18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

POLITIKA: Z kacířských myšlenek

Anebo se 19. ledna v dolní sněmovně opět věnoval své oblíbené disciplíně – střílení od boku? A opět mimo terč. Ale co když terč trefil?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Širůček 23.1.2018 11:10

Re: A co Vitásková?

Svobodu teď také chtějí soudit za to, co spáchal Bém. Tak to prostě u nás chodí ...

J. Schwarz 23.1.2018 16:46

Re: A co Vitásková?

A je to tak snad v pořádku?

J. Milota 23.1.2018 10:36

Re: A co Vitásková?

Dík, pane Zingo. Viz též moje příspěvky (asi 10:28) výše. Přeji hezký den. JM.

P. Selinger 23.1.2018 9:28

„Žijeme v zemi, kde si můžete objednat stíhání

a objednat pravděpodobně, dostat někoho do vězení.“ , ří ká Babiš a možná to ví s jistotou z vlastní zkušenosti. Kdo stál za obsazením úřadu vlády a následnému puči ?

M. Šejna 23.1.2018 9:12

Tluchoř, Nečas, Parkanová ...

V roce 2012 plaměnně křičel od řečnického pultu tehdejší premiér Nečas, že v téhle zemi nebudou o vládě rozhodovat policejní důstojníci. Bylo to v době, když policie požadovala vydání poslankyně Parkanové. Něčase tehdy podpořil ministr financí Kalousek, který branil Parkanovou výrokem, že se jedná o policejní zvůli. Rok na to zatkla policie tři poslance ODS a všichni voliči ODS a TOP09 byli tehdy přesvědčení, že policie konala na objednávku, aby zlikvidovala Nečasovu vládu.

A ejhle, v roce 2018 podobný názor vysloví Babiš, a je z toho skandál.

P. Rudolf 23.1.2018 13:33

Re: Tluchoř, Nečas, Parkanová ...

Asi tak. Zloději dnes křičí "chyťte zloděje"!

P. Rudolf 23.1.2018 7:39

Babiš moc dobře ví

o čem mluví a politici z tzv. tradičních stran taky, neb tady dělali čtvrt století vše pro to, aby u nás právní stát jen tak nevznikl.

Kdybyste autore, jak je bohužel často vaším zvykem, nestřílel jen tak od boku a zašel si za jedním, dvěma advokáty, kteří tady svou praxi provozují už minimálně dvacet let, tak byste se od nich dověděl věci, že by vám stály vlasy na hlavě hrůzou. Je pravdou, že období státu jako chlívku mafie skončilo Topolánkovou vládou, nicméně jistá residua tam zůstala do dnes.

O tom, že Čapí hnízdo je politická kauza, dnes už snad nepochybuje ani malé dítě. Otázkou však zůstává, zda je vytvořená skutečně na reálném základě, či vše stojí na vodě, jako třeba u vámi jmenovaných Mlynáře či Jourové. To vše ale ukáže jedině soud, i když ne nutně ten prvního stupně. Neb k té třístupňové soustavě soudů mám už dnes docela důvěru (což bych ještě v minulém desetiletí nenapsal ani omylem).

I. Schlägel 23.1.2018 9:33

Re: Babiš moc dobře ví

Ano.

K. Filek 23.1.2018 9:52

Re: Babiš moc dobře ví

Vy si myslíte,že Babiš tady zařídí právni stát?Největší zloděj,kterého nechtěli ani na slovensku,přišel rozkrást ještě to co zbylo.Zřejmě měl prsty(peníze) v puči proti Nečasovi.

I. Širůček 23.1.2018 10:15

Re: Babiš moc dobře ví

Když se mohl ze zločince stát nejúspěšnější policejní náčelnik, proč by nemohl zloděj zabránit dalšímu rozkrádání republiky? A nazývat odstranění Nečase pučem, to už nelze pojmenovat pravým jménem bez porušení pravidel diskuze!

P. Rudolf 23.1.2018 13:21

Re: Babiš moc dobře ví

Já nic takového netvrdím, můj příspěvek je o něčem jiném.

P. Zinga 23.1.2018 10:00

Re: Babiš moc dobře ví

Zírám, pane Rudolfe...

M. Těhanová 23.1.2018 10:25

Re: Babiš moc dobře ví

Tu Jourovou bych zas až tak za příklad nedávala, protože kdyby nezemřel korunní svědek, kdoví, jak by se to vyvinulo. Ta kauza nebyla postavená na vodě.

Zvláštní, že se pak přidala k Babišovi. Tím nechci nic naznačovat, jen to moc důvěryhodně nevypadá.

P. Rudolf 23.1.2018 13:23

Re: Babiš moc dobře ví

Ta Jourová byla odporná účelovka jak vyšitá z učebnic. Přesvědčovat vás však nehodlám.

J. Milota 23.1.2018 10:44

Re: Babiš moc dobře ví

Vážený (to není ironie!) pane Rudolfe, jsem velmi pokročilý senior. Vzpomínám si, jak jsem asi před 60 (!) lety četl Budování státu od Ferdinanda Peroutky. Tehdy, na počátku 60 let to byla zakázaná kniha a v tehdejší Státní vědecké knihovně v Plzni mi ji potají půjčovaly sympatické knihovnice. Mě bylo nějakých 18, Stálo by za to , kdyby se někdo ujal objektivního popisu budování České republiky. Mějte se hezky. Zdraví J.Milota

I. Širůček 23.1.2018 11:13

Re: Babiš moc dobře ví

Nebojte se, i na to dojde. Počítám tak za čtyřicet, nebo padesát let, až budou všichni pamětníci tohoto procesu mrtvi.

P. Rudolf 23.1.2018 13:25

Re: Babiš moc dobře ví

Váš příspěvek je mi pane Miloto srozumitelný, taky bych mohl pár takových příběhů vyprávět. Objektivní popis budování ČR však moc neočekávám, Češi mají rádi pohádky.

A. Pakosta 23.1.2018 10:59

Re: Babiš moc dobře ví

Měl byste vědět, pane Rudolfe, že advokáti nikomu drby ze svých mafiánských kauz vykládat nebudou. Jednak mají povinnou mlčenlivost, a jednak by byli sami proti sobě.

P. Rudolf 23.1.2018 13:31

Re: Babiš moc dobře ví

Samozřejmě s vámi pane Pakosto naprosto souhlasím.

Ale věřte tomu, že o svých případech velmi rádi vyprávějí. Potřebují se toho zbavit, neb nosit to v sobě není nic příjemného. Ovšem samozřejmě nekonkretizují a nevypráví to každému. Mezi sebou, kamarádi, ale často i dost konkrétně. Raději bych některé věci ani nevěděl.

J. Karlík 23.1.2018 6:53

Spousta otázek,

na které si sám odpovídáte. Není přece normální udělat z 10 let staré žádosti o dotaci kauzu, vedle které jsou MUS, privatizace OKD, solární baroni atd., novinářské popelky. Navíc jsme pořád slyšeli, že se málo čerpá. A když se čerpá, tak je to zase špatně, protože údajně to byl 10 let starý podvod.

J. Hruška 23.1.2018 8:45

Re: Spousta otázek,

Když "čerpá" starosta Horní Dolní, čerpá pro Horní Dolní a trochu taky pro sebe, ale pro koho čerpá OLIGARCHA deroucí se k moci nad celým státem?? Pane Karlíku, bděte!

J. Karlík 23.1.2018 9:54

Re: Spousta otázek,

Nevím, kdo z nás dvou by měl procitnout. Vaše otázka nedává smysl. Myslíte, že 10 let stará žádost o dotaci pro Čapi hnizdo, měla pomoci Babisovi prodrat se k moci? Asi té naší demokracii moc nevěříte. Pokud se u nás stane tento způsob likvidace politických soupeřů normou, a nic jiného to není, potom se s návratem do Evropy můžeme rozloučit.

M. Těhanová 23.1.2018 10:33

Re: Spousta otázek,

Asi vy byste měl procitnout. Každý si uvědomuje, že takových švindlířů a jejich pomocníků bylo víc. Ale nikdo z nich si nechtěl koupit celý stát s heslem " všeci kradnů". Když všeci, tak sebe z toho nevyjímej. A tak se stalo, že někdo vytáhl, že ten člověk se na tom kradení podílel.

Je na tom něco podivného? Vím, že by to bylo náročné, ale takové dotace, kde to podezření čouhá jak sláma z bot, by se měly samozřejmě prošetřit také. Je o to ale zájem?

J. Karlík 23.1.2018 12:57

Re: Spousta otázek,

Ano, všichni víme, každý si uvědomuje, argumenty_ které žádný soud nemůže ignorovat. A jestli někdo kradl pro Capi hnízdo_ měl by dostat odměnu, protože nekradl z našeho, ale z evropského.

J. Hruška 23.1.2018 13:28

Re: Spousta otázek,

Spousta otázek, jedna odpověď! Oligarchie!!

Hlava státu - mužický car - jmenuje jednoho z největších boháčů - oligarchu - straku na hnízdě - předsedou vlády který si platí druhou nejvyšší funkci ve státě - předsedu sněmovny - z výnosů státních dotací pro firmu. Zatraceně dobrá odměna, zasloužený odpočinek snad v dohledu. Zdař Bůh.

J. Fridrich 23.1.2018 6:38

"Máme premiéra, který až příliš často

"Máme premiéra, který až příliš často „blábolí“ – říká věty, které jsou „o ničem“ - říká autor článku.. Ale co když je to přirozená a oprávněná obrana někoho, kdo není zločinec ? Ono stačí pozorné prostudování zprávy OLAF a celé kauzy Čapí hnízdo..

J. Hruška 23.1.2018 9:23

Re: "Máme premiéra, který až příliš často

Orgány činnými v trestním řízení stíhaný obviněný má jistě právo bránit se před soudem -- u soudu před soudcem -- všemi prostředky, tedy i lhaním a obviňováním jiných, Babiš však není v parlamentu u soudu ani před soudcem a volá o "presumpci neviny", nemá tedy právo na "VŠECHNY" prostředky a je v pozici svědka, který pod přísahou má mluvit PRAVDU a nic než pravdu. "Blábolí" tedy pravdivě?? Podle slov "premiéra" v demisi je Poslanecká sněmovna žvanírna, Babiš tedy žvaní. Podle slov "hradního" pána "jen idiot nemění své názory", prezident tedy jmenuje navzdory svému sociálně demokratickému přesvědčení OLIGARCHU předsedou vlády České Republiky. Zdař Bůh.

M. Těhanová 23.1.2018 10:59

Re: "Máme premiéra, který až příliš často

A vy tomu, co píšete věříte. Zkuste si projít Babišovu podnikatelskou cestu a jeho způsob odstraňování překážek, stojících mu v cestě.

A pusťte si Matrix AB a poslechněte si, co on osobně, aniž by se ho někdo ptal, o tomto SVÉM projektu říká.

S. Sedlák 23.1.2018 2:46

Tak trocha pravdy

jako tak trochu těhotná??

Může se stát, že je někdo obviněn i v právním státě, ale protože je rozhodující posouzení soudem, tak se to dřív nedá odpískat.

Daleko lepší příklad v tomto případě je Rath. Pravděpodobně se i Babiš bude chvíl cukat, než ho zavřou. S důkazy a zmapováním případu je policie na tom stejně.

P. Dvořák 23.1.2018 7:42

Re: Tak trocha pravdy

Bylo vám někdy sděleno obvinění? Byl jste trestně stíhán třeba pět let? Byl jste v prvním stupni odsouzen za to, co jste z časových důvodů ani nemohl spáchat? (Alena Vitásková)

Jestli ne, tak jenom žvaníte a "třískáte játrama o stůl". Po pěti letech ne že se "budete chvíli cukat", ale bude vám cukat aspoň ruka a obě víčka.