24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

EVROPA: Kolik je tu muslimů?

Evropská muslimská populace se podle odhadů výzkumného střediska Pew do roku 2050 zdvojnásobí nebo dokonce ztrojnásobí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Neveselý 1.1.2018 16:06

Re: Kolik je tady muslimů?

Ano, není třeba jmenovat.

J. Kostelanský 1.1.2018 12:38

Čarovanie so štatistikou

Ako ktosi povedal, štatistika je presný súčet nepresných čísel. A projekcia je síce zaujímavá, ale veľmi ošemetná a nepresná metóda. Ráta totiž s tým, že situácia a celkové podmienky v budúcnosti budú viac-menej rovnaké ako v súčasnosti. Ale najväčšia istota v živote je - zmena. Uvediem zdanlivo nesúvisiace príklady s projekciou čísel:

Pred 10 rokmi bol podiel Nokie na predajoch mobilov viac ako 30 %. Rôzne predpovede písali o tom, ako sa podiel Nokie trochu zníži a Samsungu trochu zvýši. Ale vôbec sa v nich nepredpokladala realita: že Nokia už prakticky nebude existovať a že najväčšími výrobcami mobilov sa stanú čínske firmy. Jednoducho metóda projekcie: rátanie budúcich čísel z minulých bola v tomto prípade tak na 2 veci.

Podobná projekcia sa týkala aj operačných systémov Android vs. Windows. Vôbec sa ani nespomínala možnosť, že Android sa stane - ak nepočítam systém od Apple - prakticky jediný systém a že Windows prestane existovať.

Taký istý vývoj bude aj pri moslimskom obyvateľstve v Európe. Len ťažko povedať, či tie čísla sú priveľmi vysoké alebo nízke. Jediné, čo je takmer isté, že situácia v západnej Európe určite nebude taká istá "pohodička" ako dnes. Vidím 2 možné scenáre: 1. pôvodné obyvateľstvo v západnej Európe už bude mať plné zuby moslimskej "okupácie" a začne sa tvrdo brániť. Výsledkom môžu byť drastické opatrenia, ktoré si v súčasnosti nevieme ani len predstaviť. Stačí sa pozrieť 100 rokov do minulosti: po skončení svetovej vojny v roku 1918 (samozrejme vtedy ešte nemala prívlastok prvá) si nikto nevedel predstaviť, že by sa niečo podobné mohlo v histórii ešte opakovať. Ale o jednu ľudskú generáciu neskôr sa to zopakovalo, a v ešte oveľa strašnejších merítkach.

J. Kostelanský 1.1.2018 12:39

Re: Čarovanie so štatistikou

Druhou možnosťou je, že ľavicové strany sa spoja s moslimskými stranami a budú (dočasne) ťahať za jeden povraz /provaz/. Až kým tie moslimské nezískajú absolútnu moc a klasickým politickým stranám zatočia krkom. Presne ako u nás komunisti po r. 1948. Tí tiež mali ďaleko od absolútnej väčšiny, a napriek tomu ovládli všetko. Dôležitou skutočnosťou bol fakt, že Československo nebolo vtedy ojedinelým ostrovom, ale len jednou z malých súčastí veľkej plochy, kde prebiehal podobný scenár. Teda bola to podobná situácia ako na Západe - podiel moslimov dramaticky rastie prakticky všade.

Potom by bol už len krok k ďalšej genocíde obyvateľstva - tentoraz pôvodného. A určite by na seba nenechali dlho čakať ozbrojené konflikty medzi šíitmi a sunitmi - možno aj na úrovni štátov.

Takže to vidím tak, že bez krvi vývoj v západnej Európe v najbližších desaťročiach možný nebude. Politici tam totiž už dávno zabudli na jednu z najstarších vojenských poučiek - kto chce mier, musí sa pripravovať na vojnu.

J. Kostelanský 1.1.2018 12:41

Re: Čarovanie so štatistikou

Veľmi bude závisieť aj na vývoji v USA a Rusku. V tom zmysle, či tam v roku 2050 bude ochota a vôľa západnej Európe pomôcť alebo nie.

J. Vintr 1.1.2018 12:58

Re: Čarovanie so štatistikou

Tak od Ruska čekáte pomoc? Už nám pomohli jednou a dodnes jsme se nevzpamatovali. To zaplavování Evropy je někým nepochybně řízeno a jednou z možností je, že to řídí právě Moskva. Co když je konečným cílem "osvobození" Evropy, rozvrácené a ovládnuté Islámem, slavnou Rudou armádou a následné vytvoření obdoby "tábora míru a socialismu" z celé osvobozené Evropy? Navíc mají Rusi sami problém se stále narůstající muslimskou populací a otevřený ozbrojený konflikt s Islámem by umožnil radikální řešení i tohoto problému v duchu stalinských metod.

M. Prokop 1.1.2018 13:42

Re: Čarovanie so štatistikou

Co se muslimů týče, Rusko bude mít své vlastní problémy. Rusové vymírají, tamní muslimové se množí.

J. Ševčík 1.1.2018 16:56

Re: Čarovanie so štatistikou

Pan Kostelansky pise o pomoci z Ruska zapomina ze Rusove uz ted potrebuji pomoc a jestli budou stale rincet zbranemi ,tak ji nedostanou a polovina jich umre hladem a pan Kostelansky s nema:):)

J. Jurax 1.1.2018 20:25

Re: Čarovanie so štatistikou

Rusko by mělo v hypotetické kritické situaci proti sice demokratické, leč zdegenerované Evropě jednu výhodu - ochotu nerespektovat lidská práva moslemínů a muslimské nebezpečí řešit silou podle osvědčeného vzoru není muslim, není problém. Prostředky na to pořád má. Dtto Čína.

V Evropě se stále jen uhýbá a zcestně doufá, že moslemíni se asimilují. Blbost tohoto předpokladu mlátí o nebesa, nicméně není v Evropě zamuslimeného státu, jenž byl byť jen ochoten uvažovat o ochraně svého původního obyvatelstva a jeho zvyklostí, natož aby zvažoval účinné řešení.

Rád bych se mýlil, ale toto století v Evropě nebude selanka, na kterou jsme si po cca 60 let od konce poslední války - tedy do roku cca 2005 - uvykli. Země s početnými muslimskými menšinami mohou očekávat i občanskou válku a/nebo rozdělení na muslimská a normální teritoria či státní útvary.

J. Pospíšil 1.1.2018 23:39

Re: Čarovanie so štatistikou

Muslim se nesmí asimilovat. Zakazuje mu to jeho víra a to pod tresty krutými, přátelení se a sžívání se s nevěřícími a pod trestem smrti, když by šlo o odchod od víry.

J. Jurax 2.1.2018 2:04

Re: Čarovanie so štatistikou

Ano. Nicméně tento fakt je jaksi oficiálně záměrně bagatelizován. Nebude-li na něj brán při řešení problému nepřizpůsobivých muslimů v Evropě zřetel, problém jednou, v řádu jednoho dvou desetiletí vybují do podoby obtížně zvládnutelné a řešitelné.

Řešení je známé, ale ještě není tak zle, aby se o něm smělo oficiálně byť jenom uvažovat.

R. Gramblička 1.1.2018 12:35

Kolik?

Příliš mnoho, autore, příliš mnoho

J. Fleiszner 1.1.2018 12:25

Evropa je měkká

Aby se tu nerozšířila islámská rakovina, tak by se musel islám zakázat (Evropa je měkká). Dále vyhnat (nikoli deportovat) muslimy s tím, že se nebude řešik kam půjdou, to je jejich problém (Evropa je měkká). Pak by bylo třeba najít řešení pro ty muslimy, kteří tu budou chtít zůstat zuby nehty, tam je potřeba se zaměřit na ty zuby a nehty a docílit jejich odchodu ať už pryč ze země nebo k "aláhovi" jenže.... (Evropa je měkká). Bojíme se porušit lidská práva, ale mulimové se nebojí, takže bez násilí ze strany Evropy tu vyhraje islám. Tady, hurá do boje, třeba i jen tím, že nebudete nakupovat v obchodech, kde se dá očekávat islámské pozadí. Normální člověk muslima nezaměstná a pokud, tak bojkotovat jeho produky a služby. Dobře volit ve volbách a chovat se prostě jako normální člověk.

J. Jurax 1.1.2018 20:33

Re: Evropa je měkká

Hovoříte dobře.

Nicméně tohle je hate speech a podněcování k nenávisti na základě náboženství i u nás trestné.

To jsou paradoxy ... vyzývat ku obraně proti pomuslimštění svých vlastních zemí se v Evropě nesmí. Vyzývat k pomuslimštění se ale může, protože náboženská svoboda a politikové jsou po§raní, že by byli nařčeni z porušování lidských práv nepřátel a z xenofobních a náckovských tendencí.

Kdo se nechce bránit, podlehne a bude zotročen.

J. Nový 1.1.2018 12:16

Tak dlouho

Tak dlouho bude USA a Evropa "vyvážet" demokracii, až o ni přijdou samy. Bohužel tedy i my :-(

P. Dvořák 1.1.2018 11:33

I kdyby byl v Evrope jen milion muslimů,

znamenalo by to, že jich tu je o milion víc, než je pro jakoukoliv civilizaci přípustné.

J. Kulheim 1.1.2018 12:09

Re: I kdyby byl v Evrope jen milion muslimů,

Nevíte jak to vypadá s imigrací do mimo Evropských států jako Severní Korea, Mongolsko, Japonsko ap.

P. Dvořák 1.1.2018 12:25

Re: I kdyby byl v Evrope jen milion muslimů,

To myslíte vážně, že se nenažrané, líné, nevzdělané, násilnické hordy stěhují masově do Severní Koreje nebo Mongolska? Kdo by je tam živil? To není samými "lidskými právy" zahlcená a zdegenerovaná Evropa.

Japonsko totéž, ale navíc pokud vím, má již ve své státní a mezinárodní politice zajištěnou téměř nulovou imigraci.

M. Moravcová 1.1.2018 11:24

Veškeré studie, průzkumy

a odhady evidentně nepočítají tím, že se většinová a domorodá populace nas.štve a bude to řešit po svém, pudem sebezáchovy.

J. Jurax 1.1.2018 20:36

Re: Veškeré studie, průzkumy

Ano.

A doufejme, že z toho posléze vznikne Evropa odmuslimená a ne moc zdevastovaná.

P. Rudolf 1.1.2018 11:16

Ano, zpráva Pew Research Center

je velmi zajímavá a poučná. Na rozdíl od tradičních bezvýznamných, fakta záměrně zkreslujících pindů autora článku.

C. Horák 1.1.2018 13:52

Re: Ano, zpráva Pew Research Center

Řekl bych, že mezi tvrzeními "do roku 2050 "nebude žádná země v Evropě, kde budou muslimové tvořit více než třetinu populace"

a

"muslimská populace Švédska by ve skutečnosti mohla tvořit třetinu populace za příští tři desetiletí"

musí vidět rozpor a lež každý, kdo není imbecil, placený agitátor nebo obojí. Nebo jsem na nějakou možnost zapomněl, Rudolfe?

J. Vintr 1.1.2018 11:14

Lidí ukolebává představa, že nás je (zatím) většina.

Jenže pasivní většina je naprosto bezbranná i proti hrstce jedinců, kteří chtějí něco prosadit. Nakonec jsme toho svědky v politice. Deset milionů lidí se řídí tím, co upytlíkuje pár desítek nebo nanejvýš pár stovek lidí "nahoře". Jak velkou moc má muslimský fanatismus názorně ukazují obrovská a nákladná bezpečnostní opatření, které se v poslední době dělají v celé Evropě. A přitom je to reakce na pouhých několik izolovaných teroristických útoků. Přitom proti hlavnímu nebezpečí, kterým je postupně obsazování evropského prostoru nám nepřátelským muslimským etnikem, ještě nikdo ani nepohnul prstem. Naopak jsou umlčováni ti, kteří na toto nebezpečí upozorňují. Jenže dokud budou lidé ve většině volit politiky jako třeba Merkelová nebo Macron, tak tento vývoj bude jen stále rychlejším tempem pokračovat. A není jisté, jestli to bude jen kontinuální proces a nebo jestli nedojde kdykoliv k náhlému výbuchu hromadného násilí nebo dokonce k násilnému převzetí státní moci muslimskými vetřelci. Je jich na to v Evropě už teď víc než dost.

J. Fridrich 1.1.2018 7:19

Řešení je známé - a je NUTNÉ, je ale podmíněné

Řešení je známé - a je NUTNÉ, je ale podmíněné radikální změnou na vrcholu vedení EU a USA. Evropu zachrání jen okamžité uzavření jejích vnějších hranic a ODSUN většiny arabských muslimů. Mám na mysli nejen těch z této imigrantské vlny, ale několik milionů evidentně nepřátelských muslimů kteří přišli do Evropy v minulých desetiletích a NECHTĚJÍ se integrovat do naší civilizace.....oni ji přicházejí zničit. Jak dopadla integrace těch poválečných pozvaných k rekonstrukci Evropy a jejich dětí a vnuků přece víme a vidíme - jen vedení EU to nevidí a stále blábolí o integraci. Oni si již brzy začnou brát to, co chtějí násilím - auta, domy, ženy... Xenofobie je strach z NEZNÁMÉHO. My ale ( alespoň někteří ) máme obavy ze ZNÁMÉHO. Islám je primitivní, nepřátelský, agresívní, nesnášenlivý STŘEDOVĚK. Přichází vyspělou euroatlantickou civilizaci opanovat a zničit.

Ramadán v Moskvě....to neuvidíte nikde jinde v Evropě

https://www.youtube.com/watch?v=xfKq57aBqac

Luton v Anglii

video:https://www.youtube.com/watch?v=1TaKW3Tkwrs

J. Kulheim 1.1.2018 9:56

Re: Řešení je známé - a je NUTNÉ, je ale podmíněné

Myslím, že se jedná o řízený proces k rozvácení Evropy. Nejdřív přicházeli lidé do Velké Bitanie a Francie z různých kolonií. Potom v západní Evropě chyběli dělníci, kteří byli ochotni dělat práce, které domorodci dělat nechtěli.

Před několika lety říkali, že se jedná o chudáky ze zemí postižených válkou. I když se vědělo, že ti nejpostiženější zůstali z různých důvodů doma. Teď se situace ve světě lepší a pořád se mluví o imigraci a přerozdělování migrantů i do zemí, které migranty nechtějí a nepotřebují. U nás je stále dostatek lidí, kteří jsou ochotni dělat i tzv. "podřadné" práce.

Turecko dostává tučné "výpalné". Státy ležíci na jihu Evropy nejsou schopny nebo ochotni hlídat hranice a zavřít převaděče. Asi jim to vyhovuje. O zastavení přílivu lidí, kteří mají úplně jiné tradice, jiný hodnotový sytém, se nemluví. Asi je zájmem někoho, aby proud lidí, kteří se nechtějí respektovat naše tradice, nepřestal. Chtějí přerozdělovat ty, kteří jsou ještě v Africe a islámských státech. Nemluví o tom jak zabrání imigraci.

Příčinou rozpadu Římské říše byl příchod barbarů a to, že se udanila k smrti. My dopadneme taky tak.

A. Nikoloki 1.1.2018 10:51

Re: Řešení je známé - a je NUTNÉ, je ale podmíněné

Odsun je bezva řešení. Kdo bude příjemcem?

J. Zbořil 1.1.2018 11:38

Re: Řešení je známé - a je NUTNÉ, je ale podmíněné

Mě se líbí Severní Kypr - území EU s Tureckými vojáky a mimo pevninskou část Evropy...

J. Jurax 1.1.2018 20:39

Re: Řešení je známé - a je NUTNÉ, je ale podmíněné

V Africe je místa dost ...

J. Kanioková 1.1.2018 14:27

Děs !!!

I. Koreň 1.1.2018 2:39

Originál zprávy Pew Institutu se vyplatí číst

Nesouhlasím s tvrzením autora článku "Analýza Pew počtu žadatelů o azyl v Evropě je pro laické čtenáře velmi matoucí a prakticky nesrozumitelná." Naopak, výchozí data, předpoklady a metodika zpracování dat jsou tam dobře a srozumitelně vysvětlené, což je u statistik nutné pro správnou interpretaci výsledků. Naopak zjednodušená interpretace statistik umožňuje jejich zkreslování až zcela chybé závěry.

Zpráva se zabývá pouze odhadem počtu muslimů v budoucí populaci různých zemí, ale ne mírou jejich fundamentalismu či vlažnosti ani islamizací těchto zemí (pod tím rozumím přizpůsobování společenských norem požadavkům islámu).

Výsledky studie mi připadají snadno pochopitelné: pokud budou mít muslimové v průměru víc dětí než nemuslimové (podle studie v průměru o 1 dítě na ženu) a bude pokračovat legální přistěhovalectví jako dosud (počty legálních ekonomických migrantů jsou pořád mnohem vyšší než počty žadatelů o azyl a nelegálních migrantů), bude se podíl muslimů zvyšovat. Pokud se má tento trend změnit, musí se hlavně zvýšit porodnost u nemuslimů, protože ta je teď výrazně pod hranicí prosté reprodukce.

Nízká porodnost je podle mého názoru hlavní problém v celé Evropě včetně naší země, mnohem větší než ohrožení bezpečnosti migrací. Uvidíme, co nová vláda udělá pro to, aby se porodnost u nás zvýšila, a kdy dojde samotným Čechům, že mít víc než 2 děti je dobrý nápad.

Připojuji se k přání pana Červenky do nového roku: ať máme všichni na NP i v celé české společnosti hodně úspěchů při hledání pravdy a vyvracení dezinformací.

J. Vintr 1.1.2018 2:57

Re: Originál zprávy Pew Institutu se vyplatí číst

Žádná vyšší porodnost nemuslimů už Evropu nezachrání. Zachránit by ji mohlo jen vytlačení Islámu z Evropy. Myslím tím především vytlačení Islámu jako ideologie, protože vytlačení všech příchozích není proveditelné. Zato je proveditelné postavit Islám mimo zákon, zakázat všechny jeho vnější projevy, zakázat činnost muslimských "duchovních", zrušit všechny mešity a "motlitebny" a ve školství muslimským dětem podávat pravdivou verzi historie. Jenže to si nikdo z politiků netroufne udělat, protože se všichni bojí reakce muslimů. Jenže ta reakce by rozhodně nemohla být horší než to, co nastane, jestliže se proti islamizaci Evropy nepodnikne nic.