25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ÚVAHA: Pro zklamané voliče

Byl jsem až překvapen, kolik křesťanů dalo v prezidentské volbě svůj hlas panu Drahošovi. Rovněž tak jejich lamentujícími reakcemi nad tím, že volby vyhrál Miloš Zeman. Prý teď v následujících letech nastane doba temna a všeobecného úpadku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Baumruk 6.2.2018 8:07

Jste úplně mimo

Už se těším, až uvidím ranaře Zemana s hůlkou na hranicích odhánět migranty. Jinak jste úplně mimo, volba byla mezi slušným a zásadovým člověkem a sebestředným mstivým hulvátem.

V. Student 5.2.2018 16:25

Fišera.

Toho nám, křesťanům, doporučovali volit. Jestli vydrží v politice dalších pět let a osvědčí se, může se mnou počítat. Ale prozatím jsem radši za Zemana. Prostě jsem církevní autority neposlechl, a podle toho, kolik Fišer dostal hlasů, bych řekl, že jsem nebyl jediný...

R. Hanzl 5.2.2018 16:24

re

Jestli na někoho opravdu nespoléhám , že mne zachrání před temnými záležitostmi, tak je to ranař Zeman.

M. Prokop 5.2.2018 21:30

Re: re

Ranař? To jako že je to rána, když sebou sekne?

R. Hanzl 5.2.2018 21:46

Re: re

ne, ale když sebou sekne, tak je to rána.

L. Novák 5.2.2018 11:41

Připadá mi to jako blábol

Neznám žádný průzkum o tom, kolik "křesťanů" volilo kterého kandidáta. O dalších pochybných tvrzeních autora ani nemluvě.

M. Pesat 5.2.2018 11:37

kdyz zminujete toho soudruha Churchila a Benese v Londyne

"Jinými slovy řečeno: V naší době, těhotné na zrození stále závažnějších problémů, potřebujeme rozhodné a nebojácné bojovníky Churchilly, kteří umějí vyhrávat války, nikoliv falešně uhlazené Chamberlainy, kteří dokážou dokonce i zradit."

kdyz zminujete toho soudruha Churchila a Benese v Londyne, tak byste mel vedet, ze to byl prave soudruh Churchil a jeho vlada, ktera Edwardu Benesovi jasne rekla/v Londyne/ ze Mnichovska dohoda plati a at zapomene na nejake jeji zruseni, nemluve o faktu, ze Benesovi/vlade CSR v emigraci neusatle Britove vnucovali povalecnou unii CSR s Polskem. Coz Benes odmitl, a byl to SSSR/Stalin, kdo nepred ustne, nasledne smlouvou garantoval ze SSSR se v povalecnych jednanich postavi za pozadavek CSR na zruseni Minichovse dohody v celem rozsahu a take podporu dalsich ceskoslovenskych pozadavku pri mirovych jednanich po valce.

Cest :-)

B. Lukáš 5.2.2018 14:46

Re: kdyz zminujete toho soudruha Churchila a Benese v Londyne

Ano, byl to soudruh Stalin, který kolonizoval a měnil hranice

evropských států nejdříve ve vzájemné shodě s Hitlerem (23.8.1939 smlouva

Riebbentrop-Molotov), a který následně

po drtivé porážce nacistického Německa v r. 1945 v kolonizaci a měnění hranic ve prospěch velkoruské říše pod značkou

SSSR pokračoval.

P. Rudolf 5.2.2018 11:36

Tak to je super šrapnel

"Vůbec nejvážnější otázkou je Bruselem protlačované nekritické přijímání neprověřených migrantů (většinou muslimů), kteří již dokázali přivést západoevropské země do rozvratu a začínajících občanských válek."

Takže už Pes otiskuje i články skutečných bláznů. Neskutečné!

J. Vlček 5.2.2018 11:57

Re: Tak to je super šrapnel

To jste si všiml až teď, pane Rudolfe? Uvědomte si jak dlouho už vy sem přispíváte svými stupidními bláboly. Jenže blázen, jak známo, v sobě blázna nehledá, že.

S. Netzer 5.2.2018 12:12

Re: Tak to je super šrapnel

S tím, že je západní Evropa "na pokraji" občanských válek, se zde setkávám běžně - ale v diskusi. Že tyto ale v Evropě už "začínají", čtu poprvé. A navíc v článku. :-(((

O tom, že tento článek napsal blázen, svědčí i věta: "Doslova nejlepší by byla skutečnost, kdyby se Miloš Zeman stal aktivním křesťanem vládnoucím v Boží moci."

J. Sova 5.2.2018 15:15

Re: Tak to je super šrapnel

Zeman už teď vládne v Boží moci, na to nemusí být křesťan.

Ř 13,1 "...neboť není moci, leč od Boha. Ty, které jsou, jsou zřízeny od Boha, takže ten, kdo se staví proti vládnoucí moci, vzpírá se Božímu řádu. Kdo se takto vzpírá, přivolává na sebe soud."

V. Student 5.2.2018 16:20

Re: Tak to je super šrapnel

Hele, jak to, že vy jste tady buď oba, nebo nikdo?!

P. Majer 5.2.2018 22:07

Re: Tak to je super šrapnel

Souhlas! Zrovna si rikam, ze je nejvyssi cas Psa prestat cist. Skoda...

A. Alda 5.2.2018 10:52

Ač bigotní katolík,

volil jsem Zemana. Už před volbami jsem zde na Psu opakovaně vyznal, že proti Drahošovi jsem ochoten volit kohokoli. A tak jsem rád, že to Drahoš nevyhrál. Nejsem zemanovec, jsem antidrahošovec.

D. Stirský 5.2.2018 10:24

Autor zřejmě nepochopil,

že Zeman je geniální stratég a taktik politické moci a že si chtěl dokázat, že stejně jako jeho předchůdci zvládne i druhou rundu. Nic víc v jeho konání není. Kdyby v Česku byla výrazně pro-uprchlická nálada, nebude vášnivějšího obhájce uprchlíků nad Zemana. Ke skutečnému křesťanství patří především láska k bližnímu a k Bohu, tak to alespoň většina velebníčků, pastorů a bratrů kazatelů neustále opakuje. A byť se Británie zachovala v r. 1938 ohavně, nic až tak neporušila. Odmítli jít na pomoc Francouzům, toť vše. Je také pravdou, že na ostrovech nikdy nebyli nadšeni z toho, že vzniklo Československo a že R-U se rozpadlo.

D. Stirský 5.2.2018 10:15

Scrklý Zeman a ranař? No to snad ne.

Autorovi bych připomněl, že je u nás 12 uprchlíků. A myslel-li si, že prezidentův názor na uprchlíky je pro volby důležitý, tj. že jeho názor může přijímání či nepřijímání migrantů výrazně ovlivnit, spadl z višně.

V. Student 5.2.2018 16:15

Re: Scrklý Zeman a ranař? No to snad ne.

Vzhledem k tomu, že vnitřní hranice EU jsou volně prostupné a na hranicích mezi námi a SRN je kontrola nulová (vlastní nedávná zkušenost), neví nikdo, tedy ani vy, kolik je tady migrantů, pane Stirský. Ale už jsem to někde psal - jděte se podívat do vnitřních částí Prahy, a uvidíte. Ale jak vás znám, namítnete, že nemohu vědět, že jsou to migranti.

V. Kain 5.2.2018 10:13

Lisabonská smlouva

S tím podpisem Lisabonu panem Klausem nemáte pravdu.Ten tlak jaký na něho byl vyvíjen nešlo ustát.

A. Alda 5.2.2018 11:00

Mohl abdikovat.

Tím by i národ viděl Lisabonskou smlouvu v trochu jiném světle.

Mohl abdikovat a ihned začít politický boj za vystoupení z EU právě kvůli Lisabonské smlouvě. A byl by tím velmi věrohodný.

M. Prokop 5.2.2018 9:56

No, modlete se.

Zda to pomáhá, to jako bezvěrec nevím, ale Zeman zaručeně není Churchill. Chlastal, kouřil, možná i sprosťačil, ale měl nějaké pevné zásady a nevěřil Rusákům.

Že zeman chlastá, kouří (ale podepsal protikuřáckou lumpárnu) a překládá, to nestačí.

P. Kmoníček 5.2.2018 9:08

Libore Davide,

můžete uvést jakou čsl.-britskou smlouvu Británie v osobě Chamberleina v Mnichově porušila? Žijete pořád ještě v době, kdy se muselo věřit tomu co pán říká a v podstatě nebyla možnost zjistit si fakta. Tak si pamatujte, Vy filozofe, že v době podpisu Mnichovské smlouvy neměla ČSR s Británií smlouvu o nějaké vzájemné pomoci žádnou a nelžete veřejnosti tak jak se tady po válce lže už třia sedmdesát let.

M. Prokop 5.2.2018 9:57

Re: Libore Davide,

Ano, ale ...

Měla spojeneckou smlouvu s Francií a údajně se Britové nechali slyšet, že půjdou-li Frantíci kvůli Československu do války, oni to nepodpoří.

No, nepomohli si.

P. Kmoníček 5.2.2018 12:03

Re: Libore Davide,

Je pravda, že nepomohli, ale žádnou smlouvu neporušili. A těch "údajně" se dá vymyslet celá řada. Bohužel pověst o Mnichovské smlouvě do lidí natloukli komunisté a mnoho těch jedn..š....ch tomu věří dodnes , viz politolog David.

A. Alda 5.2.2018 11:03

Britové podepsali Mnichovskou dohodu

a tím se jednoznačně postavili na stranu Německa, které v tu dobu bylo zcela nedemokratickým autoritativním režimem socialistického typu. Československo bylo v tu dobu státem demokratickým, posledním demokratickým státem ve střední Evropě (až do prosince 1938 zůstalo demokratickým státem). Britové nás v Mnichově nepochybně zradili.

P. Kmoníček 5.2.2018 14:53

Re: Britové podepsali Mnichovskou dohodu

Což není předmětem debaty, pokud jste si všiml, osloide.

J. Chaloupka 5.2.2018 16:08

Máte pocit, že by nás Západ nezradil opět? Nato nenato?

Já ne. Máme štěstí, že v Evropě zatím není válka. Přece nepůjdou do války kvůli národu, o kterém nic nevědí. Ostatně od syna vím, že nás, co jsme žili za Železnou oponou, považují za východní špínu. A přece se neušpiní. Ostatně viděli jsme, co udělali s Ukrajinou. Ty afgánské mise apod., kterých se účastní i naši vojáci jsou dobré jen pro to, aby bylo dost lektorů, kteří nás naučí střílet, až půjde do tuhého.

P. Kmoníček 5.2.2018 16:23

Re: Máte pocit, že by nás Západ nezradil opět? Nato nenato?

Chaloupko, oni železnou oponu nepostavili. Tu jsme vybudovali my sami a stříleli na ní lidi, kteří přes ploty ohnuté k nám, aby se obtížněji přelézaly, chtěli uprchnout. Mnoha lidem, kterým se to povedlo poskytli také pomoc. A my a špína? Za co nás měli a dosud ze setrvačnosti mají mít, když jsme vlastní lidi stříleli proto, že tady jen nechtěli žít?

P. Sejrek 5.2.2018 8:48

Papež František

umývá nohy muslimům a tedy po vzoru papeže naši křesťané volí vítače muslimů aby též mohli ty nohy umývat.

Z. Lapil 5.2.2018 8:33

Ještě dvanáctkrát a bude hotovo:

Stokrát zopakovaná lež se stane pravdou.