25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

NĚMECKO: Blouznění Martina Schulze

Na víkendovém sjezdu německých sociálních demokratů chtěl jejich předseda Martin Schulz za každou cenu podporu pro vyjednávaní o velké koalici s CDU/CDU. A tak se obul i do nás.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schwarz 26.1.2018 22:00

Ti němci musejí

furt vymýšlet nějaké kraviny. I ta "vyspěleevropské" představy o "solidaritě" jsou pěkně ujeté. Tak to přijede nějaký černoch co tvrdí jak málem umřel, sucho, kozy chcíply a ještě po něm kdekdo střílí... ale v Evropě vyžaduje prachy na dřevo. Zůstat v Řecku nebo Bulharsku? Co vás nemá, taková nuzota! Německo, to je země zaslíbená! A němci vymýšlejí, jak svoje hosty rozptýlit rovnoměrněji po okolí a co je nenapadne jako stejná, "evropská" dávka. A klidně větší, než je na "východě" průměrný důchod nebo minimální mzda. Takže ten tak "solidární" Němec, Francouz, Ital či Španěl hořekuje nad bídou připlaveného černocha a pranic mu nevadí, že kolega "spojenec" Bulhar žije ještě bídněji. A že ho mnohdy tak bídně platí právě německé nebo francouzské firmy. Zvláštní způsob solidarity, na který"západu" zvysoka s...u!

D. Bystriansky 26.1.2018 16:16

Šiřitelé lží a pomluv...

netzer a rudolf v neustálé a nekončící symbióze. Každodenní to extáze v objetí dvou marxistů o různém rodu, leč stejném genderu.

Ostatní boží hovádka z nich mají radost. Přejme jim taky, jejich pravdu a lásku.

I. Mertl 26.1.2018 19:34

Re: Šiřitelé lží a pomluv...

Hrome, Vy jste básník!

J. Kanioková 26.1.2018 13:01

Máte pravdu

SPD KONGRES sebevražda ze strachu ze smrti - https://www.cicero.de/innenpolitik/spd-parteitag-grosse-koalition-groko-neuwahlen

"Extrémně pravicová německá" AFD se zaměřuje na uprchlíky v prvním návrhu před parlamentem - http://www.dw.com/en/germanys-far-right-afd-targets-refugees-in-first-bill-before-parliament/a-42206338

Angela Merkelová v Německu na summitu Davosu odsoudí pravicový populismus jako "jed" - http://www.dw.com/en/germanys-angela-merkel-decries-right-wing-populism-as-poison-at-davos-summit/a-42292865

"Merkel je velký problém Německa" - http://www.wiwo.de/politik/deutschland/oekonom-malcolm-schauf-merkel-ist-deutschlands-grosses-problem/20880702.html

A. Alda 26.1.2018 12:41

Jestli něco v Evropě probíhá, ta to rozhodně není

konzervativní revoluce, ale islamisace.

Š. Hašek 26.1.2018 14:08

Re: Jestli něco v Evropě probíhá, ta to rozhodně není

Ano, jednak. A zároveň probíhá nepatrný posun od bruselského internacionalismu/hodnotářství (někde). Slovo konzervativní je nesmysl. Spíš tak nějak starost o vlastní - zemi. Konečně.

J. Kanioková 26.1.2018 16:08

No, něco probíhá ... teď jsem "potkala" článek -

Mezinárodní analytik českého původu, poradce amerických prezidentů, odkrývá washingtonskou stopu odporu proti Zemanovi. Na prvním místě jmenuje Madeleine Albrightovou - http://jdem.cz/dssdz3

Ne, že bych brala všechno z toho článku stoprocentně, ale že Madlenka za pravdolákovníky vždycky stojí, o tom nepochybuji.

Z. Švrček 26.1.2018 11:50

Angelu, její stranu i Německo vem čert.

Už jsou efektivně v háji. Neprobudili se včas a mají domna problém zvaný islám. O to horší je to zpráva pro nás, protože budeme pod kuratelou dvojice (potažmo trojice) levicových blouznivců Merkelová, Macron (Schulz) a musíme se ubránit tomu, aby se tento jejich problém, o jehož dopadech zatím nemají Němci jasno - snad jen potuchu- nedostal prostřednictvím Dublinu IV k nám do české kotliny. Takže i my máme vážný úkol, postavit se tomu všemu. Jakékoliv selhání bude nás, či spíše naše mladé, potomky a jejich potomky, vážně ohrožovat na svobodě, majetku i životě.

F. Svoboda 26.1.2018 11:39

Pane Robejšku :

Jelikož v minulosti mne vaše názory zaujaly, byly blízké mým, volil jsem vaši stranu Realistů. Bohužel před volbami jste předvedli mizerný výkon, např. vy osobně jste navštívil Jadernou el. Dukovany ( dopoledne ) a odpoledne jste údajně byl v Třebíči na náměstí. Osobně z důvodu nemoci jsem se setkání nemohl účastnit a proto jsem hledal výsledky obou setkání zde na internetu. Bohužel nebylo tam vůbec nic, zkrátka chcípl pes. To sice mne poněkud zviklalo v mém nadšení, ale přesto jsem vás volil. Výsledky voleb jsou známé a pro vaši stranu neradostné. Od té doby opět jsem nezjistil žádnou aktivitu . Až nedávno se vyvrbil váš kandidát na presidenta Dr. Hynek. Z počátku měl názory přijatelné ale ne natolik, abych jej volil. Po volbách lavíroval se svoji podporou pro jednoho z obou kandidátů ( jako by byl obrovská veličina s 10 až 20 % hlasů )a nyní se konečně vymáčkl, že doporučí své hrstce voličů volit hrubiána Zemana. To mne s konečnou platností přesvědčilo, že vás i vaši stranu nikdy již volit nebudu !!!

J. Hejna 26.1.2018 13:27

Re: Pane Robejšku :

Jsem přesvědčen, pane Svobodo, že to panu Robejškovi bude děsně líto.

F. Svoboda 26.1.2018 14:19

Re: Pane Robejšku :

Pane Hejno, chápu vaši ironii, nicméně jsem přesvědčen, že by mnou uvedené okolnosti a souvislosti s působením realistické strany mohly osvětlit i mysl některých dalších diskutérů zde na NP.

M. Mikulec 26.1.2018 16:26

Re: Pane Robejšku :

Pane Svobodo, my dostáváme pravidelně noviny od Realistů emailem, nevím, proč Vy ne. Raději uděláte zkratku, že už s nimi nechcete nic mít. Trochu extrémní, ne?

M. Valenta 26.1.2018 14:44

Re: Pane Robejšku :

Možná mu do ale konečně dojde, že s podporou Zemana se věrohodná pravicová politika dělat nedá.

M. Pechr 26.1.2018 15:07

Re: Pane Robejšku :

...byl jsem z Realistů také zklamán...naštěstí hlas jsem jim nakonec dát si rozmyslel...

...vono se to jinak kecá a zas jinak hraje...

P. Rudolf 26.1.2018 9:50

Tak jsem se domníval

že z Hamburku musí být na německou politiku vidět přece jenom o trochu líp, než z Prahy. Jak ale mentor potvrzuje, nemusí to vždy platit.

Je ale asi fakt, že pokud chcete svůj pohled vylepšit náručí plnou lží a výmyslů, je vlastně jedno, odkud koukáte.

J. Uzel 26.1.2018 10:07

Re: Tak jsem se domníval

Že nemáte rád Robejška jste už všechny přesvědčil. Teď popište, prosím, tu náruč lží a výmyslů, pokud by Vás to příliš neobtěžovalo.

P. Rudolf 26.1.2018 10:21

Re: Tak jsem se domníval

Vážený pane, já k Robejškovi necítím nic, neb je to jenom trapná figurka českého politického panoptika. Ale nemám rád vědomé lži a překrucování faktů. A těmi jsou články tohoto mentora nabité. Hledat je však za vás, když je sám nevidíte, nebudu, neb si nevzpomínám, že bych byl placen jako váš tajemník.

V. Novák 26.1.2018 10:26

Re: Tak jsem se domníval

Takže zase jenom blbý plác v netzer-stylu.

Ne že bych čekal něco jiného...

P. Rudolf 26.1.2018 10:37

Re: Tak jsem se domníval

No vidíte to, právě jsem vám chystal docela zajímavou odpověď na váš dotaz v 10:17. Vy jste ale zvolil způsob diskuze řeznického psa, kterému nedali týden nažrat.

Tak si pane vyližte pr...!

S. Netzer 26.1.2018 10:52

Re: Tak jsem se domníval

K Vaší výzvě se připojuji.

M. Krátký 26.1.2018 11:23

Re: Tak jsem se domníval

No, konečně jsou zase tihla dva v těsném závěsu - už jsem se bál, že Jezevčík zatratil pana Rudolfa a ejhle - jak jsem se mýlil. Hezký den přátelé - nevíte někdo zda si to ti dva již někdy rozdali bez diváků - na to by jistě stačil i hodinový hotel ???

L. Kubeš 26.1.2018 15:12

Re: Tak jsem se domníval

Nápodobně !! Platí pro dva profláknuté hulváty: Rudolf a Netzer.

R. Tesařík 26.1.2018 11:08

Re: Tak jsem se domníval

A protože nemáte žádnou odpověď , tak jste se pěkně krysácky vymluvil.

P. Rudolf 26.1.2018 11:53

Re: Tak jsem se domníval

Tak do toho bych nefušoval, neb mistrem krysácké diskuze je už tady nějaký Tesařík.

R. Tesařík 26.1.2018 12:15

Re: Tak jsem se domníval

Copak, copak, Rodolfo? Já jsem nepsal, že je to náruč lží, alébrž vy. Takže vy jste na forhontě. Parole.

R. Gramblička 26.1.2018 10:33

Re: Tak jsem se domníval

autora jste ze lží osočil, vy Rudolfe, důkazní břemeno je tudíž na vaši straně. Evidentně nejste placen jako tajemník pana Uzla či můj (ostatně, nedal bych vám ani vindru), ale ty vaše ejakuláty o náruči plné lží plodíte dobrovolně a zadarmo. Tak zkuste ty lži konkretizovat, taky zadarmo

M. Valenta 26.1.2018 11:01

Re: Tak jsem se domníval

Ovšem odhad výsledku vlastní strany ve volbách je na politologa,(ačkoliv chápu, že si předem nikdo neubírá), hodně mizerné vysvědčení a s takovým názvem zvlášť.

R. Tesařík 26.1.2018 11:12

Re: Tak jsem se domníval

Strawman.

S. Netzer 26.1.2018 11:34

Re: Tak jsem se domníval

Zkusím odpovědět na ten váš ejakulát.

Ne blud Petra Robejška, nýbrž jeho lež je například tvrzení, že v Evropě probíhá jakási "konzervativní revoluce".

Důvodů pro skoro celoevropský úpadek sociální demokracie je víc https://goo.gl/VxRsP5 a liší se podle zemí, ale skoro všude se jedná o postoj sociální demokracie vůči migraci.

P. Rudolf 26.1.2018 11:57

Re: Tak jsem se domníval

Jo, přesně tohle jsem měl pro toho druhýho inteligenta připravené, neb vědomější lži aby člověk u politologa pohledal. V rámci spravedlnosti ale připouštím, že to může být i důsledkem stařecké demence.