24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

POLITIKA: Vítejte na českém dvorku!

Země nemá už čtvrtý měsíc standardní vládu, premiér je trestně stíhaný a koblihová mafie zametá jeho levárny. Ale nejvíc se tu řeší, zdali jeden tábor byl před pětasedmdesáti lety oplocený či neoplocený. Vítejte na českém politickém dvorku!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pokorný 12.2.2018 20:13

V tomto

případě pan Štěpánek jen pindá. Kdyby šlo těm partajím, které se dostaly do parlamentu jen s odřenýma ušima o jakousi stabilitu státu, vláda mohla být ustavena. jestliže ovšem pár chcíplotinek křičí, že s tím a tím ne, dokonce za žádnou cenu, tak pane Štěpánku co chcete? Hlavně třeba jen ta vaše slavná( možná bývalá) partaj s modrým ptákem. Platí ještě tenhle symbol vůbec? Jako celá tlupa z ODS, ani nikdo nedokázal vyjasnit, co to bylo vůbec za ptáka. Možná že jarabák, jako dnes vy.

Š. Hašek 12.2.2018 20:12

Pane Štěpánku,

nějak moc problémů/událostí/variant zpatláno dohromady.

Nefušujte politologům do jejich mnohdy přihlouplého provádění řemesla. Já bláhově myslel, že to nemáte zapotřebí.

A. Novák 12.2.2018 19:02

Brání snad někdo Ods

Aby usedla s Babišem do vlády a kontrolovala jeho dlouhé prsty?

Š. Hašek 12.2.2018 20:19

Re: Brání snad někdo Ods

ODS jest momentálně takový trucant (poslanců malinko), který bez Kalouska a "demogratického souručenství" se "bojí i si samostatně dojít na malou". Udženije Alexandře chybí už jen ukázat ten bičík na Fialu, má ho furt, televize nestíhá.

Jsem dlouholetý volič ODS, aby bylo jasno. A nebráním se nekorektním/kontroverzním formulacím. Bacha na ty řetězový maily!!!!!

D. Habina 12.2.2018 17:27

CHUDÁK PAN ŠTĚPÁNEK

Zkusím to z pohledem z druhé strany. A zkusím to bod po bodu konstatováním.

1) Lidé volily hnutí ANO už podruhé v čele s Babišem. Chytrému napověz , hloupého nakopni !

2) Úspěch se neodpouští a zejména těm co jsou "nechutně" bohatí.3) Každý "ví", že Čapák je účelová kauza. 4) Nechytly se korunové dluhopisy tak se vyrobil Čapák spadající do roku 2008. 4) Čapák je lidem šuma-fuk a tím i i toto účelové stíhání. 5) Kdyby byl Zeman blázen tak by nebyl znovu zvolen prezidentem. 6) Většina lidí nesouhlasí s tím, aby se vítězná strana plazila před poraženými. 7) Za politickou situaci nesou zodpovědnost politici a zejména ti co si mysleli, že budou u koryta navěky. 8) Pan Štěpánek by si měl dát studený obklad na čelo

M. Krátký 12.2.2018 14:21

pane Štěpánku - dnes za 1*

a není co dodat - stručné jasné a srozumitelné - však se také pan Rudolf snaží vám napráskat - viz níže - asi ještě čeká na Jezevčici, aby vás společně umravnili !!! Hezký den přátelé

I. Mertl 12.2.2018 11:55

I Vy, milý autore,

jste k tomu chlívku, jenž se Vám teď nelíbí, léta přispíval.

Ś. Svobodová 12.2.2018 10:56

Demokratické to je, ať se to líbí nebo ne.

Jedna strana vládne, protože státotvornost těch ostatních je omezena strachem (z vládnutí, z voličů, z Babiše).

F. Navrátil 12.2.2018 10:07

Strach z demokracie

V demokracii se stává, že ve volbách je jedna strana úspěšná a druhá neúspěšná. Kouzlo demokracie spočívá v tom, že ti úspěšní si musí dávat sakra velký pozor na to, aby nezpychli a nezblbli, protože příští volby je mohou poslat mezi poražené. Špěpánkovi se nelíbí výsledek voleb a domnívá se, že vyhráli neschopní lumpové s darebáci. Co mu brání v tom, aby se prezentoval v příštích volbách jako chytrý, bohatý, úspěšným vzdělaný a inteligentní miláček národa?

J. Jelínek 12.2.2018 10:17

Re: Strach z demokracie

Jako Zeman, Babiš, Mynář, Nejedlý a Ovčáček s Okamurou a Roznerem?

A. Novák 12.2.2018 19:03

Re: Strach z demokracie

Ne. Jako Štěpánek.

M. Valenta 12.2.2018 9:18

Štěpánkovo poněkud pozdní prozření.

Proč? Protože svými dlouholetými postoji pilně této zemanovsko-prorusácké mizérii napomáhal k životu.

J. Jelínek 12.2.2018 9:57

Re: Štěpánkovo poněkud pozdní prozření.

Přesně! To je tak, když se vypouští džin z láhve a pak se brečí, že to není kořalka.

P. Rudolf 12.2.2018 8:18

Klasický štěpánkův blábol

Tak za prvé, to číslo 85% soudy osvobozených komunálních politiků si, jako už tradičně, Zeman vycucal z prstu. Že mu na to autore skočíte, však zrovna u vás nepřekvapí.

Za druhé, proč dnes voliči volí ANO, SPD či Piráty? Není jednodužší odpovědi: ty dvě oposmluvní strany, s aktivní pomocí KDU a Topky, to tady tak dobačovaly, že jim dnes už věří jenom ti neschopní přemýšlet. A bude pro ně HUŘ!

K. Filek 12.2.2018 9:10

Re: Klasický štěpánkův blábol

Tak,že vy věříte komoušům a Okamurovi a tím jste chytřejší než Štěpánek.Blábolite vy a ne Štěpánek.Ten má ve všem dnes pravdu.

P. Rudolf 12.2.2018 9:22

Re: Klasický štěpánkův blábol

Klasická ukázka všech diskuzních eunuchů - vložíte druhému do úst, co neřekl, a pak ho za to ztepete. Naučte se hochu napřed číst a až potom teprv lezte do diskuze.

M. Těhanová 12.2.2018 10:06

Re: Klasický štěpánkův blábol

Pořád vám leží v žaludku oposmlouva. A co Zeman, toho se netýkala? Tak jak to, že tomu to voliči odpustili a ani vy jste nic nenamítal a proti němu nebrojíte dnes a denně.

P. Rudolf 12.2.2018 10:32

Re: Klasický štěpánkův blábol

V žaludku mi občas leží věci aktuální, jako třeba včera skvělý, ovšem příliž pozdě zkonzumovaný pečený bažant. Oposmlouva je loňský sníh, který ovšem těžce otrávil české voličské ovzduší.

Ale kdybyste slova uměla nejen přečíst, ale i pochopit, tak byste si všimla, že píšu o stranách, nikoliv o jednotlivých politicích, včetně největších šmejdů (Zemana či Klause) mezi nimi.

J. Jelínek 12.2.2018 11:51

Re: Klasický štěpánkův blábol

Voličské ovzduší - to je trochu nešikovné označení toho, co se, také ovšem nepřesně nicméně vystižněji, nazývá politická kultura. Tahle "hlučná dohoda" se s námi potáhne ještě dlouho a smutné je, že za ni mohou pouze dva sebestřední spasitelé zeměkoule.

P. Rudolf 12.2.2018 12:31

Re: Klasický štěpánkův blábol

"Politická kultura" se ovšem přednostně vztahuje na politiky a o těch jsem ve svém příspěvku psát nechtěl.

Je však hodně zjednodušující (a děláme to často všichni) shazovat vinu za Oposmlouvu jenom na Klause a Zemana. Těch lumpů, co s tím tehdy museli souhlasit, bylo v obou stranách daleko víc. A žádnou kritiku této sviňárny jsem od nich, ani zpětně, nikdy nezaznamenal. Ta teplá místečka se jim všem jistě móóóc líbila.

M. Prokop 12.2.2018 13:17

Re: Klasický štěpánkův blábol

Nikdo není tak mocný, aby mohl za vše (ani dva ne).

M. Prokop 12.2.2018 13:16

Re: Klasický štěpánkův blábol

No protože oposmlouva (menšinová vláda ČSSD) poslala na základě výsledku voleb do opozice P&L, která si do té doby myslela, že je nenahraditelná.

Z. Koutecký 12.2.2018 20:15

Re: Klasický štěpánkův blábol

Paní Těhanová, Zemanovi naši voliči opoziční smlouvu pochopitelně odpustili, když v roce 2014 švédská vládní strana uzavřela s opozičními stranami opoziční smlouvu,která tu českou nejen napodobuje, nýbrž i překonává, protože platí až do roku 2022. No, a Švédsko to je přece jeden z našich západních vzorů, ne? A tentokrát jsme byli dokonce my vzorem pro ně! Tak kdo by se na Zemana zlobil?

Š. Hašek 12.2.2018 20:55

Re: Klasický štěpánkův blábol

Zas ta smlouva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Když Rakušáci mohou (50 let). Havlisté udělají čtyřsměsku (státotvornou)!

Klaus a Zeman nemůže ani pomyslet! Na nic pomyslet!!! Co by tomu řekl Pehe (s nějakým Halíkem, majitelem vyšší pravdy) ??????????????

I. Mentlík 12.2.2018 7:00

Tohle se moc nepovedlo

Také pro mě patřily Vaše příspěvky k těm vyhledávanějším. Zkuste nesejít z této pozice a v dalším příspěvku napište i o těch dnes nezmíněných, příměrů jistě najdete přehršli na všech stranách. A hlavně se neopomeňte vyvarovat podezření, že blbci jsou vlastně voliči, kteří jsou jiného názoru nežli Vy.

Š. Hašek 12.2.2018 20:51

Re: Tohle se moc nepovedlo

Asi tak.

To je tak, když někomu sedne na mozek "červZemanBabiš".

Zde se omlouvám puristům, když se všady přebírají amerikanismy, dovolil jsem si použít německou/vídeňskou slovotvorbu. To znamená všechno srazit dohromady, Jungmann promine.

S. Rehulka 12.2.2018 6:11

Jo, pane Štěpánku.....

....tohle Vám "spojení soudruzi" nedarují ! Říci, nebo napsat, že "král nemá šaty", to se nevyplatilo už v klasické pohádce a tady to je nepohádková, tvrdá realita !

Ale poctivě řečeno, čítával jsem Vaše příspěvky rád !