16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Brusel s námi hraje nečistou hru

Počátek těchto čtyř let nás vrací zpět do roku 2013. Vrací nás do doby před rozšířením masivní fáze islámského nájezdu na demokratickou část světa, vrací nás do doby sporného působení Obamovy administrativy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 31.12.2017 7:42

Brusel a fér hra? Ha ha ha

Německý židovský vůdce varuje, že Židé mohou požadovat ochranu policie, protože antisemitismus eskaluje - http://jdem.cz/dqahq2

Zaznamenejte v letošním roce zvýšený počet automobilových požárů v Nizozemsku: více než 10 denně! - http://jdem.cz/dqagu5

Geert Wilders prohlásil maďarského premiéra Viktora Orbana "osobou roku"- https://twitter.com/V_of_Europe/status/947151639143645184

Globalismus v jeho smrti: Velká většina Evropanů říká "NE" Spojeným státům Evropy - http://jdem.cz/dqajn5

Levicové "elity" chtějí bojkotovat novou rakouskou demokratickou vládu a nazvat ji "dědicem nacismu"- http://jdem.cz/dqaku2

J. Kanioková 31.12.2017 7:46

Re: Brusel a fér hra?

https://twitter.com/V_of_Europe ... Rostoucí rozdělení mezi východní a západní Evropou je pro EU "větší obavou než Brexit"

Úroveň IQ klesá v severských zemích - https://samnytt.se/iq-nivan-sjunker-i-norden/

S. Netzer 31.12.2017 9:36

Re: Brusel a fér hra? Ha ha ha

"Židovský vůdce" a "Globalismus v jeho smrti" - :-)))) - nechcete se ucházet o místo překladatelky u Gatestone lžiinstitutu?

P. Klíma 31.12.2017 0:07

Excelentní článek! 1++!

J. Fridrich 31.12.2017 7:35

Re: Excelentní článek! 1++!

Ano, připojuji se. Ten mesiášský-spasitelský komplex musí Evropa, hlavně Německo, Francie, Anglie rychle ukončit. Pomoci desítkám milionů Arabů, muslimů, Afričanů - ale také Řekům a dalším po celém světě prostě nejde. Je to cesta k sebezničení. Tato cesta zničí krásnou Evropu s její civilizací a zničí životy našich dětí a vnuků..

Řešení je známé - a je NUTNÉ, je ale podmíněné radikální změnou na vrcholu vedení EU a USA. Evropu zachrání jen okamžité uzavření jejích vnějších hranic a ODSUN většiny arabských muslimů. Mám na mysli nejen těch z této imigrantské vlny, ale několik milionů evidentně nepřátelských muslimů kteří přišli do Evropy v minulých desetiletích a NECHTĚJÍ se integrovat do naší civilizace. Jak dopadla integrace těch poválečných pozvaných k rekonstrukci Evropy a jejich dětí a vnuků přece víme a vidíme - jen vedení EU to nevidí a stále blábolí o integraci. Oni si již brzy začnou brát to, co chtějí. Islám je primitivní, nepřátelský, agresívní, nesnášenlivý STŘEDOVĚK. Přichází vyspělou euroatlantickou civilizaci opanovat a zničit. Tolerance je krásná věc, ale ne ke všemu. K fašismu, komunismu, nepřátelskému islámu nelze uplatnit..

J. Kanioková 31.12.2017 7:48

Teď jsem cosi četla o -

Po třech letech zákaz prodeje gumových člunů, aby migranti nemohli vyplout na moře.

P. Harabaska 30.12.2017 17:01

V širokém denokratickém spektru v našem

parlamentu hraje KSČM velmi zajímavou a důležitou úlohu. Kdokoli kdykoli potřebuje vybruslit z nějakého problému, ví, na koho odvádět pozornost - na KSČM. Podle okolností se KSČM někdy hodí na podporu při hlasování, jindy funguje jako příslovečný fackovací panák, třebaže za poslední dlouhá léta nebyla zapletena do žádného skandálu, ať již korupčního nebo jiného. Teď snad patrně zbývá jen posoudit, do jaké míry se oprostila od oné odporné povinné hlasovací jednomyslnosti, která vládla v její předchůdkyni KSČ. Povinná hlasovací jednomyslnost? Ta někomu vadí? A co ti panáčci, šéfové ostatních poslaneckých klubů, kteří při důležitých hlasováních tajtrlíkují před poslaneckými lavicemi a krom sledování, jak kdo hlasuje, posunky dávají svým poslancům pokyny, jak mají hlasovat, ač poslanci mají rozhodovat - všichni - jen a jen podle svého svědomí a přesvědčení, neboť k tomu je voliči zvolili. To není nabádání k povinné hlasovací jednomyslnosti? Tato slova nejsou filipikou na obranu či podporu KSČM, ale jen snahou o získání objektivního obrazu o politické solidnosti jednotlivých stran v PS.

Š. Hašek 30.12.2017 20:04

Re: V širokém denokratickém spektru v našem

Dobrá poznámka.

Mimochodem, s tím, že poslanec vykonává svůj mandát samostatně ........... (dle Ústavy ČR) mají problém stále i "demogratické partaje nejdemokratičtější".

M. Prokop 31.12.2017 0:29

Re: V širokém denokratickém spektru v našem

S tím žádný problém není. Slušný člověk, zvolený za stranu a program, hlasuje v souladu s tím programem, což je většinou i po dohodě se stranou. Nesouhlasí-li, ze strany vystoupí a pokud je opravdu slušný, tak i složí mandát. Ledaže by se strana výrazně odchýlila od svého programu, pak lépe mandát neskládat.

Nic víc v tom není.

M. Prokop 31.12.2017 0:26

Re: V širokém denokratickém spektru v našem

Z komoušů nikdy nepojde nic slušného, brání tomu jejich program (a asi i jejich osobní dispozice). Ovšem meditovat o tom můžete do alelujá.

V. Lunák 30.12.2017 13:47

Chrastina plácá

Sobotkova vláda rozhodně nepůsobila obecně v období silné konjunktury, ekonomika začala silněji růst až v druhé polovině roku 2014. V letech 2014, 2015 a 2016 průměrná či mediánová mzda přesvědčivě reálně vzrostla, stejně jako reálná minimální mzda a reálný průměrný starobní důchod. Reakce na první otázku je tedy lživá.

Není jasné, proč Chrastinu vlastně "trápí" vývoj reálné minimální mzdy, když pak později koncept sociálního státu jednoznačně zatracuje.

Za roky 2014 - 2017 měl islámský terorismus v EU na svědomí necelých 400 obětí. Minimálně v 9 zemích EU tvoří muslimové více než 4 % obyvatelstva, tvrzení uvedené v odpovědi na 2. otázku je tedy lživé.

Tvrzení "Hnutí Svobody a přímé demokracie SPD Tomia Okamury je, pokud vím, standardní demokratickou stranou a jediné, co může někoho zmást, je, že SPD má kromě Tomia Okamury zatím málo výraznějších osobností." je na základě výroků samotného předsedy hnutí rovněž třeba pokládat za jasnou lež.

Je obludné a současně komické, když se lhář a evidentní nedemokrat Chrastina obrací v argumentaci na Orwella.

J. Kanioková 30.12.2017 14:51

A vy jste jaký NEdemokrat ?

"Za roky 2014 - 2017 měl islámský terorismus v EU na svědomí necelých 400 obětí."... "jenom"... uff !

V. Lunák 30.12.2017 15:07

Re: A vy jste jaký NEdemokrat ?

Skutečně nerozumíte tomu, v jakém smyslu se fakta, která jsem uvedl, vztahovala k tvrzení autora, nebo jste skutečně až tak blbá?

J. Kanioková 30.12.2017 18:48

Re

Sto tisíc teroristických útoků za čtyřicet let. Co lze vyčíst z dat?

(sice v tom jsou jistě ještě i akce IRA či Basků, ale..) - https://ihned.cz/c3-59711580-000000_d-59711580-sto-tisic-teroristickych-utoku-za-ctyricet-let-co-lze-vycist-z-dat

V. Lunák 30.12.2017 21:31

Re: Re

Jak z celého rozhovoru plyne, Chrastina se stará o teroristické činy související se současnou migrační vlnou, což pak dále souvisí, přímo či nepřímo, s ISIS a se současnou EU politikou. Čtyřicetiletá historie je v tomto ohledu nezajímavá.

V řadě EU zemí, které mají více než 4% muslimské menšiny, k žádným teroristickým činům v posledních letech vůbec nedošlo. V tomto je jeho tvrzení rovněž lživé. Pokud vezmu teroristické činy od roku 2013, tak mimo přibližný počet mrtvých, které jsem uvedl, měly za následek necelé dva tisíce zraněných. Rovněž je tedy lživé tvrzení, že by se zranění mohli počítat na tisíce.

J. Kanioková 31.12.2017 7:51

Kecáte

V. Lunák 31.12.2017 15:32

Re: Kecáte

Jo, to je pádný argument.

V. Kotas 30.12.2017 15:48

Re: Chrastina plácá

Jak by mohl být Chrastina demokratem, když žil na tom západě, že. A to, že mají některých zemích víc než 4% muslimů + 400obětí, ještě neznamená, že je musíme právě v tomto kopírovat. Ať si muslimové cestují do těch bohatých muslimských zemí a ne do Evropy.

M. Prokop 30.12.2017 15:57

Re: Chrastina plácá

Pokud se podíváte na grafy růstu HDP, tak zjistíte, že Dluhoslav fakt měl "z prdele kliku", na rozdíl třeba od ODS.

V. Lunák 30.12.2017 16:53

Re: Chrastina plácá

Já jsem rozhodně nenapsal a ani bych nikdy nenapsal, že současná konjunktura je výsledkem činnosti minulé vlády. Pokud jde o ekonomickou rovinu, tak odpovědi vytýkám něco jiného.

Š. Hašek 30.12.2017 20:07

Re: Chrastina plácá

Přesná poznámka.

B. Hančl 30.12.2017 17:01

Re: Chrastina plácá

Vy jsten dobré hovádko. Orwell to napsal jako varování a ne jako návod.

V. Lunák 30.12.2017 21:32

Re: Chrastina plácá

A vy melete úplně z cesty.

R. Tesařík 30.12.2017 22:28

Re: Chrastina plácá

Jste daaký zmätený.

V. Braun 31.12.2017 11:35

Re: Chrastina plácá

Děkuji za rozbor poukázázní na lži pana Chrastiny. Typická je i reakce některých "diskutujících" pod vaším příspěvkem, místo věcných a ověřitelných argumentů jen emotivní výlevy nebo odvádění diskuse od podstaty věci.

F. Doušek 31.12.2017 14:36

Re: Chrastina plácá

Myslíte konkrétně tuhle?

Autor: V. Lunák Datum: 30.12.2017 15:07

Skutečně nerozumíte tomu, v jakém smyslu se fakta, která jsem uvedl, vztahovala k tvrzení autora, nebo jste skutečně až tak blbá?

V. Lunák 31.12.2017 15:38

Re: Chrastina plácá

Ano, reakce autorky přesně dokumentuje to, o čem píše V. Braun. Jak si lze snadno ověřit, čísla, která uvádí zpovídaný, nesedí; jsou jednoznačně nadsazená. Když jsem na toto upozornil, bylo mi autorkou reakce na můj komentář podsouváno, že počet obětí zlehčuji. Je zcela zjevné, že nic takového jsem nikde nedělal. Pokud jste to přehlédl, ok, pokud jste si toho dobře vědom a přesto jste napsal tento komentář, pak jste blbý stejně jako Kanioková.

J. Fridrich 30.12.2017 6:34

Největší současnou chybou Západní civilizace je

Největší současnou chybou Západní civilizace je RELATIVIZACE těch nejzákladnějších a pro vývoj lidstva nejdůležitějších základních pojmů - dobro-zlo, pravda-lež, čest-podlost..

Podle toho to nyní na světě vypadá - každý má svou pravdu.

Na toto naše euro-atlantická křest'anská civilizace doplatí, pokud se za Atlantikem nepovede v této hodině dvanácté presidentu Trumpovi jeho obrat v tom pro nás zničujícím experimentu.. Snad Evropě Amerika pomůže i po čtvrté za posledních 100 roků..

J. Kanioková 30.12.2017 1:54

Láska k EU klesá, i když věřím, že ještě víc než -

Anketa: Pouze 40% Evropanů má pozitivní obraz EU - https://twitter.com/V_of_Europe/status/946821335778504705

Stanovisko: Evropané rozděleni na politickou integraci - https://www.defendevropa.org/2017/other-news/poll-europeans-divided-political-integration/

V. Patkoš 30.12.2017 18:05

Re: Láska k EU klesá, i když věřím, že ještě víc než -

Tomu říkám střelit se do nohy. Ano, "pouze" u 40% má EU pozitivní obraz, zatímco u celých 21% jich má negativní!

Jinak ten krkolomný google translate je fakt kouzelný.