29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

POLITIKA: Ne, skutečně ne!

Nedávno jsme si nepřímo zvolili předsedu vlády. Za pár dní budeme přímo volit presidenta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ticháček 11.1.2018 17:26

Re: zajimavy pohled na svet

Houbeles. Naprostá většina Němců si na nějaké hříchy z poloviny minulého století vzpomene maximálně u filmu pro pamětníky. Co je jim po nakonec po tom. Mě je padesát. Půl života jsem se učil, že mám řešit aktuální problémy s výhledem do budoucna, a posledních pětadvacet let se dozvídám, že bych měl, nebo že někdo jiný, řeší problémy, které měli mít (jejich) pra(pra)rodiče v letech puberty, či časné adolescence. Pro kteréhokoli Němce pod pětaosmdesát let jsou události z doby druhé světové stejně určující, jako pro Londýňany zážitky z Války Růží.

J. Ticháček 11.1.2018 16:11

Re: Pane doktore, dík

Páně Vlku

Mezi spoustou doktorů píšících svá moudrá lecskam, jste vy Doktorem píšícím tak, že je radost číst. A to prosím i ve chvílích, kdy s vámi občas bytostně nesouhlasím. Což dnes neplatí.

J. Sedlář 11.1.2018 0:45

Re: se vzdycky muzou poslat zpatky

A kolik nelegálů už "se" poslal z5 ? Vy tomu snad i věříte. To je na léčení.

Kdy se prosím Francie, Anglie projevila jako spojenec ? Nevím, poraďte.

Kdo zaplavil Italii Africanama ? Vím,hledejte "people trafficking", video má 2min21s.

Co je tím chytračením ?

Myslíte vyhrožování soudem našemu státu pro neochotu dodržet nařízené nefunkční řešení průseru, vzniklého nedodržením jiného nařízení jinými státy, kterým nikdo soudy nevyhrožuje?

M. Prokop 10.1.2018 20:55

Re: Toto už je MOC VELKÉ ZJEDNODUŠENÍ

Ano, to je srbskoruská verze událostí. Něco jako radio Jerevan.

M. Prokop 10.1.2018 20:54

Re: Toto už je MOC VELKÉ ZJEDNODUŠENÍ

Ty boje v Chorvatsku ovšem začala právě ta srbská menšina v Krajině.

M. Prokop 10.1.2018 20:51

Re: Rozpad Jugoslávie

Krvavý ďábel nacionalismu tam je všude, snad s vyjímkou Slovinců (to patřilo k Předlitavsku). Ale u Srbů asi nejsilnější, taky u Albánců, ale ti nemají takovou moc.

M. Prokop 10.1.2018 20:48

Re: Rusko má svých problémů dost

No jo, ale vykládejte to němcobijcům a rusofilům.

M. Ra 10.1.2018 20:33

Re: Pravdivý dějepis a pravdu je třeba, nic jiného!

oprava: ne v SAE ale SA. E se vloudilo.

P. Klíma 10.1.2018 20:00

1***

V. Vlk 10.1.2018 19:59

Re: Celkem dobrý

Jistě. Jak se mi tam dostala ta Sicilská, sám nevím. Holt, práce kvapná, málo platná.

M. Mikulec 10.1.2018 19:51

Re: Muslimové v Teplicích.

Lukáši, když má váš dům se zahradou hodnotu 3 miliony, a Arab nabídne 15 milionů, odoláte?

J. Krásenský 10.1.2018 19:48

Re: zajimavy pohled na svet

Také mne to znepokojuje. Už pohádky, ve kterých šlo vyzrát nad čertem jsou nebezpečné. Za vlády reálných socialistů si tak mnozí, včetně Wericha, tvořili alibi své kolaboraci s marxisty.

A jak píšete přátelské a milé zlo znepokojuje. Vítězství emocí (sentimentu) nad rozumem, feminizace společnosti. Romanticky založené ženy do smrti doufají, že změní "netvora" v krásného (a bohatého) prince. Některé ženy i zlo přitahuje. Feminizovaný marxizmus je v tom podporuje, protože tak naivky pomáhají vyvrátit společnost z přirozených kořenů.

A. Sedláčková 10.1.2018 19:47

Re: zajimavy pohled na svet

Pane Kulheime, plně s vámi souhlasím. Stejně tak s autorem - kromě Zlaté bully sicilské. Pan Vlk skvěle popisuje, co jsem slýchala od dětství, že Němec nás vždy ohrožoval. Jsme sousedé velice expanzivního národa. Frantíci zase jsou velcí nacionalisté s přesvědčením o své jedinečnosti. Pro své vůdcovské ambice jsou oba národy schopny čehokoliv. Zanedlouho tu budeme mít evropskou armádu vedenou Německem a ta s námi zatočí, kdykoliv se Vůdcům znelíbíme. Domnívám se, že Rusko není v současné době náš problém.

R. Morava 10.1.2018 19:45

Re: vysvětlivka

K začátku Vašeho vlákna

https://cs.wikipedia.org/wiki/Zlat%C3%A1_bula_sicilsk%C3%A1

Aneb máte to vycucané z prstu

R. Morava 10.1.2018 19:39

Re: Nehodlám se dopustit té chyby

Neříkám že je ruský medvěd neškodný, ale mohl by jste konkretizovat jak nám může uškodit? Protože

= v současné době je v EU odhadem 5 ale spíš 10 procent Muslimů. Jak se loni psalo na psovi, mladých mužů mezi 15 a 35 lety je to procento větší. V Německu je zakázáno na internetu zveřejňovat jakoukoliv kritiku přistěhovalectví. EU nehodlá bránit naše hranice. Islám je jako zatím menšina chráněný víc než jakékoliv jiné proudy. Protože porodnost migrantů (nepřímá úměra k zaměstnanosti) je větší než Evropanů odhaduje se v některých zemích Francie, Německo Švédsko, že bude v roce 2050 30% Muslimů. Ti jsou velmi zpátečničtí a je v nich velké procentuální zastoupení teroristů. Arabové mají peníze z ropy a vlastní kromě Teplic i firmy jako třeba VW kde mají nad 10%.

- Zbytek jako Volvo, Kuka atd. mají Číňané. Jsou pracovití a přelidnění. Mají sice dědictví konfuncionalismu, budhismu, ale i komunismu. Nehrozí od nich kulturní výměna Evropy ale koupení a ekonomická podřízenost Evropy určitě. Tady ale může něco dělat jen celá EU. Pokud jim Macron a ostatní lezou do zadku, musíme dělat totéž protože naši lidi jejich levné výrobky kupují. Řešením není zrušit Zemana, ale bojkot čínského zboží občany a zákaz výprodeje naší země cizincům...

-Rusko bude vrtat do poolitiky ale co dál....

J. Jurax 10.1.2018 19:15

Celkem dobrý

až na tu nesrovnalost v bulách - ta Karlova byla sice zlatá, leč nikoliv sicilská, a taky o takměř jeden a půl století mladší té sicilské.

Chtělo by to po sobě přečíst a ověřovat, ať se Vám nesmějí, pane Vlku ...

M. Ra 10.1.2018 19:07

Re: Rusko má svých problémů dost

Pane Zingo super!!!jsem zvědav jak ty velbloudové zareagují?

J. Jurax 10.1.2018 19:04

Re: Rusko má svých problémů dost

Pokušení opakovat - budiž, ale kde?

Pobaltské státy jsou v NATO, takže tam by to bylo celkem rizikové, na jihu to taky nevypadá, na Ukrajině - co by z toho Rusko získalo, kdyby k sobě přitulilo rebely?

M. Ra 10.1.2018 19:02

Pravdivý dějepis a pravdu je třeba, nic jiného!

Pane Vlku, nerad diskutuju na těchto fórách, protože, vždyť víme, že srážka s blbcem je ta nejhorší pohroma co nás může potkat. Tady ale musím a chci projevit úctu k Vašemu dílu, do kterého jste se pustil navzdory všem těm nulám, co vše ví, všude byli, melou ale jenom hubou a nemají přitom žádný fundament pro svá tvrzení. Navíc mají nulový potenciál,a když jde do tuhého, zachovají se jenom jako Čurdové. Kalí tady všude zdravé vody a škodí celému národu, nejenom teď ale i do budoucna. A pustil i navzdory těm, kteří se vlastně chovají jako kolaboranti, teď bych je klidně nazval "lokajní multiglobalisté". Neví nic, o ničem. Neví ani jenom to, že v Ománu ještě dnes 80% žen a děvčat musí podstupovat obřízku... Jeden můj mladý kolega na toto reagoval "to ne, to je blbost!", nečte, nezjišťuje pravdu, nebádá, jenom mele. Neví, že v SAE se ještě dnes popravuje, utínají ruce a nohy, např. jenom za to, že někdo již nechce být muslimem.Je zlatem, tyhle fakta říkat a učit je aspoň naše děti, naše dospělejší mládež je již zmanipulována, již nedisponuje ZSR (zdravý selský rozum). A ani se nedivím, dostup k pravdivým informacím neexistuje, nebo je těžký a samotné informace jsou překrucovány na výmysly a účelovou lež porcovanou lokaji nějakého systému mimo naše zorné pole. Navíc k tomu beztrestně zneužívajících veřejné masmédia, tedy naše daně. Bude to těžká cesta, ale "Pravda vítězí". A k tomu dílu musí náš rozumný lid přiložit ruku.

R. Morava 10.1.2018 18:54

S tím Norimberkem je to pravda

Nacisté se najednou všichni vymlouvali že jen plnili zákony a nařízení. Rozsudky však byly ve smyslu že se na to nemohou vymlouvat. A souhlasím s tím, že měli rozsudky pravdu. Autor má pravdu, to má skutečně dnešní Evropa společného s nacisty. I nesmyslné a protichůdné zákony se berou dogmaticky, alibisticky a neposuzují se konsekvence, jako že není možné přijmout kvóty když někdo nesplnil povinnost ochrany Schengenu.

Naprosto stupidní a sebevražedné smlouvy může bezmozku dodržovat jen vlastizrádce.

B. Lukáš 10.1.2018 18:22

Re: Muslimové v Teplicích.

Nevím, co má společného " dotační systém jejich zemi" s vykupováním našich pozemků a nemovitostí bohatými Araby.. Za jejich téměř jejich nevyčerpatelné fin. zdroje z ropy si tak mohou třeba na vykoupené pozemky přilákat další soukmenovce ?

V. Klepetko 10.1.2018 17:59

Zajimavá diskuze i článek.

Zajímavé... Na našem Psu probíhá pozoruhodný střet nacionalistů na straně jedné, vlastenců na straně druhé a na straně třetí - těch, co se necítí být součástí našeho politického lidu. Títo třetí vnáší do diskuze velkou nenávist a snaží se o vykopání hlubokých příkopů!

Pana Václava Vlka st. považuji na této škále za poctivého vlastence. Zemského vlastence, ve starorakouském duchu a smyslu tohoto slova. Trochu mi připomíná paní Evu Hahnovou, jejíž knihy rád čtu a které mohu všem doporučit...

P. Urban 10.1.2018 17:51

Re: Nevím sice, koho konkrétně myslíte

Děkuji.

P. Urban 10.1.2018 17:48

Ona to asi nebylo jen dílo srbských komoušů

ale to by asi bylo moc složité.

M. Klas 10.1.2018 17:47

Re: Nevím sice, koho konkrétně myslíte

Navrhnu Vás na řád Josefe Vyskočila 3.stupně ,snad to bude stačit.....

P. Urban 10.1.2018 17:45

Nevím sice, koho konkrétně myslíte

ale věřím, že vycházíte z vlastních zkušeností.

P. Urban 10.1.2018 17:43

Re: Rusko má svých problémů dost

Anšlus Krymu vedl k citelnému zvýšení popularity prezidenta Putina. Tím se snížila pravděpodobnost, že Rusové Putina svrhnou, ať už legálně či nelegálně. Podobně to fungovalo i v minulosti. Pokud jsou lidé nespokojeni, můžete je poslat dobývat jiné země. Tím je pro začátek zaměstnáte. A pokud vyhrajete, tak Vám odpustí to, co by Vám jinak neodpustili. To platí i v případě, že expanze je řešením zahraniční hrozby. Které Rusko v minulosti skutečně čelilo.

To samozřejmě neplatí jen pro Rusko. Své problémy řešila expanzí i revoluční Francie a později se o to pokoušelo i Německo. Úspěchy, kterých dosáhli, ale byly pouze dočasné. Později tedy bylo nutné řešit vlastní problémy pod novými vládci jiným způsobem.

Pokud tedy Putinova popularita (a tedy i pozice těch, kteří jsou s ním spojeni) vedla ke zvýšení popularity a tím upozadění domácích problémů, pak je pravděpodobné, že čím větší budou domácí problémy, tím větší bude pokušení si to zopakovat. Logika pana Vlka je tedy v tomto bodě mylná.

V. Kobetič 10.1.2018 17:33

Pane Vlku, děkuji

za skvělý, skvělý,... článek. Jak čtu níže v diskusi, někteří z čtenářů, většinou těch, co se naučili svůj „vlastní názor“ zpaměti (asi)tupým čtením mainstreamu – nemajíce zásadních poznámek – nimrají se v nepodstatnostech. S uspokojením konstatuji – není jich moc. Doufám, že se to promítne do výsledku voleb.... a nejenom těch nejbližších.

M. Klas 10.1.2018 17:29

Placení /dez/informátoři?!!?

Zde v diskusi ,na tomo článku,ale i na celém, NP je mnoho diskutujících,kteří šíří nepravdu ne proto,že by to sami věřili,ale zejména proto,že jejich zaměstnavatel a plátce jim dal takové zadání!Je to od nich tedy výkon,držet "vartu" téměř 18 a více hodin.Je dobře ,že své slizké plivance umísťují pod to,co jim a jejich zaměstnavatelům-pátcům vadí nejvíce!Alespoň to víme a můžeme je ocenit ,navrhuji řád Josefa Vyskočila 1-3 stupně(jinak placeného informátora Pepka Vyskoč z Haškova Švejka).Mohla by být i putovní plaketa "Jidiš"(podle Jidáše Išakarionstkého z Bible).Nemusíme je jmenovat,ale po ovoci poznáme je.......

P. Rychetsky 10.1.2018 17:24

ano, fascinujici

Trefny komentar. Je zabavne sledovat jak pan Vlk varuje pred Nemci a jejich odveke nenavisti smerem k nam, a jako naradi si k tomu vybral intenzivni budovani nenavisti smerem k Nemcum. Jestli vzajemny vztah bude budovan na nenavisti, ktery z techto narodu asi v konfliktu vyhraje?

A opravdu nestastne je, jak mnoha komentatorum na Psu na konec popisu vsi mizerie okolo vyplyne stejny zaver, tedy Putinuv. Hoj bratri, my Rusi jsme tu od toho, abychom ochranili rozpad krestanske civilizace. Sup pod nase kridla.

Ano, Zapad ma krizi. To je problem. Ano, uprchlicka krize je velky problem, a EU ho resi spatne. Jenze 95% ceskeho problemu je novy miniputin babis, 3% problemu je byti byvalou a v budoucnu mozna opetovnou ruskou kolonii, a 2% problemu je levicactvi/neomarxismus Zapadu a i z toho plynouci spatne reseni krize, jelikoz neomarxistum je vsechno lidskym pravem a utlacovane tridy maji vzdy pravdu.