18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

IZRAEL: Válka s mloky

Jsou roztaženi široko daleko. Vládnou íránskému lidu, přímo či nepřímo zasahují do poměrů v Iráku, Sýrii, Libanonu a Jemenu. Íránští ajatolláhové a jejich politický vliv a vojenská přítomnost. Chovají se jako Čapkovi mloci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Novak 17.2.2018 15:21

Re: Paměť je nezbytná

Ale proč je tam ten neklid?! Bojujeme, prý, proti islámskému radikalismu. Ten se ale nešířil z Iráku ani ze Sýrie, ale šíří se ze Saudské Arábie. Proč je tedy Irák a Sýrie díky americké politice a invazím v troskách, zatímco SA se hřeje na výsluní naší přízně? V Bagdádu i Damašku směly ženy studovat, nemusely chodit zahalené, kostely stály vedle mešit, neexistovala žádná mravnostní police, křesťané mohli vykonávat veřejné funkce. Přesto Amerika tyto režimy ničí. Zatímco v SA nemůžete být křesťanem, ženy nesmí bez souhlasu muže ani studovat, cestovat. Vadí tam dokonce i kříže na dresech Realu Madrid! A s tímto režimem se Amerika léta peleší. V čem je rozdíl? V otázce podpory palestinské věci. Baasisté v Sýrii i Iráku výrazně podporovali palestinskou věc (jako Kaddáfí). Proto musí být ty země destabilizovány. Saudové na palestinskou věc kašlou, proto se tam tancují šavlové tance. Sionismus je cizorodý prvek, který byl nacpát do arabského těla, a to jej nechce.

M. Steiner 16.2.2018 22:51

Re: Paměť je nezbytná

Takový klid jako v Syrii a jinde. Místo zemědělské půdy poušť. Bažiny s malárií. Objektivně přítomost Židů zabraňuje tomu, aby se tam Arabové nepobíjeli tak jako v Sýrii.

Vaše averze vůči USA nanejvýš svědčí o tom, že litujete, že diktatura proletariátu nezvítězila v celé Evropě například ve Francii, Italii, Beneluxu atd. To bychom se dneska měli tak jako v KLDR. Požádejte tam o politický azyl.

M. Steiner 16.2.2018 22:40

D Novak 721

Sionisti a američtí imperialisti, reakce hnusná! Jste asi bolševik s myšlením z 50. let. Budete oslvovat 70. výročí Vítězného února?

I. Lyčka 16.2.2018 22:35

Re: opakovaná lež

Ale no tak. Vždyť muslimům jde o to, co nejrychle se dostat do ráje, takže nikomu nezáleží na životech. Leda tak ajatoláhům, protože ti se mají jak prasata v žitě. Ale jim je jedno, kolik obyčejných lidí zemře. A když to půjde s pomocí jaderných zbraní, tak tím lépe.

I. Lyčka 16.2.2018 22:30

Re: Paměť je nezbytná

Omyl. Žádná plichta. Kdyby z Libanonu a ze Syrie nedocházelo k útokům, Izrael by byl v pohodě a nemusel se bránit. Vy nejste schopen rozlišit sebeobranu od teroristického útoku?

I. Lyčka 16.2.2018 22:24

Re: Nejlepší obrana je útok.

Jako bych to viděl před sebou. Řada velkých buldozerů jeden vedle druhého těsně vedle sebe a hrnou slimáky do pouště a pak dále až do Indického oceánu. Bohužel je to asi nereálné.

V. Rálek 16.2.2018 21:49

Ježkovy voči, Vy jste mimoň, a nejen v této diskusi.

Z. Čábelka 16.2.2018 19:11

Re: A nebylo by lepší

No při obecně známých schopnostech vámi obdivovaných, tak právě oni dokázali zplodit jen jednu z nejodpornějších knih - Korán, literární a myšlenkový hnus, kterým dávají na obdiv svoje pojetí života a touhy po lásce a milosrdenství. Brrrr!

Z. Čábelka 16.2.2018 18:42

Re: A není vám lidičky divné

Na vás se ta bolševická výchova tedy podepsala. :o))))

Z. Čábelka 16.2.2018 18:40

Re: Paměť je nezbytná

:o) tak to jistě. :o)))))

Obyvatelé BV i bez Izraele jsou přímo důkazem holubičí povahy, lásky a porozumění už jen mezi sebou :o)))). Dokazují to každý den a v celé oblasti i po staletí.

I. Mertl 16.2.2018 16:39

Re: Paměť je nezbytná

Máte pravdu, pane, jen Hitler se Stalinem s těmi sionisty a Židy vůbec nezatočili dostatečně.

I. Mertl 16.2.2018 16:36

Re: Nejlepší obrana je útok.

Vás je skutečně škoda, pane maršále, Vy byste ten svět dal do pořádku.

I. Mertl 16.2.2018 16:34

Re: A není vám lidičky divné

Tfuj, sionisti oškliví!

M. Prokop 16.2.2018 16:12

Re: Paměť je nezbytná

Je blb. Víc nemá cenu to pitvat.

M. Prokop 16.2.2018 16:11

Re: A není vám lidičky divné

Ne, na to se zeptejte Radia Jerevan. Tam pasujete co příslovečný Jandák na hrnec.

J. Schwarz 16.2.2018 16:07

Re: Paměť je nezbytná

Hm. A já dosud myslel že za to může evropský antisemitismus, zvlášť ten v německém provedení. Mimochodem, co máte proti stěhování se sionistů na Blízký východ? Čím se to liší od stěhování se arabských muslimů do Evropy a zakládání zde neintegrovaných enkláv? Pokud je tohle představováno jako obohacení, pak by i palestinci měli mrouskat blahem a těšit se z růstu "diverzity".

H. Lukešová 16.2.2018 16:01

Re: Paměť je nezbytná

Tvůrci veškerého zla na Blízkém východě i ve světě jsou muslimové, to je nadevší pochybnost.

J. Schwarz 16.2.2018 16:01

Re: Nejsem členem

Dron je malý , dává malý radarový odraz a blbě se sestřeluje. F 16 je stroj z osmdesátých let minulého století, tedy do "nejmodernějšího letadla" má opravdu daleko.

D. Novak 16.2.2018 15:14

Re: Paměť je nezbytná

Kdyby tam nemigrovali sionisté z Evropy, pak by tam byl klid už dávno. Izrael a USA jsou tvůrci veškerého zla na BV.

D. Novak 16.2.2018 15:12

A není vám lidičky divné

že sionistický režim bombarduje pozice legální syrské vlády na syrském území a jejich spojenců, ale neprovádí žádné nálety na pozice islamistů z IS či odnoží al Kajdy?

D. Novak 16.2.2018 15:10

Re: A nebylo by lepší

Dnešní muslimská invaze do Evropy? Alespoň vidíte jak se cítili Arabové, když jim tam nezváni a nevítáni migrovali sionisté z Evropy. A výsledek bude stejný. Tak jako tady máme právo říci kdo tu s námi bude žít, tak takové právo ale měli i Arabové. I oni měli právo říci, že tam nechtějí sionistu z Ukrajiny. I oni mají právo bránit svoji zemi před migranty z venčí. Problém Židů z východu byl že se neintegrovali. Když Čech, Ir či Polák před 200 lety odešel do USA, tak je z jejich potomků Američan, má možná počeštělé jméno, občas si dá knedlík...ale je Američan. Ale Židé žili na Ukrajině, Polsku, Rusku po x generací ale nestali se Poláky atd. Řešení je jediné možné. OSN zruší plán na dělení Palestiny. VB anuluje Balfourovu deklaraci. A potomci těch, kteří tam přišli po roce 1917 se vrátí do zemí odkud tam přišli jejich otcové a matky.

I. Schlägel 16.2.2018 14:25

Re: Paměť je nezbytná

Ano. Samozřejmě platí, že blízkovýchodní režimy (a nejen ty) rozumí pouze síle a ničemu jinému.

M. Prokop 16.2.2018 13:34

Re: Nejlepší obrana je útok.

To nestačí, jsou-li "kozomrdi" všude kolem.

M. Prokop 16.2.2018 13:33

Re: Paměť je nezbytná

Větší klid na Blízkém východě bude, až všichni sousedé Izraele s ním uzavřou mír po vzoru Egypta a Jordánska. A součástí míru bude i záruka, že jejich území nebude zneužito k útokům nějakou teroristickou organizací, organizovanou a placenou Iránem ani nikým jiným.

A. Alda 16.2.2018 13:31

Nejlepší obrana je útok.

A Izraelci nebudou mít pokoj, dokud nevyřeší problém s muslimy na svém území metodou Dr. Beneše, Edvarda.

M. Prokop 16.2.2018 13:30

Re: Paměť je nezbytná

Riziko sestřelení je vždy. Oni se Izraelci poučí, jako se poučili ze Sinajské války.

Vojenské zneužití libanonského vzdušného prostoru bez souhlasu libanonské vlády je podle mezinárodního práva nelegální, stejně tak ovšem jsou nelegální útoky Hizballáhu z Libanonu i Sýrie, takže plichta.

P. Rudolf 16.2.2018 13:04

Re: Děkuji

Fór dne!

P. Rudolf 16.2.2018 13:03

Nejsem členem

analytického oddělení Mosadu či izraelských ozbrojených sil a tak jen doufám, že Izraelci svými nálety udělali to, co udělat museli. Každopádně závěr autora je víc než naivní.

To, co si Syřané a jejich spojenci budou z případu pamatovat je, že Irán je už schopen vyrobit špionážní dron a že jsou po desetiletích "konečně" schopni sestřelit Izraelcům to nejmodernější letadlo. To je obrovsky posílí a provokace se budou jen množit. Navíc, když ten dron letěl nad Izraelem okupovanými Golanami, ne nad Izraelem samotným.

J. Vavruška 16.2.2018 12:52

Re: A nebylo by lepší

Jasně, nenapadlo je napsat o tom knihu a vydávat ji v miliónech výtisků po celém světě :-)

J. Vavruška 16.2.2018 12:47

Re: Paměť je nezbytná

Mimochodem, tu schopnost všechno překroutit, pomluvit a lhát, to jste se naučila kde? Nikde jsem nepsal, že z toho mám radost. Jenom jsem napsal, že když si budou (také) v IDF pamatovat, že nemůžou jen tak vtrhnout na území cizího státu a začít tam bombardovat, bude asi na Blízkém východě větší klid. A taky samozřejmě méně mrtvol.

Asi to bude "podle sebe soudím tebe"...