29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

SVĚT: Evropa má pořád problém a my s ní

Před několika týdny jsem v rychlosti a s pocitem, že je to ještě strašně daleko a že je dost času, navrhl název svého dnešního vystoupení ve znění „Evropa má pořád problém a my s ní“. Teď bych dodal „my i kvůli ní“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kain 3.1.2018 11:56

Re: Prognozy a předpovědi ...

Britové to s Theresou May moc nevyhráli.Tato probruselská dáma není ani zdaleka jako bývalá ministerská předsedkyně Margaret Thatcher.

J. Mrázek 3.1.2018 11:50

Prognozy a předpovědi ...

Brexit bude ostudně odvolán a Británie bude mít nadosmrti mezinárodní ostudu, Zeman může docela klidně zajistit státní pohřeb, Trumpa pohřbí zaživa ještě letos a na Babiše bych se moc nespoléhal, táhne nás do pr...eee...Bruselu ..

A. Alda 3.1.2018 11:47

A podle německé justice

se synagogy už zase mohou směle zapalovat.

S. Donát 3.1.2018 11:39

Re: Ale copak copak?

Debellem v Rakousku nic neznamená, naopak, vypadá to na slušný obrat v imigrační politice. V Itálii slušně úřaduje ten jejich ministr vnitra, konečně někdo něco udělal s přílivem plaváčků. Trumpovi se daří nad očekávání dobře. A AfD rozhodně neřekla poseldní slovo. S Brexitem uvidíme. U mě dobrý :)

EU fakt jede, ale do řiti. Což mě sice netěší, ale co se dalo jiného čekat...

L. Němec 3.1.2018 11:34

Varovatel

Evropa má problém a nikoho to nevzrušuje, kromě spasitele Venci. Za 100 let nebude na kříži nápis I.N.R.I., ale V.K.R.B. A hlavně on nic, on muzikant, a že on svym krákánim a rozjebáváním všeho samozřejmě k žádné kritické situaci nepřispěl.

Příští léta nepřijde žádnej Spasitel nebo Vykupitel, ale naopak na nebe vstoupí Varovatel.

M. Mařák 3.1.2018 11:32

Re: Tehdy ještě ne.

Přesně tak, dokonce se jako snaživý eurohujer vecpal k podpisu Přístupové smlouvy, přestože se sním dle protokolu nepočítalo.

H. Lukešová 3.1.2018 11:26

V Německu zahynula svoboda slova, definitivně

Beatrix von Storch za AfD je stíhána za "podněcování nenávisti" kvůli kritice znásilňování ze strany muslimů.

Ale muslimové a skuteční náckové mohou řvát "JUDEN INS GAS", to je zřejmě v pořádku. Jak hluboko mohlo Německo klesnout. Podporovat islám a muslimy, potírat Židy a judaismus.

P. Lenc 3.1.2018 11:25

Re: Tehdy ještě ne.

No pane Aldo, myslím si, že jste co se týče Klausova "eurohujerství" mimo mísu.Nebo trpíte selektivní strátou paměti.

P. Rudolf 3.1.2018 11:25

Re: EU realizuje

Co si to osobo dovolujete, bránit se sprosťákovi jeho zbraněmi. Jen počkejte až si vás tkadleny z mravnostní policie z Babovřesk podají. To si za rámeček nedáte.

Pfui pfui, Frau Netzer!

M. Pesat 3.1.2018 11:25

soudruh Klaus je mimo

"Velká Británie brexit sice ještě neodpískala, ale její rozpaky, nepřesvědčivost, nedůslednost a nekoncepčnost jsou pro mnohé z nás velikým zklamáním. Stále při svých cestách po Evropě opakuji, že my už jsme po půl roce od voleb, které byly v červnu 1992, rozdělovali stát, zatímco oni mají od referenda rok a půl a nic moc se neděje. Snaží se nám říkat, že to mají těžší, což je i není pravda."

----------------

soudruh Klaus je mimo, srovnava nesrovnatelne. Rozdeleni CSFR fakticky schvalovala vetsina Cechu i Slovaku, u Slovaku drtiva vetsina. Brexit prosel s odrenyma usima a dnes, kdy se to Britum rozlezelo v hlave, tak si nejsem jist jak by to dopadlo. Staci cist diskuse na server BBC na toto tema. CR je dnes kolonie/montovna zapadu, hlavne Nemecka, UK je uplne jina liga, ve financnim svete predstavuje absolutni svet. spicku, vyrabi spickove vyrobky/high tech s vysokou pridanou hodnotou a ve svetove ekonomice predstavuje tezkou vahu, v CR predstavuje "pridana hodnota" prevazne levnou pracovni silu ve firmach ktere v drtive vetsine patri do bohatecho zapadu, dnes uz bohuzel i China/Taiwan/India/Brazilia/South Korea .Pozde bycha honiti, nalitli jsme. Ukvapene a debilne jsme zlikvidovali vlastni prumysl,statni statky, za tasku hrusek nechali "zprivatizovat" zpracovatelsky prumysl a otevreli vlastni trh. Pokud se podivate na vyse uvedene zeme/ekonomiky, zacinaly cca pred 30 lety/stejna startovaci cara, tak ty to udelaly presne opacne. Soudruh profesor a jeho modrobolsevicka parta na tom maji "nehynouci zasluhu" a nasledne socani pokracovali v zapocatem "dile" .

Cest :-(

J. Schwarz 3.1.2018 11:19

Re: Potřebujeme Vůdce s takovou podporou, že vymete zabetobované

Lidi mohou chtít cokoli, ale když se nenajde "vůdce" který by měl odvahu jejich přání i realizovat proto odporu "elit" z řad úředníků, mediálních pracovníků, neziskovek a jejich "přátel" z ciziny nezmohou nic, nanejvýš povykovat na ulici, nechat se poskoky v médiích označit za fašisty, popřípadě zmlátit "pokrokovými mládými lidmi" z Antify...

P. Rudolf 3.1.2018 11:19

Ale copak copak?

"Před rokem se zdálo, že existuje naděje na změnu ve Francii (ale přišel Macron), v Rakousku (ale do úřadu byl dosazen Van der Bellen), v Holandsku (Wilders – i když neprohrál – nezvítězil), v Německu (AfD se sice slušně dostala do Bundestagu, ale tím se buď tak vyčerpala nebo uspokojila, že už o ní není slyšet)." Trump se vyvíjí špatně, Brexit zklamal, evropská ekonomika sílí, EU jede...

A já tady pořád čtu od Kykinoidů, jak se hroutí ten svět nás "sluníčkářů", a ono je to opačně! Na co Klaus vsadil, vše jde do řiti. Jestlipak to nebude tím, že on je ve všem, co kdy prohlašuje, zásadně a totálně mimo?!

A. Alda 3.1.2018 11:18

Tehdy ještě ne.

Naopak - tehdy patřil k nadšeným eurohujerům. Teprve mnohem později trochu zmoudřel.

Kdyby to už tehdy oddalova, mohlo referendum dopadnout jinak, protože by přišlo později.

J. Schwarz 3.1.2018 11:15

Česká cesta privatizace

by byla přínosná, pokud by neprobíhala tak že koupit / a levně, nebo na nesplacený úvěr / mohl jen Čech. Ten to ale mohl obratem prodat za mnohanásobek sumy inkasované státem cizinci. Žádné legální zábrany ani sankce proti takovému chování neexistovaly. pak ale byla "česká cesta" jen laciným trikem, jak se pár kamarádů mohlo nabalit.

M. Prokop 3.1.2018 11:14

Re: Vážený pane Klausi,

Ano, na tom, že podíl české ekonomiky pokles jen o 18% má pan expresident zásadní podíl a budiž mu za to čest a sláva. S jinými, vesměs jurodivými politiky by to bylo horší.

EUnijní pokus nevychází hlavně kvůli snaze učunit stát z něčeho, čemu chybí politický národ a navíc to trpí zeleným byrokratickým socialismem. A teď to dorazí 3i připrchlíci.

M. Prokop 3.1.2018 11:11

Re: Potřebujeme Vůdce s takovou podporou, že vymete zabetobované

Vůdce nezmůže nic, dokud lidé nechtějí.

M. Prokop 3.1.2018 11:10

Re: Dříve nebo později Klause zklame každý,

Sem tam něco potěší, jak taky píše. A časem toho bude víc a víc, zelený EUrosocialismus se hroutí vlastními směrnicemi.

M. Prokop 3.1.2018 11:09

Re: Jenomže, pane Klausi, byl jste to Vy,

Nemusel ON, ale zabránit tomu neštěstí nemohl. Osobně dělal vše, co se dalo.

M. Valenta 3.1.2018 10:52

Re: Patrně nejvíce pesimistický komentář V. Klause.

A hlavní sluníčkář byl ledovec, co?

S. Donát 3.1.2018 10:48

Re: EU realizuje

Mohli by za tou kolaborantskou štěknou zamknout a zahodit klíč :)

S. Donát 3.1.2018 10:47

Re: Jenomže, pane Klausi, byl jste to Vy,

Ano, souhlas. Obzvlášť poslední odstavec je to, co mě na dnešních politicích sejří (čest výjimkám).

A. Pakosta 3.1.2018 10:40

Re: Jenomže, pane Klausi, byl jste to Vy,

Ale pane Aldo,

podání žádosti premiérem Klausem v roce 96 přece o našem vstupu do EU nerozhodlo!

Definitivním potvrzením vstupu bylo referendum v roce 2003 - a to bylo při účasti 55 procent a volbě 77 procent PRO celkem jednoznačné.

Horší je v tomto kontextu fakt, že zatímco toto "pozitivní" referendum žádný z dnešních politiků nezpochybňuje, téměř všichni nám jako jeden muž tvrdí, že rozhodnutí o vystoupení z EU nelze na referendu založit, bylo by to prý "nebezpečně populistické"....

M. Valenta 3.1.2018 10:37

Dříve nebo později Klause zklame každý,

ať je to Británie, Trump či pomatená dcerka Hitlerova ministra financí von Krosigka. Klaus udělá nejlíp, když setrvá u starých osvědčených figur jako jsou Mečiar, Putin či Zeman.

Ovšem jedno by mohl jako ekonom vědět. Srovnávat růst hospodářsky nejvyspělejších státu s naší, i když lepšící se, ekonomikou, dost dobře nelze.

S. Moc 3.1.2018 10:26

Re: Patrně nejvíce pesimistický komentář V. Klause.

Pane Pešek, naděje se nikdy nenaplní když se na ni jen čeká. Naději se musí jít vstříc! A to se zatím v Česku ani jinde, moc neděje. Až se přestane brblat a lidé vyjdou do ulic (třeba jako dnes v Iránu) nebo i násilně svrhnou ty, které považují za zrádce, věci se pohnou. Dříve ne.

P. Vaňura 3.1.2018 10:22

Nejde o zastánce národních států ale o neomarxistické

idioty jak v Bruselu, tak v západních zemích. Pokud tito nezaujmou své místo někde u lopaty, bude to pořád HORŠÍ. Máme tu nejhorší možnou evropskou politickou garnituru, jakou si lze vůbec představit!

P. Vaňura 3.1.2018 10:18

Potřebujeme Vůdce s takovou podporou, že vymete zabetobované

sluníčkáře, eurohujery, zelené a byrokraty ze všech rozhodujících pozic. S tou koulí na noze se nehneme!

J. Mrázek 3.1.2018 10:09

Nedostatek myšlení a ...

...smyslu pro realitu Frau Netzer ...

J. Pražák 3.1.2018 9:35

Re: EU realizuje

Stačí se podívat okolo sebe, nebo si jen přečíst na internetu. Nevšimla jste si vyvražďování a znásilňování původních obyvatel hordami importovaných divochů, kterým jejich náboženství přikazuje likvidovat evropskou kulturu a přeměnit ji na islámský chalifát se všemi středověkými hrůzami?

Možná se dočkáme, že EUrovůdci začnou v rámci multikulti dovážet lidožrouty a "lidská práva" a "evropské hodnoty" jim zaručí i jejich stravovací návyky.

A. Alda 3.1.2018 9:31

Jenomže, pane Klausi, byl jste to Vy,

kdo 23. ledna 1996 požádal jménem České republiky o její přijetí do Evropské unie.

A nemusel jste. Vůbec jste nemusel.

Ovšem pohrdal jste Poláky i Maďary a nedůvěřoval Visegradskému uskupení ani dohodě CEFTA.

Tehdy jste to klidně mohl veřejně odložit do dalšího volebního období a žádná politická bouře by se kvůli tomu nekonala. Ale Vy jste požádal.

S. Netzer 3.1.2018 9:31

Re: EU realizuje

Dobytek.cz Zinga.