23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

MIGRACE: Zlaté kapradí

Co jsem se dozvěděl z jednoho postašího čísla Lidovek: dle studie amerického průzkumného ústavu Pew Research Center prý bude do třiceti let každý desátý Němec muslim!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 16.2.2018 13:39

Re: Asimilace

Ehm - kanalizace, vodovod a elektřina nemusí být nutně službami státu; kanalizace patří obcím a vodu a elektřinu poskytují vesměs nebo převážně soukromé subjekty.

Mimoto současný právní řád a lidská práva - zkuste jen nahlas navrhnout odpojit od vody a elektřiny třeba ghetto Chánov ne proto, že místní neplatí, ale proto, že je to ghetto. Ukamenují Vás ...

V. Klepetko 16.2.2018 0:02

Re: Svou civilizaci zničíme, ale Africe spíše uškodíme.. .

Na to ale Evropa již rezignovala. Nakonec je snad obsadí Číňané :-((((((

V. Klepetko 16.2.2018 0:00

Re: Svou civilizaci zničíme, ale Africe spíše uškodíme.. .

Zjednodušujete to do jakési ideologické schématičnosti! Asimilace muslimů je v zásadě možná a v praxi na mnoha místech i probíhá! Ale to je na delší debatu. Faktem je, že v současnosti je třeba migraci z těchto kulturních okruhů co nejvíce omezit - a řešit nějak civilizovaně ta šílená ghetta.

R. Brzák 15.2.2018 23:31

Re: Asimilace

množství (velikost komunity, do které se může jedinec před tlakem na asimilaci utéct) je samozřejmě významné - ale je to možné. Jen to znamená, že tlak společnosti musí být zaměřený i na ty aspekty, které umožňují fungování gheta. Gheto je fenomén rozkládající většinovou společnost - takže je jeho vytváření nepřijatelné. Kdo si ho začne vytvářet, musí počítat s tím, že většinová společnost nebude jeho existenci jakkoliv podporovat - ani kanalizací, vodovodem, elektřinou či jakýmikoliv dalšími službami státu.

J. Vintr 15.2.2018 22:34

Re: Svou civilizaci zničíme, ale Africe spíše uškodíme.. .

Omyl, Evropa není schopná vstřebat žádné muslimy. Každým nově příchozím a narozeným prostě jen stále přibývá nevstřebatelných muslimů a narůstají problémy. Navíc tento proces nebude spojitý, ale od jistého procentního zastoupení muslimů ve společnosti dojde skokově k dramatickým změnám. Pochopitelně ne v prospěch původního obyvatelstva.

J. Jurax 15.2.2018 22:33

Re: Asimilace

V případě muslimů není v měřítku větším než hodně malém reálný ani jeden.

R. Brzák 15.2.2018 22:21

Re: Svou civilizaci zničíme, ale Africe spíše uškodíme.. .

Přesně tak. Pokud se chceme tvářit, že nám jde skutečně o pomoc a změnu podmínek, jaké jsou v rozvojových zemích, nezbývá, než tyto země obsadit, zavést tam náš režim a tak umožnit, aby se v něm tamní učili žít.

R. Brzák 15.2.2018 22:18

Re: Asimilace

V podstatě souhlas. jen pro upřesnění - asimilace je vždy vnitřní proces jedince, který je svým okolím až existenčně nucen se mu přizpůsobit. Integrace je proces, kterým se okolí snaží příchozího mezi sebe zasadit - tudíž nevytváří na něj tlak, ale naopak se mu snaží situaci ulehčit. Je zcela zřejmé, co je z těchto dvou procesů reálné...

J. Jurax 15.2.2018 21:39

Asimilace

Ono Evropané najmě západní ještě furt pošetile čekají, že připrchlíci se budou chtít integrovat, zařezávat ve fabrikách, platit daně a posléze asimilovat. Což možná funguje, je-li nekompatibilních pžiprchlíků tak promile původní populace a má-li původní populace vůli připrchlíky k asimilaci vést i nátlakem, a nedovolí vznik ghett s velkou koncentrací připrchlíků, rozptýlí je rovnoměrně teritoriálně a donutí je pracovat.

Ale je-li nekompatibilních připrchlíků víc, ba hodně, jsou-li dostatečně drzí a vyfutrovaní patřičnou ideologií - konkrétně islámem - pak se jejich úsilí zaměří ne na asimilaci s původním obyvatelstvem, ale na asimilaci původního obyvatelstva napřed ve vybraných enklávách a posléze všude.

Je-li navíc původní obyvatelstvo poblblé vhodnou ideologií - všeobjímajícím humanismem, multikulti bludy, právy menšin a tak podobně - a je vedeno stejně blbými a zbabělými politiky, kteří přimhuřují oči nad drzostí, projevy nevhodného chování, nedodržováním zákonů a kriminalitou, a ustupují drzým požadavkům připrchlíků stmelených ideologií islámu, je velká naděje, že se to připrchlíkům povede - po dobrém nebo po zlém a zpočátku i ryze demokraticky. Změkčilá demokracie se neumí bránit útokům drzých menšín, jsou-li podporovány domorodými quislingy.

Zvlášť když ti poblblí původní obyvatelé umožní připrchlíkům vydatně čerpat z jejich sociálního systému i na svůj úkor - neboť prý solidarita, což připrchlíci ovšem chápou jako slabost a podřízení a důkaz své nadřazenosti - a umožňují jim vysokou porodnost, kterou oni nemají, protože musí makat, aby udrželi ten sociální systém.

Západní Evropa, potažmo EU, není ochotna a snad ani schopna bránit svůj způsob života ani své hranice před invazí. A my jsme (bohužel) součástí této EU - přesto bychom ani pod nátlakem neměli opakovat její zjevné chyby. Protože Evropa, jak ji znali naší rodiče, pod vedením zbabělých politiků páchá řízenou sebevraždu. A v té nové Evropě to bude vypadat čertvíjak ...

J. Jurax 15.2.2018 21:12

Re: Integrace je velice vágní pojem,

Chce-li ale vás v cizím prostředí žít víc, ba hodně, jste-li dostatečně drzí a vyfutrovaní patřičnou ideologií - konkrétně islámem - pak vaše úsilí se musí zaměřit na asimilaci původního obyvatelstva.

Je-li navíc původní obyvatelstvo poblblé vhodnou ideologií - všeobjímajícím humanismem, multikulti bludy, právy menšin a tak podobně - a je vedeno stejně blbými a zbabělými politiky, máte velkou naději, že se vám to povede.

Zvlášť když Vám ti poblblí původní obyvatelé umožní vydatně čerpat z jejich sociálního systému i na svůj úkor - neboť prý solidarita, což vy ovšem chápete jako slabost a podřízení a důkaz své nadřazenosti - a umožňují nám vysokou porodnost, kterou oni nemají, protože musí makat, aby udrželi ten sociální systém.

M. Prokop 15.2.2018 21:07

Re: Nevím, zda by ve své bývalé domovině uspěl pan

To jste pana Frýborta ne zcela pochopil.

V. Klepetko 15.2.2018 20:10

Svou civilizaci zničíme, ale Africe spíše uškodíme.. .

V současné době přibývá v Africe každý rok cca 50 milionů lidí... A jak nás poučil rok 2015, horní hranice počtu migrantů, které je Evropa ještě schopna bez terminálních problémů vstřebat, osciluje kolem 0.5 miliónů osob ročně!

Co to znamená? Migrace do Evropy nejenže nijak neřeší žadný z afrických problémů, ale naopak jen odčerpává z Afriky ty nejschopnější a nejživotaschopnější - obrazně řečeno, silnější vzdělanější a relativně bohatší zdrhnou do Evropy, a v Eritrei nezůstane třeba ani jeden zubař! Už dnes tam doktoři zoufale chybí... Jaký to celé má smysl? Sami se obětujeme, pár lidí "zachráníme", ale v důsledku toho daleko větší množství lidí umře, protože migrace afričanů do Evropy Afriku zabíjí mnohem rychleji, než Evropu. Každý "šlechetný zachránce uprchlíků" v Evropě by se měl zamyslet nad tím, kolik lidského utrpení, smrti a zmaru jeho "solidarita" přináší - domorodcům v Africe!

Zde jsou relevantní informace o populační dynamice:

http://1url.cz/xt9Fa

https://www.gapminder.org/videos/dont-panic-the-facts-about-population/

J. Kanioková 15.2.2018 17:59

Otvíral ? Spíš byl přítomen při jejím "otevření"

"zúčastnil se jako host slavnostního otevření staronové chrámové mešity, kterou kompletní přestavba za více než čtyři miliardy korun změnila v největší islámský chrám na starém kontinentu. Kromě Putina byl na ceremonii přítomen i turecký prezident Recep Tayyip Erdogan a palestinský vůdce Mahmúd Abbás."

V. Chrastina 15.2.2018 17:25

Re: Problém migrace a imigrantů bych zjednodušil - je to

Ano, pane Němče, tak by se na mělo jít s těmi jejich kvótami. Nejenom ukrajinců, vietnamců, mongolů a konec konců zhruba 20 tisíc muslimů tu máme, takže jim můžeme nějakou tu tisícovku migrantů v rámci vyrovnávání přihrát.

P. Harabaska 15.2.2018 15:26

Nevím, zda by ve své bývalé domovině uspěl pan

Frýbort s názorem, že Šumaddín Al Nemsí se může za Němce prohlásit, a tím se Němcem stát. Alespoň podle českých úřadů ne. Úřad české vlády stanovil definici obsaženou v metodice ke sčítání Romů. Podle úřadu je totiž „za Roma označen takový jedinec, který se za něj sám považuje, aniž by se nutně k této příslušnosti za všech okolností hlásil, a/nebo je za něj považován významnou částí svého okolí na základě skutečných či domnělých (antropologických, kulturních nebo sociálních) indikátorů”. Naproti tomu odpůrci tohoto názoru tvrdí, že není možné označovat kohokoli za příslušníka jakéhokoli etnika jinak, než že se k etnicitě sám přihlásí. Definici proto prohlásili za neadekvátní a nepřijatelnou. Takže řeknu-li, ač Čech jako poleno, že jsem Němec, jsem jím proto, že jsem se za něho prohlásil, a s tím pan Frýbort nic nenadělá, kdyby se i rozkrájel.

M. Prokop 15.2.2018 13:44

Re: Poplašná zpráva naruby

A ta debata se nesla v duchu jak tu Leitkultur provozovat nebo odmítat?

M. Prokop 15.2.2018 13:41

Re: Poplašná zpráva naruby

Jo.

Tedy, zde ještě nemáme, ale mohl by tu být razdva, jen trochu polevit v ostražitosti a tlaku na vládu, aby neustupovala kde nemá.

J. Kombercová 15.2.2018 13:04

Re: Pro pana Kubíka spešl.

A je po hoaxu.

S. Netzer 15.2.2018 13:01

Re: Pro pana Kubíka spešl.

Spíš má ISS jedno I navíc, vtipálku.

R. Brzák 15.2.2018 12:45

Re: Poplašná zpráva naruby

Nikoliv, to byste mi musela sedět v hlavě...já skutečně doufám - a zatímco doufám, tak kritizuji viditelné...diskuze jistě probíhá, kritizuji to, že se zatím tato diskuze neodráží v rozhodnutích mocných...mocní zatím rozhodují (bez toho, aby diskuze byla ukončena) tak, jak se obávám...

J. Kombercová 15.2.2018 12:42

Pro pana Kubíka spešl.

Prý se nějaká nákladní ruská loď přidala k ISIS. Tak už má IS i námořní flotilu.

J. Kopis 15.2.2018 12:22

Re: Poplašná zpráva naruby

Tím spíš by se neměli podporovat a posilovat ti na západě! Od východu nás totiž nikdy nedostali, od západu za vydatné pomoci zdegenerovaných soudruhů neomarxistů to však bude strategická novinka!

S. Netzer 15.2.2018 11:53

Re: Poplašná zpráva naruby

Vy nejen doufáte, vy jste o tom dokonce přesvědčen, takže je jakákoli debata o tomto tématu zbytečná. Dzp.

J. Kubik 15.2.2018 11:51

Muslimská hrozab z Ruska dnešní týdeník Echo 24

Čti dnešní týdeník Echo24-článek muslimech v Rusku

J. Kubik 15.2.2018 11:47

Re: Poplašná zpráva naruby

Ani v Rusku šíření islámu nic nebrání, staví se tam jedna mešita za

druhou, ruská populace vymírá rychleji než evropská. Pracovní síla

bude čím potřebnější,protože večně ožralého ruského dělníka nahradí

muslimský abstinent.Dneš je to 1:5 a to nikdo neví kolik je tam

muslimských ilegálů. V Moskvě je to třetina obyvatel.

R. Brzák 15.2.2018 11:41

Re: Šíření poplašných zpráv

děláte mi radost, madam Netzer - Vás již na podmíněnost našich pochybení strachem nebudu muset upozorňovat nijak dlouho...

R. Brzák 15.2.2018 11:38

Re: Poplašná zpráva naruby

Madam, já doufám, že výsledkem té živé diskuze nebude rozhodnutí, že vlastní kulturu není třeba hájit, ale je nutné hájit menšinovou kulturu příchozí - protože to nutně povede k převaze kultury příchozí, nebo k dramatickému ukončení živé diskuze těmi, kteří jsou se svou kulturou příliš bytostně spojeni...

S. Netzer 15.2.2018 11:27

Re: Poplašná zpráva naruby

A protože západní "sousedé potlačují vlastní kulturu ve prospěch kultury příchozí", tak tam vznikl pojem "Leitkultur" a kolem tohoto pojmu se rozpoutala živá debata o jejím charakteru.

S. Netzer 15.2.2018 11:20

Re: Šíření poplašných zpráv

Klidně připomeňte, ale hlavně nezapomeňte připomenout důležitou roli strachu u potrefených hus.

R. Brzák 15.2.2018 11:18

Re: Poplašná zpráva naruby

Z Ruska pochopitelně hrozí nejen islám, ale především ruský imperialismus. Ale ten islám v Rusku je pro nás méně nebezpečný, neboť právě díky ruskému imperialismu je tamní muslim pod permanentním tlakem na přizpůsobení se (což je přirozeně nutná podmínka asimilace - kontra marnosti tzv. integrační politiky nás, Západu). Rusko máme za hranicemi - které jako člen NATO střežíme.

Zatímco islám v EU je to, co máme zde. A také máme pro šíření islámu dokonalé podmínky - jimiž je demokratický režim v souběhu s prosazováním multikulturalismu, což znamená pod vlivem pseudohumanismu především západnějších sousedů potlačování vlastní kultury ve prospěch kultury příchozí.