23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

EVROPA: Nebezpečí domnělá a reálná

Časopis Respekt z 19. února přinesl velmi zajímavý článek. Reportéři Respektu si dali tu práci, aby se pokusili vyhledat lidi, kteří radili zabít novorozeného chlapečka jménem Ibrahim, který se narodil na severní Moravě a jehož fotografie byla zveřejněna spolu s fotografiemi jiných malých dětí zrozených v tomtéž městě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Packa 28.2.2018 23:04

Rasismus existuje ať chceme nebo nechceme. Na Slovensku se už rodí geneticky poškození obyvatelé s IQ 60.

J. Václavíková 28.2.2018 19:57

Re: Proč VOBR ? Ten píše z 99% pod úvodníkem.

Autor: J. Kanioková Datum: 7.8.2017 23:26

Nesnáším to urážení druhých lidí..:

Každý jsme nějaký..

J. Jurax 28.2.2018 19:44

Re: Prosím, slušní diskutéři

No, Vobr je diskutér diplomaticky řečeno originální, ale úrovně frau Netzer nedosahuje ani omylem. Být Vobrem, cítím se uražen :-)

P. Aron 28.2.2018 18:43

Re: Fakta? Měl byste je tedy ctít, autore.

Přesně tak.

J. Jurax 28.2.2018 18:18

Re: Totálně pitomé

No, byl jsem v Británii a Francii. A nedaří. Místy jsem se cítil dost mimoevropsky.

Mimochodem - co rozumíte pod pojmem integrace? Lze se setkat s definicemi všelikými, z nichž nejmírnější je ta, že postačující podmínkou k nazvání muslima integrovaným je, že neprovozuje kriminální aktivity, učí se jazyk hostitelské země a je ochoten akceptovat, že ne každá žena s nepokrytou hlavou a sukní nad kolena je prostitutka.

A. Nový 28.2.2018 17:44

Re: tak by me zajimalo, soudruzi

přiblblou otázku,

A. Nový 28.2.2018 17:42

Re: tak by me zajimalo, soudruzi

Soudruhu nedovzdělaný komunistický pingle, na vaši přiblblou kdo z vás viděl živého muslima/Araba, dopovím otázkou: Už jste viděl živou černou mambu? Prý je velmi útočná a taky hodně jedovatá. Věříte tomu? :-))

T. Hraj 28.2.2018 17:22

Re: Věděli jsme tohle už před lety!

Chtěl jste asi napsat před Lisabonem.

P. Han 28.2.2018 16:37

Re: Věděli jsme tohle už před lety!

Vždyť vám taky bylo před Listopadem dobře. A teď děláte, co můžete, aby vám bylo zase tak. Z jedné řiti jste přeskočil do druhé.

J. Zima 28.2.2018 14:59

Re: tak by me zajimalo, soudruzi

Měl jsem na mysli především policejní metody a režim stanného práva. Můžete za to dosadit sovětský nebo jiný podobný reežim. Chtěl jsem jen říci, že s demokratickými metodami se v takovém prostředí pohoří. Ostatně si to už dávno vyzkoušeli na Sicílii. Tisíc let se tam nepodařilo zlomit moc mafie. Až Mussolini to podobnými metodami na čas dokázal. Jenže po porážce se kriminály otevřely a bylo zase vše při starém.

J. Kanioková 28.2.2018 14:27

Re:

Policejní zdroj pro Janouch: "Nesmysl" nesmí vysílat žádné signály-http://www.friatider.se/polisk-lla-till-janouch-nonsens-att-inte-l-mna-ut-signalement

S. Netzer 28.2.2018 13:57

Re: "ten osel nad vámi"

Zato příspěvky o "vzestupu populistického práva, vítězných spisovatelích Pulitzerovy ceny, vykonávání jednoho z největších vlivů, Egypťanského státu, host-pracovnících nebo guest- pracovnících" to je jiná kvalita! Jak po stránce obsahové, tak i po stránce jazykové.

Byl by hřích je ignorovat!

J. Kanioková 28.2.2018 13:43

100% souhlas

J. Kanioková 28.2.2018 13:39

Proč VOBR ? Ten píše z 99% pod úvodníkem.

zato JFPN = Netzer, Rudolf, Václavíková, to jsou sluníčkáři, vítači

J. Kanioková 28.2.2018 13:36

Jste ubožák

J. Kanioková 28.2.2018 13:33

Naprosto přesně !

J. Kanioková 28.2.2018 13:31

Totálně pitomý je váš příspěvek

J. Kanioková 28.2.2018 13:31

Baví vás ironie ?

J. Kanioková 28.2.2018 13:30

"ten osel nad vámi"

nepoznáte ironii ? A Rudolfa je třeba naprosto ignorovat. Ty jeho komentáře jsou pošahané..

V. Kain 28.2.2018 13:07

Re: Totálně pitomé

Rudolfe ona je ta integrace právě ve vámi jmenovaných zemích vidět v plné nahotě.Muslim se nikdy nebude integrovat i kdyby jste se tady 100x dušoval.U vás to vypadá na patologickou úchylku.Jo,a ten osel nad vámi,ten se taky vyvedl.

L. Kubeš 28.2.2018 12:58

I naše policie perlí !

Jak se ukázalo, žádný zatykač Interpolu na toho zadrženého Kurda neexistuje, nějaké superaktivní policejní pako se jen chtělo předvést. Pokud to ovšem není horší, a ta akce byla zinscenovaná nějakou cizí tajnou službou !

L. Kubeš 28.2.2018 12:54

I naše policie perlí !

L. Kubeš 28.2.2018 12:53

Re: Totálně pitomé

Tradiční Rudolfova propaganda, nic víc !

M. Pesat 28.2.2018 12:50

Re: tak by me zajimalo, soudruzi

"Z toho plyne, že vynutit si dodržování zákonů v takovém prostředí je iluze. To byste musel zavřít značnou část těch lidí a nastolit policejní režim podobný nacistickému."

Ani nahodou nacistickemu, presna kopie jejich systemu, jenom "bez boha"=sekularni. Presne jako to udelal Mustfa Kemal/Atatturk v Turecku a Rusove/komuniste v SSSR se svymi muslimy.V prvni fazi tvrda/bezohledna diktatura, to je ale v muslimskem state bezna. A postupne uvolnovani. Rusko/SSSR/post SSSR prece jsou jasnym dukazem ze to jde, a v historiky v kratke dobe, jiz v druhe generaci. Koneckoncu i byv. Jugoslavie ci Albanie to udelaly uplne stejne. A kosovky/makedonsky/bosensky muslim je uplne jiny/ve smyslu fanatismu/militantismu/ nez muslim z Pakistanu/Afganistanu/Saudske Arabie. Stejne tak Turci z mest, to jsou vetsinou liberalni verici. Nejvetsi nebezpeci militantismu hrozi prave v mistech velke koncentrace/no go zones, kde smozrejmne panuje atmosfera strachu. To neni ze jsou tak kovani muslimove, oni se zkratka boji o zivot. Jeden hlida/praska druheho.

Cest :-)

J. Zima 28.2.2018 12:46

Re: Totálně pitomé

Ta se tedy daří. Doporučuju návštěvu třeba Small Heath v Birminghamu. Tam se budete cítit jako doma v Bagdádu.

Dále např. švýcarské statistiky ukazují, že 70% muslimských imigrantů ani po pěti letech neumí téměř ani slovo z některého z místních jazyků a dobrá třetina jsou negramotní i ve své mateřštině.

Vy totiž ve své multi-kulti zaslepenosti vidíte jen tu malou část, co např. provozuje nějaké obchody nebo občerstvení a jakž takž se sami živí (ale i těm by více líbilo právo šaría než místní zákony). Tu drtivou většinu, co se nechává živit a ještě jsou frustrováni z toho, že se nemají tak dobře jako místní s tou moc do styku zatím nepřijdete, leda když jezdí na černo ve vlacích a MHD a revizoři dělají, že je nevidí (vlastní zkušenost z Německa). Když však jich bude určité množství, tak začnou klást požadavky jako už se to leckde děje. Pak už budete jen hloupě zírat, ale to už bude pozdě.

J. Lambert 28.2.2018 12:37

Neverte

Neverte, pratele, zkusenostem nemecke, franzouske a britske policie, neverte zpravam bezpecnostnich sluzeb jmenovanych zemi, neverte zkusenostem lokalnich politiku jako je napr. Hans Buschkowski! Ti vsichnio Vas chteji jen manipulovat a stvat proti integtracechtivym muslimum, kteri oteviraji sva srdce nasi evropske a potazmo zapadni civilizaci a jsou uz dnes garanci vaseho stastneho, materialne zajisteneho stari! Neverte tzv. zdravemu rozumu a uz vubec ne sile tzv. zkusenosti - obe je jen mamenim dabelskym!

J. Zima 28.2.2018 12:25

Re: tak by me zajimalo, soudruzi

Viděl jsem jich hodně a s některými i pracoval v Africe, Evropě i Americe. Je pravda, že těch opravdových militantů je asi v poměru k ostatním velmi málo. Já jsem třeba žádného takového asi vzhledem k prostředí ve kterém jsem se pohyboval, nepotkal.

Ovšem i muslimové vzdělaní na západních univerzitách jinak slušní a příjemní lidé se rázem změnili, když byla zmínka o Židech a nebo (jako jsem to jednou neprozřetelně udělal) se zmíníte, že nevěříte v žádného boha. Rázem bylo vidět jejich pohrdání a jejich vztah ke mně se jaksi změnil. Tam někde se bere ten pocit nadřazenosti nad nemuslimy a to také vysvětluje tichou většiny (opět ne všech) muslimů islámským teroristům. Jako příklad lze uvést teroristu z Paříže Abdeslama, který se přes měsíc skrýval v bruselské muslimské čtvrti Molenbeeku a nikdo ho neudal i když o něm musely vědět minimálně desítky lidí.

Z toho plyne, že vynutit si dodržování zákonů v takovém prostředí je iluze. To byste musel zavřít značnou část těch lidí a nastolit policejní režim podobný nacistickému.

P. Rudolf 28.2.2018 12:13

Re: Věděli jsme tohle už před lety!

Že vám už dobře bylo, a to před Listopadem, o tom nepochybuji ani vteřinu.

P. Rudolf 28.2.2018 12:08

Totálně pitomé

Zajeďte si autore do Německa, Francie či Británie, a uvidíte, že u naprosté většiny muslimů se integrace daří. To, že jistá část z nich se jeví jako špatně integrovatelná, na faktu nemění vůbec nic.

S poslední vaší větou ale naprosto souhlasím: Berte relevantní fakta vážně, mluvte pravdivě, čímž nebudete svými bláboly přispívat k rostoucímu chaosu.

Z. Lapil 28.2.2018 12:08

Re: To by mne tedy zajímalo, jaký je smysl článku.

A co kdybyste se zkusil zamyslet a rozhodnout sám? Článek především upozorňuje na chyby, které lze v tom rozhodnutí udělat.