25.5.2019 | Svátek má Viola



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


IZRAEL: Válka s mloky



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 59, poslední: 17.2.2018 15:21, přehled diskusí

D Novak 721:
Autor: M. Steiner Datum: 16.2.2018 22:40

Sionisti a američtí imperialisti, reakce hnusná! Jste asi bolševik s myšlením z 50. let. Budete oslvovat 70. výročí Vítězného února?

A není vám lidičky divné:
Autor: D. Novak 721 Datum: 16.2.2018 15:12

že sionistický režim bombarduje pozice legální syrské vlády na syrském území a jejich spojenců, ale neprovádí žádné nálety na pozice islamistů z IS či odnoží al Kajdy?

Re: A není vám lidičky divné:
Autor: M. Prokop Datum: 16.2.2018 16:11

Ne, na to se zeptejte Radia Jerevan. Tam pasujete co příslovečný Jandák na hrnec.

Re: A není vám lidičky divné:
Autor: I. Mertl Datum: 16.2.2018 16:34

Tfuj, sionisti oškliví!

Re: A není vám lidičky divné:
Autor: Z. Čábelka Datum: 16.2.2018 18:42

Na vás se ta bolševická výchova tedy podepsala. :o))))

Nejlepší obrana je útok. :
Autor: A. Alda Datum: 16.2.2018 13:31

A Izraelci nebudou mít pokoj, dokud nevyřeší problém s muslimy na svém území metodou Dr. Beneše, Edvarda.

Re: Nejlepší obrana je útok. :
Autor: M. Prokop Datum: 16.2.2018 13:34

To nestačí, jsou-li "kozomrdi" všude kolem.

Re: Nejlepší obrana je útok. :
Autor: I. Mertl Datum: 16.2.2018 16:36

Vás je skutečně škoda, pane maršále, Vy byste ten svět dal do pořádku.

Re: Nejlepší obrana je útok. :
Autor: I. Lyčka Datum: 16.2.2018 22:24

Jako bych to viděl před sebou. Řada velkých buldozerů jeden vedle druhého těsně vedle sebe a hrnou slimáky do pouště a pak dále až do Indického oceánu. Bohužel je to asi nereálné.

Nejsem členem:
Autor: P. Rudolf Datum: 16.2.2018 13:03

analytického oddělení Mosadu či izraelských ozbrojených sil a tak jen doufám, že Izraelci svými nálety udělali to, co udělat museli. Každopádně závěr autora je víc než naivní.

To, co si Syřané a jejich spojenci budou z případu pamatovat je, že Irán je už schopen vyrobit špionážní dron a že jsou po desetiletích "konečně" schopni sestřelit Izraelcům to nejmodernější letadlo. To je obrovsky posílí a provokace se budou jen množit. Navíc, když ten dron letěl nad Izraelem okupovanými Golanami, ne nad Izraelem samotným.

Re: Nejsem členem:
Autor: J. Schwarz Datum: 16.2.2018 16:01

Dron je malý , dává malý radarový odraz a blbě se sestřeluje. F 16 je stroj z osmdesátých let minulého století, tedy do "nejmodernějšího letadla" má opravdu daleko.

Paměť je nezbytná:
Autor: J. Vavruška 637 Datum: 16.2.2018 11:55

>> Snad si Syřané a jejich spojenci budou pamatovat, že podobné provokace - jako ta s íránským dronem 10/2 - se jim nemohou vyplatit. <<

A snad si Izraelci zapamatují, že jim syrská armáda může sestřelit ještě spoustu dalších letadel. A že vojenské zneužití libanonského vzdušného prostoru bez souhlasu libanonské vlády je podle mezinárodního práva nelegální. Když si budou všichni všechno pamatovat, bude mnohem větší klid všude kolem. :-)

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: H. Lukešová Datum: 16.2.2018 12:09

Ano, ano, jak hezké, když se radujete z úspěchu islamistů, hrdlořezů a vrahů (Írán a Hizballáh). Asad nebojuje sám, takže výmluvy, že je Asad sekulární, možná ano, ale má spojence islamisty, Hizballáh a uřvané šítské ajatoláhy, takže je to prašť jak uhoď. Pro Izrael jsou oba válčící tábory stejné, na jedné straně Asad s islamisty Hizballáhem a Íránem a na druhé straně džihádisté z IS a An Nusry, jak jsem psala několikrát, nezbývá než si přát, aby se islamisté vymlátili mezi sebou, co nejvíce a dobře tak.

Ale hlavně že máte radost, radost z toho, že šítský džihád sestřelil izraelské letadlo.

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: J. Vavruška 637 Datum: 16.2.2018 12:40

No, já mám tedy z Izraele trochu jiné zprávy. Bojovníci IS se léčí ze svých zranění v nemocnicích v okolí Golan. Když se to dá dohromady se zprávami z médií, kdy IDF pořádá útoky na regulérní syrskou armádu, Hizballáh a úránské gardy, ale nikdy na jednotky IS... člověk si potom začne klást různé otázky...

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: J. Vavruška 637 Datum: 16.2.2018 12:47

Mimochodem, tu schopnost všechno překroutit, pomluvit a lhát, to jste se naučila kde? Nikde jsem nepsal, že z toho mám radost. Jenom jsem napsal, že když si budou (také) v IDF pamatovat, že nemůžou jen tak vtrhnout na území cizího státu a začít tam bombardovat, bude asi na Blízkém východě větší klid. A taky samozřejmě méně mrtvol.

Asi to bude "podle sebe soudím tebe"...

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: M. Prokop Datum: 16.2.2018 13:33

Větší klid na Blízkém východě bude, až všichni sousedé Izraele s ním uzavřou mír po vzoru Egypta a Jordánska. A součástí míru bude i záruka, že jejich území nebude zneužito k útokům nějakou teroristickou organizací, organizovanou a placenou Iránem ani nikým jiným.

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: I. Schlägel Datum: 16.2.2018 14:25

Ano. Samozřejmě platí, že blízkovýchodní režimy (a nejen ty) rozumí pouze síle a ničemu jinému.

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: D. Novak 721 Datum: 16.2.2018 15:14

Kdyby tam nemigrovali sionisté z Evropy, pak by tam byl klid už dávno. Izrael a USA jsou tvůrci veškerého zla na BV.

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: H. Lukešová Datum: 16.2.2018 16:01

Tvůrci veškerého zla na Blízkém východě i ve světě jsou muslimové, to je nadevší pochybnost.

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: J. Schwarz Datum: 16.2.2018 16:07

Hm. A já dosud myslel že za to může evropský antisemitismus, zvlášť ten v německém provedení. Mimochodem, co máte proti stěhování se sionistů na Blízký východ? Čím se to liší od stěhování se arabských muslimů do Evropy a zakládání zde neintegrovaných enkláv? Pokud je tohle představováno jako obohacení, pak by i palestinci měli mrouskat blahem a těšit se z růstu "diverzity".

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: M. Prokop Datum: 16.2.2018 16:12

Je blb. Víc nemá cenu to pitvat.

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: I. Mertl Datum: 16.2.2018 16:39

Máte pravdu, pane, jen Hitler se Stalinem s těmi sionisty a Židy vůbec nezatočili dostatečně.

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: Z. Čábelka Datum: 16.2.2018 18:40

:o) tak to jistě. :o)))))

Obyvatelé BV i bez Izraele jsou přímo důkazem holubičí povahy, lásky a porozumění už jen mezi sebou :o)))). Dokazují to každý den a v celé oblasti i po staletí.

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: M. Steiner Datum: 16.2.2018 22:51

Takový klid jako v Syrii a jinde. Místo zemědělské půdy poušť. Bažiny s malárií. Objektivně přítomost Židů zabraňuje tomu, aby se tam Arabové nepobíjeli tak jako v Sýrii.

Vaše averze vůči USA nanejvýš svědčí o tom, že litujete, že diktatura proletariátu nezvítězila v celé Evropě například ve Francii, Italii, Beneluxu atd. To bychom se dneska měli tak jako v KLDR. Požádejte tam o politický azyl.

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: D. Novak 721 Datum: 17.2.2018 15:21

Ale proč je tam ten neklid?! Bojujeme, prý, proti islámskému radikalismu. Ten se ale nešířil z Iráku ani ze Sýrie, ale šíří se ze Saudské Arábie. Proč je tedy Irák a Sýrie díky americké politice a invazím v troskách, zatímco SA se hřeje na výsluní naší přízně? V Bagdádu i Damašku směly ženy studovat, nemusely chodit zahalené, kostely stály vedle mešit, neexistovala žádná mravnostní police, křesťané mohli vykonávat veřejné funkce. Přesto Amerika tyto režimy ničí. Zatímco v SA nemůžete být křesťanem, ženy nesmí bez souhlasu muže ani studovat, cestovat. Vadí tam dokonce i kříže na dresech Realu Madrid! A s tímto režimem se Amerika léta peleší. V čem je rozdíl? V otázce podpory palestinské věci. Baasisté v Sýrii i Iráku výrazně podporovali palestinskou věc (jako Kaddáfí). Proto musí být ty země destabilizovány. Saudové na palestinskou věc kašlou, proto se tam tancují šavlové tance. Sionismus je cizorodý prvek, který byl nacpát do arabského těla, a to jej nechce.

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: M. Prokop Datum: 16.2.2018 13:30

Riziko sestřelení je vždy. Oni se Izraelci poučí, jako se poučili ze Sinajské války.

Vojenské zneužití libanonského vzdušného prostoru bez souhlasu libanonské vlády je podle mezinárodního práva nelegální, stejně tak ovšem jsou nelegální útoky Hizballáhu z Libanonu i Sýrie, takže plichta.

Re: Paměť je nezbytná:
Autor: I. Lyčka Datum: 16.2.2018 22:30

Omyl. Žádná plichta. Kdyby z Libanonu a ze Syrie nedocházelo k útokům, Izrael by byl v pohodě a nemusel se bránit. Vy nejste schopen rozlišit sebeobranu od teroristického útoku?

Plný souhlas s autorem článku.:
Autor: L. David Datum: 16.2.2018 11:54

Islámská zvěř se musí neustále krotit, aby se ani nepokoušela vystrkovat rohy!

opakovaná lež:
Autor: J. Klepal Datum: 16.2.2018 11:53

Pan Stejskal opět, stejně jako paní Gita Zbavitelová, slaboduše opakuje lež, že íránský dron byl sestřelen nad izraelským územím, když je všeobecně známo, že k sestřelu došlo nad Golanskými výšinami, které sice Izrael nezákonně okupuje, ale je to území patřící Sýrii. Íránští vedoucí duchovní si nepochybně zasluhují kritiku, ale určitě nejsou na hlavu padlí, aby si neuvědomili důkladnou lekci z nelegální invaze (agrese podle definice OSN) do Iráku a z toho plynoucích katastrofálních následků, včetně ztrát na životech, majetcích, kulturním dědictví lidstva a vzrůstu terorismu a nevytvořili si na svou obranu dostatečnou jadernou odstrašující sílu.

Re: opakovaná lež:
Autor: I. Lyčka Datum: 16.2.2018 22:35

Ale no tak. Vždyť muslimům jde o to, co nejrychle se dostat do ráje, takže nikomu nezáleží na životech. Leda tak ajatoláhům, protože ti se mají jak prasata v žitě. Ale jim je jedno, kolik obyčejných lidí zemře. A když to půjde s pomocí jaderných zbraní, tak tím lépe.