam.

J. Schwarz 3.3.2018 21:14

Re: Tak přesně tohle plané teoretizování

Člověče, to jste tak blbej nebo to hrajete? Klidně vám udělám "neziskovku" i z podniku který dosud vynášel miliardy! Stačí si vybavit kanceláře, postavit "školicí střediska" v lukrativních destinacích, nakoupit firemní letadla, vrtulníky a auta, zaměstnancům pak zvednout platy, dát dbouměsíční dovolenou, různé benefity, odměny, diety, služební byty, konzultace s "kolegyů na Novém Zélandu, z milenek nadělat ředitelky a ještě si tím získat obdiv ve "vyspělé Evropě" za správný přístup k právům žen a genderové rovnosti...

M. Prokop 3.3.2018 21:19

Re: Tak přesně tohle plané teoretizování

Nehraje to.

P. Portwyn 3.3.2018 16:43

V ideálním světě libertariána

státy vůbec neexistují, tudíž migranti si cárají po světě, jak se jim zlíbí, pokud na to mají.

Soudy jsou v ideálním světě libertariána soukromé komerční instituce (to jsem si nevymyslel), tudíž nějaké volání po soudní spravedlnosti je zcela irelevantní. Rovněž v ideálním světě libertariána existuje jediný zákon: každý ať si dělá, co chce, a poškozený může pachatele žalovat, pokud na to má (ani to jsem si nevymyslel).

Jinými slovy, ideální svět libertariána je stejná zhovadilost, jako ideální svět komunisty. Extrém je extrém.

P. Portwyn 3.3.2018 16:51

Re: V ideálním světě libertariána

Ještě dodatek: pokud se NElibertariáni (například nějaký Abdul et comp., nebo i banda zlodějů) sdruží a rozhodnou, že libertariánům zakroutí krkem a seberou statky, pak libertariáni

a) sdruží se a vše kolem obrany rozhodují hlasováním, přičemž než se dohodnou, jsou mrtví

b) sdruží se a obranu svěří nějakému velení, čímž svět přestává být ideálně libertariánským (fuj, velení, fuj, organizace)

c) v zemi žijí i nelibertariáni, kteří libertariány přehlasují a zorganizují obranu.

Skutečný libertarián, tedy není-li chuďasem, může existovat pouze ve společnost (fuj, společnost), která mu zajistí bezpečnost. Ve společnosti, která není libertariánská.

R. Kříž 3.3.2018 17:31

Re: V ideálním světě libertariána

tak dal jste si evidentně práci, jen jste mimo. Na ten odkaz na libertariánsou demokracii jste se podíval?

Ne každý libertarián je anarchokapitalista a v anarchkapitalismu by to nefungovalo tak, jak jste si vybájil, abyste to shodil.

Hezký den

P. Portwyn 3.3.2018 18:04

Re: V ideálním světě libertariána

Pokud myslíte stránku "Definice Libertariánské demokracie", tak to je snůška idealistických frází. Jako člověk pamatující marxismus a multikulturalismus mám k idealistickým frázím silnou nedůvěru.

"Ideální svět libertariána" beru jako libertariánství dotažené do konce.

Jo a nevybájil. Přečetl - na Psu, na D_fensovi i jinde.

Pěkný den!

D. Švik 3.3.2018 16:12

Kříž mi připomíná

filosofa, který rozdává moudra na horní palubě Titaniku, zatímco ti dole, již dávno čerpají vodu. Níže se rozčiluje, jak může někdo házet machometány, do jednoho pytle. No oni se tam naházeli sami, tím, že věří, že pedofil, vrah, násilník a lupič rozmlouval s Archandělem Gabrielem , kterýžto mu nadiktoval tyto verše míru- Zabíjejte je všude, kde je dostihnete...

A je vám předepsán také boj i když je vám nepříjemný...Nechť si ti, kdož nevěří, nemyslí, že odklad, který jsme jim povolili,

je pro ně dobrý; povolili jsme jim odklad jen proto, aby hříchy své

ještě rozmnožili, a je očekává trest zahanbující....Muži zaujímají postavení nad ženami proto, že Bůh dal přednost jedněm z

vás před druhými, a proto, že muži dávají z majetků svých ...Prokleti budou, kdekoliv se octnou, a budou zajati a bezohledně zabiti...takovýchto lahůdek je ten hnůj, kterému machometáni říkají Korán plný.

R. Kříž 3.3.2018 17:34

Re: Kříž mi připomíná

vy zato připomínáte člověka, který v životě muslima nepotkal a fakt, že těch asi 1,5 či dvě miliardy muslimů zjevně nezabíjejí ostatní na potkání, vás asi taky neobtěžuje :D

Hezký den :)

J. Schwarz 3.3.2018 21:21

Re: Kříž mi připomíná

Nicméně faktem je, že z těch 1,5 či dvou miliard machometánů ani jeden nebude libertariánem... Ona ani většina nacistů osobně neplynovala židy. Troufl bych si říct, že většina nacistů byla v soukromí zábavnými společníky, v případě žen citlivými a něžnými manželkami či milenkami. Dá se z toho vyvodit, že by se libertarián s nacistou snadno shodl?

J. Pleva 4.3.2018 19:58

Re: Kříž mi připomíná

Na potkání jen někdy, a jinak jen jakmile se dostanou ke kudle...

Z. Frys 3.3.2018 15:37

Souhlas s článkem

jen bych připodotknul, že primární příčinou je koncepce "sociálního státu", která se jako mor rozlezla po evropském kontinentu. Důsledná dekonstrukce "sociálního státu" řeší nejen migrační problémy. Ovšem v socfašistické EU se dá likvidace "sociálna" jen stěží očekávat.

I. Mertl 3.3.2018 13:58

To přece není

žádné skutečné doporučení k řešení. Jakkoli se dá v zásadě souhlasit s některými zásadami libertariánů, tak výsledky jejich snažení jsou jen slova, slova, ... . A tomu odpovídá i jejich postavení ve společnosti.

M. Prokop 3.3.2018 15:56

Re: To přece není

Jejich postavení ve společnosti odpovídá tomu, kolik lidí je schopno a ochotno převzít za sebe odpovědnost.