20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

GLOSA: Školy jako terč

Kdykoliv se stane takový průšvih jako ve středu na Floridě, reakce se dělí podél známé barikády. Jedni (zjednodušeně levice) tvrdí, že problém je v hlavni, ze které se střílelo – v její dostupnosti a snadnosti, s jakou k ní pachatel přišel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 19.2.2018 23:32

Judith Bergmanová

švédská novinářka, spisovatelka, právnička, politická analytička - https://twitter.com/judithbergman?lang=cs -- http://jdem.cz/dvatr6

Její "Pravá otázka": Proč Američané nemají na školách ozbrojené stráže na ochranu dětí, jako to dělají v Izraeli? Pokud můžete chránit vládní budovy a firemní budovy, zejména banky, proč nemohou ozbrojení strážci hlídat i školní budovy?.. Zprávy, které média neposkytují - http://jdem.cz/dvatz6

Izrael je uprostřed hrůzné vlny, o čem někdo mimo Izrael neví, protože mezinárodní média o tom mlčí.

Ačkoli je v Izraeli zřídka popisována jako taková, teroristická vlna trvá již 29 měsíců - od září 2015 až do současnosti. V lednu roku 2018 bylo podle posledních údajů izraelského ministerstva zahraničních věcí celkem 332 teroristických incidentů, což vedlo k jedné vraždě a 16 zraněným. Incidenty zahrnovaly 2 bodnutí / pokusy o bodnutí; 2 střelby; 1 střemhlavý útok; 4 bomby na silnici; 251 kamenných útoků a 45 Molotovských koktejlů.

Většina tradičních médií, které neustále píší o "falešných zprávách", nehlásí o žádném z těchto teroristických útoků, což je ironie, protože nic by nemohlo být víc falešné, než úmyslně vynechat hlášení zpráv. Zejména proto, že se jedná o vynechání, aby se prosadil konkrétní a zákeřný program vykreslování Izraele jako "agresora" a Arabů jako věčných ​​"utlačovaných obětí".

M. Krátký 19.2.2018 15:16

Statistiky jsou na naší straně -

zbraněmi evidovanými jsou páchány minimální počty násilných zločinů, na rozdíl od zbraní neevidovaných, kdy jsou jimi páchány zločiny s téměř 100 % jistotou - stačí se zeptat nejbližšího kriminalistického ústavu - v Praze stejně jako v USA - hezký den

M. Valenta 19.2.2018 15:43

Re: Statistiky jsou na naší straně -

tahle byla např. evidovaná.

J. Kombercová 19.2.2018 16:04

Re: Statistiky jsou na naší straně -

Ano. To ale nemění nic na tom, na co reagujete.

Navíc, tady zaspaly tajné služby, a to fatálně, že?

I v tom Uherském Brodě nemuselo k té tragedii dojít. Jak rodina, tak sousedé upozorňovali lékaře toho člověka na jeho zdravotní stav, policii na to, že je nebezpečný a nikdo nehnul prstem. Těmto tragediím se dalo předejít.

P. Lenc 19.2.2018 9:59

Článek

sice rozumný, ale chybí tady jedna věc.Bezpečnostní služba o tomto magorovi věděla, věděla že chce zabíjet, ale nezasáhla.Asi má moc práce s "vyšetřováním" ruského ovlivňování voleb, potom nezbývá čas na nějaké prkotiny jako je vraždící magor.I to je obrázek dnešních USA.

M. Prokop 19.2.2018 11:56

Re: Článek

To bych přičítal spíš klasickému bordelu, než honění ruských špionů.

A. Alda 19.2.2018 13:17

Není rozumný.

Je to zmatené spojování různých věcí totálně se míjejících, odlišných každou částečkou své podstaty.

M. Valenta 19.2.2018 15:15

Re: Není rozumný.

Je fakt generále, že vaše šavle ani zmatené příspěvky nebezpečnosti americké automatic gun filozofie nedosahují a to se počítám od jara r. 1963, kdy mi táta prozradil, že komunisti jsou svině a svoboda je hlavně za Velkou louží a do dlaně mi vtiskl, snad na podporu svých slov, balíček hollywoodek, k obdivovatelů té země.

P. Rudolf 19.2.2018 8:55

Američané

chtějí snadnou dostupnost zbraní, tak ať se s tím smíří. A bude toho přibývat, neb svět kolem je čím dál nepřehlednější a čím dál víc jedinců se v něm ztrácí.

Mimochodem, ten střelec byl šiit, nebo sunita?

J. Veselý 19.2.2018 9:02

Re: Američané

Američané už se s tím smířili dávno. Představte si, že pořád existují lidé, kteří dávají přednost svobodě před jakýmsi pochybným pocitem bezpečí, které jim stejně nikdo nezaručí.

Takový Obama, který si bez asistence navy seals nedošel ani na záchod, by zakazoval zbraně civilům a vytvářel "no gun" zóny všude, ovšem kromě míst, kde se pohybuje on a jeho rodina a kámoši.

Střelec nebyl šiit ani sunita, byl to magor, jakých jsou ve světě milióny. Až bude stát garantovat, že budou neškodní, může omezovat zbraně. Zatím platí, že jde-li o vteřiny, je policie na místě za pár minut. Takže ta pistole v kapse je pořád to nejlepší, co můžete mít.

S. Netzer 19.2.2018 9:56

"Američané už se s tím smířili dávno"

Takže ti, kteří se s tím šílenstvím nesmířili, nejsou Američani.

J. Veselý 19.2.2018 10:08

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

Pro méně chápavé malé pejsky s malým mozečkem - Američané - myšleno Američané jako národ, nikoliv každý zvlášť.

P. Rudolf 19.2.2018 10:22

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

Takže jen někteří Američané, a ne všichni, že!? Čili poznámka paní Netzer je zcela na místě.

J. Veselý 19.2.2018 11:48

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

Že zrovna vy se ozýváte - váš příspěvek začíná "Američané chtějí" ...

M. Prokop 19.2.2018 11:56

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

:-)

:-P

S. Netzer 19.2.2018 12:09

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

Přeloženo do jiného znakového jazyka, chtěl Prokop říct:

:-))))))))))))))))))))))) 1*****

M. Prokop 19.2.2018 13:02

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

Pro ty hloupější:

Velmi případná pozvánka, agent si šlápl na hrábě.

P. Rudolf 19.2.2018 12:09

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

Jistě že ozývám, neb zpochybněno bylo vaše tvrzení, ne to mé. A to zpochybnění bylo oprávněné, stejně tak, jako by bylo v mém případě. Kdyby bylo.

Tekže umístění toho malého mozečku je evidentní. Ale vy to, při své tradiční schopnosti reagovat na dámu jako hulvát, jistě přežijete.

S. Netzer 19.2.2018 10:47

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

To, že uvažujete kolektivně a ne individuálně, vás vyznačuje jako skutečného pravicového liberála, velký mysliteli s velkým mozkem. :-))))

J. Fridrich 19.2.2018 12:43

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

Američani, to jsme přece my - my obyvatelé desítek zemí, kteří po staletí - a to ti nejubožejší do Ameriky odcházeli s nadějí na nový domov a tam ho nalezli a proto svou novou zemi tak milují.. Amerika ( USA ) zachránila jen ve 20tém století Evropu několikrát - v první svět. válce ( poslala cca 608 000 vojáků a zvrátila patovou situaci ve prospěch dobré strany - a nemusela, byla to Evropská válka ), v druhé svět. válce byla její pomoc velmi významná nejen dodávkami do Velké Británie a SSSR ale i přímým vojenským zásahem - opět nemusela, byla napadena na druhé straně zeměkoule Japonskem v Pacifiku. V " třetí " svět. válce-studené nám přinesla svobodu a otevřela nám svět - to, že toho neumíme správně využívat je NAŠE chyba, ne Ameriky. Myslím, že Evropu zachrání i nyní, po čtvrté, pokud je v Bílém domě státník typu Ronalda Reagana - Donald Trump a ten dá svět do pořádku - gigantickou sílu na to mají, chce to " jen vůli k činům ".. Evropští " měkejši " to neudělají a diktátor euroasijské " Říše zla by zapomněl " odejít..

S. Netzer 19.2.2018 12:57

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

Tu tapetu o "dání světa do pořádku" už znám.

Vymyslete něco nového.

J. Fridrich 19.2.2018 14:03

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

Pro vás je cokoliv zcela zbytečné " vymýšlet ". Pro info - realita, kterou jsem konstatoval, tak ta se nevymýšlí, milá dámo.

V. Lunák 19.2.2018 19:46

Re: "Američané už se s tím smířili dávno"

Necvrnknul jste si?

M. Krátký 19.2.2018 14:52

Re: Američané

pan Rudolf Jezevčici tak rozrajcoval, že oba tady veřejně obcují - že se nestydíte - vy dva - nechte si ti na doma pod dekou a po 22 hodině !!!

J. Chodur 19.2.2018 7:10

Mam napad.

Demokrati a jejich levicovi spojenci chteji kontrolu zbrani. Zrejme maji hruzu ze svych nasilnych tendenci. Doporucuji odzbrojit vsechny co volaji po kontrole zbrani a kteri na sebe takto upozornili. Spoluobcane by jim meli vyjit vstric. Konzervativni lide nechodi masakrovat pokojne obyvatelstvo takze brat jim zbran nema zadny prakticky smysl a navic by se jich to dotklo. Politika je umeni kompromisu, tohle vypada ze by to mohlo radikalne zlepsit situaci k lepsimu a obema stranam by bylo vyhoveno. Konecne vsichni stastni.

J. Vintr 19.2.2018 1:55

Víte proč se takové věci stávají

ve školách, v kině, v kostele nebo na koncertě? A proč si útočník nevybere za cíl třeba policejní stanici? Odpověď je víc než jasná. V tom posledním případě je velká pravděpodobnost, že by si asi moc nezastřílel. Takže pokud by někdo opravdu chtěl, aby se tyhle tragédie ve školách už nikdy neopakovaly, stačilo by úplně jednoduché preventivní opatření. Doporučit, nebo nařídit učitelům, aby chodili do školy ozbrojeni. Jsem si jistý, že by ty zbraně nikdy nemuseli použít

P. Dvořák 19.2.2018 4:03

Re: Víte proč se takové věci stávají

S nožem v ruce projdete kordonem těch, kteří by vás bez něho utloukli.

R. Langer 19.2.2018 6:40

Re: Víte proč se takové věci stávají

Ano, útočníci si dokonce velice často cíleně vybírají no-gun zóny.

M. Drašner 19.2.2018 8:24

Re: Víte proč se takové věci stávají

Nejde jen o školy. Ono to vypadá, že prostý název "Gun-free zone" líká magory všeho druhu. Zajímavé ovšem je, že o tom poslední střelci bylo okamžitě známo, že jde o extrémního nacionalistu. Pokud by křičel "Alláh akbar!", jednalo by se se nejspíš o psychicky narušeného utlačovaného jedince, který nemá s islámem nic společného.

J. Vintr 19.2.2018 9:39

Re: Víte proč se takové věci stávají

Jakékoliv omezování vlastnictví a nošení zbraní pro normálními občany vždycky nahrává zločincům. Je to dokázáno i praxí.