25.9.2018 | Svátek má Zlata



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SVĚT: Trucovitá reakce



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 33, poslední: 29.12.2017 9:11, přehled diskusí

Re: Není mi jasné:
Autor: P. Moravec 089 Datum: 29.12.2017 9:11

v případě palestinců potažmo celého "arabského" národa a jejich smýšlení (vyjímky potvrzují pravidlo) je třeba se konečně smířit s realitou. Oni prostě jsou "jiní" Nelze je posuzovat podle měřítek západní civilizace, podle měřítek zdravého rozumu. Částečně je to vina jejich náboženství, částečně to mají v genech už od dob Izmaele či Ezaua. Je to jakoby se ovečky pořád ne a ne dopátrat důvodu, proč se ti vlci s nimi nechtějí kamarádit a naopak je chtějí jenom sežrat, namísto aby si připustili, že tak to prostě je a jiné už nikdy nebude.

Re: Je však velkou ostudou a chybou, že se ČR :
Autor: P. Moravec 089 Datum: 29.12.2017 9:02

je škoda, že nevíme, kdo konkrétně či na čí pokyn a proč se jako poseroutka zachoval. Čekal bych v tomto směru větší zájem našich novinářů a příspěvkářů.

Re: OSN je zcela zbytečná organizace:
Autor: P. Moravec 089 Datum: 29.12.2017 9:00

Amen. Naprostý souhlas.

OSN je zcela zbytečná organizace:
Autor: J. Vintr Datum: 24.12.2017 22:22

a jejím jediným praktickým významem je, že poskytuje dobrá koryta pro spoustu zbytečných lidí. Jediná země na naší planetě, která je schopna dodat váhu nějaké rezoluci, kterou toto shromáždění nejrůznějších parazitů upytlíkuje, jsou USA. Přitom už dlouho mají v této organizaci většinu země, otevřeně nepřátelské Americe, takže je prakticky vyloučeno, aby se zájmy USA a rezoluce OSN potkaly. Přitom USA tuto organizaci z víc jak jedné čtvrtiny financují a poskytují jí materiální zázemí (včetně pobytu velmi početných stálých delegací kdejakého prdelistánu). Trump by měl členství USA v této organizaci zrušit, přestat ji posílat peníze a vyprat ji z území Spojených států. Myslím, že by pak celé slavné OSN ukončilo svou činnost.

Re: Poučení!:
Autor: M. Drašner Datum: 24.12.2017 16:03

Nicméně doporučuji podívat se na ruské, čínské a indické příspěvky OSN a porovnat je s těmi americkými (nebo nizozemskými). Srovnání je to zábavné.

Re: Jerusalem je židovské město přes 3 000 roků.. :
Autor: J. Fridrich Datum: 24.12.2017 11:04

Souhlas, pane Morava, je to tak...

Je však velkou ostudou a chybou, že se ČR :
Autor: M. Krátký Datum: 24.12.2017 11:00

jen "zdržela hlasování" - to jsme skutečně takoví poseroutkové !!! A ze srdce přeji USA, aby přestaly platit ty darmožrouty arabské

" Asi moc dobře věděly proč.":
Autor: M. Prokop Datum: 23.12.2017 20:44

Obvykle to bývá z nějakých spíš vnitrostátních důvodů.

Každopádně, je to úplně jedno. Rezoluce je plácnutím do vody.

Re: :
Autor: J. Klepal Datum: 23.12.2017 20:29

I kdyby tato legenda odpovídala historickým faktům, tak z toho nijak neplyne, že Jeruzalém byl pod židovskou správou 3000 let. To bych se stejnou myšlenkovou tupostí mohl tvrdit, že Jeruzalém je egyptský již 5000 let.

Re: Blonďýn:
Autor: I. Lyčka Datum: 23.12.2017 20:20

EU by se mohla utweetnout, hrozit pěstičkou... A nic! Stejně tak i vy.

Re: Rezoluce OSN není bezvýznamná.:
Autor: I. Lyčka Datum: 23.12.2017 20:19

Už před čtyřiceti lety nazývali západní novináři OSN organizací strnulé nečinnosti.

Re: Jerusalem je židovské město přes 3 000 roků.. :
Autor: R. Morava Datum: 23.12.2017 18:10

Ano pane před tím byla doba kamenná a před tím dinosauři. Pan Friedrich má pravdu, že Židé přišli do Jeruzaléma někdy před 3000 lety a od té doby je kontinuita židovského osídlení. Jinak by tam ty staré synagogy Arabáči dávno zrušili. Jestli byl Jeruzalém město v Judei, Izraeli nebo pod kteroukoliv říší, či klonizací mne nezajímá. Jasné je že arabští muslimové mají království po celém světě a Židé chtějí oprávněně svůj stát. To co píšete je dobré na akademické debaty ale ne do politiky. Izrael prostě má patřit Židům a arabská území jsou smrtelným nebezpečím. Pokud by nebyli arabáči agresivní debilové, mohl arabský stát vedle Izraele dávno existovat!

:
Autor: P. Remeš Datum: 23.12.2017 15:29

Pokud Jeruzalém pro sebe skutečně dobyl král David, pak to bylo někdy kolem roku 1000 př. Kr. Tedy skutečně je to víc než 3000 let

..

Re: Jerusalem je židovské město přes 3 000 roků.. :
Autor: J. Klepal Datum: 23.12.2017 15:15

Ve skutečnosti Jeruzalém má historii trvající alespoň 5000 let a první písemné doklady o něm mluví jako o egyptském městě. Jako židovské jej lze snad označit jen v období několika málo let v období Hasmoneovského království, kromě izraelského a judského království někdy mezi 9. a 6. stol. před n.l., takže tvrzení pana Fridricha poněkud neodpovídá současným znalostem.

Re: Rezoluce OSN není bezvýznamná.:
Autor: P. Han Datum: 23.12.2017 15:05

Pro Kopečka. Pro muslimy ne, ti budou vraždit židy a křesťany rezoluce nerezoluce.

bezvýznamnost rezolucí VS OSN:
Autor: J. Klepal Datum: 23.12.2017 14:52

Je to tak, rezoluce VS OSN nejsou skutečně závazné, proto i tato rezoluce je stejně bezvýznamná jako rezoluce o rozdělení Palestiny. Jinak argumenty paní Zbavitelové mne stále více přesvědčují o tom, že dvoustátní řešení izraelského problému je stále méně pravděpodobné.

Re: Není mi jasné:
Autor: J. Fridrich Datum: 23.12.2017 11:59

A ještě dělají peklo kolem sebe - nenávidí, napadají a vraždí..

Není mi jasné:
Autor: J. Ráž Datum: 23.12.2017 10:52

jak dosáhnou Palestinci vznik fungujícího státu v situaci, kdy jsou plně závislí na dodávkách energií a vody ze státu, se kterým jsou v permanentním válečném stavu a jsou odkázáni na finanční pomoc zejména EU a USA. Co je to za stát, který není schopen pro své občany zajistit nic, včetně míru se sousedy s nimiž vyvolavá neustále konflikty ani možnost obživy.

A absurdnost celé situace Palestinců umocňuje fakt, že nejbohatší státy jejich soukmenovců Arabů na ně kašlou a proto je musí živit ne-Arabové, protože sami se uživit nedokážou.

Re: Blonďýn:
Autor: R. Tesařík Datum: 23.12.2017 10:46

A....Jeruzalém je hlavní město Izraele , vzácný bozo.

Re: Poučení!:
Autor: R. Tesařík Datum: 23.12.2017 10:25

Bylo , je a bude.

Re: Rezoluce OSN není bezvýznamná.:
Autor: R. Tesařík Datum: 23.12.2017 10:24

A významná je pro koho??

ČR:
Autor: J. Hrbek Datum: 23.12.2017 9:58

je mi líto, že ČR nevyužila příležitosti postavit se na správnou stranu - za Izrael, aspoň že se zdrželi

Re: Blonďýn:
Autor: P. Han Datum: 23.12.2017 9:02

U vás pochopitelně nic, protože se vám to mezi ušima nemá kde zarazit.

Vite co je srandovní ?:
Autor: S. Rehulka Datum: 23.12.2017 8:27

Jak se ti marxističtí fašouni vždcky shodnou, snad proto jim byla přidělena čísla - 533 a 721, jako u Vnitra !

Re: :
Autor: P. Lenc Datum: 23.12.2017 8:22

Máte i můj souhlas.

:
Autor: L. Popovský Datum: 23.12.2017 8:15

Souhlasím s Vámi. Dnes to nakonec platí pro více organizací.

Poučení!:
Autor: A. Hrbek Datum: 23.12.2017 7:59

Proti rezoluci se postavily zcela nezávislé ekonomicky i politicky silné státy. Asi moc dobře věděly proč.

Politické kupčení bují nejen v ČR ale díky některým státům i na nejvyšší mezistátní úrovni. Peníze (a zbraně) rozhodují vše.

Re: :
Autor: B. Volarik Datum: 23.12.2017 7:19

Zbytečná? Nikoli .... tato organisace je škodlivá.

:
Autor: L. Popovský Datum: 23.12.2017 5:58

Už aby to bylo.

Jerusalem je židovské město přes 3 000 roků.. :
Autor: J. Fridrich Datum: 23.12.2017 5:51

Jerusalem je židovské město přes 3 000 roků.. Hádanka pro levicové multi-kulti pomatené experimentátory - vraždí v oblastech Středního Východu, Afriky, Asie, Ameriky, ale i u nás v Evropě civilisty, ženy a děti muslimové křest'anům, nebo křest'ané muslimům ? Až se " vítači všech zemí " vrátíte z dlouhé mezihvězdné výpravy tak nám sdělte svůj názor ( ten kdo není dlouhodobě mimo naši planetu by měl umět správně odpovědět na tuto lehkou otázku..). Dnešní - po celém Západním světě rozšiřující se ztráta zdravého rozumu se projevuje také tím, že je dáváno rovnítko mezi křest'anství a islám - to mohou dělat jen lidé bez základní znalosti historie a vývoje světa v posledních několika tisíciletích..